Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2011, 15:38 uur
Voor Game of Thrones helaas nog tot april volgend jaar wachten, dus nu kijk ik maar een andere fantasy serie, plus een aantal series die ik eerder al genoemd had. Carnivále. Een geweldige serie die helaas gecanceld is. Jammer, want nu ga ik waarschijnlijk met vragen zitten als het afgelopen is, een geweldige serie in ieder geval. Na het terughalen van Arrested Development heb ik wel een heel klein beetje hoop dat het terugkomt (zijn altijd plannen voor geweest), maar het zal wel niet.
0
Mb.
geplaatst: 11 november 2011, 16:38 uur
Kraftwerk er misschien uit, maar Sam Cooke erin! Overigens mogen ze in die clip in plaats van enkel beelden laten zien van de 17 gekozen artiesten ook de muziek draaien die bij die artiesten hoort. Mogen ze meteen beginnen met A Change Is Gonna Come - over binnenkomen gesproken. Al ben ik bang dat ene flapdrol Sam Cooke er nog wil uithalen voor een Rihanna. 

0
geplaatst: 16 november 2011, 15:53 uur
Damn NBC. Ziet er naar uit dat Community wordt verplaatst tot nader order.
Teken de petitie!
Save Community! - Petition - save-community.com

Teken de petitie!
Save Community! - Petition - save-community.com

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 november 2011, 17:25 uur
Community is soms best geinig, maar er gaat niets boven de goede oude tijd van Comedy Central. Elke avond South Park, Family Guy, Becker, etc. Ik moest mezelf dan om half vier dwingen om toch maar eens te gaan slapen, omdat er de volgende dag weer colleges waren. 
Becker moet terug op de buis.
Die serie met Al Bundy vind ik echt bedroevend.

Becker moet terug op de buis.
0
geplaatst: 16 november 2011, 17:32 uur
Stijn_Slayer schreef:

Ik neem tenminste aan dat je Modern Family bedoelt?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 november 2011, 17:33 uur
Oh, dat is er nu ook nog. Married with Children en Modern Family vind ik allebei vreselijk saai.
0
geplaatst: 16 november 2011, 18:06 uur
Modern Family 
En Married With Children is nu vreselijk achterhaald, maar daar heb ik vroeger wel om kunnen lachen. Zeker die aflevering met een nog jonge Matt Leblanc (Joey uit Friends).
En mijn avatar is Phil Dunphy uit Modern Family natuurlijk

En Married With Children is nu vreselijk achterhaald, maar daar heb ik vroeger wel om kunnen lachen. Zeker die aflevering met een nog jonge Matt Leblanc (Joey uit Friends).
En mijn avatar is Phil Dunphy uit Modern Family natuurlijk

