Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 september 2013, 17:11 uur
De laatste ep staat met bijna 20,000 stemmers nog steeds op een 10 bij IMDB.
En terecht wat mij betreft. Perfecte aflevering.

0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 18 september 2013, 19:34 uur
Vond er ook niet veel aan, potdomme net alsof je As The World Turns zit te kijken. Voelde een beetje geforceerd aan.
0
geplaatst: 18 september 2013, 21:47 uur
Onweerwolf schreef:
Net de aflevering gezien. Wow.

Iedere keer denk ik dat het niet beter kan en dan flikken ze het gewoon weer. Dus: kan het nog beter?

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 september 2013, 12:04 uur
Agreed
. Nadat ze eerst mijn überhoge verwachtingen fiks getemperd hadden ziet het ernaar uit dat ze die nu volledig in gaan lossen.
0
geplaatst: 20 september 2013, 12:35 uur
Volgende week de allerlaatste aflevering van Dexter. Ik vind het laatste seizoen tot nu niet echt spetterend, maar dat is het sinds de Trinity Killer ook niet meer geweest. Het blijft wel een prima reeks met genoeg suspense, natuurlijk.
0
geplaatst: 20 september 2013, 12:36 uur
Dexter is qua niveau na de eerste 3 seizoenen echt diep gezonken... Heb het altijd trouw gekeken maar haalt het zeker niet bij de concurrentie van AMC en HBO. Vooral het gebrek aan interessante personages (op Dexter na) na 8 seizoenen is vrij schrijnend...
Breaking Bad is alleen maar beter geworden daarentegen.
'What the hell are you doing!? WE'RE A FAMILY! .... We're a family.... '
moment van het seizoen tot nu toe
Breaking Bad is alleen maar beter geworden daarentegen.

0
TheArtfulDodger
geplaatst: 20 september 2013, 14:48 uur
AOVV schreef:
dat is het sinds de Trinity Killer ook niet meer geweest.
dat is het sinds de Trinity Killer ook niet meer geweest.
dat is inderdaad het beste seizoen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 september 2013, 15:27 uur
Ik heb de afgelopen vakantie, in een periode waarin verveling me tot wanhoop dreef, alles van Dexter gekeken. En inderdaad, na Trinity was het wel een beetje uit met de pret. Het seizoen met die religieuze fanatici vond ik nog wel leuk, ondanks dat de crux van het verhaal, met die gespleten persoonlijkheid en zo, al vele malen eerder (en beter) is uitgevoerd.
0
geplaatst: 20 september 2013, 21:59 uur
Seizoen 3 van American Horror Story ziet er veelbelovend uit. 

0
sxesven
geplaatst: 20 september 2013, 22:04 uur
panjoe schreef:
Ik heb de afgelopen vakantie, in een periode waarin verveling me tot wanhoop dreef, alles van Dexter gekeken. En inderdaad, na Trinity was het wel een beetje uit met de pret. Het seizoen met die religieuze fanatici vond ik nog wel leuk, ondanks dat de crux van het verhaal, met die gespleten persoonlijkheid en zo, al vele malen eerder (en beter) is uitgevoerd.
maar maar maar, Lumen kwam nog na Trinity hoor
Verder vond ik het seizoen met DDK ook gewoon erg leuk, al was de reveal niet ontzettend origineel. Een serie die voor mij constant blijft leveren iig. Binnenkort S7 op DVD, heb er zin an!
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 september 2013, 22:09 uur
De-noir schreef:
Geniale scene ja. Misschien wel de tofste scene die ik ooit heb gezien in een tv serie.
0
geplaatst: 21 september 2013, 14:57 uur
sxesven schreef:
Verder vond ik het seizoen met DDK ook gewoon erg leuk, al was de reveal niet ontzettend origineel. Een serie die voor mij constant blijft leveren iig. Binnenkort S7 op DVD, heb er zin an!
(quote)
Verder vond ik het seizoen met DDK ook gewoon erg leuk, al was de reveal niet ontzettend origineel. Een serie die voor mij constant blijft leveren iig. Binnenkort S7 op DVD, heb er zin an! Inderdaad, het seizoen met Lumen is ook nog meer dan de moeite waard. Ik vond het dan ook een beetje jammer dat ze niet meer terugkwam, al is Yvonne Strahovski natuurlijk ook leuk. Al is het maar om gewoon naar te kijken.

