Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2013, 14:39 uur

Echt je maakt mijn dag Rob hahahaha! Heeft het geholpen trouwens?
0
geplaatst: 1 juni 2013, 15:47 uur
haha wtf
Een eigen nummer haha "dont call him yellowmayne, call him goldenboy"
Een eigen nummer haha "dont call him yellowmayne, call him goldenboy"

0
Onweerwolf
geplaatst: 1 juni 2013, 17:01 uur
Ik moest hard lachen bij "Je bent geen golden retriever maar een golden receiver". 

0
geplaatst: 1 juni 2013, 18:56 uur
woutorrmusic schreef:
Ik vond het nummer van dat meisje wat over haar overleden moeder zong echt prachtig... Zo'n verdriet is natuurlijk vrijwel niet in woorden te vatten, de basale emoties staan nog altijd boven alles, zeker verdriet, maar dichter bij dan dit nummer zal zij in ieder geval niet komen. Mooie tekst, mooi nummer, en, wat mij betreft niet geheel onbelangrijk: wat een mooi meisje. Ik ben verliefd!
Ik vond het nummer van dat meisje wat over haar overleden moeder zong echt prachtig... Zo'n verdriet is natuurlijk vrijwel niet in woorden te vatten, de basale emoties staan nog altijd boven alles, zeker verdriet, maar dichter bij dan dit nummer zal zij in ieder geval niet komen. Mooie tekst, mooi nummer, en, wat mij betreft niet geheel onbelangrijk: wat een mooi meisje. Ik ben verliefd!
Helemaal mee eens, schitterend nummer. Mooi ook dat dat soort kleine liedjes binnen een week kunnen uitgroeien tot (verreweg) het populairste nummer van Nederland. Het is haar enorm gegund.
0
geplaatst: 1 juni 2013, 19:17 uur
0
Telamon
geplaatst: 1 juni 2013, 19:34 uur
In post 1 lees ik dat dit draadje indertijd bedoeld was voor series
Bij deze een prachtige serie over de opkomst (en ondergang) van een Romeinse drugsbende. (met veel raakvlakken met Holleeder en co)
Romanza Criminale

Herman: Ik vroeg me af welke TV-series jullie zoal kijken.
Bij deze een prachtige serie over de opkomst (en ondergang) van een Romeinse drugsbende. (met veel raakvlakken met Holleeder en co)
Romanza Criminale

0
geplaatst: 1 juni 2013, 22:08 uur
Geweldig Rob! Hoezo circusact? Je hebt er gewoon een mooi stukje Nederlandse TV van gemaakt!
0
geplaatst: 1 juni 2013, 23:02 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 juni 2013, 11:46 uur
No offense, maar die Gino is echt heel erg irritant. Was dit stukje het enige dat er op tv was?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 juni 2013, 15:36 uur
Ik vind dit gewoon infantiele humor. Die Gino geboden zijn ook dom.
0
geplaatst: 2 juni 2013, 17:48 uur
Stijn_Slayer schreef:
Laat Fresku het maar niet horen.

0
geplaatst: 2 juni 2013, 20:31 uur
Telamon schreef:
Romanza Criminale
(afbeelding)
(quote)
Romanza Criminale
(afbeelding)
erg sterke serie, gebaseerd op waargebeure feiten.
0
geplaatst: 3 juni 2013, 01:34 uur
Stijn_Slayer schreef:
Geloof me, dit vindt Fresku zelf ook. Maar money boven alles. En niet zuur doen, gewoon lachen G.
0
geplaatst: 3 juni 2013, 13:40 uur
woutorrmusic schreef:
Zo!!
Ik zag gisteren de uitzending en het nummer kwam bij mij ook wel binnen, volgens mij ben ik nooit eerder zo ontroerd geraakt van een Nederlandstalig nummer, ook al horen we vervolgens niks meer van haar, dit neemt niemand haar meer af.
Prachtig.
0
geplaatst: 3 juni 2013, 13:44 uur
Ja, echt een mooi liedje van Maaike Ouboter. Wat mij betreft heeft ze duidelijk meer talent dan al die andere deelnemers van de laatste aflevering. Bij elkaar. Dat niveau viel knap tegen; weer van die meisjes die gekke stemmetjes opzetten en weinig originele ideeën. Die pianojongen was ook nog wel redelijk. De eerste aflevering moet ik nog zien, maar ik verwacht dat er weer weinig echt goede deelnemers in die aflevering zullen zitten.
0
geplaatst: 3 juni 2013, 14:01 uur
Het lied van Maaike steekt ook ver boven het gene wat vorig jaar mee deed uit.
Nielson had wel een grappig lied, maar ook niet bijzonder, en de winnaar bracht een album uit met voornamelijk nummers die niet door hem geschreven zijn, namelijk maar 3 van de 13.
De beste singer songwriter van Nederland zonder eigen liedjes, of zo.
Nielson had wel een grappig lied, maar ook niet bijzonder, en de winnaar bracht een album uit met voornamelijk nummers die niet door hem geschreven zijn, namelijk maar 3 van de 13.
De beste singer songwriter van Nederland zonder eigen liedjes, of zo.
0
geplaatst: 3 juni 2013, 14:05 uur
Slowgaze schreef:
De eerste aflevering moet ik nog zien, maar ik verwacht dat er weer weinig echt goede deelnemers in die aflevering zullen zitten.
Het niveau lag in die eerste aflevering zelfs nog drie trappen lager dan bij de tweede aflevering. Maarja ik ben denk ik ook niet de doelgroep aangezien ik vorig jaar alleen Mevrouw Tamara enig talent vond bezitten. Met die irritante Rogier als tragisch dieptepunt. Maarja wel dubbel gelegen om Douwe Bob en zijn protestlied tegen de dood.De eerste aflevering moet ik nog zien, maar ik verwacht dat er weer weinig echt goede deelnemers in die aflevering zullen zitten.
* denotes required fields.