Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
johannesA
geplaatst: 21 september 2011, 20:27 uur
Is hier iemand, die "The Shield", gezien heeft? Een serie over een foute politieman. Ik heb er iig met veel plezier naar gekeken.
0
geplaatst: 21 september 2011, 20:30 uur
Thanks man
. Moet even uitzoeken of die regio wordt afgespeeld door de cheap ass dvd-speler die ik nu heb, maar zo ja dan ga ik hem wel bestellen denk ik!
0
sxesven
geplaatst: 21 september 2011, 21:06 uur
Is regio 2, dus moet geen probleem zijn, da's 'onze' regio.
Meestal doen de cheap-ass dvd-spelers juist niet moeilijk, trouwens. 
Tevens: goede tijden voor degenen die series vanaf DVD volgen (waaronder ik), komt deze en volgende maand weer een hoop tofs uit.
Heb S2.2 van Glee al besteld (komt morgen binnen, met een beetje mazzel), volgende week Big Bang Theory S4 en Fringe S3, in oktober nog How I Met Your Mother S6 en Bones S6.
Jeuj!
Bestel alles via amazon.co.uk trouwens, tegenwoordig, die prijsverschillen zijn zo bizar - koop vrijwel niks meer hier. Zag dat Big Bang S4 in Nederland €39,99 gaat kosten, bij Amazon voor 15 pond aangeschaft... NCIS: LA S1 zo mogelijk nog bizarder, die doet hier minstens €49,99 en heb ik voor 11 pond bij Amazon vandaan gehaald... tja...
Meestal doen de cheap-ass dvd-spelers juist niet moeilijk, trouwens. 
Tevens: goede tijden voor degenen die series vanaf DVD volgen (waaronder ik), komt deze en volgende maand weer een hoop tofs uit.
Heb S2.2 van Glee al besteld (komt morgen binnen, met een beetje mazzel), volgende week Big Bang Theory S4 en Fringe S3, in oktober nog How I Met Your Mother S6 en Bones S6.
Jeuj!Bestel alles via amazon.co.uk trouwens, tegenwoordig, die prijsverschillen zijn zo bizar - koop vrijwel niks meer hier. Zag dat Big Bang S4 in Nederland €39,99 gaat kosten, bij Amazon voor 15 pond aangeschaft... NCIS: LA S1 zo mogelijk nog bizarder, die doet hier minstens €49,99 en heb ik voor 11 pond bij Amazon vandaan gehaald... tja...
0
geplaatst: 22 september 2011, 10:58 uur
johannesA schreef:
Is hier iemand, die "The Shield", gezien heeft? Een serie over een foute politieman. Ik heb er iig met veel plezier naar gekeken.
Ik heb de eerste 4 seizoenen gezien. Idd heel indrukwekkende serie, die steeds beter wordt. Glenn Close maakte van het vierde seizoen mijn favoriete tot nog toe, maar gelukkig nog 3 boxen te gaan

0
geplaatst: 22 september 2011, 15:15 uur
Walking Dead is net begonnen op Foxlife, volgens mij zijn er deze week nog herhalingen van de eerste aflevering.
Gaat over een politieman die wakker wordt in een ziekenhuis en erachterkomt dat de boel is overgenomen door zombies.
Gaat over een politieman die wakker wordt in een ziekenhuis en erachterkomt dat de boel is overgenomen door zombies.
0
johannesA
geplaatst: 22 september 2011, 15:56 uur
nico1616 schreef:
Ik heb de eerste 4 seizoenen gezien. Idd heel indrukwekkende serie, die steeds beter wordt. Glenn Close maakte van het vierde seizoen mijn favoriete tot nog toe, maar gelukkig nog 3 boxen te gaan
(quote)
Ook de laatste series zijn prachtig. De, wat amateuristisch ogende, opnamen zorgen ervoor, dat je zowat zelf met Vic Mackay onderweg bent. Dat vond ik een enorm pluspunt aan deze serie.
Ik vond de rol van Forest Whitaker erg irritant. Hij wil, koste wat kost, Vic pakken. Op den duur wordt dat storend.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 22 september 2011, 18:19 uur
Walking Dead is een vette serie, al is de ontknoping van serie 1 redelijk teleurstellend. Gisteren heb ik de eerste aflevering van Breaking Bad gezien, en inderdaad:
.
.
0
geplaatst: 22 september 2011, 18:31 uur
Breaking Bad is erg tof inderdaad. Toch al een tijd niet meer gekeken, twee seizoenen gehad volgens mij.
OZ ben ik nu aan de laatste seizoen van de box toe, al heb ik alles 10 jaar terug ook al eens gezien.
Sopranos box net uit, vette serie.
The Shield heb ik alleen de eerste drie seizoenen van, moet de rest nog eens aanschaffen.
Maar m'n absolute favo's zijn: Dexter en The Wire.
OZ ben ik nu aan de laatste seizoen van de box toe, al heb ik alles 10 jaar terug ook al eens gezien.
Sopranos box net uit, vette serie.
The Shield heb ik alleen de eerste drie seizoenen van, moet de rest nog eens aanschaffen.
Maar m'n absolute favo's zijn: Dexter en The Wire.
0
geplaatst: 22 september 2011, 21:55 uur
Moet zeggen dat ik de afgelopen weken met regelmaat erg heb moeten lachen om anti-held Karl Pilkington in An Idiot Abroad 

0
geplaatst: 22 september 2011, 22:16 uur
Ik vind hem ook wel een briljante gast, al heb ik het programma maar één keer gezien.
Ik vind hem ook niet zo'n idioot eigenlijk, maar wellicht lag dat aan die aflevering. Gewoon iemand met een nuchtere kijk op de wereld.
Ik vind hem ook niet zo'n idioot eigenlijk, maar wellicht lag dat aan die aflevering. Gewoon iemand met een nuchtere kijk op de wereld.
0
geplaatst: 23 september 2011, 13:41 uur
An Idiot Abroad is echt goed ja haha. Ik hoop dat ze hem nog een keer de wereld rondsturen, geniaal format.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 september 2011, 13:56 uur
Ziet er inderdaad erg leuk uit. 
Waar, wanneer en hoelaat te zien?

