Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2014, 12:02 uur
Ach zoals zo vaak is het commentaar"op die stukjes uit de Speld van de lezers het mooist, zoals deze.
"Typisch KNVB. Ze zijn vergeten de mensen waar het om gaat vergeten toe te voegen: De supporters!
"Typisch KNVB. Ze zijn vergeten de mensen waar het om gaat vergeten toe te voegen: De supporters!

0
Hendrik68
geplaatst: 2 december 2014, 14:11 uur
"Omdat er maar één bal op het veld is, kun je hem maar beter zelf hebben"
Was getekend: JC
0
geplaatst: 2 december 2014, 14:23 uur
Titmeister schreef:
Gelukkig heb ik meer met FC Utrecht dan NAC, dus had ik als een van de weinige (naast de paar honderd uitsupporters) een prima avond.
Gelukkig heb ik meer met FC Utrecht dan NAC, dus had ik als een van de weinige (naast de paar honderd uitsupporters) een prima avond.

0
geplaatst: 2 december 2014, 15:30 uur
Hendrik68 schreef:
Is logisch.
0
geplaatst: 5 december 2014, 20:58 uur
Moet je maar net zien bij SBS 6. Dat ze halverwege de wedstrijd Hart van Nederland gaan uitzenden. Om vervolgens terug te schakelen als de blessuretijd al bijna voorbij is.
0
geplaatst: 5 december 2014, 22:21 uur
Misschien wordt het wel wat, maar eens zien we ze aan gaan trekken als commentatoren en analytici. Ze hebben ook een tijdje Van Gaal gehad volgens mij en soms Van Basten, dus ik ben benieuwd.
Bij de NOS vind ik het al jaren een drama dus veel slechter zal het wel niet worden.
Bij de NOS vind ik het al jaren een drama dus veel slechter zal het wel niet worden.
0
geplaatst: 6 december 2014, 09:27 uur
Bij SBS6 wordt het één grote reclameblok terreur. 
Hopelijk blijft het ook bij Sport1 of gaat dat deel naar Fox Sports.

Hopelijk blijft het ook bij Sport1 of gaat dat deel naar Fox Sports.
0
geplaatst: 6 december 2014, 11:37 uur
Morgen de derby der derbys!
Even de Friezen op hun plek zetten.
Even de Friezen op hun plek zetten.

0
geplaatst: 6 december 2014, 13:21 uur
Dat is fijn, want wij horen qua plek eigenlijk natuurlijk hoger te staan. Ik ben blij dat jullie dat ook inzien en dat wij dus morgen die drie punten mee zullen nemen uit de Euroborg

Wat betreft dat 'derby der derbys.' Dat wordt aan Friese kant echt niet zo ervaren. Tegen de FC is een leuke wedstrijd die wel meer leeft dan de gemiddelde wedstrijd, maar de derby is toch echt tegen Cambuur. Daar is de haat vanuit ons echt ook veel meer op gericht. Van jullie verlies ik liever niet, maar van Cambuur mogen we niet verliezen.
0
geplaatst: 6 december 2014, 13:24 uur
Haat?
Daar heb ik geen last van hoor.
De ludieke acties vind ik altijd wel komisch. Heerenveen fans slaan toe i...
Daar heb ik geen last van hoor.

De ludieke acties vind ik altijd wel komisch. Heerenveen fans slaan toe i...
0
geplaatst: 6 december 2014, 13:31 uur
Nee, ik eigenlijk ook niet van haat.
Ook niet tegen Cambuur, want daar is voetbal weer veel te futiel voor. Laten we het 'gezonde afkeer tegen' noemen. En zelfs dat valt tegen de FC wel mee, maar nu woon en voetbal ik natuurlijk ook in de mooiste stad van Nederland, dus ik moet ook wel. 
Wel mooi dat de ludieke acties ook weer opgepakt zijn. Dacht eerst dat die posters in de binnenstad daar ook bij hoorden, maar dat was toch echt de schuld van AH.
Ook niet tegen Cambuur, want daar is voetbal weer veel te futiel voor. Laten we het 'gezonde afkeer tegen' noemen. En zelfs dat valt tegen de FC wel mee, maar nu woon en voetbal ik natuurlijk ook in de mooiste stad van Nederland, dus ik moet ook wel. 
Wel mooi dat de ludieke acties ook weer opgepakt zijn. Dacht eerst dat die posters in de binnenstad daar ook bij hoorden, maar dat was toch echt de schuld van AH.
0
geplaatst: 6 december 2014, 14:28 uur
Best een leuk potje hoor Groningen-Heerenveen. Jammer dat ik niet kan kijken. 

