Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2014, 21:08 uur
Wat een prachtige overwinning in het barre Leeuwarden - tactisch concept zonder Maher werkte naar behoren.
Ted Troost hoeft niet te komen, wellicht volstaat een jongerenwerker - Cured heb jij een diploma en ben je beschikbaar voor minimaal 20 uur/week?
Ted Troost hoeft niet te komen, wellicht volstaat een jongerenwerker - Cured heb jij een diploma en ben je beschikbaar voor minimaal 20 uur/week?

0
geplaatst: 5 februari 2014, 21:30 uur
vigil schreef:
Nu net live en direct valt de 1-1, Bruma. Leuk voor die jongen maar om nou een paar keer het logo van de club op z'n shirt te gaan kussen lijkt me wat overdreven voor een gozer die net binnen is en nog wel het een en ander moet laten zien.
Nu net live en direct valt de 1-1, Bruma. Leuk voor die jongen maar om nou een paar keer het logo van de club op z'n shirt te gaan kussen lijkt me wat overdreven voor een gozer die net binnen is en nog wel het een en ander moet laten zien.
http://cdnnet.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Farticle22271905.ece%2FBINARY%2Foriginal%2FBruma.JPG&md5val=9f9440f36f2f9503f16fbaaa2a000d5b&key=387ef98e4cd5047e02ec052f3a9eb88e494292fe&method=fill&size=572x257
0
geplaatst: 5 februari 2014, 21:58 uur
Ik las net dat een Ajacied (Lukoki) en een Feyenoorder (Manu) debet zijn aan de overwinning van PSV. 

0
geplaatst: 5 februari 2014, 21:59 uur
Ik las net dat een Ajacied (Lukoki) en een Feyenoorder (Manu) debet hebben aan de overwinning van PSV. 

0
geplaatst: 5 februari 2014, 22:32 uur
Mjuman schreef:
Wat een prachtige overwinning in het barre Leeuwarden - tactisch concept zonder Maher werkte naar behoren.
Het leven van een trainer hangt aan een zijden draadje. Je ziet het aan Steijn van Ado Den Haag: de ene week de grote man na de overwinning op Feyenoord. De week er na ontslagen na een verlies tegen Heracles.
Bij Leeds United kun je door de toekomstige eigenaar van de club worden ontslagen en dan binnen 24 uur van de huidige leiding te horen krijgen dat het niet waar is. Jantje huilt, Jantje lacht. Maar voor hoelang.
Chelsea ontslaat 8 trainers in 10 jaar. Lijkt mij ook geen bakermat van rust.
Persoonlijk denk ik dat Cocu, als trainer van een uiterst respectabele club in een vergelijkbare situatie in Engeland, Italië, Spanje of Duitsland allang zou zijn ontslagen. Daar wordt niet het geduld gegund om een elftal vanaf de bodem op te bouwen.
Dat idee is wel goed, maar hoe lang het gaat duren blijft volstrekt ongewis, nog maar gezwegen over het feit dat er absoluut geen garantie kan worden gegeven dat het ook gaat lukken. Eén of twee dragers van het elftal hoeven maar te worden weggekocht en het probleem begint van voren af aan.
Bovendien vind ik ook, dat de druk op de spelers er ten onrechte van wordt afgehaald. Een verlies is opeens niet meer erg, want het betreft een elftal in opbouw en presteren wordt iets voor de toekomst. Ja, zo lusten we er natuurlijk nog wel een paar. Als Maher aan een buitenlandse ploeg zou zijn verkocht, was hij met dit spel niet eens op de reservebank beland maar op de tribune.
Alleen in Nederland mag het allemaal met de mantel der liefde worden bedekt en worden de spelers met fluwelen handschoenen aangepakt.
Internationaal komen we er nog nauwelijks aan te pas, als keerzijde van de medaille.
Maar of nu Cured als jongerenwerker aan de slag moet....

0
Cured
geplaatst: 6 februari 2014, 04:33 uur
Nee, dank je wel. . Ik ga liever bij een jeugdhonk met jongeren werken dan bij deze, zichzelf op de borst kloppende, kansloze adolescenten.
Uiterst gelukkig gewonnen daar in L'warden. Volgende wedstrijd gewoon weer met de billetjes over de knie en 'spankie spankie'.
Uiterst gelukkig gewonnen daar in L'warden. Volgende wedstrijd gewoon weer met de billetjes over de knie en 'spankie spankie'.

