MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Is die van Cartman met het schaamhaar? Die is echt briljant ja!

Ik vind het erg leuk om te zien dat zelfs m'n oma om South Park kan lachen. Dit betreft de aflevering met Hillary Clinton waarin terroristen een bom in haar doos hebben geplaatst.

''Ass Burgers'' was een beroerde aflevering, dat terwijl ik de rest van het seizoen best aardig vind. Vond dat gedoe met die ''shit'' weer erg storend en er zat eigenlijk maar 1 goede grap in. (ik kon wel lachen om de aspergers-ass burgers wordjoke)

Het nieuwe seizoen van Community is ook wel leuk tot nu toe. Two and A Half Men is middelmaat geworden. De schrijvers weten duidelijk nog niet welke kant ze met Kutcher op moeten en laten hem nu maar een manusje van alles spelen. Dom, slim, womanizer, kinderachtig... Noem het maar op. Beetje storend. Alan is opeens heel niet meer zo leuk nu Charlie er niet meer is. Totaal geen chemie meer. De enige leuke persoon is Jake die door deze problemen wellicht en hopelijk door kan groeien in zijn rol.

Ataloona schreef:
''Ass Burgers'' was een beroerde aflevering, dat terwijl ik de rest van het seizoen best aardig vind. Vond dat gedoe met die ''shit'' weer erg storend en er zat eigenlijk maar 1 goede grap in. (ik kon wel lachen om de aspergers-ass burgers wordjoke)

Zaten toch wel meer leuke dingen in. De whisky en de matrix referentie waren ook best geinig gevonden.

Die Matrix jokes waren wel erg makkelijk gevonden, maar evengoed ''geinig'' is wel erg weinig voor South Park. Ik hoop dat het wat beter word, gelukkig is dat ''shit-gedoe'' nu wel voorbij dus ik heb wel goede hoop.

Vorige week begonnen met The Wire te bekijken, vanaf het eerste seizoen. De eerste vier seizoenen heb ik al gezien, maar het vijfde nog niet, en omdat iemand (tip: hij postte het bericht hier boven) zei dat je de voorgaande seizoenen ook nog eens moet bekijken, om beter in het vijfde seizoen te komen. Daar ben ik dan mee bezig, en ik zit nu ongeveer halfweg seizoen 1. En ach, geweldige tv-reeks, één van m'n favorieten toch wel. De eerste scène van de eerste aflevering van het eerste seizoen, daaruit kan je al afleiden dat dit erg sterk is.

CannabisFristi
The Wire is erg sterk inderdaad!
Elke week op zondagnacht is het op de zender 13th Street.
Helaas pas om half 2 's nachts, en maar 1 aflevering..

Ik ben momenteel weer Community seizoen 3 aan het volgen. Verder ben ik Modern Family seizoen 2 aan het afkijken om met enkele weken weer helemaal bij te lopen met eveneens seizoen 3. Beide series waren tegelijk begonnen. Daarnaast wil ik bij tijd over nog Parks and Recreation bij kijken. Maar daar moet ik nog een volledig seizoen van

Eveningguard schreef:
Is die van Cartman met het schaamhaar? Die is echt briljant ja!

Ik vind het erg leuk om te zien dat zelfs m'n oma om South Park kan lachen. Dit betreft de aflevering met Hillary Clinton waarin terroristen een bom in haar doos hebben geplaatst.

Die aflevering waarin de City Wok uitbater een muur rondom South Park moet bouwen, die telkens wordt aangevallen door Mongolen, vind ik ook geweldig! Gisteren nog gezien.

Stijn_Slayer
Cietie Whock. I don't want no trouble.

panjoe (moderator)
Scott Tenorman Must Die (die met Radiohead ja) is duidelijk mijn favoriete SP aflevering ooit .

(afbeelding)

Indeed, één van de betere. Staat ook niet voor niets op de Cult of Cartman DVD. Die DVD vat voor mij toch wel de betere afleveringen samen. Ik geloof dat Cartoonwars er ook op staat.

Ik vind eigenlijk het hele persoontje van die City Wok-uitbater geweldig!

