MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Bobiej
Lin schreef:
(quote)

i want that one

Yeah, I know.

Dat zijn The Simpsons, Family Guy, Seinfeld, The Office etc. ook, maar om daar nou ook allemaal aparte topics van te maken.

Lin
gemaster schreef:
Kan dit niet gewoon in het grote tv kijk topic?

"computer says NO "

Lin schreef:
(quote)

"computer says NO "

En Vicky zou het nog net even anders gezegd hebben

Lin
aERodynamIC schreef:
(quote)

En Vicky zou het nog net even anders gezegd hebben

Mijn favoriet moet duidelijk Myfanwy zijn

Little Britain is helemaal geweldig! Mijn favorieten zijn Lou & Andy.

Andere favoriet is Anne ("Eh Eh Eeeeh!"):

(afbeelding)
Die aflevering dat ze een toneelstuk gaat doen en die aflevering waarin ze "My Heart Will Go On" van Celine Dion gaat zingen, heb ik echt met buikpijn van het lachen moeten kijken.

Justinx schreef:
Mijn favoriet moet duidelijk Myfanwy zijn

De lesbische barkeeper

(afbeelding)

dit is toch gewoon humor

Very clever, darling

Lin
bubbles!!

X factor kijken !

andré schreef:
(afbeelding)

dit is toch gewoon humor

Wat een lelijke vent.

HiLL schreef:
(quote)

Wat een lelijke vent.

Die rechter?

Ik heb drie clips van Game On! gevonden , voor de liefhebber:
1. Nice Out?
2. Robert DeNiro Holding a Fish.
3. Going Outside.

Ik kijk geen tv ...ik heb geen kabel ,vind ik te duur.

Mijn alltime favo serie is The Wonder Years , uitgezonden door de vpro begin jaren '90 ...pa en broer moesten op zondag studio sport kjijken en ik ging naar boven voor Kevin Arnold, Paul Pfefifer en Winnie Cooper.

Vorig jaar heb ik beslag weten te leggen op alle seizoenen en heb er een maand over gedaan om ze te bekijken, ik was ontroerd . Beste amerikaanse serie ooit,geen twijfel mogelijk.

(afbeelding)

(afbeelding)

The Wonder Years!

Er ging trouwens ooit een gerucht dat het vriendje van Kevin (die met bril) Marilyn Manson was!

Dr.Greenthump
De serie die ik momenteel volg is Two and a Half Man. Damn wat kan ik daar toch om lachen. Komt waarschijnlijk door die duffe kop van Charlie Sheen

Ik heb het 3x gezien en vroeg me af wie zo'n serie nou in godsnaam leuk vindt. Zo te zien heb ik het antwoord gekregen.

Dr.Greenthump
Tja misschien onderscheid het zich niet van een andere standaart komedie series, maar de beslissende factor is duidelijk Charlie Sheen. Hij heeft echt zo'n hoofd waar ik echt gelijk dubbel om lig. Geloof me goed ik ben echt niet zo'n tv-ganger en kijk eigenlijk alleen maar televisie zodra ik naar bed ga. Toch was ik meteen verkocht na de eerste aflevering. Ik zit nu gewoon al om 5 uur vol spanning te wachten op zo'n aflevering. Ben op de een of andere manier verslaaft geraakt

Tja misschien onderscheid het zich niet van een andere standaart komedie series,

Toch wel. Veel cynischer en lomper dan andere komedies (voor Amerikaanse begrippen, dat dan weer wel). Charlie Sheen is inderdaad perfect in zijn rol, kijk het ook altijd als ik erlangs zap.

jurado schreef:

Mijn alltime favo serie is The Wonder Years , uitgezonden door de vpro begin jaren '90 ...pa en broer moesten op zondag studio sport kjijken en ik ging naar boven voor Kevin Arnold, Paul Pfefifer en Winnie Cooper.

Kwam dat tegelijk dan? Volgens mij heb ik destijds altijd allebei gekeken

Vorig jaar heb ik beslag weten te leggen op alle seizoenen en heb er een maand over gedaan om ze te bekijken, ik was ontroerd . Beste amerikaanse serie ooit,geen twijfel mogelijk.

Op DVD?

Ruby1966
Nu op Nederland 2: The Eternal Children

The Eternal Children

In het New York van begin deze eeuw werden ze vrienden, een stel muzikanten dat vooral een gevoel voor spiritualiteit met elkaar deelt. Ze hadden het zelf nooit kunnen vermoeden, daarvoor leek hun muziek te onaangepast, maar nu veroveren Anthony & The Johnsons, CocoRosie en Devendra Banhart langzaam maar zeker de wereld. En dat op hun eigen voorwaarden en op geheel eigen vrijgevochten wijze.

T.O. schreef:
(quote)

Kwam dat tegelijk dan? Volgens mij heb ik destijds altijd allebei gekeken Ja dat kwam tegelijk

(quote)

Op DVD?
Niet op dvd ...bij elkaar gepindabotert..heb wel alles op dvd's gebrand .

Er komt waarschijnlijk geen dvd release van The Wonder Years ivm met de muziekrechten van de veeeele,veeeeeele liedjes in de serie

hm kan mij niet zo veel schelen, vind het maar een suf programma met 2 gasten die grappig proberen te zijn

Is er ook een petitie die ik kan tekenen om dat programma echt van de buis te krijgen?

gemaster schreef:
(quote)

Is er ook een petitie die ik kan tekenen om dat programma echt van de buis te krijgen?

Jornaquin
gemaster schreef:
(quote)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:23 uur

geplaatst: vandaag om 19:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.