0
geplaatst: 21 september 2013, 15:31 uur
Onweerwolf schreef:
Geniale scene ja. Misschien wel de tofste scene die ik ooit heb gezien in een tv serie.
(quote)
Daar moet ik eens rustig over nadenken, maar komt hier zeker ook in de buurt
Afhankelijk van het einde kan Breaking Bad de meest geniale serie ooit worden voor mij.
0
geplaatst: 21 september 2013, 18:59 uur
Maandag begint seizoen 4 van Breaking Bad op canvas 
Deze week nog snel even de bibliotheek geweest om seizoen 3 even uit te lenen om weer helemaal mee te zijn. Zit werkelijk op het puntje van m'n stoel

Deze week nog snel even de bibliotheek geweest om seizoen 3 even uit te lenen om weer helemaal mee te zijn. Zit werkelijk op het puntje van m'n stoel

0
geplaatst: 22 september 2013, 02:48 uur
Ik denk dat ik Breaking Bad maar eens opnieuw moet gaan proberen, gezien de reacties hier. Ik ben eens begonnen en vond het een goede serie, maar kon op een gegeven moment die vrouw niet meer uitstaan. Ik vond de afleveringen die ik van het eerste seizoen heb gezien sowieso erg veel doorzettingsvermogen vergen. Niet dat ik het slecht vond, maar op de een of andere manier gewoon moeilijk om door te komen.
0
geplaatst: 22 september 2013, 08:59 uur
Ik ben net aan de laatste afleveringen van Breaking Bad begonnen (dus ik ga wijselijk zo weinig mogelijk lezen van wat hier geschreven staat), maar sowieso is het de beste serie die ik ooit gezien heb. Vooral seizoenen 3 en 4 waren buitenaards goed. De setting, sfeer, kleuren, camerastandpunten, acteerprestaties, muziek, scenario's: alles klópt gewoon aan BB.
0
geplaatst: 22 september 2013, 09:38 uur
Tuurlijk!
het is hier op wandelafstand, handiger kan toch niet? 
0
geplaatst: 22 september 2013, 12:41 uur
Heb nu een abo op Netflix genomen. Werkt prima, aanbod is nog niet zo compleet als in de VS (nieuwste films zijn van 2 jaar geleden) maar er zit genoeg kwaliteitsspul bij om je bezig te houden.
Het grote voordeel is dat het gewoon werkt. Klikken wat je wil kijken en ondertitels, etc, zit erbij. Voor mij is een filmpje downloaden niet zo'n punt, maar Netflix is vooral voor mijn vrouw een stuk makkelijker. Ze zet de PS3 aan, klikt op wat ze wil kijken en klaar is kees.
Leukste vind ik nog wel dat er een hoop jeugdsentiment te bekijken valt, zoals Mighty Morphin' Power Rangers.
En dat aanbod, dat is een kwestie van tijd, en voor 7,99 / maand vind ik dat meer dan de moeite waard. Mijn extra zenderpakket van Ziggo is twee keer zo duur en dan nog is er vaak niks op (of altijd hetzelfde).
Ik ben helemaal om, On Demand is gewoon de toekomst. Het is gewoon super ouderwets om op een vast moment achter je TV te moeten zitten en dan nog eens om de 15 a 20 minuten een reclameblok van 7 minuten door te moeten.
Het grote voordeel is dat het gewoon werkt. Klikken wat je wil kijken en ondertitels, etc, zit erbij. Voor mij is een filmpje downloaden niet zo'n punt, maar Netflix is vooral voor mijn vrouw een stuk makkelijker. Ze zet de PS3 aan, klikt op wat ze wil kijken en klaar is kees.
Leukste vind ik nog wel dat er een hoop jeugdsentiment te bekijken valt, zoals Mighty Morphin' Power Rangers.
