Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2014, 15:06 uur
Goed voetbalweekend. Ajax verliest punten en zelf geen puntverlies...
En Twente 0-2 achter.
En Twente 0-2 achter.
0
geplaatst: 30 november 2014, 16:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Ajax verliest punten en zelf geen puntverlies.....
Ajax verliest punten en zelf geen puntverlies.....
Haha maar ook geen punt winst

0
geplaatst: 30 november 2014, 16:10 uur
Even ter aanvulling. NAC was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht hoor.
Tsjonge jonge als die niet degraderen .....

0
geplaatst: 30 november 2014, 16:13 uur
NAC heeft mazzel dat Dordrecht nog slechter is, maar de kans dat NAC nacompetitie moet gaan spelen lijkt me groot.
0
Hendrik68
geplaatst: 30 november 2014, 16:24 uur
Nooit verwacht die 3 punten vandaag en het probleem Hoesen is ook meteen opgelost.
Geen enkele thuisoverwinning dit weekeinde.
0
geplaatst: 30 november 2014, 16:51 uur
Lees nu pas het verhaal van Hans. Heftig hoor. Maar fijn dat het goed is afgelopen uiteindelijk. Weet sinds deze week dat wij 4 AED's op werk hebben, hopelijk hoef ik er nooit 1 in actie te zien.
0
Hendrik68
geplaatst: 30 november 2014, 17:31 uur
Ach gatsie, had er ook helemaal overheen gelezen. Traumatische ervaring, maar wel met een goede afloop gelukkig.
0
geplaatst: 30 november 2014, 17:49 uur
Ja die Hoesen valt me toch een partij tegen, daar had ik wel wat meer van verwacht. Dan was zelfs Zeefuik nog beter, maar wat die tegenwoordig doet?
0
geplaatst: 30 november 2014, 17:59 uur
Hendrik68 schreef:
Nooit verwacht die 3 punten vandaag en het probleem Hoesen is ook meteen opgelost.
Toch balen dat PSV-Feyenoord niet door is gegaan.
0
geplaatst: 30 november 2014, 18:09 uur
0
geplaatst: 30 november 2014, 18:10 uur
Jij denkt echt dat Feyenoord daar gewonnen had?
Leuk hoor die overwinning tegen Sevilla b maar je moet het nu niet gaan overdrijven.
Leuk hoor die overwinning tegen Sevilla b maar je moet het nu niet gaan overdrijven.

0
Martial
geplaatst: 30 november 2014, 18:22 uur
En waarom zou Feyenoord daar niet kunnen winnen dan?
Zo solide oogt PSV op dit moment namelijk niet.
0
Martial
geplaatst: 30 november 2014, 18:30 uur
trebremmit schreef:
Dan was zelfs Zeefuik nog beter, maar wat die tegenwoordig doet?
Dan was zelfs Zeefuik nog beter, maar wat die tegenwoordig doet?
Die werkt tegenwoordig hier
http://www.qsrmagazine.com/sites/qsrmagazine.com/files/news/burger-king-beefs-big-king-sandwich.jpg
0
geplaatst: 30 november 2014, 18:52 uur
Martial schreef:
Prachtig voorbeeld van het verloop van de mentale gesteldheid van een Feyenoord-supporter:
* zum Tode betrübt: eind augustus - de ellende kent geen grenzen; het leven van een Feyenoord-supporter is een diep droef tranendal.
* himmelhoch jauzend: eind november - elke bescheidenheid is zoek, de supporter is in da cloud. En PSV wordt ook wel even gefileerd.
Bijna geneigd te denken [i]doe mij ook zo'n mentaal recuperatiepilletje[/] - maar goed: dream on white (rock) boy - wees eens realistisch in je claims. Altijd gedacht dat Amsterdamse arrogantie uniek was, welnu het blijkt een virus dat zich verspreidt. Waarschijnlijk zat het in een container die in de Maasvlakte is uitgeladen.
D'r zijn Feyenoord-supporters hier die ik succes gun, anderen een bolwassing

0
geplaatst: 30 november 2014, 18:59 uur
Mjuman, je begint nogal op het onderwerp van de volgende zegswijze te lijken: oude koe(ien) uit de sloot halen.
0
geplaatst: 30 november 2014, 19:21 uur
PSV had waarschijnlijk verloren als de nattigheid geen roet in het eten had gegooid in Portugal.
Behoorlijk verdedigen kan PSV niet. Zijn regelmatig net een stel beginnelingen.
Feyenoord bewijst momenteel wel goed te kunnen verdedigen.
Normaal zou PSV het moeten winnen van Feyenoord. Maar ik moet het ook nog maar zien.
Het lijkt wel of de ploeg weer in een dip zit.
Het wordt weer winter.
Behoorlijk verdedigen kan PSV niet. Zijn regelmatig net een stel beginnelingen.
Feyenoord bewijst momenteel wel goed te kunnen verdedigen.
Normaal zou PSV het moeten winnen van Feyenoord. Maar ik moet het ook nog maar zien.
Het lijkt wel of de ploeg weer in een dip zit.
Het wordt weer winter.

