Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 februari 2012, 16:25 uur
niels94 schreef:
Ga hem kijken op uitzending gemist, ben toch wel benieuwd, de enige aflevering van dit programma die ik wil zien
Nu al apart dat ze Opgezwolle er niet bij halen bijhalen bij het voorstellen van Sticks
(quote)
Ga hem kijken op uitzending gemist, ben toch wel benieuwd, de enige aflevering van dit programma die ik wil zien

Nu al apart dat ze Opgezwolle er niet bij halen bijhalen bij het voorstellen van Sticks
Interessante aflevering. Ali had er niet in gehoeven, verpest het nummer ook een beetje, vind zijn verse weer niet bijzonder. Die van Sticks daarentegen, hoezo hij rapt Ali er op elk punt uit
Blijf het apart vinden dat er met geen woord over Opgezwolle is gerept, leek haast wel expres gemeden.
0
geplaatst: 3 februari 2012, 20:57 uur
Deren Bliksem schreef:
Zijn hier mensen die Wie is de Mol kijken??
Zijn hier mensen die Wie is de Mol kijken??
Ik kijk het ook en vermoed ook dat het Liesbeth is.
0
geplaatst: 3 februari 2012, 22:19 uur
Improvision schreef:
het is ook niet echt grappig.
Het is dan ook een drama serie...het is ook niet echt grappig.
0
Mb.
geplaatst: 4 februari 2012, 12:14 uur
niels94 schreef:
Interessante aflevering. Ali had er niet in gehoeven, verpest het nummer ook een beetje, vind zijn verse weer niet bijzonder. Die van Sticks daarentegen, hoezo hij rapt Ali er op elk punt uit
Blijf het apart vinden dat er met geen woord over Opgezwolle is gerept, leek haast wel expres gemeden.
(quote)
Blijf het apart vinden dat er met geen woord over Opgezwolle is gerept, leek haast wel expres gemeden. Meen je dat nu echt? Ik keek toevallig ook en ik was oprecht verbaasd over hoe Sticks eruit werd gerapt door Ali B. Nu vond ik Sticks tekstueel iets beter, laat dat geen verrassing zijn, maar hij zat echt niet lekker op de beat. Ik heb zojuist nog even teruggekeken: Ali flowde beter. Sticks zat te hakkelen.

0
geplaatst: 4 februari 2012, 12:17 uur
Ja, dat meen ik echt
Sticks verbaasde mij juist, hij kwam beter uit de hoek dan ik had verwacht. Ali B vond ik niks, zijn manier van rappen en zijn accent staan me tegen. Tevens was Sticks tekstueel inderdaad vele malen beter.
Sticks verbaasde mij juist, hij kwam beter uit de hoek dan ik had verwacht. Ali B vond ik niks, zijn manier van rappen en zijn accent staan me tegen. Tevens was Sticks tekstueel inderdaad vele malen beter.
0
Mb.
geplaatst: 4 februari 2012, 12:21 uur
"Fair enough". Ik vond Ali B ditmaal beter, want Sticks flowde echt niet lekker: hakkelig, zoals ik al zei.

0
geplaatst: 4 februari 2012, 12:45 uur
Mooi nummer moet ik zeggen. Sticks doet het wat mij betreft altijd goed, de top van de Nederhop. Ook Ali doet het leuk, maar zijn teksten vallen wel tegen. Vooral zinnen met Engels en Nederlands door elkaar ("Dan gaan we van de sky weer terug naar de aardbodem") en opzettelijke grammaticale fouten die niet klinken ("Ik heb die money in de pocket"). Waarbij die laatste ook meteen weer die Engels/Nederlands combi is. Hij pakt de beat echter wel lekker met z'n tempo versnellingen.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:48 uur
Ik was zwaar onder de indruk van Sticks. Hij heeft ook heel veel rust in zijn stem in tegenstelling tot Ali, die als een sneltrein gaat. Ook die gebaren die Sticks erbij maakt zijn baas.
Alleen ik vind Ali het juist erg sterk doen. Hij heeft beter materiaal en raps gebracht dan dat ie ooit heeft gedaan. Maar Ali weet zelf ook wel dat als hij met Sticks een aflevering doet minder is dan Sticks.
Ik vind het overigens altijd leuk om te kijken dit programma. Al heb ik niet alles gezien. Hopelijk volgend jaar een aflevering met Rico en Jiggy Djé.
Alleen ik vind Ali het juist erg sterk doen. Hij heeft beter materiaal en raps gebracht dan dat ie ooit heeft gedaan. Maar Ali weet zelf ook wel dat als hij met Sticks een aflevering doet minder is dan Sticks.
Ik vind het overigens altijd leuk om te kijken dit programma. Al heb ik niet alles gezien. Hopelijk volgend jaar een aflevering met Rico en Jiggy Djé.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:49 uur
Sinds enkele dagen begonnen met 'Entourage' te volgen op Acht. Zij begonnen vorige week met de heruitzendingen vanaf het eerste seizoen, en een kennis zei me dat deze serie wel de moeite is. Tot nu toe drie afleveringen gezien, en toch al wat afgelachen. We zullen zien wat het verder nog wordt.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:54 uur
Ik vind Ali B maar een irritante vent. Die kerel is constant aan het overacten. Toch is het wel een erg tof concept dat programma van hem.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:54 uur
@AOVV
Hele vermakelijke serie. Vooral de eerste 4 seizoenen zijn erg leuk. Daarna wordt het allemaal voorspelbaar, maar toch echt een hele leuke buddyserie.
Hele vermakelijke serie. Vooral de eerste 4 seizoenen zijn erg leuk. Daarna wordt het allemaal voorspelbaar, maar toch echt een hele leuke buddyserie.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 17:02 uur
Ataloona schreef:
@AOVV
@AOVV
Jij kent echt alles, zo lijkt het!