Stijn_Slayer
Linius schreef:
Indeed, één van de betere. Staat ook niet voor niets op de Cult of Cartman DVD. Die DVD vat voor mij toch wel de betere afleveringen samen. Ik geloof dat Cartoonwars er ook op staat.

Mwah, Awesom-O is wel heel erg slecht.

AOVV schreef:
(quote)

Die aflevering waarin de City Wok uitbater een muur rondom South Park moet bouwen, die telkens wordt aangevallen door Mongolen, vind ik ook geweldig! Gisteren nog gezien.

Ook een van de betere afleveringen van het seizoen ja.

Stijn_Slayer schreef:
(quote)

Mwah, Awesom-O is wel heel erg slecht.
Zo blijkt maar weer dat smaken verschillen. Ik vond hem erg leuk

Van de recente afleveringen waren aflevering 2, 3 en 4 van seizoen 14 erg sterk. Scrootie McBoogerballs, Medicinal Fried Chicken en de Facebook aflevering
In seizoen 13 staan vooral Fishsticks (waar Kanye nog leuk op terug kwam op zijn laatste album) en Butter als pimp me nog goed bij. Seizoen 15 heeft helaas nog geen één keer dit niveau kunnen evenaren

Ik vind de aflevering met Mel Gibson supersterk. Cartman op z'n best. Voor de rest zijn bovenstaande afleveringen ook allemaal favorieten.

Stijn_Slayer
Die van Facebook kan ik ook niet meer zien. Die komt echt té vaak langs (Awesom-O ook) De laatste week zenden ze 's avonds trouwens alleen maar die metroseksuele aflevering uit.

Die gayfish vind ik wel leuk.

Ass-pen.

En natuurlijk Volcano en Kathie Lee Gifford.

Stijn, jij kijkt op CC of zo?

Dat heb ik al lang op gegeven. Gewoon lekker het nieuwe seizoen volgen in Amerika in plaats van telkens de zelfde aflevering moeten kijken op Nederlandse TV.

Stijn_Slayer
Ja, wij sponsoren UPC niet voor zo'n kastje dat nooit werkt. Als je het daar tenminste mee kan ontvangen, geen idee eigenlijk. Online kijken vind ik niet zo prettig.

Ik kijk al mijn series online eigenlijk. Alleen al de horror van het lange wachten. Zo ben ik met Community en Modern Family seizoen 3 aan het volgen waar Community in Nederland net begonnen is aan seizoen 2 en van Modern Family is nog niet eens bekend wanneer ze seizoen 2 gaan uitzenden. En niet te vergeten dat veel series hier niet eens heen komen. A Game of Thrones, Parks and Recreation etc.

EDIT

Net de aflevering van gisteren gekeken (Last of the Meheecans) en die was briljant

Ook gezien, was wel weer eens leuk om een 'Butters' aflevering te zien. Vind deze twee nu al beter dan de eerste 7 van het seizoen, al was Your Getting Old wel goed.

Ik vind die Avatar-bash ook goed (met Cartman als smurf). Die had vele lagen.

Zonde van de Zendtijd is weer sterk van start gegaan

En de bijbehorende website (die nu kort na de aflevering bijkans plat ligt): http://www.totaltarget.be

Snoeperd schreef:
Ik vind de aflevering met Mel Gibson supersterk. Cartman op z'n best. Voor de rest zijn bovenstaande afleveringen ook allemaal favorieten.

The Passion of the Jew, die is briljant. Die aflevering dat Cartman en Kyle AIDS hebben is ook briljant, en stiekem ook wel heel maatschappijkritisch en goedbedoeld en zo.

GrafGantz schreef:

En de bijbehorende website (die nu kort na de aflevering bijkans plat ligt): TOTAL TARGET - Zonde Van De Zendtijd - totaltarget.be

(afbeelding)

Ik prefereer deze:

(afbeelding)

Omdat het waar is...

die laatste koop ik direct

Net de nieuwe aflevering van South Park gezien, en ik moet zeggen: lang geleden dat ze nog zo'n niveau hebben gehaald. Heel erg goeie aflevering, ga zo door, Matt en Trey!

Welke, You're Getting Old?

'Bass to Mouth'. Je loopt een beetje achter, Niels.

Niet erg hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:40 uur

geplaatst: vandaag om 15:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.