Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2014, 10:54 uur
Ynoskire schreef:
Is gewoon Big Brother 2.0, een huis vol met kleinzielige mongolen die constant ruzie maken op TV.
Is gewoon Big Brother 2.0, een huis vol met kleinzielige mongolen die constant ruzie maken op TV.
Exact de reden waarom ik het niet kijk.
Snap sowiso niet dat de mensheid na al die jaren nog steeds niet is uitgekeken op al die verschrikkelijke zogenaamde reality programma's.
Get a life zou ik zeggen

0
geplaatst: 30 september 2014, 12:08 uur
Tsja, al die veelal gelikte Amerikaanse series met keurig gecaste typetjes en onzinnige verhaallijnen is natuurlijk wel een genot om naar te kijken.
Dan heb je wel een leven waar je wat mee doet.
0
geplaatst: 30 september 2014, 12:38 uur
Lonesome Crow schreef:
Tsja, al die veelal gelikte Amerikaanse series met keurig gecaste typetjes en onzinnige verhaallijnen is natuurlijk wel een genot om naar te kijken.
Moet toegeven dat ik geen enkele serie volg.
Ik hoor iedereen al jaren over al die HBO en Netflix series en de een is kennelijk nog beter dan de ander.
Het zal allemaal wel, ik kijk er niet naar en heb ook niet het gevoel dat ik iets mis.
Ik heb wel eens het idee dat sommige mensen die series alleen maar volgen zodat ze op maandag met hun collega's kunnen meepraten.
Ik lees liever een goed boek...
Heb vroeger de X-Files helemaal gezien en ook Twin Peaks van begin tot eind.
Daarnaast Seinfeld en Curb Your Enthusiasm.
Enige nieuwe wat ik de afgelopen jaren heb gezien is seizoen 1 van de originele Deense versie van The Killing.
0
geplaatst: 30 september 2014, 17:20 uur
Stalin schreef:
Snap sowiso niet dat de mensheid na al die jaren nog steeds niet is uitgekeken op al die verschrikkelijke zogenaamde reality programma's.
Get a life zou ik zeggen
(quote)
Get a life zou ik zeggen
Geordie Shore

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 1 oktober 2014, 08:59 uur
Ik zit zwaar tegen The Wire aan te hikken, verscheurd tussen de drang om 'de beste serie ooit' te zien en mijn behoefte aan een goede nachtrust.
Hell no namelijk dat ik het bij één aflevering per avond kan houden...
Ondertussen is Archer nog steeds vreselijk en/of hilarisch. De aanwezigheid van een deel van de cast van Arrested Development als stemacteurs zegt genoeg.
Hell no namelijk dat ik het bij één aflevering per avond kan houden...Ondertussen is Archer nog steeds vreselijk en/of hilarisch. De aanwezigheid van een deel van de cast van Arrested Development als stemacteurs zegt genoeg.

0
geplaatst: 1 oktober 2014, 10:09 uur
The Wire, nog altijd de beste serie die ik ooit gevolgd heb 
Momenteel trouwens halverwege seizoen 4 van The Sopranos. Beter laat dan nooit