0
Martial
geplaatst: 30 november 2014, 19:33 uur
Mjuman schreef:
Altijd gedacht dat Amsterdamse arrogantie uniek was, welnu het blijkt een virus dat zich verspreidt.
Altijd gedacht dat Amsterdamse arrogantie uniek was, welnu het blijkt een virus dat zich verspreidt.
Ik en arrogant?

Als iemand het bescheidenheid siert de mens heeft uitgevonden ben ik het wel, het enige dat ik vraag is waarom Feyenoord niet van PSV kan winnen meer niet en jij haalt alles er weer bij om je eigen verhaal kracht bij te zetten en er staat dan ook nergens dat PSV wel eventjes gefileerd gaat worden, dat zijn jou woorden.
Maar je hebt sowieso weer praatjes hier, vorig jaar om deze tijd was je in geen velden of wegen te bekennen, maar ja toen stond PSV ook niet bovenaan toen waren je bezigheden vooral om mensen te charteren via de PM om tegengas te geven hier en je hoeft mij geen succes te gunnen hoor, dat heb ik echt niet nodig van jou laat dat duidelijk zijn.
0
geplaatst: 30 november 2014, 19:59 uur
Nicolage Rico schreef:
Mjuman, je begint nogal op het onderwerp van de volgende zegswijze te lijken: oude koe(ien) uit de sloot halen.
Een bericht van 30 november 2014, 18:09 uur een oude koe? Ik zie Feyenoord ook niet zomaar in Eindhoven winnen eigenlijk. Zo overtuigend is Feyenoord uit meestal niet.
0
geplaatst: 30 november 2014, 20:38 uur
Martial schreef:
Ik en arrogant?
Als iemand het bescheidenheid siert de mens heeft uitgevonden ben ik het wel, het enige dat ik vraag is waarom Feyenoord niet van PSV kan winnen meer niet en jij haalt alles er weer bij om je eigen verhaal kracht bij te zetten en er staat dan ook nergens dat PSV wel eventjes gefileerd gaat worden, dat zijn jou woorden.
Maar je hebt sowieso weer praatjes hier, vorig jaar om deze tijd was je in geen velden of wegen te bekennen, maar ja toen stond PSV ook niet bovenaan toen waren je bezigheden vooral om mensen te charteren via de PM om tegengas te geven hier en je hoeft mij geen succes te gunnen hoor, dat heb ik echt niet nodig van jou laat dat duidelijk zijn.
(quote)
Ik en arrogant?

Populistische prietpraat van een blufbaas met uiterst geringe realiteitszin.W8 and C!
Bovendien heb je een slecht geheugen - eerder, niet eens zo lang geleden, gaf je toe opportunistisch
te zijn - "voetbalsupporter, nietwaar" waren toen ongeveer je woorden. Iets meer bescheidenheid dan wel ingetogenheid zou je goed staan. En Rico moet thuis oefenen in doelmatig inzetten van spreekwoorden; relevant lijken mij: de huid van de beer verkopen voordat ie geschoten is - en: het zijn niet allen koks die lange messen dragen

0
geplaatst: 30 november 2014, 21:45 uur
herman schreef:
Zo overtuigend is Feyenoord uit meestal niet.
Zo overtuigend is Feyenoord uit meestal niet.
Nou ja, geen enkele uitwedstrijd verloren dit seizoen in de PTT Telecompetitie, sterker nog zelfs als enige in Europa nog geen enkel doelpunt tegen in een uitwedstrijd
0
geplaatst: 30 november 2014, 21:53 uur
En we hebben Vitesse - "beter dan Feyenoord" - en Twente o.a. al gehad. Twee gelijke spelen weliswaar, maar vooral tegen Twente was Feyenoord toch sterk.
Verder zie ik Feyenoord ook niet zomaar winnen in Eindhoven, maar kansloos zijn ze niet - wat trebremmit laat blijken.
Verder zie ik Feyenoord ook niet zomaar winnen in Eindhoven, maar kansloos zijn ze niet - wat trebremmit laat blijken.
0
geplaatst: 30 november 2014, 21:57 uur
Knvb beker ging anders lekker, en Europees ook. 
Maar ze hebben volgens mij vijf uitwedstrijden in de competitie gehad? En echt veel scoren ze daar ook niet, en een paar keer 0-0.
Feyenoord heeft een goede verdediging en PSV een goede aanval, het was vast een leuke wedstrijd geworden, maar helaas. PSV speelt vaak na een slechte wedstrijd weer een hele goede, dus ik denk dat Feyenoord geluk heeft dat het uitgesteld is.

