Overig / Algemeen / Laatst gelezen boek
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:14 uur
herman schreef:
Ik heb De Avonden van Gerard Reve maar weer 's van stal gehaald. Toch wel erg geniaal.
Ik heb De Avonden van Gerard Reve maar weer 's van stal gehaald. Toch wel erg geniaal.

Fantastisch boek!Ik ben nu bezig in Honder Jaard Eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquez.
0
geplaatst: 17 maart 2008, 22:34 uur
Over boeken weer van stal halen; ben aan mijn vierde (!) poging begonnen om 'De Slinger van Foucault' van Umberto Eco uit te lezen. Het boek/verhaal intrigreert mij enorm, maar komt er maar niet door heen. Daarnaast heel (milieu)bewust bezig met "Cradle To Cradle".
0
geplaatst: 17 maart 2008, 23:38 uur
Eco is fantastisch! Doe je best en het wordt absoluut beloond, wat een finale!
0
geplaatst: 18 maart 2008, 08:21 uur
levenvergeten schreef:
Fantastisch boek!
Ik ben nu bezig in Honder Jaard Eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquez.
Fantastisch boek!
Ik ben nu bezig in Honder Jaard Eenzaamheid van Gabriel Garcia Marquez.

0
geplaatst: 18 maart 2008, 16:41 uur
Op aanraden van mijn zus: De Vliegeraar van khaled Hosseini.
Normaal houd ik niet zo van die commerciele boeken, maar deze si echt een aanrader!
Normaal houd ik niet zo van die commerciele boeken, maar deze si echt een aanrader!

0
geplaatst: 18 maart 2008, 19:17 uur
luc011190 schreef:
Onzin!
Onzin!
Onzin? Als je 12 uur per dag werkt , blijft er weinig tijd over .
0
geplaatst: 18 maart 2008, 20:55 uur
Proficiat, je bewees net dat je kunt tellen 
Helaas hebben sommige mensen ook slaap nodig, en tijd om te eten (belangrijker dan men denkt.)
Verder lees ik niet veel boeken, ik denk dat m'n laatst gelezen boek de laatste van Harry Potter was.

Helaas hebben sommige mensen ook slaap nodig, en tijd om te eten (belangrijker dan men denkt.)
Verder lees ik niet veel boeken, ik denk dat m'n laatst gelezen boek de laatste van Harry Potter was.

0
godlydevil7
geplaatst: 18 maart 2008, 20:59 uur
Harry Potter ist krieg! 
Maar ff serieus, Harry Potter heb ik me wel mee vermaakt een tijdje, nu ben ik bezig in "De Kellner En De Levenden". Opzich wel leuk boek.
Moet van Nederlands...

Maar ff serieus, Harry Potter heb ik me wel mee vermaakt een tijdje, nu ben ik bezig in "De Kellner En De Levenden". Opzich wel leuk boek.
Moet van Nederlands...
0
geplaatst: 18 maart 2008, 21:03 uur
Jakob Hein-Jensen houdt het voor gezien. Wie weet herken jezelf in dit boek. Absurde humor van een postbode die het tegenzit in het leven.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 23:20 uur
godlydevil7 schreef:
nu ben ik bezig in "De Kellner En De Levenden". Opzich wel leuk boek.
nu ben ik bezig in "De Kellner En De Levenden". Opzich wel leuk boek.

Dat is een prachtig boek van één der beste schrijvers die Nederland ooit gekend heeft. Terug tot Ina Damman, Ivoren Wachters, Meneer Vissers Hellevaart, maar ook historische romans als Rumeiland, Pastorale 1943, Piraten en Puriteinen, fantastisch gewooon!
0
tangmaster
geplaatst: 19 maart 2008, 15:47 uur
Tolkien - de Kinderen van Hurin. Goed boek voor de Tolkien liefhebbers.
0
godlydevil7
geplaatst: 19 maart 2008, 16:01 uur
Bertus schreef:

Dat is een prachtig boek van één der beste schrijvers die Nederland ooit gekend heeft. Terug tot Ina Damman, Ivoren Wachters, Meneer Vissers Hellevaart, maar ook historische romans als Rumeiland, Pastorale 1943, Piraten en Puriteinen, fantastisch gewooon!

Toen ik dat schreef was ik zo rond bladzijde 10, nu wordt ie inderdaad wel heel leuk
(ben bij blz. 103)
0
geplaatst: 19 maart 2008, 17:02 uur
Montyn van Dirk Ayelt Kooiman. Erg mooi beschreven. Een soort biografische roman.
0
geplaatst: 23 maart 2008, 03:34 uur
The best a man can get, van John O'Farrell.
*eigelijk een beetje een tja..vrouwn boek met een hoog Nothing Hill sfeertje maar toch er vermakelijk
*
*eigelijk een beetje een tja..vrouwn boek met een hoog Nothing Hill sfeertje maar toch er vermakelijk
*
0
wcs
geplaatst: 4 april 2008, 16:48 uur
marnix gijsen - joachim van babylon, een echt meesterwerk, de manier waarop hij schrijft is zo poetisch
0
geplaatst: 5 april 2008, 00:16 uur
Vanmiddag Jevgeni Onegin van de Russische romanticus Poesjkin uitgelezen (bedankt voor de tip aslan
)
)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 april 2008, 10:20 uur
Neil Peart: Roadshow - Landscape With Drums
0
SelmaDuim
geplaatst: 5 april 2008, 10:24 uur
Ben ook maar weer een beetje gaan lezen nu ik een weekje thuis zit. Ben nu bezig in:
The Man Who Mistook His Wife for a Hat van Oliver Sacks (1986)
The Man Who Mistook His Wife for a Hat van Oliver Sacks (1986)
0
sxesven
geplaatst: 5 april 2008, 11:17 uur
Pas even mijn Resident Evil boeken weer eens doorgelezen (érg vermakelijke pulp), nu net Black Swan Green van David Mitchell uit. Wat een held, die Mitchell toch (Cloud Atlas vond ik ook al zo geniaal) dus nu meteen verder gegaan in number9dream.
0
geplaatst: 5 april 2008, 11:33 uur
Net Het Boek Zonder Naam van Anoniem gelezen. Best vet boek, soort kruising van Dan Brown en Quentin Tarantino...
0
godlydevil7
geplaatst: 5 april 2008, 11:39 uur
Het Huis van de Moskee van Kader Abdollah. Best wel leuk boek, het einde had weggelaten of aangepast mogen worden, dat vond ik wat minder.
0
geplaatst: 5 april 2008, 23:45 uur
Net A Brave New World van Huxley gelezen. Briljant boek, bijna net zo goed als 1984 dat ander beroemd boek. Een aanrader voor iedereen die van goede literatuur houdt.
* denotes required fields.