Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2015, 15:26 uur
trebremmit schreef:
Maar ja dat schijnt nogal moeilijk te zijn als je alleen maar met jezelf bezig bent.
Cristiano verblijdt gehandicapte jongen met shirt - AD.nl Maar ja dat schijnt nogal moeilijk te zijn als je alleen maar met jezelf bezig bent.
Ronaldo vervult droom jongen met kanker | Voetbalblog.nl
Is Cristiano Ronaldo toch een goede jongen? - Grazia.nl
Cristiano Ronaldo biedt Madeira hulp aan - AD.nl
CRISTIANO RONALDO: The amazing charity work of Real Madrid's superstar | Spanish Football News | Tribal Football - tribalfootball.com
Hidden side of a superstar: Cristiano Ronaldo pays for boy's life-saving treatment | Showbiz | News | Daily Express - express.co.uk
Cristiano Ronaldo reportedly donates ?1.5mn to children in Gaza ? RT Sport
Teaming Up Against Child Hunger and Obesity - Save the Children - savethechildren.org
Moet ik nog even doorgaan? Die hetze tegen Ronaldo wordt met de dag belachelijker.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 15:30 uur
Nja, trebremmit heeft wel gelijk dat hij op het veld alleen maar met zichzelf bezig is. Maar je hebt ook gelijk, vaak wordt zijn gedrag buiten het veld overschaduwt door zijn gedrag op het veld.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 15:40 uur
Toch opvallend dat hij dan wel de meeste assists van het team heeft en alleen voorbij gegaan wordt door Messi in La Liga. Hij heeft z'n maniertjes en daar kan je van houden of niet.
Naar ik begrijp is Ronaldo de eerste op de training en de laatste om weg te gaan. Zijn teamgenoten spreken allemaal zeer lovend over hem. En zo'n iets te handig geknipt gifje zou gelijk weer maken dat het een egoïst etc. is? Het zal allemaal wel. Typische sensatiejournalistiek weer. Arbeloa boeide het niets, er is 3-0 gewonnen en heeft hij zelf eigenlijk gereageerd?
Naar ik begrijp is Ronaldo de eerste op de training en de laatste om weg te gaan. Zijn teamgenoten spreken allemaal zeer lovend over hem. En zo'n iets te handig geknipt gifje zou gelijk weer maken dat het een egoïst etc. is? Het zal allemaal wel. Typische sensatiejournalistiek weer. Arbeloa boeide het niets, er is 3-0 gewonnen en heeft hij zelf eigenlijk gereageerd?
0
geplaatst: 2 mei 2015, 17:03 uur
Morgen is het zover. 
Hopen dat het een feestje wordt, ik zeg 3-1 voor Groningen maar het gaat niet makkelijk worden denk ik. Naar ik heb begrepen gaan er alleen al 250 bussen vanuit Groningen naar Rotterdam.
De Euroborg was afgesloten omdat men 10.000 supporters verwachtte bij de laatste training en dit organisatorisch niet mogelijk was. Haha, mooie dagen zo.
http://static3.ad.nl/static/photo/2015/1/5/7/20150502111530/media_xll_2963887.jpg

Hopen dat het een feestje wordt, ik zeg 3-1 voor Groningen maar het gaat niet makkelijk worden denk ik. Naar ik heb begrepen gaan er alleen al 250 bussen vanuit Groningen naar Rotterdam.
De Euroborg was afgesloten omdat men 10.000 supporters verwachtte bij de laatste training en dit organisatorisch niet mogelijk was. Haha, mooie dagen zo.

http://static3.ad.nl/static/photo/2015/1/5/7/20150502111530/media_xll_2963887.jpg
0
geplaatst: 2 mei 2015, 21:41 uur
trebremmit schreef:
Nog twee nachtjes slapen en dan de wedstrijd van het jaar.
Las gister dit verhaal in de krant, kreeg er kippenvel van. geluksengel
Nog twee nachtjes slapen en dan de wedstrijd van het jaar.

Las gister dit verhaal in de krant, kreeg er kippenvel van. geluksengel
Indrukwekkend verhaal.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 21:49 uur
chevy93 schreef:
Snapte de frustratie bij hem wel. Twee keer schiet iemand vlak voor zijn neus de bal in het doel. Het kan maar zo dat die momenten uiteindelijk beslissend blijken te zijn voor wie de topscorertitel pakt in La Liga. Dat is gewoon een mooie prestigestrijd tussen Ronaldo en Messi, de twee allerbeste voetballers ooit. Arbeloa gunt zijn teamgenoot die titel waarschijnlijk ook oprecht. Als ie had geweten dat Ronaldo hem had kunnen maken was ie er waarschijnlijk wel afgebleven.
Gelukkig maakt Ronaldo er wel weer 3. Gaat een mooie ontknoping worden zo.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 22:22 uur
Met die titel is Messi niet zo bezig, want die gunt Neymar de strafschop. Aardig.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 22:35 uur
Kill_illuminati schreef:
Ongelooflijk hoeveel geld er in die wedstrijd omgaat. Duizelingwekkend.
Ongelooflijk hoeveel geld er in die wedstrijd omgaat. Duizelingwekkend.
Ronduit obsceen, 400 miljoen dollar voor een handgemeen. Dat kunnen ze beter naar Nepal sturen. Ik las dat die Amerikaan een bitje ter waarde van 25.000 dollar heeft, gevuld met snippers van bankbiljetten. Dan spoor je toch niet helemaal.
Ik ga niet kijken, maar ik hoop dat die Filipijn wint.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 22:38 uur
Paap_Floyd schreef:
Met die titel is Messi niet zo bezig, want die gunt Neymar de strafschop. Aardig.
Even daarvoor had Messi er een van Neymar gestolen.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 22:43 uur
Tip voor de snookerliefhebbers. Ontzettend spannend potje nu bezig: halve finale WK en het lijkt een beslissende 33e frame te gaan worden. Hup Trump!
0
geplaatst: 2 mei 2015, 22:44 uur
Hup Judd!! Zou vet zijn als-ie wint, terwijl-ie in 32 frames geen enkele keer op voorsprong heeft gestaan 

