Overig / Algemeen / Olympische Spelen
zoeken in:
0
geplaatst: 14 augustus 2008, 12:37 uur
Tsja, dan maar weer voor brons. Bijzonder jammer, want hij was zo goed bezig.
En als nu naar de analyse luister is het dus terecht.
En als nu naar de analyse luister is het dus terecht.
0
geplaatst: 14 augustus 2008, 16:00 uur
Ik schrok wel toen op de belgische teletekst stond dat Federer, Djokovic én Nadal allemaal verloren hadden. Van Federer is het waar, maar van die laatste twee was het toch een fout (het heeft maar een minuut of 5 op teletekst gestaan).
0
stuart
geplaatst: 14 augustus 2008, 17:09 uur
Is het over met Federer of komt ie volgend jaar weer terug?
0
stuart
geplaatst: 15 augustus 2008, 07:14 uur
Vanmorge het nieuws gezien: Marleen 6e! op de 100 vrij; ik had haar in ieder geval een medaille toegedicht. Ook Van der Geest (judo) eruit, dat was voor mij niet zo'n verassing.
Ik moet nog zien of Nederland meer dan 15 medailles haalt (zo dacht ik vantevoren dat ze dat nipt zouden halen).
Ik moet nog zien of Nederland meer dan 15 medailles haalt (zo dacht ik vantevoren dat ze dat nipt zouden halen).

0
geplaatst: 15 augustus 2008, 08:39 uur
Hebben jullie de kont gezien van die Uilenhoed
Nogal logisch dat ze last van haar knieën heeft..
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 10:40 uur
Joy4ever schreef:
Nogal logisch dat ze last van haar knieën heeft..Uilenhoed... mooie naam ook! Zo uit Harry Potter weggewandeld.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 10:48 uur
Erg erg onverwacht jammer van Veldhuis. Maar mooi, het baanwielrennen is ook begonnen
Met de prachtige teamsprint.
De hoop is op Bos en Vos. En het duo van de koppelkoers.
Met de prachtige teamsprint.De hoop is op Bos en Vos. En het duo van de koppelkoers.
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 11:07 uur
Joy4ever schreef:
Nogal logisch dat ze last van haar knieën heeft..Je zou in eerste instantie niet zeggen dat zij met de Os meedoet, nee...
0
geplaatst: 15 augustus 2008, 22:18 uur
Reijersen schreef:
Erg erg onverwacht jammer van Veldhuis. Maar mooi, het baanwielrennen is ook begonnen
Met de prachtige teamsprint.
De hoop is op Bos en Vos. En het duo van de koppelkoers.
Met de prachtige teamsprint.De hoop is op Bos en Vos. En het duo van de koppelkoers.
In de 1ste wedstrijd; dat is ook gene vette voor dat team, of dacht ik het verkeerd? Ik dacht dat zij toch misschien een medaille hadden kunnen nemen?
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 00:47 uur
Gene vette? Wat betekent dat?
Ik was vandaag trouwens even in Utrecht en daar hebben ze in de hal van het centraal station een enorm scherm opgehangen en banken ed. neergezet (in bioscoop-opstelling). Heb daar nog de 10km bij de vrouwen (atletiek) gekeken. Erg gaaf en gezellig!
Ik was vandaag trouwens even in Utrecht en daar hebben ze in de hal van het centraal station een enorm scherm opgehangen en banken ed. neergezet (in bioscoop-opstelling). Heb daar nog de 10km bij de vrouwen (atletiek) gekeken. Erg gaaf en gezellig!
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 11:31 uur
10km voor vrouwen was inderdaad een mooie wedstrijd, knappe prestatie van die Amerikaanse maar wat een eindsprint heeft die Dibaba in de benen zeg.... Als je zag met wat voor mega tempo ze de hele wedstrijd liepen is die 29:31 uit 1993 inderdaad wel zéér verdacht!
0
stuart
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:11 uur
Het baanwielrennen is voor Nederland ook al een sof;waar moeten de medailles nog vandaan komen behalve bij de zeilers, hockeyers en een paard?
(misschien zie ik iets over het hoofd)
(misschien zie ik iets over het hoofd)
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:27 uur
Veldhuis vannacht nog. Misschien kan Epke Zonderland stunten dinsdag in de finale van de rekstok (doen er maar 8 mee, dus kans is aanwezig op medaille).
En dan hebben we natuurlijk nog 4 boten in finales bij het roeien (allemaal morgen). Verder staan Schuil/Nummerdor in de kwartfinale van het beachvolleybal, die maken ook een aardige kans op een medaille.
Het toernooi bij het baanwielrennen is nog niet over trouwens. Daar zijn echt nog wel medaillekansen, ik denk dat Vos hier het meeste kans maakt om te winnen.
En dan hebben we natuurlijk nog 4 boten in finales bij het roeien (allemaal morgen). Verder staan Schuil/Nummerdor in de kwartfinale van het beachvolleybal, die maken ook een aardige kans op een medaille.
Het toernooi bij het baanwielrennen is nog niet over trouwens. Daar zijn echt nog wel medaillekansen, ik denk dat Vos hier het meeste kans maakt om te winnen.
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:30 uur
Voetbal: Belgie 3-2 Italie (en dat terwijl ze bijna de gehele wedstrijd met 10 man speelde na een rode kaart voor Vermaelen).

0
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:41 uur
Moussa Dembele 
Wat een wedstrijd !
Goede commentaar ook van Demarez.

Wat een wedstrijd !
Goede commentaar ook van Demarez.
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:44 uur
Fantastische wedstrijd van de Belgen inderdaad. Op naar een medaille dan maar. Hoe ziet het speelschema er nu uit?
Dembele speelde een topwedstrijd inderdaad, en ook Vertonghen vond ik erg betrouwbaar en rustig ogen. Leuk team!
Dembele speelde een topwedstrijd inderdaad, en ook Vertonghen vond ik erg betrouwbaar en rustig ogen. Leuk team!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:45 uur
En een scheidsrechter die op tijd en stond zijn ogen op de verkeerde plaats had, maar we mogen hem ook eens mee hebben! Proficiat aan de jonge Duivels. Wat een speler is die Dembele toch! Mogen wij nu dromen van een medaille?
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:50 uur
Zeker!
Ik denk zelfs dat we héél veel kans hebben, want de winstkansen tegen Nigeria/Ivoorkust zijn toch niet klein denk ik dan.
Als we voor brons moeten strijden zal het moeilijker zijn; tegen Brazilië/Argentinië (of Nederland/(wie moet tegen Brazilië))..
Dus gewoon die match winnen tegen één van de Afrikaanse landen daar & dan heeft België eindelijk een medaille !
Ik denk zelfs dat we héél veel kans hebben, want de winstkansen tegen Nigeria/Ivoorkust zijn toch niet klein denk ik dan.
Als we voor brons moeten strijden zal het moeilijker zijn; tegen Brazilië/Argentinië (of Nederland/(wie moet tegen Brazilië))..
Dus gewoon die match winnen tegen één van de Afrikaanse landen daar & dan heeft België eindelijk een medaille !

0
geplaatst: 16 augustus 2008, 14:51 uur
0
Sir Spamalot (crew)
In de halve finale ontmoeten ze de winnaar van het duel tussen Ivoorkust en Nigeria.
0
Oke, dus de ene halve finale is België - Nigeria en de andere wordt Brazilië - Argentinië
* denotes required fields.