MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Het is nu wel 3-1.

Ja, dan is het inmiddels nu wel tijd voor het aanheffen van het "Hand in Hand, Kameraden"

Als Feyenoord nog 2 doelpunten maakt in de resterende minuten, gaan ze Vitesse voorbij in de stand.

musician schreef:
Ja, dan is het inmiddels nu wel tijd voor het aanheffen van het "Hand in Hand, Kameraden"

Dat gaat mij toch echt iets te ver

Tuurlijk musician elke surfer zingt graag: "van land tot land door kromme draden, leve UPC" - Ziggo zit daar ook in inmiddels.

Nou morgen dan de grote dag in Zwolle. Kunnen we op z'n minst Twente op vier punten zetten. Beetje irritant dat ze die pot in Groningen niet hebben kunnen spelen, wil graag weten of we ook op zeven punten kunnen komen

Ik zie Ajax nog wel verliezen in Zwolle. Go Ron Jans

trebremmit schreef:
Ik zie Ajax nog wel verliezen in Zwolle. Go Ron Jans

http://i.picpar.com/Ih8.png

Liverpool speelt Arsenal in de vernieling met 5-1 (en dat had nog een stuk meer moeten zijn!), en dankzij dit restultaat schiet Hazard met een hattrick Chelsea naar de leiding.
City (of all teams) kan plots voor de tweede match op rij niet scoren (en dat is alweer 2 jaar geleden) en loopt zo opeens achter de feiten aan.

Eden Hazard
Dit niveau blijven aanhouden jongen, of het assisten of doelpunten zijn maakt mij niet uit
maar op het WK mag je hetzelfde doen.

Een lekkere farce weer bij de afdaling. De run van de winnaar werd niet uitgezonden. Ik weet niet of het een algemeen probleem was of een NOS probleem, maar een afknapper was het wel.

Martial
Gisteravond in een winderige Kuip Feyenoord ongelofelijk zwak zien starten dat terecht achter kwam met 0-1 en eerlijk is eerlijk een schitterend doelpunt van Rieks (NEC) en daarna onder aanvoering van een "ontketende" Immers Feyenoord bij de hand nam en ook nog is zelf scoorde, de 2-1 was een prachtige aanval, Boëtius maakte 2 heerlijke doelpunten, maar het hoogtepunt van de avond was wel het waanzinnige doelpunt van Pelle (4-1) die inmiddels al 50 keer gescoord heeft in 59 wedstrijden!

Al met al een leuk avondje al blijft Feyenoord bij tijd en wijlen verdedigend kwetsbaar en werd weer is duidelijk dat een Goossens tekort komt.

Goossens raakte geloof ik zijn 1ste 10 ballen compleet verkeerd, daarna ging het gelukkig wat beter. Maar ja je hebt verder ook geen alternatief. Vormer is al een tijdje geblesseerd en die zie ik dan liever. Bakkal mocht ook weer eens een tijdje meedoen. Hij was net zo onopvallend als toen hij op de band zat. Je vraagt je toch af wat zo'n aan het doen is door de weeks.

Tribal Gathering schreef:
Een lekkere farce weer bij de afdaling. De run van de winnaar werd niet uitgezonden. Ik weet niet of het een algemeen probleem was of een NOS probleem, maar een afknapper was het wel.

Sporza zond het wel vanaf het begin uit. Ik heb de winnenda afdaling dus ook gewoon gezien

vigil schreef:
Bakkal mocht ook weer eens een tijdje meedoen. Hij was net zo onopvallend als toen hij op de band zat. Je vraagt je toch af wat zo'n aan het doen is door de weeks.

eten?

Teunnis schreef:
(quote)

Sporza zond het wel vanaf het begin uit. Ik heb de winnenda afdaling dus ook gewoon gezien

Ik vreesde al dat het de NOS weer was. Een beetje te begrijpen was het wel, want we hadden een Nederlandse bij het snowboarden. Dat betrof echter een halve finale en bij de OS zend je gewoon de afdaling in zijn geheel uit. Het is een van de meest aansprekende onderdelen.

Toch is de slopestyle wel een mooi onderdeel om te zien. Vooral de mannen maakten er gisteren een mooie finale van.

Martial
En weer GOUD!
Goed gedaan Ireen!

Tja, dat was weer teleurstellend.

Zwolle had moeten winnen.

Martial
Groningen wordt helemaal weg gecounterd door Heerenveen met een tussenstand van 0-3

De competitie wordt weer een beetje spannend doordat het saaiste elftal uit de Top 5 gelijk speelt tegen Zwolle, maar oh oh FC Utrecht toch........

Groningen ook nog een mannetje minder!

Vreselijk, de enige wedstrijd die ze moeten winnen. Maar goed wel hebben al jaren geen spits meer.

En de competitie is weer iets spannender

Zwolle kwam goed weg. Ajax speelde het grootste gedeelte van de wedstrijd fenomenaal, maar door onoplettendheid van de scheidsrechter heeft PEC toch nog een punt weten af te snoepen. Dat kan gebeuren. Als Ajax zo de tegenstanders van de mat blijft spelen dan wordt ze met twee vingers in de neus kampioen.

Siem de Jong speelde vooral heel erg goed. Hij heeft echt een neusje voor de goals.

Frank de Boer vond het anders ronduit slecht en was blij dat de paal en de lat Ajax redden-
@R&P, in het nieuwe design werken de smiley's gewoon hoor

https://pbs.twimg.com/media/BgDZWExCQAEVx9N.png:large

Het is dat de voornaamste tegenstanders in de afgelopen jaren ook slechter zijn geworden, anders zou je moeilijk geloven dat De Boer al 3x kampioen werd met deze statistieken. En er dit seizoen ook nog steeds redelijk goed voor staat.

Maar Martin en Cock zijn dan ook een super duo.

Martial schreef:
.... maar oh oh FC Utrecht toch........

Ja echt bizar en we staan maar 3 puntjes achter Groningen. Het heeft onderin nog nooit zo dicht op elkaar gestaan.

Rhythm & Poetry schreef:
Siem de Jong speelde vooral heel erg goed. Hij heeft echt een neusje voor de goals.

Ik begrijp dat het cynisme de eerste insteek is en dat dit allemaal gaat eindigen in doffe berusting.

Het is niet anders met Ajax. De ene draak van een wedstrijd wordt afgelost door de andere. De eerste goede wedstrijd moeten ze dit seizoen nog spelen. Het is niet eens (sterk) wisselvallig, met vallen en opstaan, applaus en boegeroep. Het is gewoon niks.

Met wat geslepen koopmanschap kun je dan toch nog gemiddeld de meeste punten weten te halen. Maar je moet inderdaad niet denken dat je hartverwarmend spel krijgt voorgeschoteld van dat zwaar over het paard getilde elftal. En je cynisme begrijp ik volkomen.

Zo mag ik graag Lex Immers als tip naar voren schuiven richting Van Gaal.
Hij is toch het levend bewijs dat je, met veel oefenen en wedstrijden in de benen, uiteindelijk toch steeds beter kunt gaan voetballen. Als je inzet, humeur en kapsel maar goed blijft, komt het vanzelf allemaal goed.
Gisteravond streefde Immers in zijn spel Sneijder voorbij. En ik denk dat Immers het ook aankan, wedstrijden op wereldniveau.

http://www.feyenoordinbeeld.nl/wp/wp-content/uploads/2013/11/20131112-104223.jpg

Klaar voor Van Gaal

Ongelooflijk dat Manchester United. Hier een aantal leuke Twitter-berichtjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.