Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2007, 22:21 uur
Flammazine schreef:
South park is inderdaad zalig! Vooral als Cartman tegen zijn kat bezig is kan ik het niet meer houden
No kitty this is my pot pie!!!
South park is inderdaad zalig! Vooral als Cartman tegen zijn kat bezig is kan ik het niet meer houden

No kitty this is my pot pie!!!
Ja, die is ook geweldig. Mom, kitty is being a dildo. Oh, well then, I know a certain kitty that is sleeping with mommy tonight
Ook dit filmpje is super:
0
geplaatst: 16 november 2007, 23:06 uur
Ik was een tijdlang uitgekeken op South Park, maar laatste tijd toch wel goede afleveringen gezien op Comedy Central.
Gisteren was er een geniale aflevering: rijke Hollywood-negers die in South Park komen wonen en gediscrimineerd worden omdat ze rijk zijn, alleen dan met clichés die gelden voor discriminatie tegen zwarten....heel cool gedaan.
Gisteren was er een geniale aflevering: rijke Hollywood-negers die in South Park komen wonen en gediscrimineerd worden omdat ze rijk zijn, alleen dan met clichés die gelden voor discriminatie tegen zwarten....heel cool gedaan.
0
geplaatst: 20 november 2007, 21:54 uur
Kijk zo goed als geen TV... Af en toe de wereld draait door... Dan heb je het wel gehad...
Kijk dan wel weer veel films...
Kijk dan wel weer veel films...
0
geplaatst: 20 november 2007, 22:16 uur
Gouden kooi de laatste tijd maar begint me een beetje te vervelen, en op maandag is er altijd Gevangen en Gevaarlijk op. Dat kan ik gewoon niet missen elke keer zien hoe die gevangenen zitten daar in een cel en horen wat ze hebben gedaan en hoe alles word aangepakt in een gevangenis blijft toch boeiend.
0
geplaatst: 20 november 2007, 23:35 uur
^^ Heb ik een aflevering van gezien met een paar stomende scenes met dat kleine meisje van 'The Nanny'. Jaja, kleine meisjes worden groot 

0
geplaatst: 21 november 2007, 00:41 uur
WeSSeL.. schreef:
Gouden kooi de laatste tijd maar begint me een beetje te vervelen, en op maandag is er altijd Gevangen en Gevaarlijk op. Dat kan ik gewoon niet missen elke keer zien hoe die gevangenen zitten daar in een cel en horen wat ze hebben gedaan en hoe alles word aangepakt in een gevangenis blijft toch boeiend.
Ik heb de gouden kooi ook een paar maand geleden af en toe een beetje gevolgd (omdat er soms echt niets beters op was). Maar als je de Nederlandse bevolking van slim naar dom zou rangschikken zouden de inwoners van de gouden kooi bij de onderste 1% horen. Wat een tjappies zitten daar zeg.
Ik snap trouwens één ding niet aan dat programma. Uiteindelijk moet er 1 inwoner overblijven als ik het goed heb. Maar af en toe komen er ook weer mensen bij. Dan wordt dat toch een beetje een lastige klus???
0
geplaatst: 21 november 2007, 12:09 uur
Flammazine schreef:
^^ Heb ik een aflevering van gezien met een paar stomende scenes met dat kleine meisje van 'The Nanny'. Jaja, kleine meisjes worden groot

