MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Moet De Boet het veld ruimen?

https://pbs.twimg.com/media/CCt32ugW4AAOIu1.png

Europa Leauge vanavond
Leuk dat er eens een Belgische ploeg zo ver is doorgedrongen.

Kijk wel uit naar Wolfsburg - Napoli, dat lijkt me wel een leuke wedstrijd te worden.

trebremmit schreef:
Kijk wel uit naar Wolfsburg - Napoli, dat lijkt me wel een leuke wedstrijd te worden.

Ik ook
Ook een Belgisch tintje met Kevin De Bruyne tegen Dries Mertens.

Zal wel kwaliteitsloze livestream worden want hier wordt enkel Club Brugge- Die gozers uit Oekraïne uitgezonden.

vigil schreef:
Moet De Boet het veld ruimen?

Ik neem aan dat je Frank de bedoeld vigil ?of toch tuincentrum.......?

Nou ja,niemand wordt echt blij van Ajax momenteel. Jopie Cruyff komt eind v/d maand naar Amsterdam vanwege de spanningen in de jeugdopleiding, maar ik vermoed dat ie daar niet alleen voor komt.

Misschien moet Frank maar eens een nieuwe uitdaging aangaan.

Ernie schreef:
(quote)

Ik ook
Ook een Belgisch tintje met Kevin De Bruyne tegen Dries Mertens.

Zal wel kwaliteitsloze livestream worden want hier wordt enkel Club Brugge- Die gozers uit Oekraïne uitgezonden.

De Bruyne is wel een geweldige voetballer, Mertens wat minder.

En natuurlijk Dost tegen De Guzman (halve Nederlander )

Ja, Frankie

bikkel2 schreef:
(quote)

Ik neem aan dat je Frank de bedoeld vigil ?of toch tuincentrum.......?

Nou ja,niemand wordt echt blij van Ajax momenteel. Jopie Cruyff komt eind v/d maand naar Amsterdam vanwege de spanningen in de jeugdopleiding, maar ik vermoed dat ie daar niet alleen voor komt.

Misschien moet Frank maar eens een nieuwe uitdaging aangaan.

Dat laatste zou kunnen, maar niet omdat Jopie dat wil. Iemand die zich dik 4 jaar heeft ingezet voor de club en 4 keer kampioen is geworden moet zich niet weg laten sturen door de beste stuurlui...

De Boer heeft veel credits opgebouwd, dus wegsturen zal ook niet aan de orde zijn.
Maar hij zal toch zelf ook constateren dat Ajax onder zijn leiding behoorlijk teleurstelt.... en dat is niet van de laatste tijd. Het sprankelt voor geen meter meer en het is knap vervelend om 90 minuten Ajax uit te zitten.

Frank de Boer heeft het prima gedaan maar ik denk dat hij niets meer toe te voegen heeft.
Voor hemzelf wellicht ook beter om eens verder op te kijken'- mits die mogelijkheid zich voor doet natuurlijk.

Die credits is De Boer vakkundig aan het verspelen en bij een groot deel van de aanhang heeft hij ze al verspeeld dit seizoen. Kampioen worden is leuk, maar progressie zit er al jaren niet meer in.

De vraag is en blijft of Ajax nu eens de beurs gaat trekken. En dan met name naar wat oudere en ook nog goede, ervaren spelers. Wat natuurlijk verdomd moeilijk is. Wie wil er naar de Nederlandse comp gaan? Hooguit ex Ajax spelers en dan komt van der Vaart eventueel in beeld? Maar die lijkt meer interesse te hebben om zijn al goed gevulde zakken nog verder te vullen.
Zou Ajax daarin wel slagen dan lijkt het mij in ieder geval interssant om te zien wat Frankie er dan van gaat brouwen.

We hebben dit jaar in ieder geval een kampioen die ook nog eens een aardig kampioens waardig punten aantal heeft.

En daar zullen waarschijnlijk nog meer doelpunten bijkomen als ze blijven luisteren naar deze man

Luc Nilis tekent voor 2 jaar als spitsentrainer bij PSV - sporza.be

Luc is absoluut een fenomeen voor PSV/Nederlandse begrippen gebleken. Laats nog een erg mooie docu over hem gezien. In belgen land nooit zo gewaardeerd begreep ik. Maar wat een verfijnde en mooie voetballer was dat zeg !!! En PSV is zijn club. Prima zet lijkt me.
Nu maar hopen dat ze hem niet weer wegsturen daar in lampen land.

chevy93 schreef:
Die credits is De Boer vakkundig aan het verspelen en bij een groot deel van de aanhang heeft hij ze al verspeeld dit seizoen. Kampioen worden is leuk, maar progressie zit er al jaren niet meer in.