Maar ze hebben volgens mij vijf uitwedstrijden in de competitie gehad? En echt veel scoren ze daar ook niet, en een paar keer 0-0.
Feyenoord heeft een goede verdediging en PSV een goede aanval, het was vast een leuke wedstrijd geworden, maar helaas. PSV speelt vaak na een slechte wedstrijd weer een hele goede, dus ik denk dat Feyenoord geluk heeft dat het uitgesteld is.
0
geplaatst: 30 november 2014, 21:57 uur
Afgezien van de onevenwichtige voorhoede is Feyenoord aardig in balans.
Geen wereldteam maar wel de wil om er als team iets van te maken en er is vertouwen.
Acherin staat het goed. Iets wat PSV en Ajax nog altijd niet voor elkaar hebben.
Daarom is Feyenoord op de goede weg terug en pakken ze hun punten.
Het kan en durft druk te zetten en daar kun je het huidige PSV mee verrassen.
Geen wereldteam maar wel de wil om er als team iets van te maken en er is vertouwen.
Acherin staat het goed. Iets wat PSV en Ajax nog altijd niet voor elkaar hebben.
Daarom is Feyenoord op de goede weg terug en pakken ze hun punten.
Het kan en durft druk te zetten en daar kun je het huidige PSV mee verrassen.
0
geplaatst: 30 november 2014, 22:29 uur
vigil schreef:
Nou ja, geen enkele uitwedstrijd verloren dit seizoen in de PTT Telecompetitie, sterker nog zelfs als enige in Europa nog geen enkel doelpunt tegen in een uitwedstrijd
(quote)
Misschien ben jij met een ander seizoen in de war?
Europees alle uitwedstrijden verloren en in de competitie alleen de uitwedstrijd tegen Go Ahead overtuigend gewonnen. De rest allemaal gelijk of hakken over de sloot.
Statistieken van PSV thuis dit seizoen: 6 gespeeld, 6 gewonnen, doelsaldo 19-1.
Maar nee, Feyenoord gaat daar wel even winnen.

0
geplaatst: 30 november 2014, 22:52 uur
Wow wat een fantastische wedstrijd was Valencia - Barcelona.
0
geplaatst: 30 november 2014, 22:56 uur
Vroeger als we naar mijn Oma (R'dam) gingen, namen we altijd een aantal flessen water mee, thee was anders niet te zuipen.
Als ik zo afga op de heren Feyenoord-supporters wordt het tijd om het omgekeerde te doen, water in R'dam te gaan halen - het schijnt zelfvertrouwen te geven en een roze kijk op de werkelijkheid.
In de hele eredivisie scoren er maar 4 clubs minder goals dan Feyenoord, heeft PSV de meest-scorende ploeg en de op-één-na minst gepasseerde defensie.
Drink je dat water nou puur, of verdund - 't lijkt mij strong stuff
Als ik zo afga op de heren Feyenoord-supporters wordt het tijd om het omgekeerde te doen, water in R'dam te gaan halen - het schijnt zelfvertrouwen te geven en een roze kijk op de werkelijkheid.
In de hele eredivisie scoren er maar 4 clubs minder goals dan Feyenoord, heeft PSV de meest-scorende ploeg en de op-één-na minst gepasseerde defensie.
Drink je dat water nou puur, of verdund - 't lijkt mij strong stuff

0
geplaatst: 30 november 2014, 23:27 uur
herman schreef:
Tja. Niet slim dus om de statistieken erbij te pakken - zoals vigil al aangaf. Feyenoord heeft niet eens een tegendoelpunt hoeven te incasseren in uitwedstrijden tot nu toe.
Laten we het er op houden dat het spannend gaat worden.
0
geplaatst: 30 november 2014, 23:28 uur
trebremmit schreef:
PSV speelt vaak na een slechte wedstrijd weer een hele goede, dus ik denk dat Feyenoord geluk heeft dat het uitgesteld is.
PSV speelt vaak na een slechte wedstrijd weer een hele goede, dus ik denk dat Feyenoord geluk heeft dat het uitgesteld is.
Goed argument.

Dan weet ik er ook nog eentje: Feyenoord heeft in heel november nog geen tegendoelpunt hoeven te incasseren. Europees mag je meerekenen in deze.

0
geplaatst: 30 november 2014, 23:29 uur
Is geen argument.
Leuk dat de Feyenoorders de boel al weer aan het overschatten zijn, terwijl ze twee maanden geleden nog het Maasgebouw wilden bestormen.
En dat allemaal na een wedstrijd tegen het tweede van Sevilla.
Leuk dat de Feyenoorders de boel al weer aan het overschatten zijn, terwijl ze twee maanden geleden nog het Maasgebouw wilden bestormen.

En dat allemaal na een wedstrijd tegen het tweede van Sevilla.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.