Overig / Algemeen / Het grote TV-kijk topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2010, 20:06 uur
Klopt, klopt. Het eerste seizoen is fantastisch. In het tweede seizoen werd het iets minder opeens, maar toch genietbaar. Maar vanaf het moment dat de moordenaar bekend is, vind ik de serie definitief afgelopen. Het enige moment in de laatste helft van het tweede seizoen dat ik echt de moeite waard vond, was de droomsequentie in de laatste aflevering en Leo Johnson's verrassing. Effectief.
0
geplaatst: 13 juli 2010, 00:30 uur
Waarom moeten morgen The Big Lebowski en Pulp Fiction op bijna dezelfde tijden op de buis komen 

0
geplaatst: 13 juli 2010, 00:37 uur
Ik heb upc recorder.
Dus ik neem the Big Lebowski op.
Echt geweldige films. En Samuel L. Jackson in Pulp Fiction
Dus ik neem the Big Lebowski op.
Echt geweldige films. En Samuel L. Jackson in Pulp Fiction

0
geplaatst: 13 juli 2010, 08:04 uur
Game schreef:
Waarom moeten morgen The Big Lebowski en Pulp Fiction op bijna dezelfde tijden op de buis komen
Mij maakt het niets uit, ik kan ze beide dromen, dus ik ga ze geen van beiden kijken vanavond...
Zit er aan te denken naar de bios te gaan om Toy Story 3 te gaan zien, waar ik er goede dingen over hoor en lees !
0
geplaatst: 13 juli 2010, 13:06 uur
Stalin schreef:
ik ga ze geen van beiden kijken vanavond...
ik ga ze geen van beiden kijken vanavond...
Ik ook niet. Maar dat is vooral omdat ze morgen uitgezonden worden.
0
geplaatst: 13 juli 2010, 19:00 uur
GrafGantz schreef:
(quote)

0
geplaatst: 13 juli 2010, 21:53 uur
Big Lebowski heb ik op DVD, Pulp Fiction helaas niet. Maar voor de mensen die ze geen van beiden hebben is het jammer dat zulke geweldige films op dezelfde tijdstippen komen

0
geplaatst: 13 juli 2010, 22:57 uur
Vooral de aflevering van gisteren op comedy central was grappig.(het filmpje van Ploppesteksel komt ook uit die aflevering) 

0
geplaatst: 15 juli 2010, 22:53 uur
Ook begonnen aan het vijfde seizoen van Six Feet Under.
Verdient ook op z'n minst een grote buiging
en toch ook wel een cheerleading emoticon
Speciaal voor Six Feet Under heb ik de mooiste eruit gepikt.
Verdient ook op z'n minst een grote buiging
en toch ook wel een cheerleading emoticon
Speciaal voor Six Feet Under heb ik de mooiste eruit gepikt.
0
geplaatst: 16 juli 2010, 17:10 uur
aERodynamIC schreef:
Ik zit nu volop in de serie The Wire (serie 2 loopt bijna ten einde).
Ik moest er echt even inkomen maar nu is het heerlijk kijken.
Ik zit nu volop in de serie The Wire (serie 2 loopt bijna ten einde).
Ik moest er echt even inkomen maar nu is het heerlijk kijken.
Fantastische serie