0
geplaatst: 20 november 2011, 17:36 uur
Weet iemand van jullie hoe deze tv-serie heet? Het ging om een jongen die een soort kistje had, een scheikundekit of zo, waar hij van alles in moest donderen en dan kon ie monsters maken die hem helpten tegen de slechte monsters. Ik geloof dat die jongen Mike heette, maar ik weet dat niet zeker. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
0
geplaatst: 27 november 2011, 21:33 uur
Tv van nu boeit me eigenlijk geen h*l. Op een enkele uitzondering na. Zo zapte ik gelukkigerwijs precies in de eerste seconde van de eerste aflevering van The big bang theory.............helemaal voor mij die serie. Het gaat over nerds die van comics houden, gamen, sf/fantasy, etc.......over mij !!! Zonder dat ik een raketgeleerde ben, maar dat zijn die acteurs ook niet. Het is gewoon humor dat me wel ligt. En hun gebrek aan sex.....nou ja, verderop in de serie hebben ze het genoeg......is ook niet herkenbaar, een vrouw heb ik weten te scoren en nog een zoon weten te produceren ook.........en na een scheiding lukte het alweer eentje te scoren.....yeeeeee. Zalige serie die Big bang.
Verder hou/hield ik van...
Bottom (Edmundson en Mayall
).....en die live-shows... 
Married with children
Miami Vice
Battlestar Galactica (jaren '70, beste serie ooit)
Space : Above and beyond (dvd uitgave graag)
The X-files
Millennium
Beavis & Butthead
.....oh, wat kan ik hier om lachen. En ze zijn terug !!! Nieuwe afleveringen. Ik heb ook alle comics die ooit er van uitgegeven zijn, beeldjes, van alles....heerlijk lomp en stompzinnig.
Southpark. Tja, kan ik ook onwijs om lachen, prachtig. Mijn zoon koopt alle boxen er van, dus die draaien regelmatig rondjes.
Aeon flux.
The head......van die jaren '90 cartoons waren dit, werd door mtv uitgezonden.
Blake's seven....de oude Britse sf serie.
Buck Rogers.....hahaha, heerlijk oubollige sf serie, Buck altijd achter de vrouwtjes aan, de vrouwelijk hoofdrolspeelster was om te kwijlen zo lekker en voor de actie-scenes werd een stand-in gebruikt.....actie stelde geen hol voor maar toch een stand-in en oh zo duidelijk te zien ook nog dat het een stand-in was........maar heerlijke serie.
En nog wel meer dingen, maar het meeste dat nu op de buis is volg ik eigenlijk niet, zie ook niet snel iets dat me weet te pakken zeg maar.
Verder stoort het me enorm dat hier in NL de series altijd en eeuwig in de verkeerde volgorde uitgezonden worden......en dan heb je een vervolg, kan niemand het meer volgen, mensen haken af en dan wordt het niet meer uitgezonden want er kijken te weinig mensen......ja duh. Laatst flikten ze het weer met The big bang theory, stelletje prutsers. Lang leve de dvd !!! Zelf kijken wanneer je zin hebt en in de juiste volgorde.
Verder hebben we ook de film 1 kanalen, maar die zijn er flink op achteruit gegaan, kunnen we net zo goed opzeggen.
Er schiet me nog wat tebinnen, moet het toevoegen...
De woestijn leeft.
Ik heb 5 jaar in Amsterdam gewoond 1989 - 1994 en daar begon toen At5, met op een gegeven moment het programma "De woestijn leeft" dus. Gemaakt door Theo van Gogh, met Max Pam en Jeroen Henneman..........wat een geweldige televisie. Droger dan dit kon gewoon niet. De heren leverden commentaar op architectuur in de stad, de logica van bepaalde zaken.....wat vaak niet al te logisch was natuurlijk, maar dan lulden zij zo'n eind in de ruimte dat het logisch werd op hun manier...................ik vond het te lollig voor woorden. Op dvd graag !!!
Leve youtube !!!
Omfg....dit laatste filmpje....minder lollig, maar ze hebben het hier gewoon al over de Noord-Zuid lijn, Centraal station onder de grond.........we zijn 20 jaar later en ze zijn gvd nog bezig met die zooi, dit programma was begin jaren '90 !!! Ze hebben wel erg gelijk gekregen toen ze deze aflevering maakten.
Verder hou/hield ik van...
Bottom (Edmundson en Mayall
).....en die live-shows... 
Married with children
Miami Vice
Battlestar Galactica (jaren '70, beste serie ooit)
Space : Above and beyond (dvd uitgave graag)
The X-files

Millennium

Beavis & Butthead
.....oh, wat kan ik hier om lachen. En ze zijn terug !!! Nieuwe afleveringen. Ik heb ook alle comics die ooit er van uitgegeven zijn, beeldjes, van alles....heerlijk lomp en stompzinnig.Southpark. Tja, kan ik ook onwijs om lachen, prachtig. Mijn zoon koopt alle boxen er van, dus die draaien regelmatig rondjes.
Aeon flux.
The head......van die jaren '90 cartoons waren dit, werd door mtv uitgezonden.
Blake's seven....de oude Britse sf serie.
Buck Rogers.....hahaha, heerlijk oubollige sf serie, Buck altijd achter de vrouwtjes aan, de vrouwelijk hoofdrolspeelster was om te kwijlen zo lekker en voor de actie-scenes werd een stand-in gebruikt.....actie stelde geen hol voor maar toch een stand-in en oh zo duidelijk te zien ook nog dat het een stand-in was........maar heerlijke serie.

