Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2013, 21:46 uur
Ook een terechte winnaar; ik had het hem zeker gegund, maar Maaike was toch wel m'n favoriet. Blij in elk geval dat het Démira of Lucas niet is geworden.
-momentje van de dag: Giel Beelen die vindt dat iemand wel authentieker kan zijn.
-momentje van de dag: Giel Beelen die vindt dat iemand wel authentieker kan zijn.
0
geplaatst: 29 juli 2013, 21:49 uur
Dat wil toch niet zeggen dat hij zichzelf wel authentiek vindt? Het gaat om een beoordeling over een artiest.
0
geplaatst: 29 juli 2013, 22:11 uur
Inderdaad terechte winnaar. En authenticiteit is een vreemd iets, nuff said.
0
geplaatst: 29 juli 2013, 22:39 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat wil toch niet zeggen dat hij zichzelf wel authentiek vindt? Het gaat om een beoordeling over een artiest.
Ik vind het grootste deel van de artiesten die op 3FM de hemel in geprezen worden wel het grootste voorbeeld van dat authenticiteit een postmoderne constructie is: hoedje op omdat anderen dat ook zijn en je bent vet echt, nietwaar mevrouw Mister & Mississippi?
0
geplaatst: 29 juli 2013, 22:56 uur
Hm, ik heb normaal weinig tot niets met al die 3FM-bands maar nu noem je er net eentje die wat mij betreft wel ver boven het maaiveld uitsteekt. Met of zonder hoedje.
0
geplaatst: 29 juli 2013, 23:03 uur
Ik heb gisteren een half uur gekeken en vond het ongeveer net zo bijzonder en onverwacht als een pastoor in een katholieke kerk. Met folk had het helemaal niets te maken, met een echo op je gitaar omdat hitparademuziek allemaal nep en kut is des te meer. Moet het album nog luisteren, maar ik vrees dat BillyConnected op pauze zetten om dit voor te laten gaan toch echt de verkeerde keuze is.
0
geplaatst: 29 juli 2013, 23:09 uur
Ik meen altijd dat ik als enige authentiek ben op deze wereld, naïef hè? 

0
geplaatst: 30 juli 2013, 00:08 uur
Terechte winnaar natuurlijk, al vond ik de versie die hij vandaag speelde echt veel te sentimenteel.
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 00:11 uur
Ik kijk regelmatig naar de serie Cold Cases, wat ik zo sterk vind aan de serie, is vooral de keuze van muzieknummers bij de serie.
Elke aflevering speelt in een bepaalde periode af, waarbij weer passende muziek bij hoort.
Zo hoorde ik van de week een behoorlijk onbekend nummer van Nirvana.
YouTube - Nirvana Outcesticide-In Memory Of Kurt Cobain Track 1-If You Must
Elke aflevering speelt in een bepaalde periode af, waarbij weer passende muziek bij hoort.
Zo hoorde ik van de week een behoorlijk onbekend nummer van Nirvana.
YouTube - Nirvana Outcesticide-In Memory Of Kurt Cobain Track 1-If You Must
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:30 uur
Ik kwam er gisteren achter dat Michael Prins een melodielijntje gejat heeft van Damien rice.
"I would wait for you" uit Close to You
is hetzelfde als
"is that alright? yeah..." uit 9 Crimes.
"I would wait for you" uit Close to You
is hetzelfde als
"is that alright? yeah..." uit 9 Crimes.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 augustus 2013, 18:44 uur
Ik ben sinds een tijd Arrested Development aan het kijken. En wat een serie. Die humor. Ongeëvenaard.
Dit soort quotes:
Michael: Ok, that's not going to happen. Ok? There's not gonna be any coeds. There certainly isn't going to be any magic. It is a path to a lonely life where people mock you, and you don't even realize it.
Gob: Um, Michael, I'm a magici - Oh, I see what you did.

Dit soort quotes:
Michael: Ok, that's not going to happen. Ok? There's not gonna be any coeds. There certainly isn't going to be any magic. It is a path to a lonely life where people mock you, and you don't even realize it.
Gob: Um, Michael, I'm a magici - Oh, I see what you did.

0
Improvision
geplaatst: 9 augustus 2013, 19:08 uur
Arrested Development is inderdaad briljant.
Nog 3 dagen tot de nieuwe Breaking Bad.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 augustus 2013, 19:15 uur
Iets om oprecht naar uit te kijken
.
Ik ben ook Dexter aan het kijken, ben nu halverwege seizoen 3. Wel leuk allemaal, vooral de screenplay en cinematografie zijn erg sterk... maar het komt niet in de buurt van Breaking Bad.
.Ik ben ook Dexter aan het kijken, ben nu halverwege seizoen 3. Wel leuk allemaal, vooral de screenplay en cinematografie zijn erg sterk... maar het komt niet in de buurt van Breaking Bad.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 19:20 uur
Improvision schreef:

Doet me eraan denken: Ik volg nu ook Under the Dome, gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen King. Toch wel een erg vermakelijke serie, vind ik, alleen is het acteerwerk niet zo denderend. Dean Norris ('Hank uit Breaking Bad') steekt wat dat betreft met kop en schouders boven de rest uit.
Maar los daarvan is het wel weer een serie waarbij ik iedere week uitkijk naar de volgende aflevering.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 19:48 uur
Ik wacht nog altijd vol spanning tot wanneer canvas seizoen 4 begint uit te zenden. Hopelijk wachter ze er niet te lang meer mee wat ik zit echt te popelen

Echt een briljante serie.

