Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2008, 10:34 uur
Reijersen schreef:
Het enige programma wat ik echt elke week probeer te kijken is het geweldige Holland Sport
Het enige programma wat ik echt elke week probeer te kijken is het geweldige Holland Sport
Da's het enige dat ik nu een beetje kijk. Voorheen ook Studio Voetbal, maar dat komt niet meer op Uitzendinggemist.
0
geplaatst: 30 september 2008, 14:48 uur
Wie kijkt er nu nog tv? Een site als MusicMeter is zo veel leuker, daar voel ik me stukken beter bij. Het nieuws volg ik via de radio wel of zoek het op internet op. Als ik ooit ruimte gebrek krijg op de flat, gaat de tv het eerst over het balkon.
0
geplaatst: 30 september 2008, 15:09 uur
Dinsdag 28 oktober begint eindelijk Prison Break weer. Buiten DonDijk nog fans hier?
0
geplaatst: 30 september 2008, 15:20 uur
Ik vond Prison Break wel even vermakelijk (het kijkt wel erg makkelijk weg en is spannend), maar het is wel erg slecht geschreven en het valt nogal in herhaling. Ik download seizoen 4 wel een keer als ik niets beters heb te doen.
Ben momenteel via DVD de X-Files aan het herkijken. Nu seizoen 3. Best amusant.
Ben momenteel via DVD de X-Files aan het herkijken. Nu seizoen 3. Best amusant.

0
geplaatst: 30 september 2008, 15:23 uur
Ik vind Prison Break wel een vermakelijke serie. Start in België trouwens zondag, aangezien er dan meestal niks op is, denk ik wel dat ik ga kijken.
0
Der Effe
geplaatst: 30 september 2008, 18:44 uur
Reijersen schreef:
Vanavond zijn de gasten Vermaelen en Vertonghen van Ajax en Neerlands wielrenhoop in bange dagen, Gesink.
Vanavond zijn de gasten Vermaelen en Vertonghen van Ajax en Neerlands wielrenhoop in bange dagen, Gesink.
Haha ook zo geweldig dat de laatste vraag van de quiz niet klopte

0
geplaatst: 30 september 2008, 18:58 uur
Prison Break, zoals herman zegt, maar zelfs 't vermakelijke zie ik er niet meteen in, maar goed..
Twin Peaks op Canvas, en Neveneffecten ook weer binnenkort.
Monty Python's Flying Circus kijk ik ook wel eens.
En dan op Nederland kijk ik wel eens graag naar Try Before You Die, al zijn de try's niet meer altijd even vernieuwend.
Gisteren merkte ik dat ze op Canvas, des maandags, ook weer In de Gloria uitzenden. Een must-see, evenals Neveneffecten, voor liefhebbers van humoristische televisieprogramma's.
Dus, aan alle Hollanders; zet je toestel maandag/vrijdag om 20u40 op CANVAS, voor respectievelijk In de Gloria & Neveneffecten.
Twin Peaks op Canvas, en Neveneffecten ook weer binnenkort.
Monty Python's Flying Circus kijk ik ook wel eens.
En dan op Nederland kijk ik wel eens graag naar Try Before You Die, al zijn de try's niet meer altijd even vernieuwend.
Gisteren merkte ik dat ze op Canvas, des maandags, ook weer In de Gloria uitzenden. Een must-see, evenals Neveneffecten, voor liefhebbers van humoristische televisieprogramma's.
Dus, aan alle Hollanders; zet je toestel maandag/vrijdag om 20u40 op CANVAS, voor respectievelijk In de Gloria & Neveneffecten.
0
geplaatst: 7 oktober 2008, 06:35 uur
Geen t.v beneden staan en een kleintje boven met onduidelijke ontvangst. Word alleen gebruikt om Boemba of Nijntje te kijken met mijn dochtertje voordat ze gaat slapen.
Beneden heeft de Pc de t.v vervangen. Af en toe een programma kijken via Uitzending Gemist, geen series of films.
Beneden heeft de Pc de t.v vervangen. Af en toe een programma kijken via Uitzending Gemist, geen series of films.
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 18:21 uur
het wordt tijd dat ze de serie dexter gaan uitzenden, zou moeten lukken met 3x csi, 2x house, 2x ncis en wat er allemaal nog meer in een week..........
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 19:33 uur
In België is Dexter elke donderdag te zien op de commerciële zender VT4 om 23.00, morgen aflevering 6 "Return to Sender".
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 20:36 uur
Series volgen op tv is geen doen. Of ze worden op onmogelijke tijden uitgezonden of ze wisselen zo vaak van dag en tijd dat je ze niet meer kan vinden. Nu zenden ze op Ned 3 eindelijk het laatste seizoen uit van Six Feet Under, een jaar of 3(!) na het vierde seizoen!
Downloaden ftw!
Dexter is erg tof trouwens, leuk begin ook weer van het derde seizoen.
Downloaden ftw!
Dexter is erg tof trouwens, leuk begin ook weer van het derde seizoen.
0
geplaatst: 8 oktober 2008, 20:39 uur
Kijk sinds afgelopen week op vrijdagavond naar BBC...eerst Little Britain USA, dan QI en dan jonathan ross... verder vind ik alleen House wel eens vermakelijk en Silent Witness heerlijk 