0
geplaatst: 6 februari 2014, 07:54 uur
Zeg, de gemiddelde leeftijd van de PSV;ers ligt onder de 20, houd je fantasieën een beetje onder controle. 

0
geplaatst: 6 februari 2014, 08:39 uur
De volgende wedstrijd moet PSV presteren. Ik zal vast al mijn positieve energie richting Eindhoven stralen.
0
Cured
geplaatst: 6 februari 2014, 09:21 uur
Rudi S schreef:
Zeg, de gemiddelde leeftijd van de PSV;ers ligt onder de 20, houd je fantasieën een beetje onder controle.
Haha , nee, dat mag papa Philip(s) doen. Zeg, de gemiddelde leeftijd van de PSV;ers ligt onder de 20, houd je fantasieën een beetje onder controle.
. Overigens, ik heb een nog steeds een zwak voor PSV, maar het wordt nu eerder een 'zwak PSV'....
0
geplaatst: 6 februari 2014, 22:11 uur
Wat een baggeravond zeg. Eerst een verkeersinfarct rond Utrecht waardoor ik pas 10 minuten voor rust het stadion binnen liep en dan in de kou, wind en regen van PEC Zwolle verliezen door een al even grote bagger scheidsrechter. Het wordt een beetje link voor FC Utrecht.
0
geplaatst: 7 februari 2014, 16:55 uur
Superieur voetbal van de Godenzonen; van mij mogen ze spontaan opstijgen naar Jupiter in hun schotel.
Als je mij ten tijde van de Cruijf vs Ten Have Ajax-soap had verteld dat zoon van windvaan Danny Blind, "Daley de middenveldmotor van Ajax zou worden" had ik gedacht dat ik je verkeerd had verstaan en het uitgelegd als dat door de gevolgen van de soap "Ajax een middenmoter was geworden".
Het kan verkeren
Als je mij ten tijde van de Cruijf vs Ten Have Ajax-soap had verteld dat zoon van windvaan Danny Blind, "Daley de middenveldmotor van Ajax zou worden" had ik gedacht dat ik je verkeerd had verstaan en het uitgelegd als dat door de gevolgen van de soap "Ajax een middenmoter was geworden".
Het kan verkeren

0
geplaatst: 7 februari 2014, 18:41 uur
Running On Empty schreef:
Ja was appeltje eitje in die UFO hè?
Ja was appeltje eitje in die UFO hè?
Dit verklaart ook het buitenaardse niveau dat Ajax keer op keer weer haalt. Grote overwinningen en oogstrelende combinaties vliegen ons om de ogen alsof we arme Tanzaniaantjes zijn.
0
geplaatst: 7 februari 2014, 20:33 uur
Je kunt in Amsterdam ook de meest uiteenlopende prima geestverruimende middelen krijgen.
Ook pepmiddelen.
Een mens heeft daar heel wat van nodig om nog eens te beleven dat Ajax de tegenstander van de mat speelt met oogstrelende combinaties.
Je moet met die middelen wel uitkijken. Als het teveel wordt val je van de ring de goot van de Arena in.
Ook pepmiddelen.
Een mens heeft daar heel wat van nodig om nog eens te beleven dat Ajax de tegenstander van de mat speelt met oogstrelende combinaties.
Je moet met die middelen wel uitkijken. Als het teveel wordt val je van de ring de goot van de Arena in.
0
geplaatst: 7 februari 2014, 22:13 uur
In Arnhem wordt het publiek ook wel verwend zeg! Zal ook maar wat positieve energie die kant op uitstralen want anders wordt het helemaal niks tegen Twente.
0
geplaatst: 8 februari 2014, 08:52 uur
Vandaag de 5km snelschaatsen op de winterspelen. Natuurlijk hoop ik op een stunt van Swings, maar een realistisch podium lijkt me:
1. Kramer
2. Bergsma
3. Blokhuijsen
Swings zal het met Pedersen, Skobrev, Lee, Kuck ea moeten uitvechten voor de vierde plek denk ik, tenzij Blokhuijsen niet aan zijn vorm van het EK allround komt.
1. Kramer
2. Bergsma
3. Blokhuijsen
Swings zal het met Pedersen, Skobrev, Lee, Kuck ea moeten uitvechten voor de vierde plek denk ik, tenzij Blokhuijsen niet aan zijn vorm van het EK allround komt.
0
geplaatst: 8 februari 2014, 12:57 uur
Chungking schreef:
Vandaag de 5km snelschaatsen op de winterspelen. Natuurlijk hoop ik op een stunt van Swings, maar een realistisch podium lijkt me:
1. Kramer
2. Bergsma
3. Blokhuijsen
1. Kramer
2. Bergsma
3. Blokhuijsen
Blokhuijsen kon wel eens goud pakken.
0
geplaatst: 8 februari 2014, 14:14 uur
Ik hoop ook op een verrassing van Blokhuijsen. Dat Kramer en Bergsma het podium gaan halen staat bij wijze van spreken al vast.
Noorwegen heeft de drie soorten medailles al binnen, nu Nederland nog.
Noorwegen heeft de drie soorten medailles al binnen, nu Nederland nog.
0
geplaatst: 8 februari 2014, 14:19 uur
1. Blokhuijsen 6.09.46
2. Kramer 6.10.34
3. Lee 6.12.77
Maar ik hoop natuurlijk op 1, 2 en 3 voor de Nederlanders, maar verwacht het niet.
2. Kramer 6.10.34
3. Lee 6.12.77
Maar ik hoop natuurlijk op 1, 2 en 3 voor de Nederlanders, maar verwacht het niet.
0
Martial
geplaatst: 8 februari 2014, 15:06 uur
Sven Kramer toont alweer z'n ongekende klasse en wint terecht het goud en het wordt een compleet Nederlands podium 