Ik dacht al wat komt ze bekend voor. Wel een schoolvoorbeeld van jammie!
Verder wel een aardige serie. Heb de eerste 5 afleveringen gekeken. In het begin was het me allemaal iets te fragmentarisch, maar in aflevering 4 en 5 komt er eindelijk een beetje een rode draad. Zal van de week eens de rest van het eerste seizoen kijken.
0
geplaatst: 6 december 2007, 16:57 uur
the nanny heeft zo'n ongelofelijke zeurderige stem ik kijk veel liever naar soaps & naar hollands next top model enz
0
geplaatst: 7 december 2007, 14:39 uur
Vanavond om 19.20 het begin van een docu serie over autochtonen die allochtonen helpen integreren. Gemaakt door Michiel van Erp, dus das altijd goed. Kijken!
0
geplaatst: 7 december 2007, 17:59 uur
Laatst heel Twin Peaks gekeken, eigenlijk het enige waarvoor de tv aanging. Fantastische serie, eigenlijk zelfs het mooiste dat ik ooit op beeld heb zien verschijnen. Prachtige karakters (vooral fantastische vrouwenrollen
), fantastische monologen en onheilspellende scenes, mede door de prachtige muziek. De beste aflevering is duidelijk de extra lange pilot, en de eerste paar afleveringen werd ik echt helemaal meegezogen, ook in de momenten dat ik niet keek.
Toch jammer dat na ongeveer 10 afleveringen de dalende lijn in werd gezet, bij de 2e dvdbox had ik soms zelfs het gevoel dat ik naar een serie van een andere regisseur zat te kijken. Het werd me allemaal veel te concreet en ook de nieuwe karakters vond ik veel minder sterk (van Earle heb ik nooit wakker gelegen).
Over het algemeen wel een fantastische serie, en zeker het begin is absoluut geniaal, wat David Lynch voor mij een eeuwige held maakt.
Als ode één van mijn favoriete scenes (ook de terugkeer van Pulaski, de caféruzie en alle prachtige volzinnen van Cooper over het eten of de bomen behoren tot favorieten van me):
), fantastische monologen en onheilspellende scenes, mede door de prachtige muziek. De beste aflevering is duidelijk de extra lange pilot, en de eerste paar afleveringen werd ik echt helemaal meegezogen, ook in de momenten dat ik niet keek. Toch jammer dat na ongeveer 10 afleveringen de dalende lijn in werd gezet, bij de 2e dvdbox had ik soms zelfs het gevoel dat ik naar een serie van een andere regisseur zat te kijken. Het werd me allemaal veel te concreet en ook de nieuwe karakters vond ik veel minder sterk (van Earle heb ik nooit wakker gelegen).
Over het algemeen wel een fantastische serie, en zeker het begin is absoluut geniaal, wat David Lynch voor mij een eeuwige held maakt.
Als ode één van mijn favoriete scenes (ook de terugkeer van Pulaski, de caféruzie en alle prachtige volzinnen van Cooper over het eten of de bomen behoren tot favorieten van me):
0
geplaatst: 7 december 2007, 18:13 uur
David Lynch 
Al moet ik Twin Peaks wel nog eens bekijken, ben benieuwd.

Al moet ik Twin Peaks wel nog eens bekijken, ben benieuwd.
0
djeffibrelich
geplaatst: 7 december 2007, 18:58 uur
seinfeld, friends-herhalingen, national geographic, mythbusters op discovery, en jonathan ross en jools holland op bbc is het enige waar ik nog echt voor ga zitten.
een tijdje terug had ik ook een lost-verslaving ,
maar daarnaast komen er op de tv alleen nog voor mij overbodige programma's.
een tijdje terug had ik ook een lost-verslaving ,
maar daarnaast komen er op de tv alleen nog voor mij overbodige programma's.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 7 december 2007, 20:27 uur
musicfriek schreef:
Ik kijk de laatste tijd veel Comedy Channel, die hebben best leuke programma's, des te meer ik kijk, des te leuker worden ze. Van South Park heb ik net de eerste 2 seizoenen op dvd gekocht, wat een klasse apart blijft dat toch (en ik lig steeds op de grond van het lachen van Cartman).
Ik kijk de laatste tijd veel Comedy Channel, die hebben best leuke programma's, des te meer ik kijk, des te leuker worden ze. Van South Park heb ik net de eerste 2 seizoenen op dvd gekocht, wat een klasse apart blijft dat toch (en ik lig steeds op de grond van het lachen van Cartman).
dan moet je ook 3 t/m 6 in je bezit hebben, die vind ik namelijk nog een tikkeltje beter, Cartman is gewoon mijn held