0
geplaatst: 10 oktober 2008, 14:11 uur
Ik kijk niet zoveel series, dat kijk ik 2 keer en dan vergeet ik dat het op is.
Al vind ik Friends wel helemaal te gek.
En Puberruil.
Al vind ik Friends wel helemaal te gek.
En Puberruil.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 oktober 2008, 17:13 uur
Hier ga je veel plezier aan beleven. Ik heb alle seizoenen.
0
DonDijk
geplaatst: 10 oktober 2008, 20:34 uur
Paul de Leeuw vind ik ook altijd redelijk hilarisch.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 00:34 uur
DonDijk schreef:
Mijn broer nog gezien in de show? Hij was er vandaag.
Ik vind Prison Break ook erg vermakelijk, maar ik ben nog bij aflevering 10 van seizoen 2. Ik moet zeggen dat de makers wel slordiger worden door foutjes te maken en er veel onlogische keuzes in te proppen. Maar het is altijd nog zeer vermakelijk, met goed personages (T-Bag).
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 11 oktober 2008, 01:30 uur
Comedy Central zendt cabaretshows uit, de laatste tijd. Heel leuk!
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 03:55 uur
De laatste tijd is mijn verslaving House geworden, ik mis geen uitzending meer, desnoods neem ik het op. Tevens de enigste tv-serie die ik persé wil zien.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 08:34 uur
uit de stal van house is in amerika inmiddels het 2de seizoen van life begonnen, naar mijn bescheiden mening 1 van de coolste politie series van dit moment, verhaallijn en hoofdrolspelers zijn dik in orde.
http://www.nbc.com/Life/
http://www.nbc.com/Life/
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 14:23 uur
Walk the line, de film over Johnny Cash vond ik zeer de moeite waard en ik had eerder de film Ray over Ray Charles gezien en dan valt het op dat ze overeenlomsten hebben.
Beide hebben op jonge leeftijd hun broer verloren, beide aan de weer met narcotica, Ray was gek op Country. Ga ze zien.
Beide hebben op jonge leeftijd hun broer verloren, beide aan de weer met narcotica, Ray was gek op Country. Ga ze zien.
0
DonDijk
geplaatst: 11 oktober 2008, 18:32 uur
Klopt, beide erg mooie films; ook aan te bevelen om te gaan kijken met een eventuele geen-muziekliefhebbende partner.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 18:54 uur
Ray staat nog op mijn verlanglijst. Walk the line is erg goed!
0
DonDijk
geplaatst: 11 oktober 2008, 19:53 uur
Hoor net overigens dat die gosert van Temptation Island is overleden, die presentator. Kijk ik met mn vriendin vaak, zal een jaartje of 50 zijn ofzo.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 20:10 uur
Voor de liefhebber: morgen om 18.00 op National Geographic is er een documentaire over de snakehead. Deze monsterlijke vis zet overal zijn tanden in, zelfs in mensen en alligators. Met zijn vraatzucht verwoest hij zijn volledige leefomgeving. In de documentaire is tevens te zien hoe wetenschappers trachten de razendsnelle verspreiding van de slangenkopvis te stoppen.
Cool visje
Cool visje

0
geplaatst: 11 oktober 2008, 20:16 uur
DonDijk schreef:
Hoor net overigens dat die gosert van Temptation Island is overleden, die presentator. Kijk ik met mn vriendin vaak, zal een jaartje of 50 zijn ofzo.
42 jaar, expeditie robinson, etc. in een bijzonder lullig auto ongeluk in noorwegen.
eeuwig zonde.
* denotes required fields.