MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
PSV heeft een jeugdafdeling?

Gefeliciteert PSVers. Hopelijk volgend seizoen weer wat meer spanning.

GrafGantz schreef:
PSV heeft een jeugdafdeling?

Jep! Best aardige spelers komen er vandaan zo nu en dan.

http://i.imgur.com/woQPeDv.jpg

Riechedly Bazoer Great Goal - Ajax - FC Twente 2-1 15/02/2015 HD - YouTube

Voor alle supporters van PSV welgemeende felicitaties. De terechte kampioen, want veruit de beste dit jaar. Ook mooi dat het bereikt wordt in het eigen stadion (hoewel tegen mijn favoriete ploeg), want is toch altijd wel wat een anticlimax als het buitenshuis behaald wordt qua feest en het vieren.

Aan de ene kant is buitenshuis winnen minder leuk. Aan de andere kant is zo'n bustocht met de schaal op weg naar de thuisstad ook wel iets bijzonders. Overal supporters langs de snelweg, chaos in de stad. Bijzonder sfeertje wel.

Ook mijn felicitaties aan de supporters van PSV.

En nu ook een keertje jullie best doen in de Europacup, beste PSV'ers

Geen champagne in huis, maar op gepaste wijze gevierd met een Brunello di Montalcino uit 2008 - een goed verstaander begrijpt waarom!

Misschien tijd voor een nieuw kwartet - Ajax heeft er één; PSV al twee - tijd voor een derde.
Proost, jongens

herman schreef:
En nu ook een keertje jullie best doen in de Europacup, beste PSV'ers

Dit jaar hebben ze het toch niet slecht gedaan, ik bedoel van Zenit verliezen is geen schande, zelfs Sevilla wist daar thuis met moeite van te winnen afgelopen donderdag.

bikkel2 schreef:

Ik sluit mij daarbij aan, van harte allemaal.
En die spanning gaat er echt wel komen, zo simpel als dit jaar mogen er geen punten meer worden weggegeven.

Ik hou het op een jaartje tussenpaus. Volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen!

bikkel2 schreef:

Spanning wordt overschat, zo was het toch prima

Spanning is niet goed voor je. PSV mag nog wel even een paar jaar doorgaan met makkelijk kampioen worden. Heb ik helemaal geen probleem mee.

We zullen zien....... ik verwacht dat PSV wel wat toonaangevende spelers kwijt gaat raken.
Depay naar Louis bjv.

Volgend seizoen zal er geen spanning zijn voor PSV. Maar leuk zullen ze dat niet vinden

Tina Turner draait hier overuren.

bikkel2 schreef:
We zullen zien....... ik verwacht dat PSV wel wat toonaangevende spelers kwijt gaat raken. Depay naar Louis bjv.

Dat levert geld op en anders kunnen ze vast het parkeerterrein onder het parkeerterrein nog wel verkopen aan de Gemeente Eindhoven

Nou... vooruit dan maar... gefeliciteerd.... PSV-ers.

Feyenoord ook gefeliciteerd.

Amstel! Amstel! Amstel!

Ondertussen in Rotterdam...

herman schreef:
Feyenoord heeft de vierde begroting van Nederland, een vierde plaats zou toch netjes zijn? (...)

Al zie ik Vitesse er nog wel overheen gaan en derde worden als ze zo doorgaan. Die spelen de laatste weken wel erg goed.

Het kan nog steeds. Wordt nog bibberen voor Rutten en co met uitwedstrijden tegen Groningen en PEC en de thuiswedstrijd tegen Vitesse. Vitesse moet verder nog tegen ADO en Utrecht die min of meer veilig zijn.

Ajax heeft nu aan een punt genoeg om de tweede plaats veilig te stellen.

Martial
Nog 3 wedstrijden en dan zijn we gelukkig verlost van die tactische onbenul van een Fred Rutten, wat een ongelofelijke wanprestatie vanmiddag en wat een slap tyfus zooitje.

