MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek

zoeken in:
rudiger schreef:
Ik lees zelden boeken , gewoon geen tijd voor

Onzin!

herman schreef:
Ik heb De Avonden van Gerard Reve maar weer 's van stal gehaald. Toch wel erg geniaal.

Fantastisch boek!

Ik ben nu bezig in Honder Jaard Eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquez.

Als we het nu over fantastische boeken hebben!

Over boeken weer van stal halen; ben aan mijn vierde (!) poging begonnen om 'De Slinger van Foucault' van Umberto Eco uit te lezen. Het boek/verhaal intrigreert mij enorm, maar komt er maar niet door heen. Daarnaast heel (milieu)bewust bezig met "Cradle To Cradle".

Eco is fantastisch! Doe je best en het wordt absoluut beloond, wat een finale!

levenvergeten schreef:
Fantastisch boek!

Ik ben nu bezig in Honder Jaard Eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquez.

Lees momenteel "De Idioot" van Dostojewski.

Op aanraden van mijn zus: De Vliegeraar van khaled Hosseini.
Normaal houd ik niet zo van die commerciele boeken, maar deze si echt een aanrader!

Onzin? Als je 12 uur per dag werkt , blijft er weinig tijd over .

24-12=12

Proficiat, je bewees net dat je kunt tellen

Helaas hebben sommige mensen ook slaap nodig, en tijd om te eten (belangrijker dan men denkt.)

Verder lees ik niet veel boeken, ik denk dat m'n laatst gelezen boek de laatste van Harry Potter was.

godlydevil7
Harry Potter ist krieg!

Maar ff serieus, Harry Potter heb ik me wel mee vermaakt een tijdje, nu ben ik bezig in "De Kellner En De Levenden". Opzich wel leuk boek.

Moet van Nederlands...

Jakob Hein-Jensen houdt het voor gezien. Wie weet herken jezelf in dit boek. Absurde humor van een postbode die het tegenzit in het leven.

godlydevil7 schreef:
nu ben ik bezig in "De Kellner En De Levenden". Opzich wel leuk boek.

Dat is een prachtig boek van één der beste schrijvers die Nederland ooit gekend heeft. Terug tot Ina Damman, Ivoren Wachters, Meneer Vissers Hellevaart, maar ook historische romans als Rumeiland, Pastorale 1943, Piraten en Puriteinen, fantastisch gewooon!

Harald
Ron Wood - Ronnie Wood (The Autobiography)

tangmaster
Tolkien - de Kinderen van Hurin. Goed boek voor de Tolkien liefhebbers.

godlydevil7
Bertus schreef:

Dat is een prachtig boek van één der beste schrijvers die Nederland ooit gekend heeft. Terug tot Ina Damman, Ivoren Wachters, Meneer Vissers Hellevaart, maar ook historische romans als Rumeiland, Pastorale 1943, Piraten en Puriteinen, fantastisch gewooon!

Toen ik dat schreef was ik zo rond bladzijde 10, nu wordt ie inderdaad wel heel leuk (ben bij blz. 103)

Montyn van Dirk Ayelt Kooiman. Erg mooi beschreven. Een soort biografische roman.

Harald
Bernlef - De Pianoman

The best a man can get, van John O'Farrell.

*eigelijk een beetje een tja..vrouwn boek met een hoog Nothing Hill sfeertje maar toch er vermakelijk *

Mevrouw Verona Daalt de Heuvel Af van Verhulst

wcs
marnix gijsen - joachim van babylon, een echt meesterwerk, de manier waarop hij schrijft is zo poetisch

Ik ben nu bezig met William Kowalski's Eddie's bastaard.

Vanmiddag Jevgeni Onegin van de Russische romanticus Poesjkin uitgelezen (bedankt voor de tip aslan )

Sir Spamalot (crew)
Neil Peart: Roadshow - Landscape With Drums

SelmaDuim
Ben ook maar weer een beetje gaan lezen nu ik een weekje thuis zit. Ben nu bezig in:

The Man Who Mistook His Wife for a Hat van Oliver Sacks (1986)

sxesven
Pas even mijn Resident Evil boeken weer eens doorgelezen (érg vermakelijke pulp), nu net Black Swan Green van David Mitchell uit. Wat een held, die Mitchell toch (Cloud Atlas vond ik ook al zo geniaal) dus nu meteen verder gegaan in number9dream.

Net Het Boek Zonder Naam van Anoniem gelezen. Best vet boek, soort kruising van Dan Brown en Quentin Tarantino...

godlydevil7
Het Huis van de Moskee van Kader Abdollah. Best wel leuk boek, het einde had weggelaten of aangepast mogen worden, dat vond ik wat minder.

Net A Brave New World van Huxley gelezen. Briljant boek, bijna net zo goed als 1984 dat ander beroemd boek. Een aanrader voor iedereen die van goede literatuur houdt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:31 uur

geplaatst: vandaag om 04:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.