Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2013, 14:14 uur
Ja, als we maar allemaal protesteren tegen de dood, dan schaffen ze die waarschijnlijk wel af in Nederland. Welke politicus heeft de dood ook al weer ingevoerd?
Schande!!
Schande!!
0
geplaatst: 3 juni 2013, 20:49 uur
En zeker alle mensen die het volgende zeggen: 'ik moet liedjes schrijven' (met de nadruk op 'moet').

Edit: die tweede is wel heel goed

Edit: die tweede is wel heel goed

0
geplaatst: 3 juni 2013, 21:37 uur
Er is ook echt bijna altijd één persoon bij die in het Nederlands zingt (deze keer twee), en het is letterlijk altijd zo dat er iemand tijdens dat liedje zegt: ja eigenlijk hou ik niet zo van Nederlandstalig. 

0
geplaatst: 3 juni 2013, 21:50 uur
Haha inderdaad, wat een onzin. Een iemand durfde zelfs te zeggen: 'ik houd zelf van wat meer diepgang, maar hij doet het niet slecht' (hij zei dit niet letterlijk, weet niet meer wat-ie precies zei)....
0
geplaatst: 3 juni 2013, 21:51 uur
Ik vond het niveau van deze keer wel wat hoger. Die eerste deelnemer was ronduit verschrikkelijk met dat kutstemmetje, maar degenen die doorwaren waren terecht door. Vond die ene knakkert, die Nederlandsch zingende jongen die niet door was, wel een erg hoog Nielsongehalte hebben, maar best een prima liedje verder. Voorts snap ik nog steeds niet dat er nog steeds door de liedjes heengekwetterd moet worden, maar ja, dat zal wel aan mij liggen. Bij sommige liedjes is het overigens zelfs best fijn.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 12:58 uur
Ik ben begonnen met Adventure Time. Na Phineas & Ferb en SpongeBob (de eerste jaren) een van de vermakelijkste programma's op kinder-/tienerzenders.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 13:13 uur
Laat ik uit verveling eens een toplijstje maken van series (al ben ik meer een filmkijker).
Drama:
1. The Wire
2. Twin Peaks
3. Breaking Bad
4. The Sopranos
5. Treme
Komedie:
1. Seinfeld
2. Curb Your Enthusiasm
3. Peep Show (aanrader voor fans van The Office)
4. The Office (Engelse natuurlijk)
5. South Park
Drama:
1. The Wire
2. Twin Peaks
3. Breaking Bad
4. The Sopranos
5. Treme
Komedie:
1. Seinfeld
2. Curb Your Enthusiasm
5. South Park
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 juni 2013, 13:17 uur
South Park vind ik al een hele tijd echt niet grappig meer. Het laatste seizoen heeft meer dramatische dan leuke afleveringen, maar ook om eerdere seizoenen kan ik echt niet meer lachen. Te vaak gezien, te volwassen geworden of een combo van beiden, denk ik. 
Family Guy vind ik nog erger.
Er gaat niets boven Monty Python en Becker.

0
geplaatst: 4 juni 2013, 13:34 uur
Family Guy
³³³ (minder recente afleveringen dan).
South Park is mijn meest favoriete serie ooit, ook al is het de laatste jaren (veel) minder grappig dan voorheen.
³³³ (minder recente afleveringen dan).South Park is mijn meest favoriete serie ooit, ook al is het de laatste jaren (veel) minder grappig dan voorheen.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 13:37 uur
Teunnis schreef:
Ik ben begonnen met Adventure Time. Na Phineas & Ferb en SpongeBob (de eerste jaren) een van de vermakelijkste programma's op kinder-/tienerzenders.
Shit is absoluut waar. Geweldig programma, Adventure Time. Met die andere series heb ik eigenlijk nooit wat gehad.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 13:38 uur
Stijn_Slayer schreef:
South Park vind ik al een hele tijd echt niet grappig meer. Het laatste seizoen heeft meer dramatische dan leuke afleveringen, maar ook om eerdere seizoenen kan ik echt niet meer lachen. Te vaak gezien, te volwassen geworden of een combo van beiden, denk ik.
Het niveau is inderdaad wel achteruit gegaan en ook ik heb de oude afleveringen misschien wel te vaak gezien. Neemt niet weg dat die serie zoveel briljante afleveringen kent dat ik het toch maar in mijn lijst heb gezet. Te volwassen ben ik er gelukkig niet voor geworden South Park vind ik al een hele tijd echt niet grappig meer. Het laatste seizoen heeft meer dramatische dan leuke afleveringen, maar ook om eerdere seizoenen kan ik echt niet meer lachen. Te vaak gezien, te volwassen geworden of een combo van beiden, denk ik.

0
geplaatst: 4 juni 2013, 13:45 uur
Weten jullie wat pas vervelend is? De nieuwe series van Scooby Do. Doe mij maar gewoon Scooby Do, Where Are You? Kan ik dagen naar kijken. 

0
geplaatst: 4 juni 2013, 13:47 uur
"Hodor! Hodor"
"Hush, Hodor. No more Hodoring."
"Hodor! Hodor!"
Wat een aflevering!