0
Martial
geplaatst: 8 februari 2014, 16:50 uur
Borussia Dortmund veegt de vloer aan met Werder Bremen tussenstand op dit moment 0-4 

0
geplaatst: 8 februari 2014, 21:08 uur
3-2 
AZ en Feyenoord achter, Feyenoord heeft nu al meer tegendoelpunten dan PSV (ook meer punten) .

AZ en Feyenoord achter, Feyenoord heeft nu al meer tegendoelpunten dan PSV (ook meer punten) .
0
geplaatst: 8 februari 2014, 21:11 uur
Ga de beelden zo wel zien. Stond in een 'neutrale' stand, omdat Twente imo de enige serieuze belager van de Schotelboys was. Leidde wel tot enige interne tweestrijd.
Hopelijk trekt Vitesse de lesse
Hopelijk trekt Vitesse de lesse

0
geplaatst: 8 februari 2014, 21:21 uur
Rudi S schreef:
3-2
3-2

AZ en Feyenoord achter, Feyenoord heeft nu al meer tegendoelpunten dan PSV (ook meer punten) . Het lek is boven
Prima 2e helft. Dat dan weer wel. De hand van Guus nu al zichtbaar?
0
geplaatst: 8 februari 2014, 21:32 uur
Nee natuurlijk niet, tja PSV heeft dit seizoen thuis ook met 4-0 van Ajax gewonnen.
Het is juist die wisselvalligheid, wel een goede pot met veel gewonnen duels.
En ik geloof niet dat Cocu door 1x per week op het bankje van Drs Hiddink te gaan liggen een betere coach wordt.
Het is juist die wisselvalligheid, wel een goede pot met veel gewonnen duels.
En ik geloof niet dat Cocu door 1x per week op het bankje van Drs Hiddink te gaan liggen een betere coach wordt.
0
geplaatst: 8 februari 2014, 22:01 uur
Ik zou daar wat kribbig van worden, elke week verplicht advies van Hiddink. Maar ja, wat kan Cocu er tegen doen. Het is in ieder geval geen bewijs van een een mooie schouderklop, die het PSV bestuur aan hem heeft gegeven.
Twente speelt degelijk en haalt z'n punten. Maar om nou te zeggen dat het zo'n attractieve ploeg is, dat nu ook weer niet.
Maar goed, het is een nuttige overwinning voor en door PSV, zeker als we er van uit mogen gaan dat Feyenoord de wedstrijd tegen NEC gewoon gaat winnen (staat nu 2 - 1) Jammer dat Pelle nog een penalty miste, dan was het nu al gebeurd met NEC.
Edit: 3 - 1 inmiddels (Boëtius)
Twente speelt degelijk en haalt z'n punten. Maar om nou te zeggen dat het zo'n attractieve ploeg is, dat nu ook weer niet.
Maar goed, het is een nuttige overwinning voor en door PSV, zeker als we er van uit mogen gaan dat Feyenoord de wedstrijd tegen NEC gewoon gaat winnen (staat nu 2 - 1) Jammer dat Pelle nog een penalty miste, dan was het nu al gebeurd met NEC.
Edit: 3 - 1 inmiddels (Boëtius)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.