MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic

zoeken in:
Jesusfreen schreef:
(quote)

Als ik hem was zou ik hem gewoon verkopen.

Nee, de villa heeft hij niet gewonnen daarvoor bestond het programma nog niet lang genoeg. Maar wel een enorm geldbedrag van meer dan 1,3 miljoen. Heb het laatste jaar elke dag op mijn punt van de stoel gezeten om de 'kooi' te volgen (ja die mensen zijn er). Dat gezeik over het programma moet dan ook maar eens afgelopen zijn er zit gewoon een aan en uit knop op de tv.

Was zelf fan van de Kabouter Huub die er nu denk ik ook wel gaat komen. Winnaar Jaap had ik nooit aan zien komen maar vind het onwijs leuk voor die jongen.

De Goudenkooi deel 2 (die waarschijnlijk gaat komen) ga ik zeker weer volgen.

Team Jaap (inclusief de buik, de hoed en sinds kort de pissebed) van harte gefeliciteerd. Het is toch focking niet normaal hoeveel sparereibs jij nu kunt gaan eten. En nu op naar de terror jaap show op het internet.

Jaapio!!!

Meld je aan

Heb ik ook aan zitten denken maar dan kan ik het niet meer kijken .

Als ik thuis ben (of ik neem het op) vind ik het ook leuk om Dit Was Het Nieuws te kijken. Vind met name Raoul Heertje erg grappig maar Jan Jaap doet het ook niet verkeerd. Meer liefhebbers van dat programma?

Lin
De Engelse versie (Have I got news for you) kan me veel meer bekoren, komt me een stuk minder bedacht over eigenlijk...

Ach, ze zitten weleens raak bij Dit Was het Nieuws. Maar het verrassende is er wel een beetje af.

Kos
Lin schreef:
De Engelse versie (Have I got news for you) kan me veel meer bekoren, komt me een stuk minder bedacht over eigenlijk...
.

Rhythm & Poetry schreef:
Dat gezeik over het programma moet dan ook maar eens afgelopen zijn er zit gewoon een aan en uit knop op de tv.

Dit vind ik zo'n idiote opmerking, snap niet dat mensen dat zo vaak zeggen. Dan mis je helemaal het punt van kritiek.

tondeman
Kijkt hier iemand Peep Show?
Net het nieuwe seizoen binnengehaald, het wordt een beetje voorspelbaar. Maar toch weer vaak hardop zitten lachen. Geweldige quotes ook, al is het nu praktisch alleen maar quotes... Komt het ooit nog goed met Super Hans lol

Absolutely Fabulous gaat weer maar eens in de herhaling dagelijks op Ned 3 om 22.30....... Blijft een geweldige series

Vanavond op ARTE de concertfilm Gimme Shelter van The Rolling Stones met aansluitend een documentaire over de groep.

Sinds begin van de zomer weer op JIMtv; de tienerdramareeks 'SKINS'.
Ik vond aan geen enkele tienerdramareeks iets eigenlijk: Dawson's Creek, The O.C., One Tree Hill, ... Allemaal maar zwak als je't mij vraagt maar dan vorige zomer zag ik plots Skins; een vaak wat "stereotiep" beeld van jongeren die rond de 17 zijn, aan de drugs zitten, al seks hebben, ... Leuke cast & vooral, soms wat overdreven maar aangename verhaallijnen, nooit té vergezocht vind ik. Natuurlijk zit de serie ook boordevol humor. Beste dramareeks die ik ken !

Hier fragmentje:

Sinds kort trouwens ook op vrijdagavond de serie 'Twin Peaks' die van de vroege jaren 90' afkomstig is, dacht ik.
"Who killed Laura Palmer?". Naar aanleiding van enkele positieve commentaren besloot ik dit te bekijken & ik verwachtte mij in feite aan een uitgerokken Baantjer of Midsomer Murders-episode maar dit is toch werkelijk anders. Altijd die geweldige muziek op de achtergrond! dudududummmm.. Heerlijk om naar te kijken.
Met de aflevering van deze vrijdag lag ik trouwens meer in een deuk dan met de meeste comedyprogramma's. Ongelooflijk wat dit is, droomt die FBI-agent van een mevrouw & een dwerg en dan plots begint die dwerg te dansen, sjonge jonge & dan blijkt dat dat de oplossing van het mysterie bevat ?
Het slaat werkelijk nergens op, maar 't is wel leuk. Aanrader dus

Haha... Bij het opruimen van m'n dressoir nog 2 banden gevonden met stukjes van Klachten-TV dat zo'n 12 jaar geleden 's middags door Veronica werd uitgezonden als onderdeel van Call-TV. Met sportverslaggever Leo Driessen als presentator en Foute Hans, Bolle Kees, de heerlijke Francoise en die vreselijke Eugene Van Stempelchem als metgezellen. ONT-ZET-TEND flauw maar juist daarom best grappig.

