MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Robben met zijn honderdste doelpunt voor Bayern.

trebremmit schreef:

En vanavond ook verkozen tot Sportman van het Jaar, eindelijk.

(Heeft die kritiek op de gang van zaken van de verkiezing toch nog enig effect gehad.)

Cool.

Van Gaal is coach van het jaar en Oranje team van het jaar.

Wel een domme verkiezing verder, die sporters kun je toch niet met elkaar vergelijken.

Martial
trebremmit schreef:

Heb je ook wel eens oog voor andere spelers die niet bij Groningen hebben gespeeld.

Zijn genoeg andere spelers hoor, Zlatan is ook een van mijn favorieten en Reus van Dortmund, Kroos van Madrid, ach er zijn er zoveel.
Maar Robben is wel mijn favoriete speler van de laatste tien jaar, heeft niks met Groningen te maken, want qua Groningen spelers is hij lang niet mijn favoriete speler ooit. Daarvoor speelde hij er te kort.

trebremmit schreef:
Wel een domme verkiezing verder, die sporters kun je toch niet met elkaar vergelijken.

Dat vind ik ook, beter gaat het Gala op iets lijken als wat Thijs Zonneveld voorstelde. Een groot feest zonder dat er toch weer afgunst en kritiek ontstaat.

Maar los daarvan is het mooi dat de voetbalsport nu eindelijk eens serieus wordt genomen door de andere sporters. En als er iemand in de Nederlandse voetbalwereld die prijs verdient is het Robben wel. Oranje en Van Gaal had van mij niet per sé gehoeven, zonder Robben was er van hun 'successen' weinig overgebleven denk ik.

Haha, de oude Koeman komt weer bovendrijven na een paar verliespartijen, klagen en het is altijd de schuld van een ander.

http://www.nu.nl/sport/3955...

Hendrik68
trebremmit schreef:
...want qua Groningen spelers is hij lang niet mijn favoriete speler ooit. Daarvoor speelde hij er te kort.
Vertel eens, wie wel? Ik zou het zelf eigenlijk ook niet weten. Heb er meerdere. Maar spelers die voor langere tijd van waarde waren zijn toch wel mijn favorieten denk ik. Zijn lang niet altijd de toppers. Integendeel. Vond Kurt Elshot altijd geweldig, jarenlang opkomend over rechts en zeer populair bij het publiek. Toen ging hij naar NAC en nooit werd er meer iets van hem vernomen. Of Lodewijks, die toch heel lang bij ons gekeept heeft. Hij kreeg op het laatst zelfs een accent. Bombarda vond ik geweldig vanwege het type spits dat hij was en Granqvist vanwege zijn uitstraling en klasse. Best apart dat die zo lang bij ons bleef. Eigenlijk vind ik tegenwoordig Tom Hiariej wel een heldje. Men zegt al jaren dat hij tekort komt en mag bijna elk jaar wel vertrekken. Dan wil niemand hem en blijft hij maar en dan speelt hij toch weer jaarlijks zijn wedstrijdjes. Zo zijn er nog wel een stel favorieten. De Koemannen natuurlijk, Eijkelkamp, Hennie Meijer, Fandi etc.

Bombarda is wel mijn favoriet, maar Djurovski, Meijer, Huizingh, Nevland en Drent komen er dicht bij in de buurt. Misschien niet de beste voetballers, maar wel de leukste.
En ik heb nog een keer training gehad van Ulrich Wilson en Jos Roossien dus daar heb ik ook wel een zwak voor.
Eijkelkamp en Fandi kan ik mij niet meer zo herinneren, toen was ik nog te jong denk ik, zelfde geldt voor de Koemannen.

Hendrik68
O ja Nevland natuurlijk, even niet aan gedacht. Als ik echt een favoriet moest kiezen dan zou ik wel eens bij hem uit kunnen komen ja.

Eijkelkamp was best wel geniaal, enkel zijn lichaam wilde niet zo meewerken.
Frans Thijsen, Tadic, H.Hovenkamp en Henny Meijer waren ook best goed evenals de sportman vh jaar.

trebremmit schreef:
Haha, de oude Koeman komt weer bovendrijven na een paar verliespartijen, klagen en het is altijd de schuld van een ander.

http://www.nu.nl/sport/3955...

Mmm...... Koeman is nu eenmaal een man die slecht tegen zijn verlies kan. En eigenlijk hoort dat ook zo te zijn. Het gaat alleen op de manier waarop.
Ook in zijn tijd in Nederland als coach moesten scheidsrechters het heel vaak ontgelden bij hem. Soms terecht, soms niet.

Maar Southampton zit in een dip en dan komen de frustatie's ook bij hem natuurlijk naar buiten.
De manier waarop is minder, maar het zit nu eenmaal in zijn karakter.

