Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2012, 18:22 uur
Mwah, ik vond die van gisteren nogal tegenvallen, vooral die feminist die maar door bleef lullen was irritant.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 maart 2012, 18:59 uur
Gerards Dream schreef:
Aardige man die ondanks het succes normaal is gebleven
Aardige man die ondanks het succes normaal is gebleven
De arrogantie straalt er alleen vanaf, bah.
0
geplaatst: 11 maart 2012, 20:30 uur
Vanavond weer een nieuwe Van Dis in Indonesië. Mooie serie. Nog meer mensen die dat kijken?
0
geplaatst: 12 maart 2012, 00:15 uur
Stijn_Slayer schreef:
(quote)

0
geplaatst: 12 maart 2012, 00:23 uur
herman schreef:
Vanavond weer een nieuwe Van Dis in Indonesië. Mooie serie. Nog meer mensen die dat kijken?
Jup. Interessant om op deze manier meer van de geschiedenis van dat land te weten te komen (al wist ik de hoofdlijnen wel uiteraard).Vanavond weer een nieuwe Van Dis in Indonesië. Mooie serie. Nog meer mensen die dat kijken?
0
geplaatst: 12 maart 2012, 00:30 uur
Welke arrogantie bedoel je? Als ik Sting zo hoorde praten moest ik eerder denken aan iemand die dankbar was voor wat hem was overkomen met het succes in de muziek wereld. Als er iemand op tv arrogant is moet ik denken aan Ivo Niehe. Sting kwam bij mij daarentegen eerlijk en oprecht over.
0
geplaatst: 12 maart 2012, 07:49 uur
herman schreef:
Dat heb ik vorige week toch al gezegd Herman

0
geplaatst: 12 maart 2012, 11:19 uur
Ik kijk het ook ja. Van Dis valt nooit tegen. Zelfde productieteam als Van Dis in Afrika neem ik aan?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 maart 2012, 12:19 uur
Ik ben bij lange na niet de enige die Sting arrogant vind. Heel veel mensen vinden dat. Ik weet niet precies wat het is, hij straalt het uit. Hij neemt bijna een wat verheven houding aan. Hij heeft ook zo'n soort gemaakte rust. Toen dat meisje 'm vroeg of ze met hem mee mocht zingen zat hij daar ook met zo'n neppe grijns zichzelf heel erg cool te vinden dat hij haar mee liet zingen. Ik zag nou niet echt aan z'n gezicht dat hij dat oprecht leuk vond.
Sting.
Sting.

0
geplaatst: 12 maart 2012, 18:52 uur
Ik vond hem een beetje gladjes overkomen bij die uitzending, niet per se arrogant. Bij arrogantie denk ik meer aan Jose Mourinho.
0
geplaatst: 17 maart 2012, 03:32 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik ben bij lange na niet de enige die Sting arrogant vind. Heel veel mensen vinden dat. Ik weet niet precies wat het is, hij straalt het uit. Hij neemt bijna een wat verheven houding aan. Hij heeft ook zo'n soort gemaakte rust. Toen dat meisje 'm vroeg of ze met hem mee mocht zingen zat hij daar ook met zo'n neppe grijns zichzelf heel erg cool te vinden dat hij haar mee liet zingen. Ik zag nou niet echt aan z'n gezicht dat hij dat oprecht leuk vond.
Sting.
Sting.
Het komt op me over alsof je al iets tegen Sting hebt, en dat daardoor negatieve dingen eerder bij je op zouden vallen, of dat je dingen eerder negatief interpreteert. Ik bedoel, kom op, een gemaakte rust, en een neppe grijns? Dat zijn nou echt dingen die helemaal niet zo opvallen, tenzij je er echt op gaat letten en dan nog kan dat net zo goed overkomen alsof ie gewoon van zichzelf erg rustig is, of dat ie grijns omdat ie het leuk vindt. Kom op zeg, dat je iets tegen Sting hebt, dat mag, maar dat ie arrogantie uitstraalt, dat vind ik dus echt zwaar overdreven. Uitstralen wil zeggen dat je er niet omheen kan, en dat vind ik onzin.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 maart 2012, 23:05 uur
Heb net de nieuwe aflevering van South Park gekeken. De derde slechte aflevering op rij. De plots zijn absoluut niet geinig en waar zijn de grappen gebleven? De tweede aflevering vind ik misschien wel de allerslechtste aflevering ooit. Verschrikkelijk langdradig. Het blijft maar doorgaan met die verkoopshow. De nieuwste heeft daar ook wat last van met die kat die maar blijft doorzaniken.
Waar is de creativiteit gebleven?
Waar is de creativiteit gebleven?
0
geplaatst: 29 maart 2012, 23:09 uur
Ik denk dat Matt en Trey er gewoon totaal geen zin meer in hebben omdat het zo beel van hun leven kost. Ik vond het ook een vrij matige aflevering, al was die trekkende bewaker best wel grappig.
0
geplaatst: 29 maart 2012, 23:14 uur
Ik heb de ep. van deze week nog niet gezien maar die van vorige week over de TSA was best tof.