Als ze de komende 3 wedstrijden ook zo spelen als tegen de GAE vanmiddag komt er geen punt meer bij, hopen dat Groningen zich volgende week spaart voor de bekerfinale

Martial
Running On Empty schreef:
Dat levert geld op en anders kunnen ze vast het parkeerterrein onder het parkeerterrein nog wel verkopen aan de Gemeente Eindhoven

Forza Utreg

Running On Empty schreef:

Omdat ik geloof in mensen in staat stellen hun eigen keuzes te maken, mag je zelf kiezen:

a. dit is een domme uitspraak
b. dit is een hypocriete uitspraak
c. beide
Toelichting: als inwoner van Utrecht ben ik HEEL goed bekend hoeveel geld de gemeente Utrecht in de lokale FC heeft gestoken; dat zal alles bij elkaar zo'n slordige 70 miljoen zijn (Hans Spekman, PvdA, heeft er tribunekaart voor het leven van over gehouden, als voorvechter voor het belang van de FC - "recreatieve functie". In het geval van PSV ging het om een sale and lease-back constructie, volstrekt gebruikelijk en legaal.

Martial krijgt 10 punten voor het klassement "zeur van de week" - uiteindelijke hoofdprijs van het klassement: een gouden eikel

Alflen kan zo de nieuwe assistent worden van Rutten!

Martial schreef:
Nog 3 wedstrijden en dan zijn we gelukkig verlost van die tactische onbenul van een Fred Rutten, wat een ongelofelijke wanprestatie vanmiddag en wat een slap tyfus zooitje.
Als ze de komende 3 wedstrijden ook zo spelen als tegen de GAE vanmiddag komt er geen punt meer bij, hopen dat Groningen zich volgende week spaart voor de bekerfinale

Alleen als deze spelersgroep tot het uiterste wordt gemotiveerd, worden er successen geboekt. Ik denk dat de selectie al behoorlijk boven hun kunnen en dus boven verwachting heeft gepresteerd. Maar dat hou je niet het hele seizoen vol. En dan heb je ook rustig dit soort wedstrijden.

Ben benieuwd, wie er weggaan en wie er naast Kuijt gaan komen.

Nu is het de duurste tijd van het jaar. Je ziet PSG etc zich melden voor bijvoorbeeld Depay. (Dat hij meer dan 20 miljoen moet opleveren is overigens ook onbegrijpelijk. Zonde van je geld.)
Van Geel zal rond augustus gaan kijken wie er voor weinig nog zijn aan te trekken.

Mjuman schreef:
(quote)

In het geval van PSV ging het om een sale and lease-back constructie, volstrekt gebruikelijk en legaal

Volgens mij moet de Europese commissie (staatsteun) daar nog een uitspraak over doen. PSV betaalt huur aan de gemeente die hoger is dan de hypotheek die de gemeente moet voldoen voor de aankoop van de grond. Is best over nagedacht lijkt me zo.

Ik zou Kazim er proberen bij te houden als ik van Geel was.
Ik geef toe dat ik in het begin dacht; " wat voegt die druktemaker in vredensnaam toe? "
Maar ik vind eigenlijk dat hij zich best ontwikkelt heeft in een korte tijd.
Een technicus is het niet en zal het nooit worden, maar zijn werklust, beter wordende inzicht + aardige acties, zijn absoluut niet onopgemerkt gebleven.

Welke rol er voor hem is volgend seizoen, zal moeten blijken. Kuyt zal natuurlijk de 1e spits worden.

Broem schreef:
(quote)

Volgens mij moet de Europese commissie (staatsteun) daar nog een uitspraak over doen. PSV betaalt huur aan de gemeente die hoger is dan de hypotheek die de gemeente moet voldoen voor de aankoop van de grond. Is best over nagedacht lijkt me zo.

Oei, nu spreek je de grote Mjuman tegen. Dan moet je ook incalculeren dat je ook in het klassement komt van "zeur of de de week". Welliswaar niet eerste want die prijs is al vergeven.
Maar wie weet?De volgende week? Rijmt ook nog ha.

Mjuman schreef:
Omdat ik geloof in mensen in staat stellen hun eigen keuzes te maken, mag je zelf kiezen:
a. dit is een domme uitspraak
b. dit is een hypocriete uitspraak
c. beide

Je vergeet keuze d.

d. krijg een mede MuMe gebruiker in no-time op de kast

Wat een bizarre uitslagen vandaag. FC Utrecht gelukkig veilig nu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.