En nog wel meer dingen, maar het meeste dat nu op de buis is volg ik eigenlijk niet, zie ook niet snel iets dat me weet te pakken zeg maar.
Verder stoort het me enorm dat hier in NL de series altijd en eeuwig in de verkeerde volgorde uitgezonden worden......en dan heb je een vervolg, kan niemand het meer volgen, mensen haken af en dan wordt het niet meer uitgezonden want er kijken te weinig mensen......ja duh. Laatst flikten ze het weer met The big bang theory, stelletje prutsers. Lang leve de dvd !!! Zelf kijken wanneer je zin hebt en in de juiste volgorde.
Verder hebben we ook de film 1 kanalen, maar die zijn er flink op achteruit gegaan, kunnen we net zo goed opzeggen.
Er schiet me nog wat tebinnen, moet het toevoegen...
De woestijn leeft.
Ik heb 5 jaar in Amsterdam gewoond 1989 - 1994 en daar begon toen At5, met op een gegeven moment het programma "De woestijn leeft" dus. Gemaakt door Theo van Gogh, met Max Pam en Jeroen Henneman..........wat een geweldige televisie. Droger dan dit kon gewoon niet. De heren leverden commentaar op architectuur in de stad, de logica van bepaalde zaken.....wat vaak niet al te logisch was natuurlijk, maar dan lulden zij zo'n eind in de ruimte dat het logisch werd op hun manier...................ik vond het te lollig voor woorden. Op dvd graag !!!
Leve youtube !!!
Omfg....dit laatste filmpje....minder lollig, maar ze hebben het hier gewoon al over de Noord-Zuid lijn, Centraal station onder de grond.........we zijn 20 jaar later en ze zijn gvd nog bezig met die zooi, dit programma was begin jaren '90 !!! Ze hebben wel erg gelijk gekregen toen ze deze aflevering maakten.
0
geplaatst: 2 december 2011, 11:05 uur
En...dat was de laatste aflevering van Treme, seizoen 2. Wat een prachtserie, vol levensechte karakters, mooie dialogen, en bovenal een hoop fantastische muziek. David Simon stelt wederom niet teleur. Laat seizoen 3 (en 4) maar snel komen.
0
geplaatst: 10 december 2011, 14:48 uur
Gisteren Breaking Bad seizoen 4 afgekeken en nu is het zeker mijn favoriete serie ooit, zelfs beter dan The Wire. Wat een adrenalinerush zeg
Nu volg ik:
Arrested Development - S1
Six Feet Under - S1
Entourage - S3
Archer - S1
Carnivále - S1
Homeland - S1
Community - S3
En ik volg nog wat andere series zeer losjes.
Nu volg ik:Arrested Development - S1
Six Feet Under - S1
Entourage - S3
Archer - S1
Carnivále - S1
Homeland - S1
Community - S3
En ik volg nog wat andere series zeer losjes.
0
geplaatst: 10 december 2011, 14:53 uur
Mwa, series valt wel mee hoor. Een aflevering of 2 per dag 
En meestal ben ik een paar weken in de mood voor series om dan weer een maand of 2 helemaal geen serie te kijken.

