Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2012, 21:42 uur
Zijn vis-ambities heb ik echter nooit begrepen. Wie wil er nu vis zijn? Ik vond dit trouwens doodeng, genoeg klasgenootjes die moesten huilen toen dit werd opgezet. Godverdomme, we waren 6 jaar oud!
0
geplaatst: 8 november 2012, 21:42 uur
Dat heb ik ook vaak gezien, ik was het gelukkig vergeten. Jammer genoeg haalt Rob herinneringen op. Dat zou dus zo'n kinderrijmpje zijn.
0
geplaatst: 9 november 2012, 00:36 uur
Nu dat we toch tot februari moeten wachten eer dat we het nieuwe seizoen zien van Community, denk ik dat ik maar eens ga beginnen aan Arrested Development. Oftewel een hele goede tragikomedie of dramatische serie, eentje van het formaat House M.D. of films als American Beauty. Het wordt dringend tijd dat ik daar eens werk zal maken, want ik verveel me dood met wat ik nu te zien kreeg en dat komt niet altijd doordat de series saai zouden zijn.
0
geplaatst: 9 november 2012, 13:44 uur
AOVV schreef:
Een van de volgende reeksen die ik ga bekijken: 'Luther', een Britse detectiveserie met Idris Elba (Stringer Bell uit 'The Wire') in de hoofdrol. Canvas begint vanaf zaterdag met het tweede seizoen uit te zenden (moet zijn dat ik dat eerste seizoen over het hoofd heb gezien), dus ik ga het eerste seizoen ook maar eens bekijken, zodat ik helemaal mee ben. Lees er veel over, bijna uitsluitend lovende dingen, en tja, één groot referentiepunt voor mij is natuurlijk Idris Elba, die in 'The Wire' toch wel schitterde als de architect achter Barksdale's drugshandeltje.
Een van de volgende reeksen die ik ga bekijken: 'Luther', een Britse detectiveserie met Idris Elba (Stringer Bell uit 'The Wire') in de hoofdrol. Canvas begint vanaf zaterdag met het tweede seizoen uit te zenden (moet zijn dat ik dat eerste seizoen over het hoofd heb gezien), dus ik ga het eerste seizoen ook maar eens bekijken, zodat ik helemaal mee ben. Lees er veel over, bijna uitsluitend lovende dingen, en tja, één groot referentiepunt voor mij is natuurlijk Idris Elba, die in 'The Wire' toch wel schitterde als de architect achter Barksdale's drugshandeltje.
Luther=
Een briljante serie, superacteurs en erg spannend 
Ben zelf begonnen aan serie 3 van Forbrydelsen (The Killing).. wederom erg goed

0
geplaatst: 9 november 2012, 13:56 uur
Ah, is dat ook weer begonnen? Ik wacht even met kijken totdat het seizoen is afgelopen, dan kan ik het daarna in één keer door zien. Sarah Lund. 

0
geplaatst: 12 november 2012, 02:03 uur
Volgens Wiki is de eerste BBC-uitzending 17 november, maar zijn ze op Deense tv al bij de 8e afleveringen. Ik ga wachten tot de BBC-uitzendingen, dan pas heb ik ook weer een beetje tijd voor dat soort dingen. En inderdaad, Sarah Lund 

0
geplaatst: 21 november 2012, 00:18 uur
Vandaag in DWDD een item over Big Star, en een coverbandje die Blue Moon live speelde. 
Persoonlijk vind ik deze coverversie nog iets beter.

Persoonlijk vind ik deze coverversie nog iets beter.

0
geplaatst: 21 november 2012, 14:25 uur
Ik vond seizoen 2 toch behoorlijk tegenvallen eerlijk gezegd, maar zal seizoen 3 een kans geven...
0
geplaatst: 21 november 2012, 17:24 uur
Seizoen 3 vind ik tot dusver een stuk minder, veel herkauwen van dezelfde elementen.
0
sxesven
geplaatst: 25 november 2012, 13:16 uur
Stalin schreef:
Ik vond seizoen 2 toch behoorlijk tegenvallen eerlijk gezegd, maar zal seizoen 3 een kans geven...
(quote)
Ditto, seizoen 2 na een aantal afleveringen weggelegd. Vond het een behoorlijke tegenvaller na seizoen 1.
Van de week twee dagen ziek thuis geweest en toen seizoen 1 van Community erdoorheen geknald. Een tijd terug op Amazon gekocht voor 10 pond maar was er nog niet aan toegekomen. Geweldig in ieder geval, meesterlijk grappig
Seizoen 2 komt dus binnenkort ook 
Net begonnen aan S1 van Once Upon A Time, vond het maar héél matig beginnen en het sterft echt van de vreselijke plotholes én heeft twee ontzettende vervelende main characters (Emma en Henry), maar aflevering 7 wist gisteren wel een snaar te raken en sindsdien kan ik het wel goed velen eigenlijk. Zeker niet denderend in ieder geval.
Hierna Fringe S4, ligt al een tijdje te wachten en eigenlijk spijt ik dat ik OUAT eerst heb aangezet, maar ok. Dan 24 S8 en dan weer eens iets nieuws zoeken.
0
geplaatst: 25 november 2012, 19:45 uur
Gisteren eens begonnen met Workaholics. Leuke comedy om zo nu en dan eens te kijken 