0
geplaatst: 9 augustus 2013, 19:53 uur
@Jasper: Fuck, wou die serie zo graag volgen. Komt uit m'n favoreite boek. Waar kan je hem bekijken of is het enkel hier via Youtube te zien?
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 20:06 uur
kobe bryant fan schreef:
@Jasper: Fuck, wou die serie zo graag volgen. Komt uit m'n favoreite boek. Waar kan je hem bekijken of is het enkel hier via Youtube te zien?
Wel, 't is in Amerika elke zondagavond op CBS. Seizoen 1 bestaat uit 13 afleveringen, waarvan er nu al 7 uitgezonden zijn op de Amerikaanse televisie. Er is al bevestigd dat er een 2e seizoen komt. Ik weet eigenlijk niet of er een legale manier bestaat om het in Vlaanderen te bekijken.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 22:20 uur
Breaking Bad, ik ben nu bij aflevering 9 van seizoen 2. Nondeju, wat een spannende serie! 

0
geplaatst: 9 augustus 2013, 22:36 uur
Ik moet nog seizoen vier en de eerste helft van het vijfde seizoen bekijken en dat zal ik ieder moment doen. Wat ik trouwens momenteel kijk is The Newsroom (wat een serie!
) en het eerste seizoen van zowel The Killing als van The Sopranos en Twin Peaks. Ik heb momenteel weinig zin in meer, het is immers zomer, maar de series die ik nu kijk bieden me genoeg genot.
) en het eerste seizoen van zowel The Killing als van The Sopranos en Twin Peaks. Ik heb momenteel weinig zin in meer, het is immers zomer, maar de series die ik nu kijk bieden me genoeg genot.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 22:46 uur
Don Cappuccino schreef:
Breaking Bad, ik ben nu bij aflevering 9 van seizoen 2. Nondeju, wat een spannende serie!
En het wordt alleen maar beter en beter.

0
geplaatst: 9 augustus 2013, 23:16 uur
IllumSphere schreef:
Ik moet nog seizoen vier en de eerste helft van het vijfde seizoen bekijken en dat zal ik ieder moment doen. Wat ik trouwens momenteel kijk is The Newsroom (wat een serie!
) en het eerste seizoen van zowel The Killing als van The Sopranos en Twin Peaks. Ik heb momenteel weinig zin in meer, het is immers zomer, maar de series die ik nu kijk bieden me genoeg genot. Twin Peaks ben ik nu ook weer mee begonnen. Ik had ooit eens de eerste 2 afleveringen gekeken, maar daar is verder weinig van in huis gekomen. Nu zendt Acht echter de reeks weer uit, en ik ben er weer mee begonnen. Monumentaal, die eerste aflevering.
The Killing S03 loopt vanaf maandag elke dag op Nederland 2, trouwens. Ga ik ook kijken, dan heb ik alle drie de seizoenen gezien. En het nieuwe seizoen van Dexter kijk ik nu ook, plus seizoen 4 van Weeds en seizoen 3 van Breaking Bad. Genoeg te doen dus, ook seizoen 3 van Luther ligt nog te wachten..
0
geplaatst: 10 augustus 2013, 11:45 uur
Ik heb nu de eerste 3 seizoenen gezien en het werd elk seizoen genialer en genialer! Eerste twee seizoenen waren al fantastisch maar seizoen 3 was echt

0
geplaatst: 16 augustus 2013, 16:49 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2013, 23:07 uur
Pedo de Postbode (die graag aan kinderpostzegels likt) 
Maar idd veel dingen die je als kind ontgaat. Dit geldt ook voor rembo en rembo.

Maar idd veel dingen die je als kind ontgaat. Dit geldt ook voor rembo en rembo.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 12:28 uur
Ik heb vorige week het eerste seizoen van Twin Peaks gezien op Acht (prachtzender, overigens). Formidabele reeks, en het flagrantste bewijs daarvan is misschien nog dat het me niet eens uitmaakte dat de moord op Laura Palmer niet werd opgelost. Ik heb gelezen dat die in het tweede seizoen wel wordt opgelost, maar daar begin ik dus deze week mee.
Verder ook seizoen 4 van Weeds uitgekeken. Het eerste seizoen dat zich niet in Agrestic afspeelt, en toch ook wat minder dan de vorige 3 seizoenen. Vooral het personage van Celia draait iets te hard door. Wel leuk dat Doug Wilson nog steeds elke aflevering te zien is, toch wel m'n favoriete personage uit de reeks.
Nu seizoen 5 op Acht (alweer). En van Breaking Bad moet ik de laatste 3 afleveringen van seizoen 4 nog kijken!
Verder ook seizoen 4 van Weeds uitgekeken. Het eerste seizoen dat zich niet in Agrestic afspeelt, en toch ook wat minder dan de vorige 3 seizoenen. Vooral het personage van Celia draait iets te hard door. Wel leuk dat Doug Wilson nog steeds elke aflevering te zien is, toch wel m'n favoriete personage uit de reeks.

Nu seizoen 5 op Acht (alweer). En van Breaking Bad moet ik de laatste 3 afleveringen van seizoen 4 nog kijken!
0
Ponty Mython
geplaatst: 23 augustus 2013, 10:59 uur
Het probleem met het tweede seizoen is dat de moord op Laura Palmer te snel wordt opgelost, waarmee de rest van de afleveringen eigenlijk daarmee ook hun bestaansrecht verliezen. De episodes erna bestaan voornamelijk uit aardig vergezochte verhaallijnen, die pas tegen het einde aan weer een beetje worden rechtgetrokken door bedenker David Lynch. Maar toen was het kwaad al geschied en werd de serie gecanceld.
* denotes required fields.