MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
[Roel]
had ik dat ook maar wij hebben enkel een speler en de videorecorder is kapot

Raekwon the chef schreef:
Ik heb een stukje meegekregen van een rechtzaak van Judas Priest en wat gedoe over Metallica. Misschien kun je op de site van Nederland 3 het terugkijken > uitzending gemist

Op die site kan ik het niet terug vinden. Ook op de site van 'Het uur van de wolf" staat dat die uitzendingen niet online te bekijken zijn.

Jammer dat het zo laat wordt uitgezonden. Ik weet ook geen achtergronden over de docu, dus het zoeken schiet niet op..

@ [Roel]: Ik heb vanavond alle TV-gidsen en de site http://www.teveblad.be zitten doorspitten en ik vind helemaal niets terug dat er deze week een aflevering van neveneffecten op het programma zou staan

Momenteel volg ik alleen Wie is de Mol? (en dat doe ik al vanaf serie 1).

Ruby1966
Hier nog 1

Hier nog 1 (alleen niet vanaf serie 1)

Als je nog zo'n spannend verhaal hebt, kan je me altijd bellen

Ruby1966
die was grappig ja

[Roel]
freddze schreef:
@ [Roel]: Ik heb vanavond alle TV-gidsen en de site http://www.teveblad.be zitten doorspitten en ik vind helemaal niets terug dat er deze week een aflevering van neveneffecten op het programma zou staan

sorry normaal gezien zou het eind januari begin februari beginnen maar helaas zulmlen we nog minstens een week moeten wachten, ik weet ook niet meer wanneer het nu juist begint

Ok, ik hou het ook wel even in de gaten en mocht ik een datum en uur vinden, laat ik 't jou (en andere eventuele geïnteresseerden hier) wel weten - Klik!

Ik volg voor mijn doen ontzettend veel momenteel:

- wie is de mol?
- die nieuwe restaurantwedstrijd met kale herman
- van dis in afrika (bijna afgelopen)
- in europa

en tot voor kort never mind the buzzcocks op bbc 2 maar dat is er nu even niet

Lin
ik volg eigenlijk niet echt iets maar kijk als het kan wel naar house, never mind the buzzcocks, QI, have i got news for you

dat was t wel weer... tja, en dan de dora, maja de bij, bob en tubbies dvd's met die kleine

Uiteraard Rock, en Life On Mars

Verslaafd aan Battlestar Galactica(Dvd), House M.D., Later with...Jools Holland, Jonathan Ross, Northern Exposure (Dvd), The Wire (Dvd),etc...

Jools holland, de wereld draait door, house, grey's anatomy en desparate housewives zijn mijn kijkbuis klevers. Met junior op schoot wordt er naar wonderteam, spongebob, koekeloere gekeken. De wiebelwagen vind ie ook leuk, maar ik kan die ... van een Elly Zuiderveld niet uitstaan met der nare evangelisatie.

Vanaf vanavond 22.30 op herhaling Rome ongecensureerd (whatever that maybe ) bij veronica..... Is wel een goede serie...

[Roel]
ik heb net naar SPAM gekeken, het was weer te grappig

Lin
dachten we vanavond lekker een dvtje te gaan kijken omdat er meestal toch niets op de tv is...is het een saaie $%# film en zitten we allebei weer online, dvd-speler op pauze

$%# ken ik nog niet; is zeker met Stalone?

Lin
bijna, met carrey

The Number 23 ??

Lin
yep... tot nu toe vielen we bijna in slaap, en al bijna een uur aan de gang...

Die ga ik dus niet huren.

Lin
haha ja sorry... hij had al niet van die geweldige recensies maar paul en ik zijn redelijk eigenwijs en wilden dat zelf wel even bepalen... komen er niet echt in, maar ach, wie weet vind jij het wel een kraker

Ik wacht op de film van Anton Corbijn over Joy Division; daar ben ik wel benieuwd naar; ga die zeker kijken op DVD.

Lin
oja, die staat nog op mn laptop

Beter die kunnen kijken dan Number 23 (die ik trouwens nog steeds niet weet), maar dat is een ander Topic.

Lin
zie dat andere topic voor een hint voor 23

deric raven schreef:
Ik wacht op de film van Anton Corbijn over Joy Division; daar ben ik wel benieuwd naar; ga die zeker kijken op DVD.

Kan je ook nog steeds in diverse filmhuizen of bioscopen zien volgens mij. Briljante film, en ik ben absoluut geen JD-fan.

wcs
Mijn favoriete series zijn blackadder, coupling, friends , the simpsons, het eiland en married with children

Gast
geplaatst: vandaag om 16:12 uur

geplaatst: vandaag om 16:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.