En meestal ben ik een paar weken in de mood voor series om dan weer een maand of 2 helemaal geen serie te kijken.
0
tip_of.yourstar
geplaatst: 11 december 2011, 11:56 uur
Net de laatste aflevering van Forbrydelsen/The Killing seizoen 1. Zalige serie. Seizoen 2 ligt al klaar. Wat een fantastisch personage is die Sarah Lund toch.
0
geplaatst: 12 december 2011, 21:21 uur
Iemand die zich tijdens de jongste DWDD afvroeg waar ze dat Shonen Knife nu weer vandaan haalden als vaandeldrager van de 80's-punk?
0
geplaatst: 12 december 2011, 21:24 uur
Ik vroeg me eerder af hoe Sonic Youth en Nirvana in godsnaam die band goed kunnen vinden. Man, dat was slecht!
0
geplaatst: 12 december 2011, 21:26 uur
Ik heb me dus hetzelfde afgevraagd
Was het niet meer een soort grap? Of missen wij een verborgen genialiteit 
Was het niet meer een soort grap? Of missen wij een verborgen genialiteit 
0
geplaatst: 12 december 2011, 21:27 uur
Zitten er nog verborgen boodschappen in die teksten over chocoladerepen? 

0
geplaatst: 12 december 2011, 21:42 uur
Shonen Knife in een discussie bij DWDD. 
Veel betere band dan Nirvana uiteraard, maar vaandeldrager gaat wel een beetje ver. Zou ik eerder voor Dead Kennedys o.i.d. gaan.

Veel betere band dan Nirvana uiteraard, maar vaandeldrager gaat wel een beetje ver. Zou ik eerder voor Dead Kennedys o.i.d. gaan.
0
geplaatst: 12 december 2011, 21:46 uur
Nouja, ik heb op MuMe gekeken, er zijn dus wel mensen die het leuk vinden. Dus wie zegt dat Kurt Cobain dat niet ook deed? Smaken hè 
Vaandeldrager heb ik ze niet horen zeggen, volgens mij. Juist dat ze onbekend zijn gebleven, ondanks dat ze in het voorprogramma van Nirvana stonden.

Vaandeldrager heb ik ze niet horen zeggen, volgens mij. Juist dat ze onbekend zijn gebleven, ondanks dat ze in het voorprogramma van Nirvana stonden.
0
geplaatst: 12 december 2011, 21:50 uur
Shonen Knife is geweldig! Live ook nu nog - bijna 30 jaar later! - energiek en fris. 
Wil deze aflevering wel even terugzien dan. Wanneer komt dat doorgaans online?

Wil deze aflevering wel even terugzien dan. Wanneer komt dat doorgaans online?

0
geplaatst: 12 december 2011, 21:51 uur
Misschien moet ik je teleurstellen, het was geen 'discussie'. Het was een filmpje van de jakhalzen, waarin ze werden geïnterviewd. Misschien staat het al online?
Moet wel zeggen dat ik alleen wat vage live optredens langskwamen, dat vond ik persoonlijk niet al te best klinken, misschien vallen de studioversies mee. Ik ga voor de gein een nummer op youtube luisteren
EDIT: Instrumentaal is het nog tot daar aan toe, maar die zang
Daarnaast is het echt te blij voor mij. Al heb ik niks tegen blij verder, hoor
Nee, dit is niks voor mij... Nietszeggend en oninteressant, door de zang zelfs nogal irritant.
Moet wel zeggen dat ik alleen wat vage live optredens langskwamen, dat vond ik persoonlijk niet al te best klinken, misschien vallen de studioversies mee. Ik ga voor de gein een nummer op youtube luisteren

EDIT: Instrumentaal is het nog tot daar aan toe, maar die zang
Daarnaast is het echt te blij voor mij. Al heb ik niks tegen blij verder, hoor
Nee, dit is niks voor mij... Nietszeggend en oninteressant, door de zang zelfs nogal irritant.
0
geplaatst: 12 december 2011, 23:18 uur
Ik ken de band niet, heb het ook niet gezien, maar ik weet wel dat je door DWDD vaak een behoorlijk verkeerd beeld kan krijgen.
0
geplaatst: 13 december 2011, 12:31 uur
Ik ben best wel hyped voor seizoen 2 van Game of Thrones, wat een serie is dat toch

