MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Wel een lucky goal, maar toch bijzonder.

Martial schreef:
En wat een lege plekken in die snelkookpan, er valt zeker niets meer te halen?
En ja dan laten die "geweldige" supporters het weer afweten........
Geef ze eens ongelijk, wat een erbarmelijk niveau wordt er weer tentoongespreid.

We hebben het hier toch ook over Ajax?

Geen Robben tegen Turkije.

Onder normale omstandigheden, waarin er geen vuiltje aan de lucht zou zijn voor de kwalificatie, zou ik wel benieuwd zijn hoe Nederland het er vanaf brengt zonder hem, maar nu hebben we hem hard nodig.

Mooi die Feyenoord fans. Een paar weken hoor je ze niet hier, maar na een fraaie overwinning op PSV (waarmee zeker gefeliciteerd !! ) gaan ze het Sporttopic weer omtoveren tot een Feyenoord forum

Daarom houdt Van Geel het daar zo lang vol, de stemming kan na een zonnestraal direct gigantisch omslaan.
Wat nu precies de oorzaak is, it beats me?
Het moeten vast de hormonen (vergelijkbaar met een zwangerschap - ojee er komen ook nog 2 nieuwe spitsen aan-) zijn, die zijn in die regio gewoon anders.

Het weer kan helemaal niet zomaar omslaan na één zonnestraal.

Dat Achabahr toevallig een kans heeft gekregen (en mooi heeft gegrepen) zegt niets over het beleid van Van Geel.

Ik zie Achabahr als een toevalstreffer en moet overigens nog zien dat hij dit niveau wekelijks gaat neerzetten.
Eerder dit seizoen wilde Van Geel nog van Achabahr af maar was het Rutten die de jongen bij de club wilde houden. Maar verder prima dat zijn contract is verlengd.

Of je met hem in z'n eentje de oorlog gaat winnen weet ik dus nog niet maar laat hij er zeker bij blijven als Kuit en Guidetti worden aangetrokken. Je weet maar nooit, met al die blessures. Ik zou Kazim naar het middenveld laten terug zakken.

Ik weet ook nog niet, wat er gaat gebeuren met Manu en Boëtius. Dat zijn in mijn ogen nu net spelers die wel eens weg kunnen gaan, in de zomer. Van mij mogen ze overigens allebei blijven.

Running On Empty schreef:
Mooi die Feyenoord fans. Een paar weken hoor je ze niet hier, maar na een fraaie overwinning op PSV (waarmee zeker gefeliciteerd !! ) gaan ze het Sporttopic weer omtoveren tot een Feyenoord forum

Haha. Dat argument gaat toch echt niet op voor Feyenoordfans. Kom op, we zijn al 15, bijna 16 jaar geen kampioen geworden.

Misschien met Gio met de assistentie van JP van Gastel.
Beiden hebben nu zo lang meegelopen, dat moet wel een keer gaan lukken.
Ze hebben ook de leeftijd dat het eens een keer moet gaan gebeuren.

De generatie Van Gaal, Advocaat, Hiddink, Van Marwijk, het is duidelijk dat zij wat betreft hun kunstjes aan de laatste klussen bezig zijn. De volgende generatie is aan de beurt.

Vreemd, ik krijg opeens het gevoel dat Rutten de volgende trainer van het Nederlands Elftal gaat worden......

Martial

Nou ROE toch jij bent wel de laatste waar ik zo'n opmerking van verwacht of we hier alleen maar zijn als Feyenoord wint en om met Rico spreken kom op zeg

Ik heb dacht ik 2 berichten aan de wedstrijd Feyenoord - PSV besteed en dat mag toch wel hoop ik, een mooie overwinning met 2 mooie goals van Achahbar en that's it voor mij, streep eronder en klaar met die wedstrijd, want zo'n hosanna seizoen is het nu ook weer niet.

Van mij mag het pagina's lang over Utrecht, Ajax, PSV of wat voor club of sport dan ook gaan, ik gun iedereen zijn pleziertje wel

Mooi dat Gio de kans krijgt. Al is het wellicht wel gelijk een grote stap in het diepe.
Maar het is goed dat er weer eens een oud voetballer hoofdcoach wordt. De man heeft een mooie staat van dienst..... je kan niet continue op de bekende namen blijven terugvallen.
Afgezien van v. Marwijk zou ik zo snel niet weten wie het anders had moeten doen.
Jans misschien.....maar die vind ik dan niet echt bij Feyenoord passen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Haha. Dat argument gaat toch echt niet op voor Feyenoordfans. Kom op, we zijn al 15, bijna 16 jaar geen kampioen geworden.
ROE zoekt wat steun nu zijn cluppie weer richting de degradatiestreep zakt

Hopelijk kan Utrecht zich zondag veilig spelen

Martial schreef:
Nou ROE toch jij bent wel de laatste waar ik zo'n opmerking van verwacht of we hier alleen maar zijn als Feyenoord wint en om met Rico spreken kom op zeg

Geintje moet kunnen jongens. Twee man bovenop de kast

Jullie zijn de beste fans, dat weet iedereen.

vigil schreef:
ROE zoekt wat steun nu zijn cluppie weer richting de degradatiestreep zakt

Hopelijk kan Utrecht zich zondag veilig spelen

Komende zondag spelen we niet maat, jullie ook niet.

