MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Tsja, ik heb wel een beetje een zwak voor Immers. Vorig jaar had ie misschien zelfs in "mijn" basis-elf gestaan.

Dit seizoen was ie minder, maar niet in oktober/november. Later werd Kazim idd van meer waarde.

Immers was ronduit slecht, zo'n beetje in iedere wedstrijd.

Vorig jaar speelde Feyenoord veel de lange bal op Pelle, om daarbij aan te sluiten. In dat spelletje gedijde Immers nog wel... In het combinatievoetbal dat Feyenoord dit seizoen tracht te spelen heeft Immers 0,0 meerwaarde. Hoop van harte dat een Engelse club een leuk bedragje voor hem over heeft en dat Vilhena of Toornstra volgend seizoen de kans krijgen op die positie.

Mijn team van het jaar:
Cillessen; Arias, van Beek, Botteghin, Willems; Clasie, Guardado, Gudelj; Traoré, Uth, Depay

Nicolage Rico schreef:
Immers was ronduit slecht, zo'n beetje in iedere wedstrijd.

Die gaat het Gillette klassement ook niet winnen.

Uiteindelijk heeft Lex te weinig in zich om met enige regelmaat doorslaggevend spel te bieden.
Feyenoord is uiteraard geen gemakkelijke club om voor te spelen.

Hij lijkt mij niet degene die Kuijt van ballen gaat voorzien.
Misschien is het een idee dat Immers zonder gezichtsverlies weer terug kan naar Den Haag.

Immers als opvolger van De Leeuw naar Groningen wellicht?

Nee dank je.

Immers werkt altijd hard en in vorm kan ie best voor betekenis zijn voor Feyenoord.....heeft ie wel bewezen. Zeker geen topvoetballer natuurlijk.
De laatste tijd valt ie echter tegen, maar afserveren vind ik erg kort door de bocht.
Immers is ook best populair bij de fans.

bikkel2 schreef:
Immers werkt altijd hard en in vorm kan ie best voor betekenis zijn voor Feyenoord.....heeft ie wel bewezen. Zeker geen topvoetballer natuurlijk.
De laatste tijd valt ie echter tegen, maar afserveren vind ik erg kort door de bocht.
Immers is ook best populair bij de fans.

Frans Bauer is ook populair bij de fans - toch kun je die als muziekliefhebber best afserveren.

Fransje is toch immers onze volkszanger...

bikkel2 schreef:
Fransje is toch immers onze volkszanger...

Nee daarover bestaat volstrekte duidelijkheid - het waren er 2, beiden met een anker in Mokum (van verschillende generaties):

Tante Leen - Oh Johnny. - YouTube

Andre Hazes - Het laatste rondje - YouTube

weet ik toch.

bikkel2 schreef:
maar afserveren vind ik erg kort door de bocht.
Je weet hoe het werkt onder bepaalde Feyenoorders hier in dit topic als het over hun spelers/trainers/directie/overig gaat!

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Je weet hoe het werkt onder bepaalde Feyenoorders hier in dit topic als het over hun spelers/trainers/directie/overig gaat!

Ja, want je moet in permanente juichstemming verkeren over je club. Vooral in het seizoen dat ze al in maart helemaal nergens meer om spelen... Niemand serveert Immers af, men zegt alleen dat hij dit seizoen niet goed speelt, technisch tekort komt voor het spel dat Feyenoord wil spelen en dat men liever een andere speler op zijn positie ziet. Lijkt me niet dat iemand met kijk op voetbal dat kan tegenspreken?

Ik vond hem in de poulefase van de europa league vaak toch wel nuttig spelen. Daar was hij in ieder geval geen vertragende factor en liet ie anderen beter spelen. En hij brengt ook wat pit mee die andere spelers vaak wel missen. Maar dit seizoen was wel minder dan het vorige.

Titmeister schreef:
Ja, want je moet in permanente juichstemming verkeren over je club. Vooral in het seizoen dat ze al in maart helemaal nergens meer om spelen... Niemand serveert Immers af, men zegt alleen dat hij dit seizoen niet goed speelt, technisch tekort komt voor het spel dat Feyenoord wil spelen en dat men liever een andere speler op zijn positie ziet. Lijkt me niet dat iemand met kijk op voetbal dat kan tegenspreken?