0
geplaatst: 26 november 2012, 19:42 uur
Steak Number Eight werd tijdens hun tour in Engeland gevolgd door Iedereen Beroemd, deze week elke dag om 19u40 op Één.
0
geplaatst: 27 november 2012, 13:52 uur
Gisteren de een-na-laatste aflevering van The Wire gezien, vanavond de allerlaatste. Ik heb nog wel wat "extra's" om te kijken (interviews, achtergronden e.d.) maar toch vrees ik dat ik in een diep gat terecht ga komen. Hopelijk kan ik het opvullen met seizoen 3 en 4 van Boardwalk Empire...
0
geplaatst: 27 november 2012, 21:00 uur
Seizoen vier van BE? Je loopt nogal op de zaken vooruit 
Ik kijk vooral erg uit naar Januari. Dan gaat Justified weer van start. Tevens start FX met een nieuwe drama serie dat zich afspeelt tijdens de koude oorlog. The Americans.
En Suits gaat weer verder dan

Ik kijk vooral erg uit naar Januari. Dan gaat Justified weer van start. Tevens start FX met een nieuwe drama serie dat zich afspeelt tijdens de koude oorlog. The Americans.
En Suits gaat weer verder dan

0
geplaatst: 27 november 2012, 21:04 uur
Ja, dat de Wire klaar was, dat was wel een herfstdepressie ja, sterkte.
0
geplaatst: 27 november 2012, 21:09 uur
Sandokan-veld schreef:
Het is gezien. Het is niet onopgemerkt gebleven...

0
geplaatst: 27 november 2012, 21:11 uur
Sandokan-veld schreef:
Beste serie die ik ooit heb gezien.

0
geplaatst: 28 november 2012, 21:06 uur
Morgen allemaal kijken naar 2BE, want The Office zal Modern Family opvolgen. 

0
geplaatst: 2 december 2012, 12:19 uur

Pas begonnen op tv, maar mijn schatje en ik zitten al een stuk verder.
Interessante karakters, gebracht met lekker veel spanning en vaart, gortdroge humor en verslavend.

0
geplaatst: 8 december 2012, 16:16 uur
Vanavond komt op Nederland 3 een docu/liveconcert van Elbow. Het begint om 21:00.
0
geplaatst: 8 december 2012, 16:24 uur
kaztor schreef:
(afbeelding)
Interessante karakters, gebracht met lekker veel spanning en vaart, gortdroge humor en verslavend.
(afbeelding)
Ramin Djawadi, is die ook niet verantwoordelijk voor de tune van Game of Thrones? Dat zit dus al zeker goed!

0
geplaatst: 8 december 2012, 16:28 uur
En ik zie net dat Elbow niet doorgaat. Ter nagedachtenis van Jeroen Willemse wordt er een film van hem uitgezonden, namelijk Cop Vs. Killer.
0
sxesven
geplaatst: 20 december 2012, 09:35 uur
sxesven schreef:
Net begonnen aan S1 van Once Upon A Time, vond het maar héél matig beginnen en het sterft echt van de vreselijke plotholes én heeft twee ontzettende vervelende main characters (Emma en Henry), maar aflevering 7 wist gisteren wel een snaar te raken en sindsdien kan ik het wel goed velen eigenlijk. Zeker niet denderend in ieder geval.
Uiteindelijk toch niet verder gekeken; vond het toch maar een vreselijke, kitscherige en kinderlijke bedoening. Ik las ergens 'Disney meets The Bold & the Beautiful', en dat is wel redelijk treffend (helaas). Sneu.
On the bright side wel eindelijk aan Fringe S4 begonnen. Wát een serie.

0
geplaatst: 20 december 2012, 13:46 uur
0
tip_of.yourstar
geplaatst: 21 december 2012, 12:08 uur
Deze week heb ik seizoen 7 van Dexter afgerond. In z'n geheel was het niet zo'n sterk seizoen, maar de finale heeft me toch behoorlijk aangegrepen.
* denotes required fields.