verder kijk ik vrij weinig tv:
Family Guy
Simpsons
eeen ja! dat was het
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 7 december 2007, 21:48 uur
Als ik tv ga kijken, moet het iets zijn, dat mij kan boeien.
Films kijken! Dat is (mijn) standaard (programma).
Gister nog de film 'Mindhunters' gezien en zometeen ga ik 'The Last Samurai' weer eens bekijken (morgen Behind Enemy Lines of Major League 1 & 2. Ik denk dat ik BEL ga opnemen en die andere 2 achter elkaar ga bekijken. Of ook opnemen, want morgen is 't zaterdag en dan is er kans dat ik wat anders ga doen).
Verder:
- Jensen*
- Gouden Kooi (als het boeiend is)
- King of Queens*
- Friends* (beste vermakelijkste serie ooit)
- The Fresh Prince of Bel-Air
* = altijd/ik neem 't op
Films kijken! Dat is (mijn) standaard (programma).
Gister nog de film 'Mindhunters' gezien en zometeen ga ik 'The Last Samurai' weer eens bekijken (morgen Behind Enemy Lines of Major League 1 & 2. Ik denk dat ik BEL ga opnemen en die andere 2 achter elkaar ga bekijken. Of ook opnemen, want morgen is 't zaterdag en dan is er kans dat ik wat anders ga doen).
Verder:
- Jensen*
- Gouden Kooi (als het boeiend is)
- King of Queens*
- Friends* (beste vermakelijkste serie ooit)
- The Fresh Prince of Bel-Air
* = altijd/ik neem 't op
0
geplaatst: 10 december 2007, 13:03 uur
Flammazine schreef:

Ja verdomd zeg. Dat is zij.

Hele leuke serie trouwens, dat Californication. Dat kijk ik wel.
Trouwens, op Comedy Central vind ik wel meer dingen geinig.
0
geplaatst: 10 december 2007, 17:16 uur
Raekwon the chef schreef:
dan moet je ook 3 t/m 6 in je bezit hebben, die vind ik namelijk nog een tikkeltje beter, Cartman is gewoon mijn held
Family Guy
Simpsons
eeen ja! dat was het
(quote)

Family Guy
Simpsons
eeen ja! dat was het
Family Guy kan soms vervelen, South Park wordt met het seizoen beter. Seizoen 11 (het laatste) is echt subliem.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 10 december 2007, 17:41 uur
BlueVelvet schreef:

Lijkt me logisch, ja. (quote)
Hé, dat heb ik nou ook! 

Maar soms krijg ik te horen van vrienden, dat ik die of dat programma moet bekijken. Dan denk ik van 'Oké, laat ik het maar 's proberen'.
Zit ik er al zo'n 10 minuten naar te kijken, zap ik meteen van kanaal.
Waarom? Tja, sorry, het boeit me niet.
rayman schreef:
Hele leuke serie trouwens, dat Californication. Dat kijk ik wel.
Ik kijk Californication nu ook! Hele leuke serie trouwens, dat Californication. Dat kijk ik wel.
.Comedy Central zendt inderdaad leuke programma's uit. Zometeen na Californication komt 'The best of Richard Pryor'. Dat wordt kijken, man!

0
Raekwon the chef
geplaatst: 11 december 2007, 13:37 uur
Bij the Best of Richard Pryor heb ik me rot zitten lachen, maar Californication vind ik echt een zwakke serie, enorm uitgekauwd onderwerp, flauwe grappen, dom gescheld en geen boeiende personages
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 11 december 2007, 15:24 uur
Raekwon the chef schreef:
Bij the Best of Richard Pryor heb ik me rot zitten lachen
Bij the Best of Richard Pryor heb ik me rot zitten lachen
Ik ook!