Zijn er nog anderen bekend mee?

En dan had je ook de Foute Hans-Parade met non-artiesten als Leidse Benno, Sjoerd De Boer en Country Wilma...

Toen commerciële TV nog politiek incorrect mocht zijn.

Straks Zomergasten met Junkie XL. Ben benieuwd.

SelmaDuim
herman schreef:
Straks Zomergasten met Junkie XL. Ben benieuwd.
Zijn keuzefilm is in ieder geval al goed (en gedurfd).

Sheplays
Hopelijk zien we wat beelden van Weekend At Waikiki!

Dat zou wel tof zijn.

En Eraserhead is wel een gedurfde keuze inderdaad. Van de regisseur van Lost Highway.

Sheplays

Viel me mee. Bij vlagen wat saai, maar Tom Holkenborg praat honderduit... en op het laatst werd hij ook nog erg emotioneel (wat logisch is, je moeder en zus in een week tijd verliezen ). Best een bijzondere aflevering al met al, maar qua fragmenten zal me niet zoveel bijblijven...

herman schreef:
Viel me mee. Bij vlagen wat saai, maar Tom Holkenborg praat honderduit... en op het laatst werd hij ook nog erg emotioneel (wat logisch is, je moeder en zus in een week tijd verliezen ). Best een bijzondere aflevering al met al, maar qua fragmenten zal me niet zoveel bijblijven...

Het laatste half uur over zijn moeder en 9/11 conspiracy vond ik interessant. De omgeving waar hij opgroeide is relaxed en mooi groen. Zijn muziek spreekt me niet zo aan en hoop dat hij zijn emotie in muziek kan omzetten.
De film heb ik deze keer niet zo gevolgd, te somber en ik was toe aan iets vrolijks na het interview.

Ik vond het ook nogal saai, vandaar dat ik halverwege ben afgehaakt.

Op tv kijk ik eigenlijk vooral naar sport en nu en dan een actua-programmaatje hier en daar. Dat er daar eens een kwisje bijzit, is onvermijdelijk. Wel al aardig wat series op DVD of via de pc gezien. Mijn favorieten: The Shield, The Sopranos, Freaks & Geeks, The Wire, Dexter, Six Feet Under, Twin Peaks en Carnivale. Qua comedy heb ik het vooral voor: The Office, Extras, In De Gloria, Het Geslacht De Pauw, Neveneffecten, Da Ali G Show, South Park en het hier compleet onbekende It's Always Sunny In Philadelphia.

Leuk dat je over Neveneffecten hebt!
Ik raad hierbij ook aan de Hollanders aan om vrijdagavond naar de Belgische zender CANVAS te kijken !
Neveneffecten komt terug !
Eerst de 'oude' afleveringen, en dan de nieuwe; 13 weken lang vrijdag na Terzake (dus 20u35) !
Echt één van de grappigste, recentere programma's
Be sure to watch.
Hier een trailer: http://www.youtube.com/watch?v=tKHpMFrUoM0

valt natuurlijk weinig op te zien, dus ook een klein stukje voor de mensen die geïnteresseerd zijn, eerste stuk aflevering 7: ITCH: INTERVENTIETEAM CLICHÉHANDHAVING;

Ploppesteksel schreef:

Neveneffecten komt terug !

Dan toch nog! Goed nieuws, dat wordt opnieuw smullen!

Ik zag alleen de aflevering over de Komomaan en de 'Homo Marginalis' en die was lichtjes geniaal

Ben zeer benieuwd naar de rest

Van mij mogen ze Buiten de Zone ook nog eens heruitzenden of, nog beter, op DVD uitbrengen.

Dwangbuis
Flammazine schreef:
Van mij mogen ze Buiten de Zone ook nog eens heruitzenden of, nog beter, op DVD uitbrengen.

- ik word alleen al enthousiast bij het dénken aan een DVD van Buiten De Zone! YouTube kan mij niet eeuwig onderhouden...

Het enige programma wat ik echt elke week probeer te kijken is het geweldige Holland Sport

Vanavond zijn de gasten Vermaelen en Vertonghen van Ajax en Neerlands wielrenhoop in bange dagen, Gesink.

Der Effe
Wanneer komt America's Funniest Home Videos weer?

stuart
Ik kijk meestal naar de publieke omroep en voor een film wil ik nog wel eens de commercieële zenders opzoeken; de muziekzenders zijn niet meer aan mij besteed.(TMF enMTV)

tangmaster
Publieke omroep, achtergrond programma's zoals Nova etc.
De rest is niet mijn ding meer, teveel van het zelfde.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:19 uur

geplaatst: vandaag om 19:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.