Waar, wanneer en hoelaat te zien?
0
geplaatst: 23 september 2011, 14:10 uur
National Geographic, al heb ik er zelf nog niets van gezien.
0
Jocharo-T
geplaatst: 25 september 2011, 18:29 uur
OZ 
Ps. Als je de serie nog moet zien, kun je beter niet kijken.

Ps. Als je de serie nog moet zien, kun je beter niet kijken.
0
geplaatst: 26 september 2011, 11:25 uur
P.O.W. schreef:
An Idiot Abroad is echt goed ja haha. Ik hoop dat ze hem nog een keer de wereld rondsturen, geniaal format.
Je gebeden zijn verhoord

Link
0
geplaatst: 26 september 2011, 11:36 uur
Die eerste Nederlandse aflevering van Mag Ik U Kussen op de Nederlandse tv was nog wel te doen, al hebben Nederlanders zo te zien echt wel een lichtjes ander gevoel voor humor. 
Waarom Art Rooijakkers er staat weet ik ook niet. Hij voegt niets toe aan het programma waar Bart Peeters dat wel deed.

Waarom Art Rooijakkers er staat weet ik ook niet. Hij voegt niets toe aan het programma waar Bart Peeters dat wel deed.
0
geplaatst: 26 september 2011, 12:42 uur
Voor de liefhebbers: vanavond gaat in de VS (uiteraard op HBO) seizoen 2 van Boardwalk Empire van start 

0
geplaatst: 26 september 2011, 12:56 uur
Ploppesteksel schreef:
Dat deed Bart Peeters naar mijn mening ook niet. Maar ik heb sowieso al iets tegen zijn tv-persoonlijkheid. Irritante kerel.
0
geplaatst: 26 september 2011, 13:04 uur
Misschien komt het omdat ik een Peulengaleis-aanhanger ben, maar als Bart Peeters met een belachelijke grimas "Op naar de volgende rondio!" zei, kon ik niet anders dan glimlachen vanwege zijn "debiliteit".
0
geplaatst: 26 september 2011, 16:53 uur
Ik heb Mag ik U Kussen ook gezien. Die Belg was wel met afstand het grappigst.
0
geplaatst: 26 september 2011, 17:51 uur
@ Stalin: 
Dat werd tijd ook, hoop dat ze nu wat meer actie in de tent gooien (moet haast wel), vond seizoen 1 goed maar miste wel wat ouwerwetse tommygun shootout scenes.
Hoe dan ook ben ik er blij mee, superveel potentie die serie.

GrafGantz schreef:
Voor de liefhebbers: vanavond gaat in de VS (uiteraard op HBO) seizoen 2 van Boardwalk Empire van start
Dat werd tijd ook, hoop dat ze nu wat meer actie in de tent gooien (moet haast wel), vond seizoen 1 goed maar miste wel wat ouwerwetse tommygun shootout scenes.
0
geplaatst: 26 september 2011, 17:52 uur
jasper1991 schreef:
Lieven Scheire dus, kan inderdaad zeer grappig uit de hoek komen.
0
geplaatst: 27 september 2011, 16:32 uur
P.O.W. schreef:
Dat vind ik nu juist het mooie aan die serie. En vergeet niet dat hoewel er zat gangsters rondlopen de hoofdpersoon een politicus is. Weliswaar eentje die niet bepaald zuiver op de graat is, maar het levert wel een ander soort serie op dan eentje met alleen maar gangsters.
0
geplaatst: 27 september 2011, 16:53 uur
Klopt. Ik begrijp echter ook wel een beetje wat P.O.W. bedoelt. Erg aangename serie, maar bij de finale van vorig seizoen bleef ik toch echt wel op mijn honger zitten.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 oktober 2011, 15:47 uur
Ik heb vannacht seizoen twee van Eastbound and Down afgekeken, heerlijck lomp. Kenny Powers over 3D TV: "Don't get all excited dude, 3D is gay. Nobody wants to sit on a couch wearing glasses popping bubbles out of the air like some sort of fucked up Ray Charles." 

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 18:25 uur
Ik word Family guy erg zat. Hele tijd dezelfde grappen. En de personages zijn behoorlijk zwak. Nooit gedacht dat het zou gebeuren. Vorig jaar was het nog m'n favoriete serie, nu is het stokje overgenomen door South Park.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 18:46 uur
Ik vind South Park sterker. Daar zit soms ook wat meer subtiele humor in. Maar Family Guy vind ik nog steeds ook meesterlijk!
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 18:54 uur
Laatst Psychoville gekeken, toch wel een aanrader voor liefhebbers van zwarte humor 

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 19:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind Family Guy wel leuker dan South Park.
Ik vind Family Guy wel leuker dan South Park.
Family guy draait de hele tijd om dezelfde grappen. Op gegeven moment bloed zo'n serie gewoon dood. South Park spreekt veel meer tot de verbeelding, vooral op het gebied van verhaal.
* denotes required fields.