Kan me niet voorstellen dat wij nog in de buurt komen van de streep. Het seizoen is wel volledig kut ondanks een leuke 6-2 tegen AZ onlangs en de 6-1 tegen Dordrecht daarvoor.

Laatste sprankje vreugde kan nog liggen in een overwinning thuis op Ajax op 1e paasdag 5 April.

(quote)

Komende zondag spelen we niet maat, jullie ook niet.

Laatste sprankje vreugde kan nog liggen in een overwinning thuis op Ajax op 1e paasdag 5 April.

Ik doelde natuurlijk op de strijd tegen Ajax

(quote)

Geintje moet kunnen jongens. Twee man bovenop de kast

Nu jij er nog uit.

Polletje bij beiden?

Ha Ha die keep zal wel opgelucht zijn denk ik zo.

Bij FC Utrecht is het ook alweer bijltjes dag geweest. Daar vliegen de laatste jaren de trainers eruit als trekvogels. Meschien dat Van Seumeren en van Schalk ook eens mogen cocluderen dat de selectie niet voldoet aan de gestelde eisen !

iggy schreef:
Bij FC Utrecht is het ook alweer bijltjes dag geweest. Daar vliegen de laatste jaren de trainers eruit als trekvogels. Meschien dat Van Seumeren en van Schalk ook eens mogen cocluderen dat de selectie niet voldoet aan de gestelde eisen !

Co Adriaanse gaat naar Feyenoord let maar op. Die heeft zijn contract zelf ingeleverd en waarschijnlijk al om tafel gezeten met Martin Van Geel.

In Utrecht was men met name het gedrag van Robbie Alflen zat. Aan de kant van het trainingsveld een peuk roken en de beide assistenten de training laten verzorgen kan niet. Dan zit er toch ergens iets scheef bij je. Je moet je spelers wel een voorbeeldfunctie geven.

Diverse namen doen al de ronde. We zien het wel.

Dat wordt dan weer opnieuw een adviserende rol voor Adriaanse, Van Bronckhorst is natuurlijk al benoemd tot hoofdtrainer.

Gezien het afgelopen jaar bij FC Utrecht vraag ik me af, wat je daar eigenlijk mee wint, iemand met een adviserende rol. Een sturende hand heb ik er nog nooit van gezien en toen er eens wat was (die vechtpartij) was Adriaanse opeens niet te bereiken en werden er merkwaardige dingen gezegd, rare maatregelen bedacht.

Bovendien heeft Feyenoord meer dan voldoende onbezoldigde adviseurs uit eigen kring. Ik schat al gauw een stuk of 51000.

Over twee weken komt Ajax bij FC U op bezoek, ROE. Ik zou, wat er ook gebeurd, zorgen dat die dag iedereen op en top is. Maar meestal hebben de spelers die dag geen extra aanmoediging meer nodig. En zo te zien wordt het die dag een toepasselijk eitje.....

Diverse namen doen al de ronde. We zien het wel.

Is toch al rond? Er zullen vast een hoop gele kaarten vallen volgend seizoen

vigil schreef:
(quote)

Presteert wel super met een heel klein budget en speelt goed voetbal, toch een verlies voor onze mooie stad

vigil schreef:

Haha leuke hint. Misschien

Martial

Co Adriaanse gaat naar Feyenoord let maar op.

Alsjeblieft zeg

Laat Feyenoord lekker Rotterdams blijven, oud Feyenoorders zat die "ervaring" hebben, als ze zo nodig ervaring erbij willen hebben.

Rudi S schreef:
(quote)
Presteert wel super met een heel klein budget en speelt goed voetbal, toch een verlies voor onze mooie stad
Daar heb je helemaal gelijk in, ik denk dat hij de beste prestatie aan het leveren is van alle clubs in de 1ste divisie. Waarschijnlijk een 2de plek met dat budget en achterland is echt een pracht prestatie. schijnt ook mede te komen door een ventje die het volgend jaar in De Kuip mag proberen

vigil schreef:
Daar heb je helemaal gelijk in, ik denk dat hij de beste prestatie aan het leveren is van alle clubs in de 1ste divisie. Waarschijnlijk een 2de plek met dat budget en achterland is echt een pracht prestatie. schijnt ook mede te komen door een ventje die het volgend jaar in De Kuip mag proberen

Laat maar naar Utrecht komen !!!

Joey van den Berg naar Feyenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:20 uur

geplaatst: vandaag om 13:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.