0
geplaatst: 4 juni 2013, 14:01 uur
Fawlty Towers blijft overigens de beste sitcom ooit. Daar gaat nooit meer iets bij in de buurt komen.
0
Telamon
geplaatst: 4 juni 2013, 14:28 uur
Ward schreef:
Laat ik uit verveling eens een toplijstje maken van series (al ben ik meer een filmkijker).
Komedie:
..
..
Komedie:
..
..
*noteert Peep Show*
En The Office US is natuurlijk ook zeer vermakelijk. Dit seizoen was voor mij het riedeltje: The Office US, Californication en The Big Bang Theorie die ik op de woensdag downloadde (jaja, dat mag eigenlijk niet)
ps Scrubs ben ik nu aan het inhalen, seizoen 4 momenteel.
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 juni 2013, 14:29 uur
Ik heb het hele seizoen naar deze aflevering zitten uitkijken. Toen ik destijds de boeken las kon ik deze plotwending niet geloven. Geweldig.

0
geplaatst: 4 juni 2013, 14:34 uur
Zeker de moeite waard. Heeft wat mij betreft wel een vergelijkbare Britse humor als The Office, met vooral erg veel ongemakkelijke momenten. Ricky Gervais is ook niet voor niets een fan.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 15:17 uur
Onweerwolf schreef:
Ik heb het hele seizoen naar deze aflevering zitten uitkijken. Toen ik destijds de boeken las kon ik deze plotwending niet geloven. Geweldig.
(quote)
Ja zoiets lees je echt vijf keer en dan geloof je nog niet dat het waar is. Ik vraag me af wat Martin dacht toen hij die passage schreef

0
Onweerwolf
geplaatst: 4 juni 2013, 15:35 uur
Linius schreef:
Ja zoiets lees je echt vijf keer en dan geloof je nog niet dat het waar is. Ik vraag me af wat Martin dacht toen hij die passage schreef
(quote)
Ik had dat ook al met het stuk in deel 1 waar..
Bran naar beneden wordt gegooid. Ben je eerst een hele tijd aan het lezen over een jongen die vreselijk nieuwsgierig is en overal op en in klimt. Aandoenlijk, komisch en, voor mij in ieder geval, herkenbaar. Toffe uitgebreide karakter schets en dan opeens.. Boem! weg. En je weet heel lang niet of hij het heeft overleefd of niet. Zelden zo erg in de verleiding geweest om niet even verder te kijken om te weten wat er nou was gebeurd. Zelfde geldt ook wel voor de dood van Ned. Ik had tot het einde toe gedacht dat het voorkomen zou worden.
Maar dat maakt de serie wel vreselijk goed en spannend en vooral beter dan vele andere series. In principe kan elke hoofdpersoon doodgaan.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 15:39 uur
Wat betreft is ASoIaF en HBO een match made in heaven. Wat dat betreft is in de gemiddelde HBO serie geen enkel personage veilig.
0
Onweerwolf
geplaatst: 4 juni 2013, 15:42 uur
Mee eens, wat dat betreft is HBO zeer verfrissend voor Amerikaanse standaarden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 juni 2013, 17:45 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Fawlty Towers blijft overigens de beste sitcom ooit. Daar gaat nooit meer iets bij in de buurt komen.
Heb ik eigenlijk niet zo veel mee, ik weet ook niet echt waarom niet. Cleese is ook niet echt mijn favoriete Python, al kan hij zich wel altijd héérlijk opwinden. Cleese als Hitler blijft briljant.
Cartman overigens ook. 
0
geplaatst: 4 juni 2013, 19:45 uur
Reactie van 'Arya Stark' op S03E09 van Game of Thrones: (SPOILERS): YouTube - Arya Starks Reaction Vid - Episode 9 - Game of Thrones 

0
Telamon
geplaatst: 4 juni 2013, 21:54 uur
Ward schreef:
Zeker de moeite waard. Heeft wat mij betreft wel een vergelijkbare Britse humor als The Office, met vooral erg veel ongemakkelijke momenten. Ricky Gervais is ook niet voor niets een fan.
(quote)
Ah, met David Mitchell. Heb die bij Graham Norton gezien. Erg grappig. Ben benieuwd.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 22:46 uur
JSPR_G schreef:
Reactie van 'Arya Stark' op S03E09 van Game of Thrones: (SPOILERS): YouTube - Arya Starks Reaction Vid - Episode 9 - Game of Thrones
Die is leuk ja. Brengt Vine toch nog iets leuks voort.
0
geplaatst: 5 juni 2013, 20:02 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Ik heb de boeken nooit gelezen, dus dan weet je wel wat voor een gigantische verrassing (en meesterzet van Martin toch wel) dit was. Ik ben uitermate benieuwd hoe dit voortgaat! Topserie, misschien ook eens aan de boekenreeks beginnen, als ik tijd heb.
0
geplaatst: 5 juni 2013, 22:46 uur
Ik heb gister avond een stukje Dexter gekeken op de VPRO. Is de hele serie een beetje de moeite waard? Ik vond het uitgangspunt wel intressant.
* denotes required fields.