MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:

Nja, trebremmit heeft wel gelijk dat hij op het veld alleen maar met zichzelf bezig is. Maar je hebt ook gelijk, vaak wordt zijn gedrag buiten het veld overschaduwt door zijn gedrag op het veld.

Toch opvallend dat hij dan wel de meeste assists van het team heeft en alleen voorbij gegaan wordt door Messi in La Liga. Hij heeft z'n maniertjes en daar kan je van houden of niet.

Naar ik begrijp is Ronaldo de eerste op de training en de laatste om weg te gaan. Zijn teamgenoten spreken allemaal zeer lovend over hem. En zo'n iets te handig geknipt gifje zou gelijk weer maken dat het een egoïst etc. is? Het zal allemaal wel. Typische sensatiejournalistiek weer. Arbeloa boeide het niets, er is 3-0 gewonnen en heeft hij zelf eigenlijk gereageerd?

Morgen is het zover.
Hopen dat het een feestje wordt, ik zeg 3-1 voor Groningen maar het gaat niet makkelijk worden denk ik. Naar ik heb begrepen gaan er alleen al 250 bussen vanuit Groningen naar Rotterdam.
De Euroborg was afgesloten omdat men 10.000 supporters verwachtte bij de laatste training en dit organisatorisch niet mogelijk was. Haha, mooie dagen zo.
http://static3.ad.nl/static/photo/2015/1/5/7/20150502111530/media_xll_2963887.jpg

trebremmit schreef:
Nog twee nachtjes slapen en dan de wedstrijd van het jaar.

Las gister dit verhaal in de krant, kreeg er kippenvel van. geluksengel

Indrukwekkend verhaal.

chevy93 schreef:
Naar ik begrijp is Ronaldo de eerste op de training en de laatste om weg te gaan. Zijn teamgenoten spreken allemaal zeer lovend over hem. En zo'n iets te handig geknipt gifje zou gelijk weer maken dat het een egoïst etc. is? Het zal allemaal wel. Typische sensatiejournalistiek weer. Arbeloa boeide het niets, er is 3-0 gewonnen en heeft hij zelf eigenlijk gereageerd?

Snapte de frustratie bij hem wel. Twee keer schiet iemand vlak voor zijn neus de bal in het doel. Het kan maar zo dat die momenten uiteindelijk beslissend blijken te zijn voor wie de topscorertitel pakt in La Liga. Dat is gewoon een mooie prestigestrijd tussen Ronaldo en Messi, de twee allerbeste voetballers ooit. Arbeloa gunt zijn teamgenoot die titel waarschijnlijk ook oprecht. Als ie had geweten dat Ronaldo hem had kunnen maken was ie er waarschijnlijk wel afgebleven.

Gelukkig maakt Ronaldo er wel weer 3. Gaat een mooie ontknoping worden zo.

Met die titel is Messi niet zo bezig, want die gunt Neymar de strafschop. Aardig.

Kill_illuminati schreef:
Ongelooflijk hoeveel geld er in die wedstrijd omgaat. Duizelingwekkend.

Ronduit obsceen, 400 miljoen dollar voor een handgemeen. Dat kunnen ze beter naar Nepal sturen. Ik las dat die Amerikaan een bitje ter waarde van 25.000 dollar heeft, gevuld met snippers van bankbiljetten. Dan spoor je toch niet helemaal. Ik ga niet kijken, maar ik hoop dat die Filipijn wint.

Paap_Floyd schreef:
Met die titel is Messi niet zo bezig, want die gunt Neymar de strafschop. Aardig.

Even daarvoor had Messi er een van Neymar gestolen.

Tip voor de snookerliefhebbers. Ontzettend spannend potje nu bezig: halve finale WK en het lijkt een beslissende 33e frame te gaan worden. Hup Trump!

Hup Judd!! Zou vet zijn als-ie wint, terwijl-ie in 32 frames geen enkele keer op voorsprong heeft gestaan

Ik vind wel dat ie dat lelijke Burger King logo van zijn jasje moet halen. Geen gezicht.

Potverdorie, wat een snookerpartij... Hopelijk kan Bingham nu ook van die koorknaap winnen, maar ik vrees dat-ie morgenmiddag niet helemaal okselfris begint.

En eens wat betreft de Burger King. Trump ziet er ook wel zonder logo uit als een weekendkracht hamburgerbakker.

Wat een geweldige game 7 tussen LA Clippers en San Antonio Spurs. Belooft wat voor de rest van de play-offs.

Jammer voor Pacquiao, maar voor mij blijft hij de absolute winnaar.
Al is het alleen maar om onderstaande foto
http://cdn3.sbnation.com/assets/4137953/Pacquiao_Dylan_V0P2769a.jpg

Ons Crewlid Bert van harte!

trebremmit schreef:
Naar ik heb begrepen gaan er alleen al 250 bussen vanuit Groningen naar Rotterdam.
+ wat trekkers. Dat zou een mooie thuisreis geweest zijn, 9 uur lang bedroefd.

Maar goed, Groningen dus de beker. Gefeliciteerd!

Congrats trebremmit!

Bedankt!

Geweldig feest gehad op de Grote Markt, hoop dat ik morgen geen enorme kater heb.
Mooi ook om te zien dat de supporters er in De Kuip een feest van hebben gemaakt, volgens mij is het allemaal erg vriendschappelijk verlopen.

https://pbs.twimg.com/media/CEGeTqTUMAEn1Pa.jpg

trebremmit, Hendrik68 en alle andere FC-fans van harte. Het is jullie gegund. Zo'n KNVB-beker winnen is voor dergelijke clubs het mooiste wat er is (want het hoogst haalbare). Zo blijft zes jaar geleden voor mij de mooiste voetbaldag uit mijn leven. Maak er ook de rest van de week een mooi feestje van.

Alle FC Groningen fans gefeliciteerd (vanuit San Diego). Netjes gedaan

Volgend jaar is de finale FC Utrecht-Sparta heb ik net in mijn glazen bol gezien.

Mooie glazen bol!

Ik moet eerlijk zeggen dat, voetballend gezien, FC Groningen vermoedelijk verder gaat komen dan PEC Zwolle. Vooropgesteld dat ze niet direct 5 dragende spelers gaan verliezen....

Ik noem verder geen namen, maar uiteraard wordt menig speler nu bekeken.

Chery zal wel vertrekken. Hopen dat Botteghin blijft, want wat was die goed gister.

Ben wel benieuwd waar Chery heengaat, zou een mooie zijn geweest voor Feyenoord.

Ook meegefeest op de Grote Markt. Verder geen voetbalfan, maar woon om de hoek. Was sfeervol!

trebremmit schreef:
Hopen dat Botteghin blijft, want wat was die goed gister.

Die is toch het hele seizoen al top, hij zou een mooie vervanger van Rekikkiek zijn.

Zet de kannetjes koffie maar klaar, het kan nog wel eventjes duren in Sheffield... Is het niemand trouwens opgevallen dat Michael Stipe de scheidsrechter is?

Wat een geweldig frame is dit zeg, wat een spanning

Congratz Stuart Bingham na 20 jaar eindelijk wereldkampioen snooker waarmee hij de op een na oudste wereldkampioen is geworden na Ray Reardon.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.