Al moet je wellicht wel de achtergrond kennen, anders kan ik me voorstellen dat je denk dat het nergens over gaat

Al moet je wellicht wel de achtergrond kennen, anders kan ik me voorstellen dat je denk dat het nergens over gaat

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 maart 2012, 08:23 uur
Nouja, die ging nog wel (6-). Heb de verhalen dat ze 't een beetje gehad hebben ook gehoord, en ik heb sterk de indruk dat de inspiratie ook gewoon op is (de tweede aflevering is eigenlijk voor een groot deel niets minder dan de tijd vullen). Jammer, het vorige seizoen vond ik juist vrij goed.
Ze kunnen beter een sabbatical nemen dan dat ze dit soort afleveringen maken.
Ze kunnen beter een sabbatical nemen dan dat ze dit soort afleveringen maken.
0
geplaatst: 30 maart 2012, 10:46 uur
Reverse Cowgirl was best grappig, maar de twee laatste episodes waren inderdaad erg pover.
Stijn_Slayer schreef:
[...] en waar zijn de grappen gebleven?
Dat vraag ik me ook af. Geen enkele echt goede grap in de twee meest recente episodes. Ze zijn te veel de 'verhaaltoer' aan het opgaan, vind ik.[...] en waar zijn de grappen gebleven?
0
geplaatst: 30 maart 2012, 14:43 uur
South Park is op het moment gewoon helemaal zijn naam aan het vergallen, wat een niveau, gewoon stoppen 
Ik kijk vooral uit naar het nieuwe seizoen van Game of Thrones, maandag eindelijk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken

Ik kijk vooral uit naar het nieuwe seizoen van Game of Thrones, maandag eindelijk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 maart 2012, 15:13 uur
Gelukkig ben ik niet de enige die 't is opgevallen. Als dit zo doorgaat, haak ik af. Elke keer ondermaatse afleveringen bekijken, tja, dat heeft weinig zin.
Vond bijv. het stukje kritiek op de maatschappij ook wel erg voor de hand liggend (omsmelten en elders weer mensen uitbuiten). Voorheen wisten ze het altijd zo te brengen dat je het niet zag aankomen, tussendoor vaak meerdere perspectieven te zien kreeg, en aan het eind toch zoiets had van 'ze hebben wel gelijk'.
Vond bijv. het stukje kritiek op de maatschappij ook wel erg voor de hand liggend (omsmelten en elders weer mensen uitbuiten). Voorheen wisten ze het altijd zo te brengen dat je het niet zag aankomen, tussendoor vaak meerdere perspectieven te zien kreeg, en aan het eind toch zoiets had van 'ze hebben wel gelijk'.
0
geplaatst: 30 maart 2012, 15:59 uur
Holland's got Talent is er weer! 
(Ik zal wel de enige zijn die dit gaaf vindt...)

(Ik zal wel de enige zijn die dit gaaf vindt...)
0
geplaatst: 30 maart 2012, 17:47 uur
Ataloona schreef:
Ik kijk er al naar uit
.
0
geplaatst: 30 maart 2012, 18:21 uur
Ik kijk uit naar nieuwe afleveringen van Beavis & Butthead op MTV in april! 

0
geplaatst: 30 maart 2012, 20:52 uur
rock-rick schreef:
Ik kijk er al naar uit
.
Inderdaad, kan niet wachten. Deze maand nog een rewatch gedaan en ben weer helemaal hyped (quote)
Ik kijk er al naar uit
. 
Verder seizoen twee van Dexter aan het kijken momenteel.
0
geplaatst: 30 maart 2012, 21:00 uur
Ik ben net met Dexter begonnen, de Belgische digitale zender Acht zendt het eerste seizoen opnieuw uit. Ik kan nu al zeggen dat het één van mijn favoriete series aan het worden is.
0
geplaatst: 30 maart 2012, 21:23 uur
De Community aflevering van deze week is overigens briljant en het is nog eens deel één van een tweeluik ook 
Ook de nieuwe aflevering van New Girl was weer eens een sterke. Ondanks de ups en downs een erg vermakelijke sitcom.

Ook de nieuwe aflevering van New Girl was weer eens een sterke. Ondanks de ups en downs een erg vermakelijke sitcom.
0
geplaatst: 30 maart 2012, 23:13 uur
Ik ben momenteel Arrested Development, The IT Crowd, The Office (U.S.) en Game of Thrones aan het kijken. Alle vier briljante series.
0
geplaatst: 31 maart 2012, 01:01 uur
Heb Rick zo'n 6 maanden lang aangepraat om eens te beginnen met Arrested Development, maar eindelijk is het dan zover 

0
geplaatst: 31 maart 2012, 01:20 uur
Je bleef zo lang in mijn achterhoofd spoken dat ik er maar aan begonnen ben. Hij bevalt prima!
0
geplaatst: 1 april 2012, 14:47 uur
Erg sterke aflevering van Omroep Maxim. De eerste twee waren een beetje teleurstellend, maar dit was een half uur briljante tv van Maxim 

0
geplaatst: 1 april 2012, 15:25 uur
Ik heb van Omroep Maxim die aflevering gezien met die mensen bij die cactussen en ik heb echt geen ene keer gelachen. Absurdistische interessantdoenerij! 

* denotes required fields.