Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2014, 22:12 uur
Dat kan want meer dan een potje waterpolo zit er niet meer in ....
0
geplaatst: 27 november 2014, 22:46 uur
Als psv dit morgen moet afmaken zou zondag eigenlijk ook verplaatst moeten worden, want ze missen een dag voorbereiding zo...maar dat zal wel niet gebeuren.
0
geplaatst: 27 november 2014, 22:55 uur
Lees net dat als t voor een 1645 morgen is gespeeld wordt er zondag ook gewoon gespeeld. Anders wordt er verplaatst. Eerlijk gezegd hoop ik op verplaatsing want het wordt anders gewoon competitie vervalsing
0
geplaatst: 27 november 2014, 23:07 uur
lennon schreef:
Lees net dat als t voor een 1645 morgen is gespeeld wordt er zondag ook gewoon gespeeld. Anders wordt er verplaatst. Eerlijk gezegd hoop ik op verplaatsing want het wordt anders gewoon competitie vervalsing
Nee hoor, heb net topoverleg gehad met Feyenoorders musician en Martial - met genoegen kunnen we meedelen dat er zondag 1 helft wordt gespeeld en maandag de tweede helft; Philips stelt 5 LED-sfeerlampen ter beschikking om te verloten binnen de Feyenoordselectie

0
Martial
geplaatst: 27 november 2014, 23:31 uur
Nicolage Rico schreef:
Blijft toch een mooi cluppie hè, dat Feyenoord. Word er gewoon emotioneel van. Snik.
Blijft toch een mooi cluppie hè, dat Feyenoord. Word er gewoon emotioneel van. Snik.
Zat je verdomme nu weer thuis
(overigens gebaseerd op tijd van reageren)Want ja.... het was weer zo'n avond waar je bij moest zijn, genoten van de passie/strijd/sfeer en doelpunten en van dat machtige Feyenoordpubliek

0
Martial
geplaatst: 27 november 2014, 23:32 uur
musician schreef:
Mooie avond mannen!
En wat een droplul van een scheidsrechter met z'n gele kaarten voor Feyenoord en het geschop van Sevilla onbestraft laat. Gelukkig zegeviert het recht!
Mooie avond mannen!
En wat een droplul van een scheidsrechter met z'n gele kaarten voor Feyenoord en het geschop van Sevilla onbestraft laat. Gelukkig zegeviert het recht!
Het was in ieders geval geen thuisfluiter

0
geplaatst: 28 november 2014, 12:11 uur
Ik moest (helaas) naar een afspraak (werk) vlak na de wedstrijd, dus dat had ik niet gehaald. Ook weleens lekker om op de bank een wedstrijd van Feyenoord te bekijken. In de volgende ronde ben ik er uiteraard weer bij.
Laatste leuke Europese thuiswedstrijd van Feyenoord hiervoor was tegen Schalke 04. Toen Prins Bernhard overleed... Of je moet die wedstrijden van dit seizoen meetellen.
0
geplaatst: 28 november 2014, 13:03 uur
Ik moet zelf trainen op donderdagavond maar het tijdstip van beginnen werd uitgesteld omdat iedereen de wedstrijd per se wilde afkijken.
En als je dan weet in wat voor een Ajax bolwerk ik mij met wonen en voetballen bevind, kon er gisteravond eigenlijk geen groter compliment worden gegeven. En dan hoefde ik zelfs nog niets te zeggen
En als je dan weet in wat voor een Ajax bolwerk ik mij met wonen en voetballen bevind, kon er gisteravond eigenlijk geen groter compliment worden gegeven. En dan hoefde ik zelfs nog niets te zeggen

0
geplaatst: 28 november 2014, 16:33 uur
0
geplaatst: 29 november 2014, 16:12 uur
Tsjonge jonge, psv - feyenoord is al weer van de dinsdag afgehaald omdat ze niet genoeg treinen hebben...
0
geplaatst: 29 november 2014, 16:55 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat deinzen van de Kuip tribunes/camera's wat je zo mooi op de TV beelden kunt zien...na live aanwezig zijn, toch het mooiste kippenvelmoment wat er maar bestaat?!!
0
geplaatst: 29 november 2014, 17:04 uur
vigil schreef:
Tsjonge jonge, psv - feyenoord is al weer van de dinsdag afgehaald omdat ze niet genoeg treinen hebben...
Maar PSV - Ajax ging vorig jaar gewoon door. Tsjonge jonge, psv - feyenoord is al weer van de dinsdag afgehaald omdat ze niet genoeg treinen hebben...

Geen supporters van Ajax bij uitwedstrijd tegen PSV | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Gewoon een trieste beslissing. Kut voor Feyenoord, net zoals het kut was voor Ajax. Zeker met het drukke programma moeten ze dit op dinsdag uitspelen. Klaar.

0
Martial
geplaatst: 29 november 2014, 17:06 uur
vigil schreef:
Ja wat een amateurisme toch weer en vooral ook competitievervalsing, want het gaat volgens mij nog een lastig karwei worden om deze wedstrijd dit jaar nog te laten plaatsvinden i.v.m. het bekervoetbal, de EL en de gewone competitie.
Alles en iedereen bij PSV trouwens vol begrip over de ontstane situatie en ja dat snap ik, die hebben natuurlijk Feyenoord zien ballen tegen Sevilla

0
geplaatst: 29 november 2014, 17:06 uur
Ik snap niet waarom de KNVB de wedstrijd naar dinsdag verplaatst terwijl ze schijnbaar nog niet zeker wisten of de NS dan wel genoeg treinen beschikbaar heeft.
0
geplaatst: 29 november 2014, 17:07 uur
Eerder mazzel voor Feyenoord, denk dat ze wel een pak slaag hadden gekregen van PSV. 

