MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
GrafGantz schreef:
(quote)

Doe niet zo raar, dan is het ESF nog gewoon bezig

Oh, ik dacht dat de finale pas 24 mei was.

Op welke planeet leef jij?

GrafGantz schreef:
Op welke planeet leef jij?

Oh nee, dan is de sjempjens liek finale.

Ah, je dacht dat ik het over de European Sjempjens Finale had.

Nee, over de 3 G's die Nederland vertegenwoordigen met muziek op een festival.

Ploppesteksel schreef:
Oz, Six Feet Under & The Sopranos zijn nog 3 HBO-toppers die ik in je rijtje van beste series mis.
Ondertussen 1 seizoen bekeken van The Sopranos. Ik moest er in het begin wat inkomen maar nu vind ik het wel goed. Voorlopig nog zeker niet bij mijn topseries maar True Detective leunt er wel heel dichtbij, wat een geweldige serie is dat, jammer dat er nog maar 1 seizoen is (komt er wel een vervolg?) want eigenlijk moet het niet van mij, want een even goed 2de seizoen word wel heel moeilijk) Topserie !!!

Marsman op de Belgische televisie is dan ook weer een fantastische serie, heeft zelfs al concrete interesse van HBO en dat zonder 1 woord reclame erover te maken.

Edit: dubbel

jassn schreef:
(quote)
Ondertussen 1 seizoen bekeken van The Sopranos. Ik moest er in het begin wat inkomen maar nu vind ik het wel goed. Voorlopig nog zeker niet bij mijn topseries maar True Detective leunt er wel heel dichtbij, wat een geweldige serie is dat, jammer dat er nog maar 1 seizoen is (komt er wel een vervolg?) want eigenlijk moet het niet van mij, want een even goed 2de seizoen word wel heel moeilijk) Topserie !!!

Marsman op de Belgische televisie is dan ook weer een fantastische serie, heeft zelfs al concrete interesse van HBO en dat zonder 1 woord reclame erover te maken.

Er komt een tweede seizoen van True Detective met een totaal andere cast en een andere verhaallijn (anthology format).

Stijn_Slayer
Ineens vallen alle stukjes op hun plaats: PLAUSIBEL | Perron Geluk - perrongeluk.com

http://24.media.tumblr.com/41bf2b1d0ce769df2a374852a55ea474/tumblr_n5mrjaIkGh1tbdlvvo1_1280.jpg

There’s a new Twin Peaks box set coming out July 29, and it includes nearly 90 minutes of never-before-seen deleted and alternate scenes from the prequel film Twin Peaks: Fire Walk With Me.

Slate

Stalin schreef:
(afbeelding)

(quote)

Slate

Heel vet! Heb alleen de Definitive Gold Box Edition al staan, dus deze box er nog bij is misschien iets te veel van het goede.

jassn schreef:

Helemaal terecht, wat mij betreft. Beste serie in jaren op de Vlaamse televisie, naar mijn mening.

De eerste trailer van een nieuwe serie waar ik erg naar uitkijk:

Aangename verrassing om te zien dat David Bradley de hoofdrol speelt! Topacteur!

Eindelijk de finale van Hannibal S2 kunnen en verdomme, zelfs met mijn erg hoge verwachtingen werd ik nog weggeblazen. Wat mij betreft was dit seizoen wel het beste wat er de laatste jaren op TV te zien is geweest.

crosskip schreef:
Eindelijk de finale van Hannibal S2 kunnen en verdomme, zelfs met mijn erg hoge verwachtingen werd ik nog weggeblazen. Wat mij betreft was dit seizoen wel het beste wat er de laatste jaren op TV te zien is geweest.

Gruwelijke serie.
We kunnen wel stellen dat seizoen 3 een boel nieuwe hoofdrolspelers nodig heeft!!

snarf349 schreef:
(quote)

Gruwelijke serie.
We kunnen wel stellen dat seizoen 3 een boel nieuwe hoofdrolspelers nodig heeft!!

Waarom dat? Iedereen leeft nog aan het einde hoor

panjoe (moderator)
Jup. Hannibal is echt fantastisch, seizoen 2 vond ik zelfs True Detective overtreffen. Smullen!