Voor MJ_DA_MAN is zelfs kritiek op Munsterman al te veel.

Ik weet niet wie MJ_DA_MAN wil scharen onder goede, minder goede en slechte spelers in dit land. Meestal komt hij niet veel verder dan trollen tegen mensen die er een mening over hebben.

Ik volg Feyenoord al bijna 50 jaar, door dik en dun, mijn eerste Feyenoord shirt was van toen ik 4 jaar oud was, inmiddels wat vaal maar nog wel geheel zonder reclame.
Clubs zijn net als een goed huwelijk: soms mag er best wel eens wat servies tegen de muur.

Het alternatief is al dat gezwijmel van mensen die met een roze bril kritiekloos achter hun cluppie en bestuurders blijven aanhuppelen.

Ik hoor hier redelijk eerlijke ervaringen van mensen die in de Kuip zijn geweest. FOX zet Feyenoord, net als vele andere clubs, wekelijks op de buis. Daardoor valt over het spel ook niks meer te verbergen. Hoeveel programma's zijn er wel niet op TV over voetbal. We hebben geen standup comedians maar wel onze eigen standup voetbalpraters.

Wordt er goed of slecht gespeeld in ons land, het bewijs is wekelijks te aanschouwen. Zo is er geen Ajaxied die nog zal kunnen volhouden dat hij wekelijks zit te genieten.

Er zijn in Nederland dan ook voldoende spelers die door het ijs zakken, trainers, bestuurders.
MJ_DA_MAN wil graag critici daarvan de mond snoeren en afserveren. Maar helaas, zolang er voetbal blijft bestaan zal er over worden gesproken. Zeker ook door liefhebbers van Rotterdam Zuid, al was het alleen al door het grote aantal aanhangers.

Zo zeg, dat zelfs een korrelzouterig bericht al zoveel emoties losmaakt bij onze Feyenoord-vrinden!

Ik let er normaal echt niet op, maar dat kapsel van Bale werkt echt enorm hard op mijn lachspieren!

FRIPI
corn1holio1 schreef:
Ik let er normaal echt niet op, maar dat kapsel van Bale werkt echt enorm hard op mijn lachspieren!

Hij anders een behoorlijke paardenbek.

Dat is Javier Bardem. Volgende keer geen foutje meer maken, anders moet je weg.

Javier Balem dan.

Ah, ik vat hem nu pas helemaal. Dat is bale.

MJ_DA_MAN schreef:
Ah, ik vat hem nu pas helemaal. Dat is bale.

Dit is ook Bale, maar zeg in zijn geval maar niks over zijn kapsel...
http://cineville.nl/sites/all/files/americanpsychochristianbale.jpg

Godallemachtig, wat is die Braziliaan David Luiz toch slecht.
Twee keer gepoort door Suarez, twee keer een doelpunt voor Barcelona, wat een gênante vertoning. En dat zijn dan nog alleen de fouten waar doelpunten uit zijn gekomen.

Het doet me weer helemaal denken aan de Luiz van het afgelopen WK.
En maar tientallen miljoenen neerleggen voor die mislukkeling. Salaris van 6 nullen.

Ze kunnen bij PSG beter Derrick Luckassen van AZ halen, dat scheelt een hoop in de exploitatie. En slechter doet hij het toch niet.

Luiz was niet fit, had nooit mogen spelen. Maar heb wel genoten van Suarez. Wat een heerlijke goals.

Dat hij niet fit was bleek nergens uit. Hij kan gewoon niet verdedigen. Dit soort spelmomenten overkomt hem keer op keer. Wel of niet geblesseerd maakt bij hem niet uit.

Nou, hij heeft ook wel ijzersterke wedstrijden gespeeld. Maar vandaag niet nee.

Wedden dat de NOS volgende week Barcelona-Paris St Germain gaat uitzenden en niet Bayern Munchen-FC Porto ??

Wat een droom voorhoede bij Barca ! Dracula was ook lekker bezig vanavond. Begint zich steeds beter te proflleren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.