Volg momenteel...
- Game of Thrones : bij
- Boardwalk Empire: in de vakantie seizoen twee kijken
- The Walking Dead: bij
- Community: bij
- New Girl: bij
- Modern Family: bij
- Parks & Recreation: bij
Bijna alle bovenstaande series zijn momenteel in mid season. Waarbij Community dus nog wat onzekerheid kent over z'n terugkeer. The Walking Dead begint dacht ik in februari weer. Game of Thrones pas in april. En het rijtje sitcoms allemaal eind januari/begin februari weer. New Girl had me zwaar positief verrast. De eerste paar afleveringen waren matig te noemen maar de serie groeit nu met de week. Boardwalk Empire heb ik wegens tijd tekort maar opgespaard en kan ik over een week in de kerstvakantie mooi inhalen. Seizoen twee is net afgelopen namelijk, en keert pas eind volgend jaar weer terug. Misschien nu ik wat tijd heb Homeland oppakken.
0
geplaatst: 13 december 2011, 21:58 uur
Lekker bezig Linius! Hoe is Parks en Recreation trouwens? Ik zie er altijd advertenties voor als ik Community kijk. Ben er wel benieuwd naar.
Verder kijk ik ook Walking Dead. Ik ben echter pas begonnen met kijken na de winterstop in Amerika begon. Dus ik heb de laatste twee weken intens genoten van deze geweldige serie. Zelden zo aan het beeldscherm geluisterd gezeten!
Community is ook een heerlijke comedy. Lekker snel, goede dialogen, iedere aflevering wel een paar lachmomenten. Met name dankzij Chevy Chase, die het duidelijk nog niet verleerd is. Ik hoop werkelijk dat het niet gecancelled wordt. Maar het is nooit goed nieuws als een serie op pauze gezet wordt. Ik vrees het ergste.
Naast deze series kijk ik momenteel ook Dexter. Volgende week de seizoensfinale. Ben er zeer benieuwd naar. De spanning is weer vakkundig opgebouwd. Dit seizoen leek eerst te gaan tippen aan seizoen twee en vier, maar de laatste weken vind ik bepaalde gebeurtenissen wel wat slordig en afgeraffeld. Soms ook vergezocht. Jammer, want de plot van dit seizoen is wel een van de sterkste, evenals de thematiek.
Tot slot ben ik begonnen aan Chuck. Collega raadde het me aan. Leuke serie. Ik had wat opstartproblemen maar rond de helft van seizoen 1 wordt het echt goed. Jammer om te horen dat het gecancelled is net nu ik het leuk ga vinden. Gelukkig heb ik nog 4 seizoenen om van te genieten
Verder kijk ik ook Walking Dead. Ik ben echter pas begonnen met kijken na de winterstop in Amerika begon. Dus ik heb de laatste twee weken intens genoten van deze geweldige serie. Zelden zo aan het beeldscherm geluisterd gezeten!
Community is ook een heerlijke comedy. Lekker snel, goede dialogen, iedere aflevering wel een paar lachmomenten. Met name dankzij Chevy Chase, die het duidelijk nog niet verleerd is. Ik hoop werkelijk dat het niet gecancelled wordt. Maar het is nooit goed nieuws als een serie op pauze gezet wordt. Ik vrees het ergste.
Naast deze series kijk ik momenteel ook Dexter. Volgende week de seizoensfinale. Ben er zeer benieuwd naar. De spanning is weer vakkundig opgebouwd. Dit seizoen leek eerst te gaan tippen aan seizoen twee en vier, maar de laatste weken vind ik bepaalde gebeurtenissen wel wat slordig en afgeraffeld. Soms ook vergezocht. Jammer, want de plot van dit seizoen is wel een van de sterkste, evenals de thematiek.
Tot slot ben ik begonnen aan Chuck. Collega raadde het me aan. Leuke serie. Ik had wat opstartproblemen maar rond de helft van seizoen 1 wordt het echt goed. Jammer om te horen dat het gecancelled is net nu ik het leuk ga vinden. Gelukkig heb ik nog 4 seizoenen om van te genieten

* denotes required fields.