En dat aanbod, dat is een kwestie van tijd, en voor 7,99 / maand vind ik dat meer dan de moeite waard. Mijn extra zenderpakket van Ziggo is twee keer zo duur en dan nog is er vaak niks op (of altijd hetzelfde).
Ik ben helemaal om, On Demand is gewoon de toekomst. Het is gewoon super ouderwets om op een vast moment achter je TV te moeten zitten en dan nog eens om de 15 a 20 minuten een reclameblok van 7 minuten door te moeten.
0
geplaatst: 22 september 2013, 12:55 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 september 2013, 12:59 uur
Als je verzamelt kan ik me dat voorstellen maar je huurt het dus breng je het ook weer terug, dus blijft er weinig tastbaars over.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 september 2013, 13:04 uur
harm1985 schreef:
Heb nu een abo op Netflix genomen. Werkt prima, aanbod is nog niet zo compleet als in de VS (nieuwste films zijn van 2 jaar geleden) maar er zit genoeg kwaliteitsspul bij om je bezig te houden.
Schijnt dat je via een omweg ook gewoon de US content kunt krijgen en ook gewoon een US abo kunt nemen dat nog wat goedkoper is. Ik weet niet precies hoe maar is te googlen.
On demand is zelfs al het heden. Het is vwb films en tv series de voornaamste reden voor downloaden. Geen reclame en kijken wanneer je wilt.
0
geplaatst: 22 september 2013, 14:07 uur
Onweerwolf schreef:
Als je verzamelt kan ik me dat voorstellen maar je huurt het dus breng je het ook weer terug, dus blijft er weinig tastbaars over.
Daar heb je wel gelijk in maar het is voor mij echt bijna geen moeite om dat even te halen. Qua tijdspanne zal het niet veel schelen met alle afleveringen te downloaden.
0
geplaatst: 22 september 2013, 17:13 uur
Onweerwolf schreef:
Schijnt dat je via een omweg ook gewoon de US content kunt krijgen en ook gewoon een US abo kunt nemen dat nog wat goedkoper is. Ik weet niet precies hoe maar is te googlen.
(quote)
Dat gaat inderdaad gemakkelijk via een VPN. Net zoals je ook content op Youtube kunt kijken die eigenlijk niet beschikbaar is in jouw land... (zoals bijv. alle filmpjes van AMC hier in Nederland).
0
geplaatst: 23 september 2013, 20:43 uur
Zo. Daarnet de allerlaatste aflevering van 'Dexter' gekeken. Lichtjes ontgoocheld, hoewel er enkele indrukwekkende scènes inzaten. Maar toch, het einde was een beetje mager..
0
geplaatst: 23 september 2013, 21:49 uur
AOVV schreef:
Zo. Daarnet de allerlaatste aflevering van 'Dexter' gekeken. Lichtjes ontgoocheld, hoewel er enkele indrukwekkende scènes inzaten. Maar toch, het einde was een beetje mager..
Ach het hele laatste seizoen was nogal een sof, had nul verwachtingen van de finale. Was maar goed ook, want sloeg echt helemaal nergens op. Het contrast met de briljant geschreven Breaking Bad afleveringen elke week maakt het wel nog een stuk pijnlijker.Zo. Daarnet de allerlaatste aflevering van 'Dexter' gekeken. Lichtjes ontgoocheld, hoewel er enkele indrukwekkende scènes inzaten. Maar toch, het einde was een beetje mager..
0
geplaatst: 28 september 2013, 14:14 uur
Morgenavond geeft Canvas 'To Tulsa and Back: On Tour with J.J. Cale'. Ik ga zeker kijken!
* denotes required fields.