Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2009, 13:23 uur
Wat ik sinds kort weer kijk is MTV 'Viva La Bam' eigenlijk een heel flauw en plat programma. Het is ook allemaal zo 'gemaakt'. Maar toch op een of andere manier vind ik het een rare vorm van vermaak en kijk ik er met plezier naar. Don Vito is natuurlijk wel de meest getalenteerde tv-persoonlijkheid die ik ooit gezien heb
.
.
0
geplaatst: 7 juli 2009, 13:28 uur
Vervelende gozer, die Bam. Veruit het irritantst van Jackass ook.
0
geplaatst: 7 juli 2009, 13:46 uur
Ik vind 'm wel grappig, de verhalen zijn idd gespeeld maar dat maakt het niet minder leuk . Gisteren was ook hilarisch, met de "Fat Boy Race Off" 

0
geplaatst: 7 juli 2009, 15:33 uur
Inderdaad heel erg gemaakt (zoals wel meer programma's op MTV) en daarom ook helemaal niet leuk.
0
Frostyx
geplaatst: 7 juli 2009, 18:04 uur
Off Centre vind ik zo geniaal, vooral die gast met dat Engelse accent
Kijkt iemand wel is off centre?
Kijkt iemand wel is off centre?
0
geplaatst: 7 juli 2009, 20:54 uur
BoordAppel schreef:
Inderdaad heel erg gemaakt (zoals wel meer programma's op MTV) en daarom ook helemaal niet leuk.
Ach het is soms wel grappig. Maar Jackass was velen malen beter.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 14:12 uur
Oh ik vind Viva la Bam helemaal niet leuk, krijg er plaatsvervangende schaamte van, wat een vervelend joch.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 14:17 uur
Kijk eens aan: American Dad wordt ook weer uitgezonden (op JIM). Leuk programma; niets meer, niets minder.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 18:39 uur
lauradance schreef:
Oh ik vind Viva la Bam helemaal niet leuk, krijg er plaatsvervangende schaamte van, wat een vervelend joch.
Ja maar Vincent 'Don Vito' Margera heeft zo ontzettend veel talent
. Je vraagt je af welk talent?
Na dit filmpje is dat nog steeds onduidelijk. Heerlijk hoe hij aan het schreeuwen is dat hij niet aan het schreeuwen is
.Enfin, de laatste tijd redelijk wat sport gekeken op de tv, Wimbledon weet me elk jaar weet te boeien.
0
geplaatst: 8 juli 2009, 18:47 uur
Ik kijk de laatste paar weken Weeds op Comedy Central (elke zondag 22:00 dubbele aflevering). Erg leuke comedy serie met toffe personages en dialogen. 
Het werd eerst ook op RTL5 of 7 uitgezonden, maar toen volgde ik de serie niet.

0
geplaatst: 8 juli 2009, 22:40 uur
Osiris Apis schreef:
Ik kijk de laatste paar weken Weeds op Comedy Central (elke zondag 22:00 dubbele aflevering). Erg leuke comedy serie met toffe personages en dialogen.

Seizoen 5 (hetgeen net begonnen is in Amerika, ondertussen afl 5 ofzo) is zwaar tegenvallend. Eerste 3 seizoenen ofzo zijn wel echt brilliant.
0
geplaatst: 9 juli 2009, 03:38 uur
gemaster schreef:
(quote)
Ik waardeer Jackass ook mijlenver boven de spin-offs. Het is een truukje geworden dat veels te lang na de hoofdserie nog eens doorgaat.
0
geplaatst: 11 juli 2009, 13:07 uur
Wat ik de laatste tijd ook volg is de serie Klein Holland (VPRO). Ik moet zeggen dat ik het wel een erg vermakelijke serie vind. Met name Kees Holland, de chagrijnige, bierzuipende taxichauffeur, speelt erg sterk.
0
geplaatst: 11 juli 2009, 16:30 uur
Hahah ja daar kijk ik ook soms naar.
van Waardenberg is idd best een goed acteur.
van Waardenberg is idd best een goed acteur.
0
geplaatst: 24 juli 2009, 18:36 uur
'Dit was het nieuws' moet er na 13 jaar mee stoppen bij de TROS. Omdat de omroep minder uitzendtijd krijgt. En wat bedenken de briljante mensen van de TROS dan? 'Kom laten we het meest briljante programma maar gewoon schrappen, aangezien er voornamelijk toch alleen maar Frans Bauer debielen naar ons programma kijken.'
Wat eem rare zet
ik kan me er zelfs bijna boos om maken. Maar goed hopelijk gaat 'Dit was het nieuws' verder op een andere omroep.
Wat eem rare zet
ik kan me er zelfs bijna boos om maken. Maar goed hopelijk gaat 'Dit was het nieuws' verder op een andere omroep.
0
geplaatst: 24 juli 2009, 18:47 uur
Jemig, wat een naar nieuws. 1 van de spaarzame programma's die ik nog volg op de Nederlandse televisie.
0
Antonio
geplaatst: 24 juli 2009, 18:52 uur
obsessed schreef:
Jemig, wat een naar nieuws. 1 van de spaarzame programma's die ik nog volg op de Nederlandse televisie.
Inderdaad, erg jammer, de wansmaak regeert