Martial
Na Toornstra ook geen Boëtius vanavond tegen PSV

trebremmit schreef:
Bombarda is wel mijn favoriet, maar Djurovski, Meijer, Huizingh, Nevland en Drent komen er dicht bij in de buurt. Misschien niet de beste voetballers, maar wel de leukste.

Ik heb altijd wel een zwak gehad voor die eigengereide en kleurijke Djurovski. Soms geniaal vaak onzichtbaar hij ging wel altijd lekker zijn eigen gang. Voor trainers een crime maar juist dat maakt het oa vaak leuk. Romario, Best of Brokamp waren ook zo'n soort voetballers/mensen. Maar dan wel op een hoger nivo. Vooral de eerste twee natuurlijk.

Martial schreef:
Na Toornstra ook geen Boëtius vanavond tegen PSV

Waardoor Boulahrouz begint. Pfft.

Komt PSV wel lekker uit, die verplaatsing.

Wilkshire op het middenveld... Man man.

Schaars doet ook een tijdje langer niet mee

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Waardoor Boulahrouz begint. Pfft.

Komt PSV wel lekker uit, die verplaatsing.

Wilkshire op het middenveld... Man man.

Bij PSV is Stijn Schaars en Hiljemark gebleseerd
Marcel Brands kan ook geweldig blessures van Feyenoord plannen en nu ssst.

Ik verwacht een gelijkspel vanavond bij PSV-Feyenoord.

panjoe (moderator)
Het is in ieder geval een leuke, open wedstrijd! Met een goal voor Feyenoord mede mogelijk gemaakt door de slechte grasmat - Bruma had hem van de lijn kunnen sliden, als hij niet weg was gegleden.

Wat een heerlijk potje voetbal was dit. Gewoon smullen hoor.

Zo maar eens even de samenvatting kijken. Depay nog met de winnende in de 93ste minuut zie ik, das zuur voor Feyenoord.

Ontzettend leuke wedstrijd. Op en neer. Wat een strijd. PSV doet prima zaken zo kort voor de winterstop. Herbstmeister.

Nog even over Groningen: ik mis toch wel Suarez, geniale maar verguisde speler en Peter Houtman, volgens mij de meest scorende spits die Groningen heeft gehad...

Premonition schreef:
Nog even over Groningen: ik mis toch wel Suarez, geniale maar verguisde speler en Peter Houtman, volgens mij de meest scorende spits die Groningen heeft gehad...

Ja ik mis bij FC Utrecht nu Joop Van Maurik en Leo Van Veen enorm.

Zonde voor Feyenoord. Had veel meer voor ze in gezeten.

Rudi S schreef:
(quote)

Bij PSV is Stijn Schaars en Hiljemark gebleseerd
Marcel Brands kan ook geweldig blessures van Feyenoord plannen en nu ssst.

Knipoog gemist?

Hiljemark en Schaars. Onmisbare pionnen, haha. Maar je was cynisch, neem ik aan?

Schitterend voetbalgevecht dat geen winnaar verdiende, of eigenlijk 2 winnaars, helaas viel het dubbeltje de verkeerde kant op.

Zo'n hoekschop mag je echt never nooit nemen in de slotfase bij een 3-3 stand (Vilhena). Moedig om alsnog voor de winst te gaan, maar dit was zelfmoord. En die Nelom... heerlijke timing.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Knipoog gemist?

Hiljemark en Schaars. Onmisbare pionnen, haha. Maar je was cynisch, neem ik aan?
|

Blessures zijn heel vervelend voor die jongens, maar PSV wordt niet bepaald sterker van die knapen.
Prachtige pot voetbal gezien.

Alleen samenvatting gezien - mooie wedstrijd, met veel strijd. Verder is alles gezegd - positieve punten: Luuk de Jong die 3* scoort; Memphis die zonder echt goed te spelen de winnende treffer maakt. Opvallend: Kazim: totaal verguisd door sigaar/snor en trawanten, maar wat sleurt en pleurt die man.

En Running On Empty moet niet zo zeuren: als ie Joop van Maurik wil zien moet ie hier in de wijk bier komen drinken, in de Engelenburght - daar werd onlangs nog een nieuw voetbalblad ten doop gehouden; drie jaar lang naast de moeder van Van Veen (drogisterij op de Ostadelaan gewoond); Leo kwam er vaak. Kwisvraag voor ROE: wat zong de Bunnikside vroeger als Leo niet gescoord had voor de FC?

Mjuman schreef:
Kwisvraag voor ROE: wat zong de Bunnikside vroeger als Leo niet gescoord had voor de FC?

Leo ... Je bent vannacht weer dronken geweest, je ging me daar tekeer als een beest etc etc

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:14 uur

geplaatst: vandaag om 03:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.