Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2011, 12:32 uur
Parks & Recreation is wat mij betreft de leukste comedy die momenteel loopt. Mensen vergelijken het al snel met The Office vanwege de Mockumentary stijl. Zelf heb ik The Office echter nooit leuk gevonden, dit daarentegen beviel me vanaf het begin erg goed. De personages zijn stuk voor stuk waardevol. Normaal heb ik bij elke comedy wel één of meerdere personages die ik liever niet zie, maar bij Parks & Rec heb ik dat totaal niet. Je zou het echt eens moeten proberen 

0
geplaatst: 19 december 2011, 15:23 uur
Nog iemand hier volkomen geschokt door de laatste aflevering van het nieuwe seizoen Dexter? 

0
geplaatst: 19 december 2011, 15:41 uur
Nee, die ga ik volgende week pas kijken. Dus geen spoilers aub!
0
geplaatst: 19 december 2011, 16:29 uur
Matige afsluiter van een matig seizoen.
Alleen de laatste 20 seconden voegen weer iets toe
0
geplaatst: 19 december 2011, 17:13 uur
FlyLo schreef:
Matige afsluiter van een matig seizoen.
Matig seizoen?!Matige afsluiter van een matig seizoen.
Misschien ligt het ook aan het feit dat dit het eerste seizoen waarbij ik echt op nieuwe afleveringen moest wachten was - de aflevering van de vorige seizoenen kon ik gewoon achter elkaar kijken omdat ik toen wel braaf had gewacht op de dvd-box - maar ik heb zelden zo mezelf opvretend naar een serie zitten kijken, inderdaad al helemaal in de laatste 20 seconden, maar ook tijdens het offer van Harisson tijdens de verduistering. Wel jammer van een paar plotholes die er volgens mij wel inzaten, dat wel.
0
geplaatst: 19 december 2011, 17:54 uur
Travis was zowat de meest gezochte man in de volledige VS en mag vrijelijk rondlopen. Vond ik nogal onnozel. En zo waren er wel meer dingen dit seizoen, zoals bv ook de dood van Gellar.
0
geplaatst: 20 december 2011, 02:18 uur
De pilot is al gelekt ja. Officieel begin is 9 januari dus ik wacht gewoon tot dan. Januari wordt sowieso een leuke serie-maand met nieuwe seizoenen van Archer, 30 Rock & Californication.
0
geplaatst: 20 december 2011, 10:20 uur
Hopelijk wordt seizoen 5 weer goed, het vorige seizoen was namelijk erg slecht.
0
geplaatst: 20 december 2011, 11:38 uur
Nog mensen die Luck gaan volgen? Nieuwe HBO serie rondom de paarden races in de VS. Pilot wordt geregisseerd door niemand minder dan Micheal Mann (o.a. Collateral en Heat) en de cast bestaat onder meer uit Dustin Hoffman (Rain Man), Nick Nolte (Thin Red Line), Richard Kind (Spin City) en Kevin Dunn (Warrior). De pilot was al uitgezonden op HBO na de seizoensfinale van Boardwalk Empire. De serie beleeft zijn officiële première op 29-01-12.

0
geplaatst: 20 december 2011, 16:06 uur
Linius schreef:
Nog mensen die Luck gaan volgen? Nieuwe HBO serie rondom de paarden races in de VS. Pilot wordt geregisseerd door niemand minder dan Micheal Mann (o.a. Collateral en Heat) en de cast bestaat onder meer uit Dustin Hoffman (Rain Man), Nick Nolte (Thin Red Line), Richard Kind (Spin City) en Kevin Dunn (Warrior). De pilot was al uitgezonden op HBO na de seizoensfinale van Boardwalk Empire. De serie beleeft zijn officiële première op 29-01-12.
(afbeelding)
(afbeelding)
Klinkt zeer interessant. Ben altijd wel fan van Richard Kind. Met name in de sitcoms natuurlijk maar in A Serious Man heeft hij laten zien ook moeilijkere rollen aan te kunnen. Een serie over paardenraces lijkt me zeker interessant. Bedankt voor de tip.
Ik heb gisteren overigens ook de finale van Dexter gekeken. Geweldig einde natuurlijk. De rest van het seizoen vond ik zeker niet verkeerd. Al is het wel duidelijk dat de slordigheden in het schrijfwerk vaker voorkomen. De afgelopen twee seizoenen zit er dan ook een ander schrijversteam dan in de eerste vier seizoenen, dat zou wel e.e.a. kunnen verklaren.
Toch, het religie thema vond ik erg interessant dit seizoen. De nemesis was wel beter dan Jordan Chase vorig jaar. Je had echt weer een beetje het gevoel dat er iemand tegenover hem stond die gelijkwaardig aan hem was.
Het leukste aan dit seizoen vond ik eigenlijk nog de verhaallijn van Deb. Ik ben heel erg benieuwd naar volgend seizoen. De ontdekking van Debra dat Dexter een moordenaar is zal de serie veel nieuwe uitgangspunten geven. Het minimale wat ik hoop is dat de schrijvers nu niet terugkrabbelen. Of dat ze Debra snel dood laten gaan oid. Het volgende seizoen moet echt in het teken staan van of en hoe Debra om kan gaan met deze informatie
0
geplaatst: 15 januari 2012, 17:43 uur
Anderhalve week terug Boardwalk Empire seizoen twee uitgekeken en dat was weer genieten. Toen besloten dat ik wel een nieuwe drama serie kon oppakken en ben dus begonnen aan Breaking Bad. Inmiddels alweer aan het einde van seizoen drie en bijna elke aflevering is genieten. Heerlijke serie.
Tevens Homeland gaan volgen gewoon op zondagavond op TV, straks aflevering drie
Tevens Homeland gaan volgen gewoon op zondagavond op TV, straks aflevering drie

