MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
sxesven
Hehe, niet zo'n hoog spoilergehalte in dat plaatje toch? Veel plezier met de rest iig S3 Hamsterdam

sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeit (minor s4 spoiler )

S3 is het beste seizoen van The Wire. Ben ik trouwens de enige die depri kwam van het einde?

Improvision schreef:
Gisteren beginnen kijken naar Utopia. Zag er veelbelovend uit.

Net de laatste aflevering van seizoen 1 bekeken. Absolute topserie!

jeko
Bezig met seizoen 2. Zeker tof

Ponty Mython
Van facebook:

We’re sorry to confirm that there won’t be a third series of ‪#‎utopia‬.

A huge thank you to the fans of the show: we've loved how much you loved it.

We are so sad to say goodbye, but we'll always have that spoon.

And UK viewers, you can watch again from the beginning here: Utopia - 4oD - Channel 4 - channel4.com

https://www.facebook.com/C4Utopia?fref=nf

jeko
Vanavond laatste deel van Fargo kijken.
Wat een geweldige serie is dit.

Vanaf maandag seizoen 2 van Boss op Canvas.

Martial
Genieten geblazen van het 4e seizoen van Homeland.

Het seizoen komt wel wat langzaam op gang, maar we zitten inmiddels bij aflevering 9 en wat een aflevering was dat zeg zit nog na te trillen......

Mijn persoonlijke favoriet in de serie is Saul Berenson gespeeld door Mandy Patinkin, geweldige acteur!

jeko schreef:
Vanavond laatste deel van Fargo kijken.
Wat een geweldige serie is dit.

Aces!

Telamon
Ik zit weer helemaal in Lilyhammer, seizoen 3. Goede (en ook wel bijzondere) serie.

http://blog.cheatbook.de/wp-content/uploads/2014/10/Lilyhammer-Season-3.jpg

Peaky Blinders (BBC) is een enorme aanrader. Gangster drama gesitueerd in working class Birmingham na de Eerste Wereldoorlog. Toffe decors, modervette Britse accenten, soundtrack gevuld met Nick Cave, Tom Waits, White Stripes, PJ Harvey... Wat wil een mens nog meer?

Telamon
Fathead schreef:
(quote)

Aces!

Zojuist de slotaflevering afgekeken. Idd een geweldige serie.

Ik kijk uit naar seizoen 2, wat schijnt te gaan over een gebeurtenis in Sioux Falls in 1979 waarin de vader van Molly een rol speelde. Kwam in serie 1 al even ten sprake toen Malvo een cherry pie bij hem kwam eten vlakvoor dat Molly en 2 FBI agenten binnenkwamen. (lijkt me geen spoiler toch?)

panjoe (moderator)
Bezig met S3E01 van The Wire, en ja, het is zo next-level geweldig als iedereen altijd maar tot in den treure loopt te beweren. Wat een dialogen, acteerwerk, cinematografie, personages, sfeer, verhaallijnen... *aanbidsmiley*

sxesven
Nice, echt fucking goed ja Van plan binnenkort opnieuw te kijken, heb de box alleen nu aan m'n zusje uitgeleend. Vooral echt heimwee naar S2

Heb overigens een week of 2 geleden eindelijk The Sopranos afgerond, ik liep geloof ik een beetje achter

Nu als tussendoortje bezig met Angels in America (2003) - MovieMeter.nl (eerste 3 delen van de 6 gezien). Voorlopig erg apart maar wel fascinerend, nog geen idee waar dit allemaal heen gaat.

Daarna maar eens beginnen aan Breaking Bad, zal ik wel weer even zoet mee zijn...

panjoe schreef:
Bezig met S3E01 van The Wire, en ja, het is zo next-level geweldig als iedereen altijd maar tot in den treure loopt te beweren. Wat een dialogen, acteerwerk, cinematografie, personages, sfeer, verhaallijnen... *aanbidsmiley*

flauw een serie die ik niet mag bekijken want ik zit nog maar halverwege seizoen 2 van Breaking Bad.

jassn schreef:
flauw een serie die ik niet mag bekijken want ik zit nog maar halverwege seizoen 2 van Breaking Bad.

Better Call Saul speelt zich af voor de tijdslijn van Breaking Bad. Je kunt dus prima beide series combineren.

Hendrik68

kiriyama
Lekkere spoiler in de link voor de mensen die de hele serie nog niet hebben gezien...

GrafGantz schreef:
Daarna maar eens beginnen aan Breaking Bad, zal ik wel weer even zoet mee zijn...

ah ik ben met zoveel series bezig ...

Sopranos (beginnen aan seizoen 2)
Breaking Bad (halverwege seizoen 2)
Girls (ergens in seizoen 2)
Braquo (beginnen aan seizoen 2) aanrader trouwens ! (wordt de franse reactie op the wire genoemd, al is het natuurlijk niet hetzelfde)
Six Feet Under (beginnen aan seizoen 2)
Orange is the New Black (bezig aan seizoen 1)
Marco Polo (nog 3 afleveringen denk ik, maar valt tegen eigenlijk)

en dan ben ik er nog wss vergeten

Banshee seizoen 3 is nu ook bezig, dus die moet ik ook nog checken
dan komen Vikings en House of Cards ook nog met seizoen 3 af

oh ja en ik moet nog altijd eens beginnen aan: Game of Thrones

Misterfool

Iets zegt me dat dit een heel domme beslissing is. Seizoen 5 eindigde werkelijk waar perfect. Realistisch,rauw en emotioneel. Dit klinkt mij wel heel erg cartoonesk en ongeloofwaardig in de oren.

Volgende week The Walking Dead

Misterfool schreef:
(quote)

Iets zegt me dat dit een heel domme beslissing is. Seizoen 5 eindigde werkelijk waar perfect. Realistisch,rauw en emotioneel. Dit klinkt mij wel heel erg cartoonesk en ongeloofwaardig in de oren.

Het is inderdaad niet waar.

Ik kijk samen met de rest uit naar Better Call Saul (op Netflix, mooi zo!) en The Walking Dead.

Misterfool
Ah, ben ik dan toch eens gevallen voor een Speld/the onion achtig nieuwsartikel. Pff, tis me toch een pak van mijn hart.

Hendrik68
Zijn we er dan toch ingetuind? Ik had hem echt niet door. Excusez.

Conan O’Brien neemt op in Cuba
Conan is de eerste die als talkshowhost opnames maakt in Cuba sinds het Amerikaanse embargo tegen Cuba werd ingevoerd.

RTL

Gast
geplaatst: vandaag om 07:31 uur

geplaatst: vandaag om 07:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.