Het voetbal is niet om aan te zien, maar qua punten doen ze het anders helemaal niet slecht, ze gaan waarschijnlijk meer punten halen dan vorig seizoen en misschien zelfs wel meer punten dan in al hun kampioensjaren onder De Boer.

Dit seizoen is er gewoon een club die veel meer punten haalt dan dat Ajax de afgelopen jaren heeft gedaan. Dat Ajax nu 2e wordt zegt meer over de tegenstand dan Ajax zelf.

Je zou kunnen zeggen dat Ajax nu 5 jaar achter elkaar hetzelfde presteert met een steeds mindere selectie. Of dat aan De Boer ligt, weet ik niet. Er wordt wel erg slecht ingekocht (en dan ook nog eens veel dezelfde soort spelers) en teveel op de jeugdopleiding vertrouwd.

Ik vraag me verder eigenlijk meer af wat de rol van Bergkamp is, want welke aanvaller is er nou eigenlijk serieus op vooruitgegaan de afgelopen jaren?

iggy schreef:
Luc is absoluut een fenomeen voor PSV/Nederlandse begrippen gebleken. Laats nog een erg mooie docu over hem gezien. In belgen land nooit zo gewaardeerd begreep ik. Maar wat een verfijnde en mooie voetballer was dat zeg !!! En PSV is zijn club. Prima zet lijkt me.
Nu maar hopen dat ze hem niet weer wegsturen daar in lampen land.

En maar hopen dat ie zelf zijn boeltje op de rit houdt.

Heb die docu ook gezien.
Ik was nog ietsje te jong om zijn topperiode mee te maken maar tussen 1998 en 2000 heb ik
hem regelmatig een mooie bal zien trappen.

In België voelde hij zich inderdaad ondergewaardeerd.
Gelukkig kon ie dat complex van zich afspelen bij PSV.

Tragisch hoe het afgelopen is met zijn carrière bij Aston Villa maar hij wist wel te zeggen in de docu dat hij heel blij was met zijn ene doelpunt daar

herman schreef:
(quote)

En maar hopen dat ie zelf zijn boeltje op de rit houdt.

Ik kreeg via die docu wel de indruk dat hij prive wat stabieler is geworden. Na inderdaad een wat mindere periode.

Maar wat een doelpunt scoorde luc oa bij PSV-Bayern Munchen (2-1?). Zelfs Lothar was onder de indruk tijdens zijn Nederlands interview. Ein sontag shus of zoiets, en toen viel het licht uit daar in Eindhoven cq lampen land . Lothar bleef beleefd. Want die zat in zijn pro Nederlands offensief program ha.

Ja, Nilis was absoluut geweldig in zijn PSV-periode. Van zo'n speler in de eredivisie kun je nu alleen nog maar dromen.

Geweldige goal ook hierboven.

Wat staan ze bij Wolfsburg te blunderen achterin zeg, hele team is niet best trouwens, heb ze wel eens beter zien spelen.

De beroemde clubarts van Bayern is trouwens opgestapt omdat ie ruzie heeft met Guardiola.
Moet nog zien hoe lang Guardiola nog in Munchen zit, laatst zat hij ook heel cynisch te klappen naar die arts, filmpje staat wel ergens op internet.
Wel balen voor Robben, hij was erg tevreden met de medische staf.

Zo'n 3 weken geleden hier een bericht gepost over, in mijn ogen, opvallend gedrag van onze vriend Gözübüyük (o.a. tijdens Feyenoord - Excelsior). Op zijn minst toevallig te noemen....

panjoe (moderator)
Zo, da's snel. PSV na drie minuten al op 1-0 in de kampioenswedstrijd door De Jong.

Gefeliciteerd PSV'ers voor zover we die hier hebben. Een tussen jaartje moet kunnen hè

Dank je. 1e jaar van een lustrum

Linius schreef:
Gefeliciteerd PSV'ers voor zover we die hier hebben. Een tussen jaartje moet kunnen hè

Thanks! Maar ik hoop dat t een begin is van een paar mooie jaren!

7 mooie jaren verwacht ik hier in Eindhoven.

Ben vooral benieuwd hoe PSV gaat handelen deze zomer. Depay en Wijnaldum lijken me haast zekerheidjes voor een vertrek. Willems wellicht. Er zal goed ingekocht moeten worden. Of heeft PSV stiekem toch jeugdspelers verborgen gehouden?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:00 uur

geplaatst: vandaag om 15:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.