Nigga's, kijken jullie nog naar De beste singer-songwriter? Volgens mij wordt de spoeling elk jaar dunner, want ik heb tot nu toe weinig interessants gehoord. Dat ene meisje van vorige week was trouwens net Regina Spektor, maar dan minder goed, wat jullie?

Nee natuurlijk niet, wij zijn trouw aan The Voice en die meisjes zingen allemaal veel harder en hoger.

Slowgaze schreef:
Nigga's, kijken jullie nog naar De beste singer-songwriter? Volgens mij wordt de spoeling elk jaar dunner, want ik heb tot nu toe weinig interessants gehoord. Dat ene meisje van vorige week was trouwens net Regina Spektor, maar dan minder goed, wat jullie?
Ik volg het ook weer. Niveau is erg bedroevend inderdaad. Vond die Youri van vorige week nog het beste. Zijn stem leek een beetje op Jeff Tweedy. Van die door naar de finale zijn vond ik dat meisje met dat Sailorman-liedje met afstand de zwakste. Sanne Hans is overigens weer ouderwets onuitstaanbaar elke week.

Kijk, omdat het niveau gewoon minder wordt (voorraad is op) gaan die kenners dus veel minder huilen en is het niet leuk meer.
Dus pas als de kenners moeten huilen omdat het niveau zo laag wordt ga ik weer kijken.

Slowgaze schreef:
Dat ene meisje van vorige week was trouwens net Regina Spektor, maar dan minder goed, wat jullie?

Heb het even geluisterd en het lijkt haast wel een parodie op Regina Spektor. Ik hou wel van die "quirky" zangeressen, maar deze dame mag wel iets minderen.

Fijn dat er zo'n topic als dit is - soms denk ik wel eens dat ik wat mis en dan is het altijd prettig om bevestigd te worden door verstokte treurdoosgluurders.

Niets lijkt me zo droevig om vlak voor het slapen nog even de blik en de 'smirk' van Giel op je scherm te zien verschijnen. Laatst stond er een interessant artikel in het NRC over de impact/omvang van zelfdoding en de noodzaak er iets aan te doen - was ik paalhoofd (zendercoördinator) wist ik het wel

Mjuman schreef:
Fijn dat er zo'n topic als dit is - soms denk ik wel eens dat ik wat mis en dan is het altijd prettig om bevestigd te worden door verstokte treurdoosgluurders. Niets lijkt me zo droevig om vlak voor het slapen nog even de blik en de 'smirk' van Giel op je scherm te zien verschijnen. Laatst stond er een interessant artikel in het NRC over de impact/omvang van zelfdoding en de noodzaak er iets aan te doen - was ik paalhoofd (zendercoördinator) wist ik het wel
Ach niks mis met je af en toe heerlijk een uurtje ergeren aan Giel en zijn vriendjes.

Ward schreef:
Ach niks mis met je af en toe heerlijk een uurtje ergeren aan Giel en zijn vriendjes.

Iets in me zegt me dat die 10 euro hiervoor

http://www.levensmiddelenkrant.nl/uploads/foto/20140514_123206-A840x630.jpg

meer rendement en een snellere pay-out period heeft

Mooie hommage aan The Lau en the Scene bij RTL late Night..

OldRottenhat schreef:
(quote)

Heel vet! Heb alleen de Definitive Gold Box Edition al staan, dus deze box er nog bij is misschien iets te veel van het goede.

Twin Peaks: The Entire Mystery: What’s New, What Isn’t, and What’s Missing

Vulture.com

Iemand Les Revenants al gezien? Zelden zo'n goede horror serie gezien die nog eens perfect gecombineerd zijn met aangrijpende verhalen.

Jongonz en bitchez, Devious Maids is toch wel m'n nieuwe lievelingsserie.

jassn schreef:
Iemand Les Revenants al gezien? Zelden zo'n goede horror serie gezien die nog eens perfect gecombineerd zijn met aangrijpende verhalen.

Ik volg deze serie op canvas momenteel en ik geniet er ten zeerste van! Niet enkel omwille van het bijzondere verhaal en de boeiende personages (vooral Victor is een fantastisch personage), maar ook omwille van de prachtige muziek van Mogwai!

Verder volg ik momenteel ook The Strain. Vaak slechte dialogen en domme personages, maar wel zeer vermakelijk!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:12 uur

geplaatst: vandaag om 18:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.