MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Fantastisch einde van een fantastische serie, maar.. Breaking Bad is gedaan.

Gelukkig dat ik nog het laatste seizoen moet binnenhalen en bekijken. Maar ooit ga ik ook het einde bereiken.

Improvision

IllumSphere schreef:
Gelukkig dat ik nog het laatste seizoen moet binnenhalen en bekijken. Maar ooit ga ik ook het einde bereiken.

Idem hier!

panjoe (moderator)
Ik heb zojuist de laatste aflevering van Breaking Bad gekeken. Eigenlijk zijn alle eindjes erg netjes aan elkaar geknoopt. Dat had voor mij niet zo gehoeven, maar hier kan iedereen wel lekker vrede mee hebben.

(afbeelding)

Ponty Mython
Ik heb zo'n idee dat deze gif het einde van de show spoilert.

Nee hoor, die gif is van seizoen 1.

Man oh man, heerlijke laatste aflevering

Ponty Mython
Wat gooit 'ie daar eigenlijk? Een futuristische handgranaat??

Ja, het mooie van die futuristische handgranaat is dat er niks ontploft, maar dat er een hele grote draak tevoorschijn komt.

Dat was het dan, Breaking Bad. Een erg mooi einde van een gruwelijk goede serie.

En dan gaan we nu weer verder met Prison Break. Mijn ouders hebben alles op DVD, dus we kijken gewoon lekker twee afleveringen per avond.

De laatste South Park was wel grappig, maar het echte scherpe randje ontbreekt al een tijdje. Ik ben The IT Crowd voor de vierde keer aan het kijken maar ik lach me nog steeds helemaal kapot, heel lekker om de dag te beginnen.

En tussen het wachten op nieuwe BB-afleveringen heb ik Band Of Brothers gezien. Een zeer indrukwekkende serie.

Don Cappuccino schreef:
En tussen het wachten op nieuwe BB-afleveringen heb ik Band Of Brothers gezien. Een zeer indrukwekkende serie.

The Pacific is ook zeker een aanrader dan.

Telamon
Iemand hier Netflix al geprobeerd? De serie Derek met Rickie Gervais is een aanrader.
Orange is the new Black wordt ook goed gewaardeerd, heb echter nog maar 1 aflevering gekeken.

ps En natuurlijk House of Cards niet te vergeten.

9 oktober begint American Horror Story, 13 oktober Walking Dead, maar nu laat Breaking Bad toch nog een leegte achter die opgevuld moet worden.

Is Rome goed?

Boardwalk Empire en Homeland zijn ook weer bezig. Beiden top series.

Telamon
JSPR_G schreef:
9 oktober begint American Horror Story, 13 oktober Walking Dead, maar nu laat Breaking Bad toch nog een leegte achter die opgevuld moet worden.

Is Rome goed?

ik ben indertijd snel afgehaakt.

JSPR_G schreef:

Is Rome goed?

Misschien The Wire eens proberen? Minstens even sterk als Breaking Bad, al heb ik daar het laatste seizoen nog niet van gezien..

Lin
Bezig met de 3e serie Luther Idris Elba rules

Telamon
Lin schreef:

geweldige serie, net als Sherlock.

ennuh... Ruth Wilson rules too!!

Lin schreef:

Dat is inderdaad een verdomd goeie show. Het derde seizoen staat bij mij ook nog klaar op de Digibox.

sxesven
Breaking Bad dan maar eens op DVD aangeschaft - althans, ge-pre-ordered; in november de complete box bij de Britten, kom maar op met dat ding.

Vanmiddag weer terug gekomen van een week hiken in de Macgillycuddy's Reeks in Ierland. Na de hike nog een dag en nacht bij kameraad nabij Kildare gezeten en aldaar een aflevering van de Ierse serie Love/Hate bekeken. Smaakte naar meer...

Dit weekend het eerste seizoen van 'Breaking Bad' er nog eens doorgejaagd, blijft toch zeer sterk. En ook boeiend om eens terug te kijken waar de personages in het eerste seizoen stonden.

Seizoen 4 eindigde met een klapper, het laatste moet ik nog bekijken. Ik ga mijn tijd daar voor nemen, en wellicht seizoenen 2, 3 en 4 nog eens kijken.

Vrijdagavond op Canvas ook de pilootaflevering van 'The Americans' gekeken, en ik weet nog niet of ik het verder ga volgen. Ik vond het niet fantastisch, maar zieltogend slecht is het ook niet, natuurlijk. Enfin, we shall see.

The Americans is één van de betere series van 2013. Goed om te horen dat Canvas het heeft opgepikt, FX series verdienen wel wat meer aandacht. Het lijkt altijd wel alsof we hier in de lage landen alleen HBO, Showtime en AMC kennen.

Linius schreef:
The Americans is één van de betere series van 2013. Goed om te horen dat Canvas het heeft opgepikt, FX series verdienen wel wat meer aandacht. Het lijkt altijd wel alsof we hier in de lage landen alleen HBO, Showtime en AMC kennen.

Kan het nog wat worden als je de piloot niet geweldig vond? Begin en einde vond ik wel sterk.

De pilot was dacht ik wel een degelijke aflevering. Maar series hebben altijd even de tijd nodig. Sowieso gewoon blijven kijken.

Dit topic is zo levendig, dat ik een goeie week later al kan melden dat de tweede aflevering van 'The Americans' me een stuk beter beviel. Vooral FBI-agent Beeman vind ik een leuk personage!

Ik ga zeker blijven kijken, elke vrijdagavond op Canvas.

Iemand bekend met Hell on Wheels? Is dat wat?

Nog Under The Dome kijkers hier?
Buiten het matige acteerwerk (buiten dan van Big Jim) blijf ik het een geweldige serie vinden!

Telamon
aERodynamIC schreef:
Iemand bekend met Hell on Wheels? Is dat wat?

ja, en nee. (na de eerste paar afleveringen al afgehaakt, saai verhaallijn)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.