0
geplaatst: 15 januari 2012, 18:17 uur
Na alle 5 seizoenen van The Wire te hebben uitgekeken, sinds vorige week begonnen met Dexter. Ik heb de 5 seizoenen op DVD aangekocht, en het eerste seizoen uitgekeken. De eerste 4 had ik al eerder gekeken, erg goeie serie. Ben benieuwd naar het 5de seizoen, maar dat zal nog wel z'n tijd duren, want nu is het tijd voor de examens.. 
Hopelijk weet ik zo hier en daar een aflevering van seizoen 2 mee te pikken.
Ik zag ook enkele jaargangen van Oz liggen, maar ik heb ze niet gekocht; ik zou me eerst eens een beeld van die serie moeten vormen. Al heb ik de DVD-box van The Wire ook blind gekocht..

Hopelijk weet ik zo hier en daar een aflevering van seizoen 2 mee te pikken.
Ik zag ook enkele jaargangen van Oz liggen, maar ik heb ze niet gekocht; ik zou me eerst eens een beeld van die serie moeten vormen. Al heb ik de DVD-box van The Wire ook blind gekocht..
0
sxesven
geplaatst: 15 januari 2012, 18:21 uur
Hier thuis bezig aan 24; had ooit seizoen 1 eens gekeken en vond daar toen maar weinig aan, maar toch maar eens de gok gewaagd met de grote box met alle seizoenen. Seizoenen 2 en 3 er inmiddels doorgejast, en beide bevielen (heel) erg goed. Benieuwd of ik 1 nu ook wat zou vinden. In ieder geval, achteraf bezien eigenlijk toch wel een erg leuke serie. 

0
geplaatst: 2 februari 2012, 20:14 uur
Heeft iemand de Ali B op Volle Toeren van Woensdag gezien? Ik vond het een geweldige aflevering met Sticks en Liesbeth List. Sowieso waren de liedjes erg mooi, maar ook het beginstuk waarin ik erachter kwam dat die Liesbeth List ook een niet erg fijne jeugd heeft gehad.
En wat is die Stickert toch een genie. Hij was duidelijk de beste rapper van dit seizoen. Die rust en de heerlijke flow en zijn mooie tekst, echt heel goed.
En wat is die Stickert toch een genie. Hij was duidelijk de beste rapper van dit seizoen. Die rust en de heerlijke flow en zijn mooie tekst, echt heel goed.
0
johannesA
geplaatst: 2 februari 2012, 20:53 uur
Vorige week serie 2 van "The Killing" uitgekeken. Ook weer van genoten, al was serie 1 beter.
Sarah Lund is toch wel een heldin!!
Sarah Lund is toch wel een heldin!!
0
geplaatst: 2 februari 2012, 22:34 uur
Snoeperd schreef:
Heeft iemand de Ali B op Volle Toeren van Woensdag gezien? Ik vond het een geweldige aflevering met Sticks en Liesbeth List. Sowieso waren de liedjes erg mooi, maar ook het beginstuk waarin ik erachter kwam dat die Liesbeth List ook een niet erg fijne jeugd heeft gehad.
Ja, Sticks ging idd erg lekker. Ik word alleen wel een beetje moe van Ali die een beetje lijkt te acteren over hoe briljant/geniaal/goddelijk alle "vaderlandse popiconen" zijn. Ik kan hem niet echt serieus nemen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 2 februari 2012, 22:39 uur
AOVV schreef:
OZ kun je blind aanschaffen, krijg je echt geen spijt van. Geniale serie die echt indruk heeft gemaakt. De serie is wel erg hard, maar dat maakt het alleen maar realistischer. Mijn vrouw wilt hem niet meer zien omdat de serie er echt te hard heeft ingehakt bij haar, maar ik ga hem dit jaar voor de vierde keer sinds ik de serie heb leren kennen bekijken.Ik zag ook enkele jaargangen van Oz liggen, maar ik heb ze niet gekocht; ik zou me eerst eens een beeld van die serie moeten vormen. Al heb ik de DVD-box van The Wire ook blind gekocht..
0
geplaatst: 2 februari 2012, 22:42 uur

Winter is coming.
Kan niet wachten

Verder ook wel benieuwd naar The River van ABC, een project waar Oren Peli een belangrijke rol inspeelt. En ik ga Luck (HBO) eens checken.
0
geplaatst: 3 februari 2012, 14:39 uur
Snoeperd schreef:
Ga hem kijken op uitzending gemist, ben toch wel benieuwd, de enige aflevering van dit programma die ik wil zien

Nu al apart dat ze Opgezwolle er niet bij halen bijhalen bij het voorstellen van Sticks

0
geplaatst: 3 februari 2012, 16:03 uur
Is de serie Mad Men aan te raden? Ik zag een prachtige box vorige week liggen bij Fame. Wel wat duur.
0
Improvision
geplaatst: 3 februari 2012, 16:13 uur
Ik was niet echt ondersteboven van Mad Men (heb een vijftal afleveringen gezien), stylistisch is het wel in orde maar na elke aflevering had ik zoiets van "Wat is er nu precies gebeurt?", en dan dragen relatief weinig elementen bij aan een verhaallijn, het is ook niet echt grappig.
* denotes required fields.