0
geplaatst: 6 december 2014, 19:13 uur
Dacht dat Feyenoord en Excelsior zouden stoppen met de samenwerking. Maar Excelsior werkt heerlijk mee vanavond.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:03 uur
Als FC Twente nog wil meedoen om de bovenste plaatsen dan zullen ze echt die Marsman uit het doel moeten halen.. Wat een drama!
Niet dat ik het erg vind nu het tegen Vitesse is
Niet dat ik het erg vind nu het tegen Vitesse is

0
geplaatst: 7 december 2014, 17:29 uur
Marsman zag er weer niet best uit nee, maar de scheidsrechter had ook wel gewoon mogen fluiten voor een overtreding tegen de beste man.
0
Mb.
geplaatst: 8 december 2014, 15:13 uur
Op de samenvatting van Groningen-Heerenveen zag ik toch behoorlijk wat lege plekken op de tribunes. Is de kou de Groningers te veel? Voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen aan Groningse kant is dat toch wel alarmerend? Nu is zo'n samenvattinkje op de NOS misschien niet heel representatief, maar toch.
Al leek het nog lang niet zo erg als bij FC Utrecht. Daar zat bijna niemand, zo leek het.
Al leek het nog lang niet zo erg als bij FC Utrecht. Daar zat bijna niemand, zo leek het.

0
geplaatst: 8 december 2014, 15:36 uur
Viel me ook op dat er nog lege plekken waren bij Groningen - Heerenveen. Misschien dat het door de regen kwam (van wat ik me herinner ben je onderaan de tribunes niet helemaal veilig voor de regen).
EDIT: capaciteit, 22.579. toeschouwers, 20.193, niet uitverkocht dus. Valt me tegen van de Groningers. Een beetje kou zijn we hier wel gewend.
EDIT: capaciteit, 22.579. toeschouwers, 20.193, niet uitverkocht dus. Valt me tegen van de Groningers. Een beetje kou zijn we hier wel gewend.
0
Hendrik68
geplaatst: 8 december 2014, 15:42 uur
Stond van het weekend nog een stuk over in de krant. De samenvattingen worden beter bekeken dan ooit, maar de toeschouwersaantallen dalen over de hele linie. Zal bij Groningen niet anders zijn als bij andere clubs. De tijd dat je op de dag zelf geen kaartje meer kon krijgen voor Groningen - Heerenveen is al lang voorbij. Weer of geen weer. De hype van de Euroborg en de tegelijk stijgende prestaties zorgden voor een tijdelijke "gekte". Dat houdt nooit stand. Zwolle en Cambuur zijn over een poosje ook niet meer zo hip. Zo lang je wint......etc.
0
geplaatst: 8 december 2014, 17:33 uur
Geen woord over die geweldige finale bij het uk championship snookervereniging, gisteren?
Ronnie O Sullivan lijkt Judd Trump eenvoudig op te rollen 5-1 naar 9-4, niets aan de hand. Maar dan staat Judd ineens op. Drie frames op rij breaks van 120, 127, 86, en niet veel later staat het ineens 9-9. Zo'n serie heeft Ronnie zelden om zn oren gehad.
Beslissende frame is The Rocket toch weer gehaald genoeg om de match te winnen.
Fantastische pot snooker
Ronnie O Sullivan lijkt Judd Trump eenvoudig op te rollen 5-1 naar 9-4, niets aan de hand. Maar dan staat Judd ineens op. Drie frames op rij breaks van 120, 127, 86, en niet veel later staat het ineens 9-9. Zo'n serie heeft Ronnie zelden om zn oren gehad.
Beslissende frame is The Rocket toch weer gehaald genoeg om de match te winnen.
Fantastische pot snooker
0
geplaatst: 8 december 2014, 18:48 uur
Helaas gemist! Ik denk dat ik vanavond wel even een paar frames terug ga kijken.
0
geplaatst: 8 december 2014, 23:38 uur
Teunnis schreef:
Misschien wel uitverkocht, maar gewoon wat mensen die niet op zijn komen dagen?EDIT: capaciteit, 22.579. toeschouwers, 20.193, niet uitverkocht dus. Valt me tegen van de Groningers. Een beetje kou zijn we hier wel gewend.
0
Hendrik68
geplaatst: 8 december 2014, 23:50 uur
Groningen geeft altijd het aantal verkochte kaarten op, nooit het aantal echte bezoekers.
0
geplaatst: 10 december 2014, 22:37 uur
Opvallend hoe druk dit topic is zodra Het Legioen zich stilhoudt.
0
geplaatst: 10 december 2014, 22:55 uur
Nou ga helemaal los nu het kan! 4-0 winnen in de CL komt ook niet iedere week voor;-)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.