Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2015, 23:31 uur
Zo dat Leverkusen mag wel eens gaan oefenen op penalty schieten, lachwekkend zeg.
0
geplaatst: 17 maart 2015, 23:50 uur
Gretz schreef:
Hoeveel mensen zouden nu daadwerkelijk liever naar die dooddoeners van Co en Youri luisteren? Jammer dat ze bij de NOS zo flexibel zijn.
Hoeveel mensen zouden nu daadwerkelijk liever naar die dooddoeners van Co en Youri luisteren? Jammer dat ze bij de NOS zo flexibel zijn.
Ik kan je vertellen dat op Sport1 het commentaar van Emiel Schelvis werkelijk tenenkrommend slecht was en de analyses van Wim Van Hanegem en Aad De Mos lachwekkend, een echte hilarische ouwe lullenclub.
0
geplaatst: 18 maart 2015, 01:18 uur
Adriaanse is een realistische analist. Youri heeft dezelfde zeikerige voordracht van zijn pa, maar in de meeste gevallen hebben ze gewoon gelijk. vader Jan bazelt vaak maar wat..... dus die dus niet)
Dus zie de bezwaren niet zo eigenlijk.
Dus zie de bezwaren niet zo eigenlijk.
0
geplaatst: 18 maart 2015, 12:48 uur
Ik vind vooral de analyses van de NOS nietszeggend, maar dat heeft weinig met de analisten te maken. Ze zouden eens wat vaker Match of the Day van de BBC moeten kijken... Daar gebruiken ze tenminste concrete voorbeelden m.b.v. de videobeelden.
Zo gek was Jan "iPad" van Halst niet..
0
geplaatst: 18 maart 2015, 13:21 uur
trebremmit schreef:
Jammer inderdaad, gaan ze morgen wel Dortmund uitzenden?
Stelde je deze vraag nou echt? Jammer inderdaad, gaan ze morgen wel Dortmund uitzenden?

0
geplaatst: 18 maart 2015, 13:30 uur
chevy93 schreef:
Ik vind vooral de analyses van de NOS nietszeggend, maar dat heeft weinig met de analisten te maken. Ze zouden eens wat vaker Match of the Day van de BBC moeten kijken... Daar gebruiken ze tenminste concrete voorbeelden m.b.v. de videobeelden.
Bij MOTD kunnen ze net zo nietszeggend zijn. Daar staat iemand als Alan Shearer bekend om. Maar NOS slaat natuurlijk alles.
0
geplaatst: 18 maart 2015, 14:07 uur
Nee dan die deskundige opmerkingen van Gullit als hij weer eens voor een kleine onkostenvergoeding bij de BBC aanschuift 

0
geplaatst: 18 maart 2015, 14:59 uur
Kill_illuminati schreef:
Bij MOTD kunnen ze net zo nietszeggend zijn. Daar staat iemand als Alan Shearer bekend om. Maar NOS slaat natuurlijk alles.
Ik vraag me gewoon af hoe moeilijk het is om een uitspraak te vergezellen van een beeld. "Speler X speelde goed, kijk maar naar dit en dat beeld".(quote)
0
geplaatst: 18 maart 2015, 21:56 uur
0
geplaatst: 19 maart 2015, 13:11 uur
Best dat City toch 1 goede speler heeft in hun rangen of ze waren gisteren zwaar afgestraft.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 13:51 uur
Ach City heeft er nog wel enkele goede, maar ook in ieder geval een compleet gestoorde (Nasri).
Maar het klasse verschil was wel erg groot.
Messi was gisteren van een andere planeet, echt heel goed.
Maar het klasse verschil was wel erg groot.
Messi was gisteren van een andere planeet, echt heel goed.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 12:40 uur
Loting CL. PSG weer tegen Barcelona en een gunstige loting voor Juventus.
Paris Saint-Germain - FC Barcelona
Club Atlético Madrid - Real Madrid
FC Porto - FC Bayern München
Juventus FC - AS Monaco
En Hiddink heeft zijn selectie bekend gemaakt.
Dost opgenomen in Oranje se...
Apart dat Afellay weer wordt opgeroepen.
Paris Saint-Germain - FC Barcelona
Club Atlético Madrid - Real Madrid
FC Porto - FC Bayern München
Juventus FC - AS Monaco
En Hiddink heeft zijn selectie bekend gemaakt.
Dost opgenomen in Oranje se...
0
geplaatst: 20 maart 2015, 12:58 uur
Atletico - Real, lekker!
Juve vs AS Monaco toch wel echt het zwakke broertje in deze kwartfinale.
Juve vs AS Monaco toch wel echt het zwakke broertje in deze kwartfinale.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 14:27 uur
trebremmit schreef:
Zelfs al zou Afellay in de Jupiler League spelen, dan nog zal Hiddink hem selecteren. Wel opvallend dat De Guzman en Klaassen er nu ineens wel bij staan. Zaten niet in de voorselectie en waren ten tijde van de voorselectie niet meer of minder in vorm van nu. Geluisterd naar de publieke opinie?
0
geplaatst: 20 maart 2015, 14:28 uur
Real dit jaar 4 keer verloren van Atletico en 2 keer gelijk, blij zullen ze daar niet zijn met die loting. Voor Atletico is Real natuurlijk altijd de match van het jaar, terwijl Real wel meerdere varkentjes te wassen heeft natuurlijk (Barca in de eerste plaats).
Sowieso lijkt het mij dit jaar vooral te gaan tussen Bayern en Barca.
Sowieso lijkt het mij dit jaar vooral te gaan tussen Bayern en Barca.
0
geplaatst: 22 maart 2015, 14:20 uur
Gisteren een heerlijke en erg spannende ontknoping gezien van the Six Nations Cup (rugby). Nog drie teams die winnaar konden worden en uiteindelijk komt Engeland een paar centimeter tekort tegen Frankrijk en wint Ierland op doelsaldo tegen Schotland, terwijl ook Wales nog op hetzelfde aantal punten stond. Prachtige sport. Verheug me nu al op het wk later dit jaar.
0
geplaatst: 22 maart 2015, 16:29 uur
Dik verdiend verloren, PSV.
Uiteraard scoort Feyenoord weer eens lang niet alles, had PSV weliswaar een paar kansjes. Maar over de hele wedstrijd bekeken blijven de punten terecht in De Kuip.
Uiteraard scoort Feyenoord weer eens lang niet alles, had PSV weliswaar een paar kansjes. Maar over de hele wedstrijd bekeken blijven de punten terecht in De Kuip.
0
geplaatst: 22 maart 2015, 16:31 uur
Eens... psv begon pas te leven na de schitterende 1-0
Ze spelen niet als een kampioen, en als psver ben ik niet in paniek, die schaal komt er wel, maar laat dan ook zien dat je m verdient.
Ze spelen niet als een kampioen, en als psver ben ik niet in paniek, die schaal komt er wel, maar laat dan ook zien dat je m verdient.
0
geplaatst: 22 maart 2015, 16:38 uur
Dat vind ik ook.
Ze moeten nu alleen niet meer gaan morsen, 8 punten in zes wedstrijden lijkt veel. Maar drie keer verliezen en je bent de voorsprong kwijt.
Vooruit, een klein bewijs van eerbetoon, twee echt geweldige doelpunten:
http://static0.ad.nl/static/photo/2011/12/5/11/20110829143459/media_xl_926471.jpg
Ze moeten nu alleen niet meer gaan morsen, 8 punten in zes wedstrijden lijkt veel. Maar drie keer verliezen en je bent de voorsprong kwijt.
Vooruit, een klein bewijs van eerbetoon, twee echt geweldige doelpunten:
http://static0.ad.nl/static/photo/2011/12/5/11/20110829143459/media_xl_926471.jpg
0
geplaatst: 22 maart 2015, 16:53 uur
Toch raar dat Te Vrede zolang de voorkeur heeft gekregen boven Achahbar. In potentie is laatstgenoemde ook een klasse beter dan Kazim-Kazim. Had misschien al wel veel eerder het vertrouwen moeten krijgen.
0
geplaatst: 22 maart 2015, 16:57 uur
Ja, het heeft wat lang geduurd voordat Rutten het eens aandurfde, zullen we maar zeggen.
0
Martial
geplaatst: 22 maart 2015, 17:17 uur
Het is trouwens AchahbaR
en ja de kleinste man van het veld met 2 wereldgoals