0
Martial
geplaatst: 29 november 2014, 17:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik moest (helaas) naar een afspraak (werk) vlak na de wedstrijd, dus dat had ik niet gehaald. Ook weleens lekker om op de bank een wedstrijd van Feyenoord te bekijken. In de volgende ronde ben ik er uiteraard weer bij.
Het is dat je zulke leuke boekjes kan schrijven, maarre het zei je vergeven......

0
Martial
geplaatst: 29 november 2014, 17:10 uur
trebremmit schreef:
Eerder mazzel voor Feyenoord, denk dat ze wel een pak slaag hadden gekregen van PSV.
De Rotterdamse muur heeft een zeer sterk fundament

0
geplaatst: 29 november 2014, 17:12 uur
VladTheImpaler schreef:
Ik snap niet waarom de KNVB de wedstrijd naar dinsdag verplaatst terwijl ze schijnbaar nog niet zeker wisten of de NS dan wel genoeg treinen beschikbaar heeft.
Dat is inderdaad op z'n minst nogal apart te noemen. Maar waar zouden echt alle treinen in Nederland ingezet worden op dinsdagavond een uur of 19.00?
0
geplaatst: 29 november 2014, 18:17 uur
Hattrick Huntelaar en Robben met de winnende goal. 
Zelfs Van der Vaart scoort weer eens.

Zelfs Van der Vaart scoort weer eens.
0
geplaatst: 29 november 2014, 19:53 uur
Gert Kruys weg bij Sparta.
Ze willen Dick Advocaat, vriendje van Leo Beenhakker.
Ze willen Dick Advocaat, vriendje van Leo Beenhakker.
0
geplaatst: 29 november 2014, 21:37 uur
Had vandaag een treurige ervaring met gelukkig alsnog een goede afloop, zeg ik er maar gelijk bij.
Ik stond bij mijn uitwedstrijd vandaag bij een boomlange, helaas snelle en balvaardige spits van de tegenpartij. Er werd op hun helft gespeeld, dus wij stonden wat te kletsen. Het was verder een vrij vriendelijke wedstrijd en die spits geen onaardige man. Opeens stopt hij met praten, kijkt mij wat wazig aan en stort met zijn volle gewicht ter aarde.
Hij is echt helemaal weggeweest, is gereanimeerd door mensen van mijn elftal (één is dierenarts), twee keer een schok van een AED apparaat gekregen en uiteindelijk door ambulances afgevoerd. Ik dacht echt dat hij dood zou gaan.
Mijn keeper dacht nog vanuit de verte dat ik hem neergeschopt had (hoewel de bal in geen velden of wegen in de buurt was) maar ja, daar ben je absoluut niet op bedacht, dat zoiets kan gebeuren.
Dat AED apparaat en de reanimatie hebben het leven van de man (46, bleek) gewoon gered.
Elke voetbalclub moet er één hebben. Wie ook speelt en het niet zeker weet of zijn club er één heeft: controleren. En ze moeten makkelijk te vinden zijn en binnen een paar minuten operabel op het veld. Hopelijk is het nooit nodig, maar als de clubgeschiedenis weer eens boven tafel komt door zo'n gebeurtenis als vandaag, blijken er in de afgelopen tientallen jaren altijd wel een handvol namen van mensen naar boven te komen die tijdens een wedstrijd aan hun hart zijn overleden. Vaak waren AED's toen nog niet voorhanden.
Nu kunnen ze levens redden van sporters, blijkt in de praktijk.
Ik stond bij mijn uitwedstrijd vandaag bij een boomlange, helaas snelle en balvaardige spits van de tegenpartij. Er werd op hun helft gespeeld, dus wij stonden wat te kletsen. Het was verder een vrij vriendelijke wedstrijd en die spits geen onaardige man. Opeens stopt hij met praten, kijkt mij wat wazig aan en stort met zijn volle gewicht ter aarde.
Hij is echt helemaal weggeweest, is gereanimeerd door mensen van mijn elftal (één is dierenarts), twee keer een schok van een AED apparaat gekregen en uiteindelijk door ambulances afgevoerd. Ik dacht echt dat hij dood zou gaan.
Mijn keeper dacht nog vanuit de verte dat ik hem neergeschopt had (hoewel de bal in geen velden of wegen in de buurt was) maar ja, daar ben je absoluut niet op bedacht, dat zoiets kan gebeuren.
Dat AED apparaat en de reanimatie hebben het leven van de man (46, bleek) gewoon gered.
Elke voetbalclub moet er één hebben. Wie ook speelt en het niet zeker weet of zijn club er één heeft: controleren. En ze moeten makkelijk te vinden zijn en binnen een paar minuten operabel op het veld. Hopelijk is het nooit nodig, maar als de clubgeschiedenis weer eens boven tafel komt door zo'n gebeurtenis als vandaag, blijken er in de afgelopen tientallen jaren altijd wel een handvol namen van mensen naar boven te komen die tijdens een wedstrijd aan hun hart zijn overleden. Vaak waren AED's toen nog niet voorhanden.
Nu kunnen ze levens redden van sporters, blijkt in de praktijk.
0
geplaatst: 29 november 2014, 21:48 uur
De AED is inderdaad een onmisbaar apparaat geworden in de samenleving. Zou gewoon voor een redelijke prijs voor handen moeten zijn..
Heftig verhaal Hans. Het is te hopen dat het slachtoffer geen blijvend letsel heeft opgelopen. Ondanks de reanimatie en AED.
Heftig verhaal Hans. Het is te hopen dat het slachtoffer geen blijvend letsel heeft opgelopen. Ondanks de reanimatie en AED.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.