0
geplaatst: 4 februari 2012, 17:03 uur
Snoeperd schreef:
Ik heb wel eens een klein stukje gezien als het toevallig op tv was, maar ben elke keer weer weggezapt, vind doorgaans zowel de rappers als de 'bekende Nederlandse artiesten' totaal niet interessant (deze keer dus een uitzondering).
Een aflevering met Rico zie ik niet zo snel komen. Jiggy Djé zou misschien nog kunnen, maar denk het ook niet. Sowieso heb je niet een oneindig aanbod aan rappers, dus ik vraag me af of er nog een seizoen bijkomt.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 17:41 uur
AOVV schreef:
(quote)
Ik doe m'n best

0
geplaatst: 15 februari 2012, 11:27 uur
Vanaf vanavond elke woensdag op Canvas (tenzij het voetbal weer roet in het eten komt strooien!): 'Boardwalk Empire', met Steve Buscemi! Ik ga het zeker volgen, ben erg benieuwd.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 februari 2012, 11:29 uur
Ik kijk normaal nooit naar die show van Ali B. De aflevering met Armand heb ik wel gekeken, omdat Armand een held is. Zit 'ie daar in z'n indianenpakje in z'n mini auto'tje. 
Heb die aflevering met Margriet Eshuijs ook gezien, maar poeh, beschamend. Die kan echt niet meer zingen.

Heb die aflevering met Margriet Eshuijs ook gezien, maar poeh, beschamend. Die kan echt niet meer zingen.
0
geplaatst: 15 februari 2012, 11:38 uur
AOVV schreef:
Vanaf vanavond elke woensdag op Canvas (tenzij het voetbal weer roet in het eten komt strooien!): 'Boardwalk Empire', met Steve Buscemi! Ik ga het zeker volgen, ben erg benieuwd.

0
geplaatst: 15 februari 2012, 11:42 uur
AOVV schreef:
Je maakt me blij met een dooie mus, ze zenden het eerste seizoen uit en niet het tweede (dat ik overigens al wel op de HD heb maar nog altijd moet kijken).
0
geplaatst: 15 februari 2012, 12:27 uur
Ik ging er van uit dat het wel duidelijk was dat ik het eerste seizoen bedoelde. Kan je het niet uit mijn bericht halen dat ik het nog nooit gekeken heb? Nu ja, maakt niet zoveel uit, ik ga er gewoon naar kijken en hopelijk brengt het wat ik er van verwacht. 

0
geplaatst: 15 februari 2012, 14:00 uur
Je verwachtingen mogen best hoog zijn, de serie lost het wel in. Tenzij je hele verkeerde verwachtingen hebt natuurlijk 
Ik kijk het zelf via de PC, maar als ik op BNN moet wachten voor seizoen 2 kan het nog wel even duren geloven ik. Overigens Homeland seizoen 1 uitgekeken, was genieten kan ik wel zeggen. En ben begonnen aan Entourage en dat bevalt goed

Ik kijk het zelf via de PC, maar als ik op BNN moet wachten voor seizoen 2 kan het nog wel even duren geloven ik. Overigens Homeland seizoen 1 uitgekeken, was genieten kan ik wel zeggen. En ben begonnen aan Entourage en dat bevalt goed

0
geplaatst: 16 februari 2012, 23:49 uur
Linius schreef:
Je verwachtingen mogen best hoog zijn, de serie lost het wel in. Tenzij je hele verkeerde verwachtingen hebt natuurlijk

Eerste aflevering was in ieder geval erg de moeite! Buscemi staat echt geweldig te acteren, naar mijn mening, en verder was het ook leuk om de acteur die Omar speelt in 'The Wire' terug te zien in deze serie (beiden HBO, uiteraard).
0
geplaatst: 17 februari 2012, 11:51 uur
Ah, Chalky White. Die blijf je voorlopig nog wel even zien. Ik vind hem echt bad-ass 
Entourage is trouwens helemaal super, inmiddels al in seizoen 3 en het verveeld nooit. Vooral indrukwekkend hoeveel gast acteurs ze weten te regelen voor die serie. Tot en met Bono aan toe.

Entourage is trouwens helemaal super, inmiddels al in seizoen 3 en het verveeld nooit. Vooral indrukwekkend hoeveel gast acteurs ze weten te regelen voor die serie. Tot en met Bono aan toe.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 12:04 uur
0
geplaatst: 21 februari 2012, 12:45 uur
Nee niet bij DWDD, wel hier een klein stukje van bij de zapservice van Pauw & Witteman.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 12:47 uur
Deren Bliksem schreef:
Gister nog iemand DWDD gekeken? Rutger Castricum? Iemand?
Gister nog iemand DWDD gekeken? Rutger Castricum? Iemand?
Wat een flapdrol. Hij kreeg een koekje van eigen deeg en klapte helemaal dicht... Sneu figuur.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 13:23 uur
Vond het wel vermakelijk in elk geval. ''En wie ben jij?''.
Ook die discussie met die journaliste ging er lekker aan toe, een van de betere DWDD's was dit.
Ook die discussie met die journaliste ging er lekker aan toe, een van de betere DWDD's was dit.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 14:27 uur
Shit, ik zag ook half op Liesbeth, maar nu Deren Bliksem er ook zo over denkt, valt ze af.
* denotes required fields.