MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
kobe bryant fan schreef:
Nog Under The" Dome kijkers hier?
Buiten het matige acteerwerk (buiten dan van Big Jim) blijf ik het een geweldige serie vinden!

Gisteren nog gekeken, ik volg het elke donderdag op de Vlaamse zender VIER. Het acteerwerk is inderdaad niet om over naar huis te schrijven; het verhaal is wel goed, maar Stephen King is ook een zeer goed auteur.

Ik kijk ook gewoon op Vier, straks maar eens de aflevering van gisteren inhalen!

Treme

wel nog maar 3 afleveringen ver maar wat een goede serie !

aERodynamIC schreef:
Iemand bekend met Hell on Wheels? Is dat wat?

Hell on Wheels is een western met veel geweld, over de aanleg van een spoorrails. Ik heb het eerste seizoen gezien en dat beviel me wel, vooral The Swede is een gaaf karakter. Het moet je wel liggen, niet echt diepgaand ofzo maar vooral vermakelijk.

Ik heb afgelopen week op aanraden van wat hipster vriendinnetjes 2 seizoenen van de serie Girls er doorheen gejast. De serie gaat over een net afgestudeerd meisje in NY dat haar leven op de rails probeert te krijgen, nadat haar ouders hebben besloten haar financieel niet meer te ondersteunen. Zeer herkenbare thema's voor iedereen met een quarterlife crisis en een sterke soundtrack met veel leuke indie deuntjes. Af en toe iets te verwijfd, maar het kijkt goed weg met slechts 30 min per episode.

zalwelnikszijn!
^waw wat goed van je dat je dat durft te bekennen.

Vanavond de premiere van 'The Moaning of Life', met een van de grootste filosofen van de moderne tijd, Karl Pilkington. Ben benieuwd tot welke inzichten het deze keer zal leiden.

kobe bryant fan schreef:
Nog Under The Dome kijkers hier?
Buiten het matige acteerwerk (buiten dan van Big Jim) blijf ik het een geweldige serie vinden!

Ik heb het boek gelezen...dat vond ik al een vreselijk saai, langdradig werk, met een be-lach-e-lijk einde...de serie vind ik nóg saaier!! Ben wel benieuwd naar het eind!!

Het boek saai?
Ik heb nog niks beters gelezen allesinds! Zelden zo snel zo'n dik boek uitgelezen, als ik 's nachts las kreeg ik toch vaak een claustrofobisch gevoel.

Telamon
The Bridge (Bron/Broen) heeft een 2e serie. Kijken nu s02e02 en is veelbelovend. Aanrader!

Telamon schreef:
The Bridge (Bron/Broen) heeft een 2e serie. Kijken nu s02e02 en is veelbelovend. Aanrader!

Vond S01 erg sterk. Ga het tweede seizoen kijken als het is afgelopen.

Zelfs net het eerste seizoen van Utopia gezien. Ijzersterkte serie imo.

Telamon schreef:

Aha, dat ga ik zeker volgen!

Telamon
Nog een tip: de Discovery serie Gold Divers. Een aantal goudzoekers, die hun laatste centen in een drijvend iets hebben gestoken, worden gevolgd terwijl ze uren duikend stenen opzuigen in de hoop rijk te worden. Ook te zien via Netflix.

En vanavond op Nederland 3: aflevering 1 van het laatste seizoen Breaking Bad! Velen onder jullie zullen het ongetwijfeld al tot het laatste frame hebben uitgekeken, maar ik heb bewust even gewacht, omdat ik wel een vermoeden had dat het op Nederland 3 te zien zou zijn. Canvas is nu trouwens nog bezig met seizoen 4, die zullen over een halfjaar of zo wel met het laatste seizoen op de proppen komen!

Ik ga in ieder geval kijken vanavond. Ontzettend benieuwd na de meesterlijke finale van seizoen 4.

Ik moet nog enkele afleveringen en dan zit Breaking Bad er op voor mij.

De eerste aflevering van seizoen 5 was in ieder geval weer in orde. Ik kan al niet wachten tot volgende week!

Hello, Carol.

Bruno_6 schreef:
De eerste aflevering van seizoen 5 was in ieder geval weer in orde. Ik kan al niet wachten tot volgende week!

Mee eens.

Tread lightly!

Hello Carol en Thread Lightly zijn toch van aflevering 9?

Onweerwolf

Telamon
Alle seizoenen Breaking Bad nu op via Netflix te zien, lees ik in een tweet.

panjoe (moderator)
Ik ben nu de Zweeds/Deense misdaadserie The Bridge (Bron/Broen) aan het kijken... Wauw. Ik heb nu vier afleveringen gekeken en ben reeds zwaar onder de indruk, en het schijnt alleen maar beter en beter te worden. Intrigerende verhaallijnen, boeiende en goed uitgewerkte personages, scherpe dialogen, prima regie, interessante situering en puik acteerwerk: ik ben om.

Telamon
panjoe schreef:
Ik ben nu de Zweeds/Deense misdaadserie The Bridge (Bron/Broen) aan het kijken... Wauw. Ik heb nu vier afleveringen gekeken en ben reeds zwaar onder de indruk, en het schijnt alleen maar beter en beter te worden. Intrigerende verhaallijnen, boeiende en goed uitgewerkte personages, scherpe dialogen, prima regie, interessante situering en puik acteerwerk: ik ben om.

en dan is er nog een tweede serie van bijgekomen.

En daarna heb je nog Sherlock, Luther etc...

Carnivàle is wat mij betreft ook wel een aanrader. Een vrij duister, mysterieus drama vab HBO dat helaas na twee seizoenen is gecancelled:

panjoe (moderator)
Luther ken ik niet, maar van Sherlock en Carnivale heb ik iig heel erg genoten. Overigens vond ik het wel jammer dat het bij die laatste wel te merken was dat ze er noodgedwongen een eind aan hebben gebreid... Gelukkig komen er volgend jaar wél weer drie afleveringen van Sherlock.

En ik heb eindelijk het vijfde seizoen van Breaking Bad gezien en nog steeds kan ik het, vierentwintig uur na het einde, niet vatten. Wat een geweldige serie!

Nu nog even het alternatieve einde met Malcolm in the Middle kijken en je bent helemaal klaar.

I'm the one who's knocking

De-noir schreef:
Nu nog even het alternatieve einde met Malcolm in the Middle kijken en je bent helemaal klaar.

I'm the one who's knocking

Well, I am the one who knocks.

Overbodig bewijs:

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.