Ik heb juist alle seizoenen bekeken van The Sopranos. Heerlijke reeks met leuke humor, goede acteerprestaties en een acteur die zelf een muzikant is: Steve Van Zandt.
0
BPDD
geplaatst: 22 juli 2010, 00:34 uur
Actie in het attractiepark.
Een levensverrijkende kijkervaring, ik moet toegeven dat ik tijdens de bruiloft van Leon en Patricia wel een traantje weg heb moeten pinken.
Six Feet Under en The Office (ken enkel US) zijn overigens beide geniaal
.
Een levensverrijkende kijkervaring, ik moet toegeven dat ik tijdens de bruiloft van Leon en Patricia wel een traantje weg heb moeten pinken.
Six Feet Under en The Office (ken enkel US) zijn overigens beide geniaal
.
0
geplaatst: 22 juli 2010, 12:08 uur
UK is ook zeker de moeite waard. De rol van Michael Scott (daar David Brent) wordt daar zowaar nog grappiger neergezet door Ricky Gervais. De eerste (twee) aflevering(en) van USA zijn bijna helemaal hetzelfde als die van de UK-versie.
De Belgische variant 'Het Eiland' is ook helemaal geweldig.
De Belgische variant 'Het Eiland' is ook helemaal geweldig.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 22:08 uur
En wat vinden we hier van de nieuwe presentator van zomergasten
Jelle Brandt Corstius....?????
Jelle Brandt Corstius....?????
0
geplaatst: 26 juli 2010, 22:19 uur
Vond hem al erg prettig in z'n eigen "reis-show" en kan hem ook nu wel waarderen. Maar ik heb niet de hele aflevering gezien moet ik bekennen, was te druk bezig met het installeren van een nieuwe pc.
0
geplaatst: 26 juli 2010, 23:24 uur
Ik vond hem in het begin wat onwennig, maar gaandeweg de aflevering kwam hij wel beter in zijn element. Ben benieuwd in hoeverre hij nog in zijn rol gaat groeien.
Ik zou Joris Luyendijk trouwens wel weer eens een jaartje willen zien presenteren...
Ik zou Joris Luyendijk trouwens wel weer eens een jaartje willen zien presenteren...
0
geplaatst: 26 juli 2010, 23:59 uur
Nog geen zomergasten gezien, maar ik vond zijn twee Russische series fantastisch! Jammer dat zomergasten niet teruggekeken kan worden via uitzendinggemist, zondagavond heb ik vaak wel wat anders te doen.
0
geplaatst: 27 juli 2010, 00:35 uur
Wat ik zondagavond zag was een mooi programma. Je zag de heren in het begin wat onwenig zitten waarbij het in begin duidelijk 1 - 0 was voor Jan Marijnissen wat toe te schrijven valt aan zijn ervaring in de media. Tijdens de uitzending zag je Jelle Brandt Corstius duidelijk groeien in zijn rol als presentator wat zorgde voor de gelijkmaker. Kortom; de heren waren aan elkaar gewaagd, wat boeiende tv opleverde. Ben benieuwd naar de volgende uitzendingen en de toon is al goed gezet.
0
geplaatst: 27 juli 2010, 21:48 uur
Bertus schreef:
Jammer dat zomergasten niet teruggekeken kan worden via uitzendinggemist, zondagavond heb ik vaak wel wat anders te doen.
Jammer dat zomergasten niet teruggekeken kan worden via uitzendinggemist, zondagavond heb ik vaak wel wat anders te doen.
Kon vorig jaar wel. Misschien even wachten.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 01:02 uur
Het was opnieuw een mooie uitzending van Zomergasten met Maarten 't Hart. Het programma vlog letterlijk voorbij. Daarnaast vond ik Jelle Brandt Corstius veel rustiger overkomen in vergelijking met de eerste uitzending, wat de sfeer ten goede kwam.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 12:50 uur
Doe mij ook zo'n herdershond. Moet ik natuurlijk wel eerst een cursus Japans gaan volgens.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 22:07 uur
Net Llinkpop gezien met ene RudyMackay - Wat een vreselijke uitslover (een soort nep Leo Blokhuis) in een overigens heel matig programma.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 22:10 uur
Serie 3 van de The Wire gekeken: op naar de volgende 
Tussendoor wel nog even serie 1 van True Blood bekijken. De naam Alan Ball is voor mij voldoende om ervan uit te gaan dat dit vast goed zal zijn

Tussendoor wel nog even serie 1 van True Blood bekijken. De naam Alan Ball is voor mij voldoende om ervan uit te gaan dat dit vast goed zal zijn

0
geplaatst: 19 augustus 2010, 10:38 uur
Running On Empty schreef:
Net Llinkpop gezien met ene RudyMackay - Wat een vreselijke uitslover (een soort nep Leo Blokhuis) in een overigens heel matig programma.
Hier was wel veel meer van te maken, de muzikale omlijsting was vrij matig (uitzondering daargelaten). Met Do als dieptepunt...
Die gozer kwam mij niet bekend voor, het pluspunt was in ieder geval dat hij nog een beetje instrumenten beheersing had.
0
sxesven
geplaatst: 19 augustus 2010, 10:43 uur
Re: The Wire; er met goede moed een paar weken terug aan begonnen, maar wist eigenlijk nog niet helemaal te pakken, dus na een aflevering of 5, 6 even afgehaakt. Nu Mad Men aan het kijken, net met seizoen 2 bezig. Fantastich! Tevens met Millennium bezig, en ben Buffy weer eens aan het kijken.
0
geplaatst: 19 augustus 2010, 10:51 uur
Mmm bij de Wire begon ik er pas tegen het einde van het tweede seizoen echt goed in te komen. Klinkt niet echt als een aanrader, maar het is de tijd die je erin steekt om aan het tempo te wennen uiteindelijk wel waard, vind ik.
Mad Men wordt ook steeds genialer, ja.
Mad Men wordt ook steeds genialer, ja.
0
Improvision
geplaatst: 3 september 2010, 22:37 uur
Momenteel helemaal into True Blood.
En dit najaar een nieuw seizoen van How I Met Your Mother.
En dit najaar een nieuw seizoen van How I Met Your Mother.

0
geplaatst: 3 september 2010, 22:41 uur
Improvision schreef:
Ik heb vanavond het slot van serie 1 bekeken.
Heerlijke serie. Het is geen Six Feet Under, maar er zal waarschijnlijk nooit meer een serie komen die mij zo kan raken als die serie deed dus ik ben erg in mijn nopjes met True Blood.
Nu weer verder met The Wire: serie 4 zal ongetwijfeld weer net zo boeiend worden als alle voorgaande.
* denotes required fields.