Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
CannabisFristi
geplaatst: 4 oktober 2011, 21:09 uur
De serie "This Is England '86", een spin-off van de film van Shane Meadows is een aanrader.
Er zijn 4 afleveringen van, elk duurt zo'n 3 kwartier.
Klik hier voor info.

Er zijn 4 afleveringen van, elk duurt zo'n 3 kwartier.
Klik hier voor info.

0
geplaatst: 5 oktober 2011, 09:26 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:09 uur
Ik houd vooral van de willekeur van Family Guy. Qua verhaal is South Park wellicht superieur, maar de humor van Family Guy ligt mij meer. De 'waarom? omdat het kan en omdat we er gewoon zin in hebben!' structuur vind ik onovertroffen (zoals de gevechten met die grote kip). Family Guy vind ik ook een stuk herkenbaarder; South Park heeft dat voor mijn gevoel in mindere mate.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:34 uur
Family Guy gaat daalt af naar het allerlaagste niveau en gaat daar nog iets onder zitten zodat het zo dom en flauw is dat het grappig wordt. Ik mag dat graag kijken, maar niet meer dan twee, misschien drie afleveringen achter elkaar. South Park heb ik meer mee vanwege de setting, looks en maatschappelijke boodschappen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:40 uur
South Park is tegenwoordig veel formulegebonder dan vroeger. Ze pakken nu gewoon een populair fenomeen, blazen het op, voegen er een moralistische boodschap erbij en klaar is kees. De laatste twee seizoenen heb ik al veel minder gelachen dan bij, pak 'm beet, seizoen 5 en 6.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:51 uur
Zelfde gevoel als panjoe. Ik blijf het wel volgen, maar ik vind dat het de laatste seizoenen ook allemaal wat minder is, met hier en daar een uitzondering, natuurlijk.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:53 uur
Op het gebied van humor is het inderdaad iets minder geworden. Ik bekeek laatst trouwens een paar afleveringen van de eerste seizoenen. Die zijn dan toch ineens wel heel erg simplistisch.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:13 uur
Ik ben blijkbaar een van de weinige die de nieuwe afleveringen beter vind. Natuurlijk zitten er ook zat pareltjes in de oudere afleveringen, zoals het loodzware Kenny Dies.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:24 uur
Ik vond de afleveringen van de eerste seizoenen ook een pak beter. Veel meer "belachelijke" moppen als ik het zo mag noemen.
Conjoined Twin Myslexia Week (Season 2, Episode 5) - Video Clips
Dit vind ik nu grappig.
'Het volk' is misschien wel één van de grappigste 'personages', naast Randy Marsh & Eric Cartman.
Conjoined Twin Myslexia Week (Season 2, Episode 5) - Video Clips

Dit vind ik nu grappig.
'Het volk' is misschien wel één van de grappigste 'personages', naast Randy Marsh & Eric Cartman.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:36 uur
Ploppesteksel schreef:
Je vergeet dit karakter:

0
geplaatst: 5 oktober 2011, 22:38 uur
South Park > The Simpsons > Futurama >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Family Guy en American Dad.
Mijn mening dan
Mijn mening dan

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 oktober 2011, 22:43 uur
Futurama vind ik ontzettend dom. American Dad ook. Wat moet ik met het B-merk van Family Guy?
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 00:44 uur
South Park > Futurama en Simpsons >>>> Family Guy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> American Dad >>>>>>>>>>>>>> The Cleveland Show
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 09:27 uur
Ik vind eigenlijk alleen South Park echt leuk, hoewel ik om die andere zo nu en dan best kan lachen.
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 12:03 uur
panjoe schreef:
South Park is tegenwoordig veel formulegebonder dan vroeger. Ze pakken nu gewoon een populair fenomeen, blazen het op, voegen er een moralistische boodschap erbij en klaar is kees. De laatste twee seizoenen heb ik al veel minder gelachen dan bij, pak 'm beet, seizoen 5 en 6.
Eens. Het is nog steeds, al vanaf het begin, mijn favoriete serie maar de oude(re) afleveringen vind ik het leukst. Feit is natuurlijk wel dat Parker en Stone het tegenwoordig veel drukker hebben dan zo'n tien jaar geleden en ze in ongeveer een week tijd een aflevering moeten maken, waardoor de geruchten ontstonden dat ze ermee wilden kappen na de aflevering You're Getting Old. Dit is gelukkig niet gebeurd en gisteren is de nieuwe aflevering van seizoen 15, Ass Burgers, in première gegaan en gaan ze minimaal door t/m seizoen 17.South Park is tegenwoordig veel formulegebonder dan vroeger. Ze pakken nu gewoon een populair fenomeen, blazen het op, voegen er een moralistische boodschap erbij en klaar is kees. De laatste twee seizoenen heb ik al veel minder gelachen dan bij, pak 'm beet, seizoen 5 en 6.
0
Improvision
geplaatst: 6 oktober 2011, 14:11 uur
Ik vind Family Guy ook vele malen beter dan South Park.
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 14:24 uur
Grappiger is mogelijk. Beter? De makers zijn een stel vreselijke verhalenvertellers.
0
geplaatst: 6 oktober 2011, 17:53 uur
Vond het ook een vrij goede aflevering.
Alleen is de ondertoon nogal deprimerend.
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 15:45 uur
Eerste afleveringen van tweede seizoen Boardwalk Empire gezien en ik zit er weer helemaal in 

0
geplaatst: 8 oktober 2011, 15:54 uur
De South Park aflevering met Radiohead blijft natuurlijk het mooiste van allemaal. 

0
geplaatst: 8 oktober 2011, 16:10 uur
Kill_illuminati schreef:
De South Park aflevering met Radiohead blijft natuurlijk het mooiste van allemaal.
Helemaal mee eens!
* denotes required fields.