MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
(embed)

Ik was weer op tv. Dit keer als circusact.

Waar is jullie hoedje Rob?

Paginagroot in de krant telt pas echt, natuurlijk...

Echt je maakt mijn dag Rob hahahaha! Heeft het geholpen trouwens?

haha wtf

Een eigen nummer haha "dont call him yellowmayne, call him goldenboy"

Heerlijk

breng die nigger naar de bank

Onweerwolf
Ik moest hard lachen bij "Je bent geen golden retriever maar een golden receiver".

Black & Yellow

woutorrmusic schreef:
Ik vond het nummer van dat meisje wat over haar overleden moeder zong echt prachtig... Zo'n verdriet is natuurlijk vrijwel niet in woorden te vatten, de basale emoties staan nog altijd boven alles, zeker verdriet, maar dichter bij dan dit nummer zal zij in ieder geval niet komen. Mooie tekst, mooi nummer, en, wat mij betreft niet geheel onbelangrijk: wat een mooi meisje. Ik ben verliefd!

Helemaal mee eens, schitterend nummer. Mooi ook dat dat soort kleine liedjes binnen een week kunnen uitgroeien tot (verreweg) het populairste nummer van Nederland. Het is haar enorm gegund.

Rhythm & Poetry schreef:
(embed)

Telamon
In post 1 lees ik dat dit draadje indertijd bedoeld was voor series
Herman: Ik vroeg me af welke TV-series jullie zoal kijken.

Bij deze een prachtige serie over de opkomst (en ondergang) van een Romeinse drugsbende. (met veel raakvlakken met Holleeder en co)
Romanza Criminale

(afbeelding)

Rhythm & Poetry schreef:

Geweldig Rob! Hoezo circusact? Je hebt er gewoon een mooi stukje Nederlandse TV van gemaakt!

Rhythm & Poetry schreef:

Je eigen Gino-nummer

Stijn_Slayer
No offense, maar die Gino is echt heel erg irritant. Was dit stukje het enige dat er op tv was?

Jij bent ook wel een oud wijf soms, hè Stijn?

Stijn_Slayer
Ik vind dit gewoon infantiele humor. Die Gino geboden zijn ook dom.

Paap_Floyd schreef:

Stijn_Slayer schreef:

Laat Fresku het maar niet horen.

Stijn_Slayer
Laat mij Fresku maar niet horen.

Ga je vrijdag mee naar Fresku, Stijn?

Ik vind zijn teksten vaak nog grappiger dan Gino, dus....

Paap_Floyd schreef:

Telamon schreef:
In post 1 lees ik dat dit draadje indertijd bedoeld was voor series
(quote)

Bij deze een prachtige serie over de opkomst (en ondergang) van een Romeinse drugsbende. (met veel raakvlakken met Holleeder en co)
Romanza Criminale

(afbeelding)

erg sterke serie, gebaseerd op waargebeure feiten.

Stijn_Slayer schreef:

Geloof me, dit vindt Fresku zelf ook. Maar money boven alles. En niet zuur doen, gewoon lachen G.

woutorrmusic schreef:
Ik vond het nummer van dat meisje wat over haar overleden moeder zong echt prachtig... Zo'n verdriet is natuurlijk vrijwel niet in woorden te vatten, de basale emoties staan nog altijd boven alles, zeker verdriet, maar dichter bij dan dit nummer zal zij in ieder geval niet komen. Mooie tekst, mooi nummer, en, wat mij betreft niet geheel onbelangrijk: wat een mooi meisje. Ik ben verliefd!

Zo!!
Ik zag gisteren de uitzending en het nummer kwam bij mij ook wel binnen, volgens mij ben ik nooit eerder zo ontroerd geraakt van een Nederlandstalig nummer, ook al horen we vervolgens niks meer van haar, dit neemt niemand haar meer af.
Prachtig.

Ja, echt een mooi liedje van Maaike Ouboter. Wat mij betreft heeft ze duidelijk meer talent dan al die andere deelnemers van de laatste aflevering. Bij elkaar. Dat niveau viel knap tegen; weer van die meisjes die gekke stemmetjes opzetten en weinig originele ideeën. Die pianojongen was ook nog wel redelijk. De eerste aflevering moet ik nog zien, maar ik verwacht dat er weer weinig echt goede deelnemers in die aflevering zullen zitten.

Het lied van Maaike steekt ook ver boven het gene wat vorig jaar mee deed uit.
Nielson had wel een grappig lied, maar ook niet bijzonder, en de winnaar bracht een album uit met voornamelijk nummers die niet door hem geschreven zijn, namelijk maar 3 van de 13.
De beste singer songwriter van Nederland zonder eigen liedjes, of zo.

Slowgaze schreef:
De eerste aflevering moet ik nog zien, maar ik verwacht dat er weer weinig echt goede deelnemers in die aflevering zullen zitten.
Het niveau lag in die eerste aflevering zelfs nog drie trappen lager dan bij de tweede aflevering. Maarja ik ben denk ik ook niet de doelgroep aangezien ik vorig jaar alleen Mevrouw Tamara enig talent vond bezitten. Met die irritante Rogier als tragisch dieptepunt. Maarja wel dubbel gelegen om Douwe Bob en zijn protestlied tegen de dood.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.