0
geplaatst: 2 mei 2015, 22:51 uur
Ik vind wel dat ie dat lelijke Burger King logo van zijn jasje moet halen. Geen gezicht.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 23:58 uur
Potverdorie, wat een snookerpartij... Hopelijk kan Bingham nu ook van die koorknaap winnen, maar ik vrees dat-ie morgenmiddag niet helemaal okselfris begint.
En eens wat betreft de Burger King. Trump ziet er ook wel zonder logo uit als een weekendkracht hamburgerbakker.
En eens wat betreft de Burger King. Trump ziet er ook wel zonder logo uit als een weekendkracht hamburgerbakker.
0
geplaatst: 3 mei 2015, 04:43 uur
Wat een geweldige game 7 tussen LA Clippers en San Antonio Spurs.
Belooft wat voor de rest van de play-offs.
Belooft wat voor de rest van de play-offs.
0
geplaatst: 3 mei 2015, 11:39 uur
Jammer voor Pacquiao, maar voor mij blijft hij de absolute winnaar.
Al is het alleen maar om onderstaande foto
http://cdn3.sbnation.com/assets/4137953/Pacquiao_Dylan_V0P2769a.jpg
Al is het alleen maar om onderstaande foto

http://cdn3.sbnation.com/assets/4137953/Pacquiao_Dylan_V0P2769a.jpg
0
geplaatst: 3 mei 2015, 20:08 uur
trebremmit schreef:
Naar ik heb begrepen gaan er alleen al 250 bussen vanuit Groningen naar Rotterdam.
+ wat trekkers. Dat zou een mooie thuisreis geweest zijn, 9 uur lang bedroefd. Naar ik heb begrepen gaan er alleen al 250 bussen vanuit Groningen naar Rotterdam.

Maar goed, Groningen dus de beker. Gefeliciteerd!

0
geplaatst: 4 mei 2015, 00:15 uur
Bedankt!
Geweldig feest gehad op de Grote Markt, hoop dat ik morgen geen enorme kater heb.
Mooi ook om te zien dat de supporters er in De Kuip een feest van hebben gemaakt, volgens mij is het allemaal erg vriendschappelijk verlopen.
https://pbs.twimg.com/media/CEGeTqTUMAEn1Pa.jpg
Geweldig feest gehad op de Grote Markt, hoop dat ik morgen geen enorme kater heb.

Mooi ook om te zien dat de supporters er in De Kuip een feest van hebben gemaakt, volgens mij is het allemaal erg vriendschappelijk verlopen.
https://pbs.twimg.com/media/CEGeTqTUMAEn1Pa.jpg
0
geplaatst: 4 mei 2015, 08:34 uur
trebremmit, Hendrik68 en alle andere FC-fans van harte. Het is jullie gegund. Zo'n KNVB-beker winnen is voor dergelijke clubs het mooiste wat er is (want het hoogst haalbare). Zo blijft zes jaar geleden voor mij de mooiste voetbaldag uit mijn leven. Maak er ook de rest van de week een mooi feestje van.
0
geplaatst: 4 mei 2015, 08:47 uur
Alle FC Groningen fans gefeliciteerd (vanuit San Diego). Netjes gedaan 
Volgend jaar is de finale FC Utrecht-Sparta heb ik net in mijn glazen bol gezien.

Volgend jaar is de finale FC Utrecht-Sparta heb ik net in mijn glazen bol gezien.

0
geplaatst: 4 mei 2015, 10:05 uur
Mooie glazen bol! 
Ik moet eerlijk zeggen dat, voetballend gezien, FC Groningen vermoedelijk verder gaat komen dan PEC Zwolle. Vooropgesteld dat ze niet direct 5 dragende spelers gaan verliezen....
Ik noem verder geen namen, maar uiteraard wordt menig speler nu bekeken.

Ik moet eerlijk zeggen dat, voetballend gezien, FC Groningen vermoedelijk verder gaat komen dan PEC Zwolle. Vooropgesteld dat ze niet direct 5 dragende spelers gaan verliezen....
Ik noem verder geen namen, maar uiteraard wordt menig speler nu bekeken.
0
geplaatst: 4 mei 2015, 11:40 uur
Chery zal wel vertrekken. Hopen dat Botteghin blijft, want wat was die goed gister.

0
geplaatst: 4 mei 2015, 11:46 uur
Ben wel benieuwd waar Chery heengaat, zou een mooie zijn geweest voor Feyenoord.
0
geplaatst: 4 mei 2015, 17:33 uur
Ook meegefeest op de Grote Markt. Verder geen voetbalfan, maar woon om de hoek. Was sfeervol!
0
geplaatst: 4 mei 2015, 18:26 uur
Die is toch het hele seizoen al top, hij zou een mooie vervanger van Rekikkiek zijn.

0
geplaatst: 4 mei 2015, 22:56 uur
Zet de kannetjes koffie maar klaar, het kan nog wel eventjes duren in Sheffield... Is het niemand trouwens opgevallen dat Michael Stipe de scheidsrechter is?
0
geplaatst: 5 mei 2015, 08:39 uur
Congratz Stuart Bingham na 20 jaar eindelijk wereldkampioen snooker waarmee hij de op een na oudste wereldkampioen is geworden na Ray Reardon.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.