Maaruhhhh, we hebben toch nog altijd de originele variant op de BBC ?
Ook errug leuk !
0
geplaatst: 24 juli 2009, 18:57 uur
Inderdaad, soms zie ik het (maar dat is meer toeval), ik weet alleen nooit wanneer het op de BBC komt. Misschien een TV-gids kopen
.
.
0
Antonio
geplaatst: 24 juli 2009, 19:03 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Inderdaad, soms zie ik het (maar dat is meer toeval), ik weet alleen nooit wanneer het op de BBC komt. Misschien een TV-gids kopen
.
. Programma BBC

Vanavond op BBC 2 een mooie avond met TOP GEAR en QI direct na elkaar

0
geplaatst: 25 juli 2009, 08:43 uur
Over wansmaak gesproken, na 4 seizoenen Batllestar Galactica, ben ik begonnen aan 6 seizoenen Two and a Half Man. Afleveringen van rond de 20 minuten vol met vulgaire afzeikhumor en ik moet bekennen dat ik het helemaal niet erg vind om hier naar te kijken.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 17:08 uur
season 7 en de finale van The Shield net uitgekeken - top series en uiteindelijk voor mij beter dan o.a. Sopranos.
0
fastpulseboy
geplaatst: 27 juli 2009, 17:26 uur
Rhythm & Poetry schreef:
'Dit was het nieuws' moet er na 13 jaar mee stoppen bij de TROS. Omdat de omroep minder uitzendtijd krijgt. En wat bedenken de briljante mensen van de TROS dan? 'Kom laten we het meest briljante programma maar gewoon schrappen, aangezien er voornamelijk toch alleen maar Frans Bauer debielen naar ons programma kijken.'
Wat eem rare zet
Wat eem rare zet
ik kan me er zelfs bijna boos om maken. Maar goed hopelijk gaat 'Dit was het nieuws' verder op een andere omroep. hehe eindelijk!
Frans bauer niveau van de bovenste plank. inkoppertje na inkoppertje. Blij dat dat eens weg is. Hoop dat het ook nooit meer opduikt en de tros zich niet meer met "humor" bezig gaat houden.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 17:36 uur
Persoonlijk vond ik DWHN ook erg niet-leuk. Zeer weinig geslaagde grappen, en telkens hetzelfde. De voorgelezen zinnetjes van Harm Edens spanden de kroon (in negatieve zin).
0
geplaatst: 27 juli 2009, 17:37 uur
Zo leuk vond ik de Nederlandse variant ook niet. Bij tijd en wijle zelfs ongemakkelijk, zo laag als het niveau soms was. Oeverloos serieus gewauwel van niet grappige half-bekende Nederlanders die het ook allemaal niet weten en dus maar letterlijk opsommen wat er in het filmpje te zien is, afgewisseld met het wereldverbeterende zeurtoontje van heer Heertje die in vol galop z'n slaapverwekkende stokpaardjes berijdt. Enige lichtpuntje was Jan-Jaap mijns inziens.
Doe mij dan maar "Have I Got News For You", daar blijf ik zelfs voor thuis.
0
fastpulseboy
geplaatst: 27 juli 2009, 21:09 uur
GrafGantz schreef:
Zo leuk vond ik de Nederlandse variant ook niet. Bij tijd en wijle zelfs ongemakkelijk, zo laag als het niveau soms was. Oeverloos serieus gewauwel van niet grappige half-bekende Nederlanders die het ook allemaal niet weten en dus maar letterlijk opsommen wat er in het filmpje te zien is, afgewisseld met het wereldverbeterende zeurtoontje van heer Heertje die in vol galop z'n slaapverwekkende stokpaardjes berijdt. Enige lichtpuntje was Jan-Jaap mijns inziens.
helemaal goed opgesomd!
En nee, ik was niet sarcastisch. Het was een programma om te huilen.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 06:55 uur
YouTube - Two And A Half Men - Look Mommy, I'm Pretty
Dit en dan zowat 140 afleveringen aan een stuk.
Dit en dan zowat 140 afleveringen aan een stuk.

* denotes required fields.