Vooral om:
Ik voelde een steek in m'n hart. Dacht dat ik weer een hartaanval had. Je wordt bang na de eerste. Elke keer als je iets voelt ga je van: "Huh?"
Wat doet die pokkenzooi pijn. Serieus. Ik liep door de tuin en ineens zei iets:
''Stop met ademen!''
Ik zeg: ''Wat?''
''Je hebt me wel verstaan. Niet ademen.''
''Oké, ik zal niet ademen.''
''Hou dan je bek dicht!''
''Oké, dood me niet, dood me niet.''
''Kniel!''
''Ik kniel al, dood me niet.''
''Jij denkt nu aan dood gaan, hé?''
''Jazeker.''
''Dacht je niet aan toen je al dat varkensvlees at.''
Super!

En hij zei, dat zijn vader neukend is doodgegaan.
Zijn vader was 57 en tijdens 'het doen' van een 18 jarige meid, is ie doodgegaan.Elke keer als het 18 jarige meisje Richard tegenkomt, zegt ze:
''Sorry, dat ik je vader heb gedood.''
Haha!
Wat ook héél geinig was, is deze zin:
Natuur heeft iets waardoor je wilt...
schijten.

0
Social_Mask
geplaatst: 17 december 2007, 20:58 uur
Najib wordt wakker, elke vrijdag 21.05 op Ned 3..
Best leuk.
Best leuk.
0
Pink Queen
geplaatst: 3 januari 2008, 22:31 uur
Ik zag net dat zometeen op Nederland 3 (23:40) de eerste aflevering van de serie 'Rock' over het ontstaan van de Rock komt.
Waarschijnlijk is dat dezelfde serie als een tijdje terug op de BBC te zien was, en die ik toen niet gezien heb.
Waarschijnlijk is dat dezelfde serie als een tijdje terug op de BBC te zien was, en die ik toen niet gezien heb.

0
geplaatst: 14 januari 2008, 18:46 uur
Prison break, Heroes, Family Guy, South Park en natuurlijk The Simpsons
0
geplaatst: 6 februari 2008, 15:56 uur
Pink Queen schreef:
Ik zag net dat zometeen op Nederland 3 (23:40) de eerste aflevering van de serie 'Rock' over het ontstaan van de Rock komt.

Wie heeft daar delen van gezien?
Amerikaanse alternatieve rock: van R.E.M. tot Nirvana
Staat aankomende donderdag op het programma.
Verder was er nog: Van Black Sabbath tot Metallica. En nog een aflevering met David Bowie. e.a.
Heeft iemand een idee waar ik afleveringen kan terug kijken??
Ik heb die van vorige week gemist en ik was eigenlijk wel erg benieuwd.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 6 februari 2008, 16:10 uur
Ik heb een stukje meegekregen van een rechtzaak van Judas Priest en wat gedoe over Metallica. Misschien kun je op de site van Nederland 3 het terugkijken > uitzending gemist
0
[Roel]
geplaatst: 6 februari 2008, 17:59 uur
kent hier iemand neveneffecten de beste komische serie in jaren ?
0
geplaatst: 6 februari 2008, 18:26 uur
Tuurlijk! Maar ik ben dan ook van Gent, hé. Maar net als Willy's en Marjetten is die serie jammer genoeg nooit op DVD uitgegeven 
Ik heb een jaar of 3 geleden op de Gentse feesten ook een fantastische opvoering van hen meegemaakt ergens in een oud kapelleke in 't Patershol.

Ik heb een jaar of 3 geleden op de Gentse feesten ook een fantastische opvoering van hen meegemaakt ergens in een oud kapelleke in 't Patershol.
0
[Roel]
geplaatst: 6 februari 2008, 18:45 uur
ik heb ze gezien in dendermonde, normaal gezien zouden ze deze week reeks 1 beginnen herhalen om vanaf maart met reeks 2 te beginnen
0
geplaatst: 6 februari 2008, 20:17 uur
Da's goed nieuws!
Ik ga in ieder geval deze keer mijn DVD-recorder programmeren
Ik ga in ieder geval deze keer mijn DVD-recorder programmeren

* denotes required fields.