Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 16:12 uur
UmmaGumma 44 schreef:
Ik ben bezig in "De historicus" van Elizabeth Kostova.... is DRACULA still alive???
Ik ben bezig in "De historicus" van Elizabeth Kostova.... is DRACULA still alive???
Eindelijk uit.... niet een topper, maar wel vermakelijk...
Ben nu bezig in Labyrinth van Kate Mosse!
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 19:16 uur
nu bijna klaar met bloed van anderen van simone de beauvoir, leest lekker weg dus 
daarna beginnen in 1 van mn nieuwe aanwinsten van stephen fry

daarna beginnen in 1 van mn nieuwe aanwinsten van stephen fry
0
geplaatst: 16 november 2006, 18:57 uur
Prestoepleniye i Nakazaniye (1866)
Alternatieve titels: Misdaad en Straf, Schuld en Boete
Echt een geweldig boek!
Echt een geweldig boek!
0
geplaatst: 16 november 2006, 20:43 uur
heb er al weer een hoop versleten sinds mn laatste post hier, nu bezig in moab is my washpot (autobiografie van stephen fry) en de passievrucht van karel glastra van loon
0
geplaatst: 16 november 2006, 20:50 uur
Bernini Mysterie. Ben nu bezig in De Alchemis van Paulo Coelho.
0
geplaatst: 16 november 2006, 20:52 uur
Robert Twigger - Angry White Pyjamas
[edit] Die lees ik nu. Het laatste boek wat ik uit heb is Art Spiegelman - Maus [/edit]
[edit] Die lees ik nu. Het laatste boek wat ik uit heb is Art Spiegelman - Maus [/edit]
0
geplaatst: 16 november 2006, 20:55 uur
Het laatste boek (krap jaar terug) waarin ik ben begonnen was The Fabric of the Cosmos van Brian Greene, maar ik heb eigenlijk nooit de tijd gehad om die uit te lezen. Misschien binnenkort eens opnieuw beginnen.
0
geplaatst: 16 november 2006, 20:56 uur
Rails (in de Trein)
en het programmaboekje van een ICT-conferentie
en het programmaboekje van een ICT-conferentie

0
geplaatst: 18 november 2006, 21:53 uur
Pedro Ruijzing - Levenslang in Thailand
Mooi boek verteld door Pedro over de Bangkwang gevangenis in Thailand waar hij negen jaar in vastgezeten heeft. Onvoorstelbaar hoe smerig en corrupt het daar is. Als je dit boek lees dan laat je het wel uit je hoofd om drugs naar Nederland proberen te smokkelen.
Daarvoor heb ik de Da Vinci Code gelezen. Jammer dat er teveel dingen niet kloppen en je een geweldige anti-climax hebt op het eind. (ik wel tenminste)
Op zich een goed boek, maar dan wel met de gedachte:
Dit is veel fictie, niet te serieus nemen.
Ik las hem met het gevoel dat er echt feiten van de geschiedenis boven water kwamen. (wat dus niet zo is)
Mooi boek verteld door Pedro over de Bangkwang gevangenis in Thailand waar hij negen jaar in vastgezeten heeft. Onvoorstelbaar hoe smerig en corrupt het daar is. Als je dit boek lees dan laat je het wel uit je hoofd om drugs naar Nederland proberen te smokkelen.
Daarvoor heb ik de Da Vinci Code gelezen. Jammer dat er teveel dingen niet kloppen en je een geweldige anti-climax hebt op het eind. (ik wel tenminste)
Op zich een goed boek, maar dan wel met de gedachte:
Dit is veel fictie, niet te serieus nemen.
Ik las hem met het gevoel dat er echt feiten van de geschiedenis boven water kwamen. (wat dus niet zo is)
0
geplaatst: 20 november 2006, 00:12 uur
Mobiel - Stephen King
Leuk boek maar erg onbevredigend einde...Heeft meneer King wel vaker last van helaas
Leuk boek maar erg onbevredigend einde...Heeft meneer King wel vaker last van helaas
0
Akonner
geplaatst: 5 april 2007, 19:55 uur
Sesamstraat - Koekjessoep
Trouwens een echte aanrader! Begrijpelijke tekst, grote letters, en mooie plaatjes.
Trouwens een echte aanrader! Begrijpelijke tekst, grote letters, en mooie plaatjes.

0
Social_Mask
geplaatst: 5 april 2007, 19:59 uur
DaVinci Code
Best een goed boek.
En November Schnee. Een duits boek. In 1 dag 131 blz zitten lezen.
Best een goed boek.
En November Schnee. Een duits boek. In 1 dag 131 blz zitten lezen.
0
sxesven
geplaatst: 5 april 2007, 20:01 uur
Net het geniale Heart of Darkness van Joseph Conrad achter de kiezen, momenteel het voorlopig het hartverwarmende Life of Pi van Yann Martel aan het lezen. 

0
geplaatst: 6 april 2007, 11:08 uur
Sander B. schreef:
Prestoepleniye i Nakazaniye (1866)
Echt een geweldig boek!
die heb ik ook net gelezen Prestoepleniye i Nakazaniye (1866)
Echt een geweldig boek!

Nu bezig in De Joodse Messias van Grunberg, Knielen op een Bed Violen van Siebelink en De slinger van Foucault van Umberto Eco.
0
geplaatst: 6 april 2007, 12:09 uur
sxesven schreef:
momenteel het voorlopig het hartverwarmende Life of Pi van Yann Martel aan het lezen.
momenteel het voorlopig het hartverwarmende Life of Pi van Yann Martel aan het lezen.

Heb ik net uit

Ga nu beginnen in de biografie van Jim Morrison door Stanley Davis.
0
geplaatst: 6 april 2007, 14:09 uur
Stephen King's Het geheim van de Buick: Zoals alle King-verhalen steengoed! 

0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 21:55 uur
Moet ook maar eens een Stephen King boek gaan lezen. Veel verfilmde verhalen gezien, maar nog niet de boeken gelezen.
0
geplaatst: 6 april 2007, 23:37 uur
Lee Child - Voltreffer (One Shot)
eentje uit de Jack Reacher serie. Ze lezen altijd lekker weg, maar deze was net iets minder dan de meeste.
eentje uit de Jack Reacher serie. Ze lezen altijd lekker weg, maar deze was net iets minder dan de meeste.
0
Akonner
geplaatst: 21 april 2007, 17:58 uur
Heya Den Bosch, nu te koop voor 10 euries zeker een aanrader voor de voetbalfans onderons, ik heb het boek net gekocht.
0
geplaatst: 21 april 2007, 18:04 uur
*Laura* schreef:
"Norwegian Wood" van Haruki Murakami
"Norwegian Wood" van Haruki Murakami
Schitterend boek!
Ik ben nu bezig in The Wind-up Bird Chronicle van dezelfde auteur.
* denotes required fields.