Momenteel trouwens halverwege seizoen 4 van The Sopranos. Beter laat dan nooit

0
kiriyama
geplaatst: 1 oktober 2014, 11:21 uur
Ha! Ben toevallig ook bezig met 'The Wire.' Nu halverwege seizoen 4. Erg sterke serie inderdaad, al zou ik het niet de beste ooit noemen. Heb ook een beetje het gevoel alsof de serie nooit meer het niveau van seizoen 1 heeft gehaald. Het blijft echter zeer goed en ik kijk graag verder.
Omar 4 Life!
Omar 4 Life!
0
Telamon
geplaatst: 1 oktober 2014, 12:03 uur
The Wire, nog altijd de beste serie die ik ooit gevolgd heb
???Kijk dan eens naar Romanzo Criminale
'Ze wilden Rome veroveren en rijk en machtig worden. De drie jonge, ambitieuze en nietsontziende criminelen Il Libanese (de Libanees), Il Dandi (de dandy) en Il Freddo (de kouwe) richtten in 1977 de beruchte Banda della Magliana op die Rome vijftien jaar lang terroriseerde.'
Geweldige serie!!
https://lh5.googleusercontent.com/bCrNQzbqGpcKTlBR61rB8oixhZO8GLu4LeU0V_MQARFAN8Slf25DHHbH8UrqFPtwper8m-jl_GVgH_peini7jstLRw6S_SwCb_u4iKrHBdYEpgPd6Hu1SPYXq4hBiJ1MEw
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 22:24 uur
The Wire is inderdaad één van de betere series ooit gemaakt. Enkel het tweede seizoen kon ietwat beter
0
Telamon
geplaatst: 6 oktober 2014, 17:57 uur
Huh? Wat? Twin Peaks II???
Tweet van David Lynch:
Dear Twitter Friends… it is happening again.
#damngoodcoffee
Tweet van David Lynch:
Dear Twitter Friends… it is happening again.
#damngoodcoffee
0
geplaatst: 6 oktober 2014, 18:08 uur
Wilde net hetzelfde posten... 9 nieuwe afleveringen van Twin Peaks in 2016. Geregisseerd door de meester zelf. Wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen met de acteurs bijna 25 jaar na dato... Cooper blijft Cooper, geen concessies.
0
geplaatst: 6 oktober 2014, 18:26 uur
Moet ook wel, want de acteur die BOB speelde is inmiddels al een geruime tijd dood.
0
kiriyama
geplaatst: 6 oktober 2014, 18:37 uur
Oef...Weet niet wat ik hier van moet vinden. Twin Peaks is m'n favoriete serie, maar of ik 25 na dato nog blij moet zijn met een vervolg...De serie is prima zoals ie is, al ga ik natuurlijk wel kijken.
0
geplaatst: 6 oktober 2014, 20:06 uur
Ben ook erg benieuwd. Het fijne aan Twin Peaks vond ik o.a. de typische 90's sfeer. Maar met Lynch en Frost aan het roer moet er bijna wel iets interessants uitkomen.
0
geplaatst: 6 oktober 2014, 20:23 uur

Zit ik alweer 25 jaar aan de zwarte koffie?
Ik hoop eigenlijk wel een beetje op de cast van vroeger, maar dan 25 jaar ouder.
0
geplaatst: 7 oktober 2014, 09:23 uur
Hier ben ik toch wel ontzettend benieuwd naar, zeker met Lynch en Frost aan de teugels.
Seizoen 1 nog steeds 1 van de beste dingen ooit op televisie
Seizoen 1 nog steeds 1 van de beste dingen ooit op televisie

0
geplaatst: 7 oktober 2014, 10:09 uur
0
geplaatst: 7 oktober 2014, 11:21 uur
Dear Twitter Friends, do any of you know where Everett McGill is? I'd really like to talk to him. Thank you.
Aldus David Lynch zijn Twitter.
Wellicht is Lynch dus toch op zoek naar acteurs uit de oude serie om terug te keren voor de nieuwe...
0
geplaatst: 7 oktober 2014, 11:55 uur
Ik denk dat hij in de plaats Twin Peaks vermist is, en dat de nieuwe serie met dat gegeven aan de slag gaat.
0
geplaatst: 7 oktober 2014, 14:42 uur
Ik hoop niet dat het Twin Peaks in een nieuw jasje wordt... In dat geval liever geen nieuwe afleveringen. De jaren 90 tijdsgeest is te sfeer bepalend voor deze serie. Dan liever een soort mindfuck die compleet over de top is. Bob rules the universe with cherrypie and coffee... lijkt me wel wat 

0
Telamon
geplaatst: 7 oktober 2014, 14:48 uur
Stalin schreef:
Dear Twitter Friends, do any of you know where Everett McGill is? I'd really like to talk to him. Thank you.
Ah, Big Ed Hurley, de vader van James
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjQzNTU3NDI5OF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTQyNDk0MDE@._V1_SX640_SY720_.jpg
0
Improvision
geplaatst: 8 oktober 2014, 09:30 uur
Gisteren beginnen kijken naar Utopia. Zag er veelbelovend uit.
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 19:07 uur
Improvision schreef:
Dankzij dit soort programma's begin ik bijna te hopen dat IS hier de touwtjes in handen krijgt.
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 19:54 uur
shieeeeeeeet, spoilers =p Heb net S3 hier afgerond, wat een geweldige serie inderdaad! Snel verder met S4
* denotes required fields.