De achteroverleunbrigade uit Eindhoven kan maar niet winnen in die machtige Kuip

En wat een lege plekken in die snelkookpan, er valt zeker niets meer te halen?
En ja dan laten die "geweldige" supporters het weer afweten........
0
geplaatst: 22 maart 2015, 17:29 uur
Gretz schreef:
Toch raar dat Te Vrede zolang de voorkeur heeft gekregen boven Achahbar. In potentie is laatstgenoemde ook een klasse beter dan Kazim-Kazim. Had misschien al wel veel eerder het vertrouwen moeten krijgen.
Ik had 'm een tijd geleden volledig afgeschreven. Maar ik zag zijn potentie in de eerdere invalbeurten, die hij echt prima invulde. Hij heeft de bal aan een touwtje, is technisch erg goed onderlegd. Alleen mist hij snelheid. Ik vind Achahbar meer iemand die om de spits heen speelt. Wie kan hij de strijd aan gaan met Toornstra volgend jaar, voor de nummer 10 positie. Toornstra is toe aan een ligbed in een warm land. Anass kan mooi zijn plek overnemen voor de komende wedstrijden.
Mooi dat Achahbar nu zo piekt: contract verlengen!
0
geplaatst: 22 maart 2015, 17:36 uur
0
geplaatst: 22 maart 2015, 17:39 uur
Martial schreef:
Het spel van Ajax is erger dan erg. Je zou zeggen: jongens effe aanzetten voor de drie punten. Maar wat een futloos elftal is dat. Je kunt slecht spelen, met net even te weinig talent en dan strijdend ten onder gaan.
Maar dat niveau haalt Ajax nog niet eens. Ik acht mij op m'n 52e nog niet eens kansloos, zou ik als voorstopper een handvol Ajax aanvallers tegen het lijf lopen. Ze kunnen bij Ajax net zo goed op een cursus breien gaan.
0
Martial
geplaatst: 22 maart 2015, 17:40 uur
Sven van Beek was vanmiddag ook weer geweldig en dan roept die Hiddink Bruma op, echt ongelofelijk.
0
geplaatst: 22 maart 2015, 17:51 uur
Van Beek heeft meer talent dan Veltman, Rekik en Bruma bij elkaar. 
Maar laat van Beek zich lekker op Feyenoord focussen.

Maar laat van Beek zich lekker op Feyenoord focussen.

0
geplaatst: 22 maart 2015, 17:53 uur
Martial schreef:
Sven van Beek was vanmiddag ook weer geweldig en dan roept die Hiddink Bruma op, echt ongelofelijk.
Zijn er geen urinoirs op de plaats waar jij nou bent, of heb je moeite om je plas op te houden?
Hiddink had gewoon een groter scherm nodig om te zien hoe mooi die groene grasmat in de Kuip erbij ligt en Afellay neemt een fles ouzo mee

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.