MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Toch ben ik heel erg blij dat ik mijn portie oude comedy op de BBC 2 weer terug krijg

panjoe (moderator)
Lekker, Juve op 1-0!

Met Bayern, Barça en Real heb ik echt helemaal niks. Zeker niet nu Robben eruit ligt.

Ah shit, terwijl ik dit typ valt de 1-1.

panjoe schreef:
Lekker, Juve op 2-1!

Juventus

Zeer terechte winst. Wederom genoten van Pirlo. Wat een geweldenaar blijft dat toch.
Sjokt lekker mee.... maar ondertussen wel de mooiste ballen panklaar leggen.

Maakte ook wel een paar slippertjes, door hem moet Bonucci na 5 minuten al geel pakken. Maar ach, zo'n geweldige elegante speler. Die pass na 2 minuten alleen al.

Hopen dat Juve het uit vast kan houden, maar het zal verdomd lastig worden.

Nog gefeliciteerd berttimmer!

bikkel2 schreef:
Wederom genoten van Pirlo. Wat een geweldenaar blijft dat toch.
Sjokt lekker mee.... maar ondertussen wel de mooiste ballen panklaar leggen.

Nou, hij kan wel erg ver sjokken geloof ik. En dat op z'n 35e...

http://i60.tinypic.com/ienic6.jpg

GrafGantz schreef:
(quote)

Nou, hij kan wel erg ver sjokken geloof ik. En dat op z'n 35e...

Pirlo heeft waarschijnlijk gisteren 2x de afstand van Bale afgelegd en dan moet Bale het nog hebben vh rennen

Bale? Speelde die mee dan?

Geweldige voetballer, die Pirlo. Ook een man als Chiellini kan ik echt van genieten.

GrafGantz schreef:
Bale? Speelde die mee dan?

Ja en hij is ook in beeld geweest tijdens zijn wissel.

uffing schreef:
Ook een man als Chiellini kan ik echt van genieten.

Ik ook, stylist pur sang.

Maar met 2-1 heeft RM toch nog een redelijk goed uitgangspunt.

Ja, 1-0 is genoeg. Hoop dat Pogba weer mee kan doen, zou wel behoorlijk schelen.

Ik las ergens dat Ronaldo nog altijd last heeft van tendinitis, waardoor hij meer als 'poacher' speelt in plaats van de explosieve aanvaller.

Nicolage Rico schreef:
Nog gefeliciteerd berttimmer!

Thanks, vandaag de huldiging, helaas kan ik daar niet bij aanwezig zijn.

Als het waar is zou het best lachwekkend zijn, de hele familie Gudelj gaat werken bij Ajax.

Gudelj ontbreekt op training

trebremmit schreef:
Als het waar is zou het best lachwekkend zijn, de hele familie Gudelj gaat werken bij Ajax.

Gudelj ontbreekt op training

Het stond vanochtend in alle media, het was een idee van Ajax
Zo kun je mooi het salarisplafond omzeilen

http://images0.tcdn.nl/telesport/article24007343.ece/BINARY/q/gudelj+familie+bijgesneden+eijndhoven.JPG

Rudi S schreef:
(quote)

Het stond vanochtend in alle media, het was het idee van Ajax

Wat een zooitje dan daar in Amsterdam, dat is toch geen beleid meer.
En ze gaan Van der Vaart misschien ook nog halen las ik, nou lijkt mij dat ook niet echt een goed idee, ben wel benieuwd wat zijn vader dan voor functie krijgt.

trebremmit schreef:
(quote)

Wat een zooitje dan daar in Amsterdam, dat is toch geen beleid meer.
En ze gaan Van der Vaart misschien ook nog halen las ik, nou lijkt mij dat ook niet echt een goed idee.

Sabia krijgt de baan van Wim Jonk , die ziet het niet meer zitten.
Sinkgraven en/of Bazoer worden het kind van de rekening.
Heeft Botteghin eigenlijk een grote familie

panjoe (moderator)
Denk sowieso dat hij al lang en breed naar PSV was getrokken als Lemic niet zijn zaakwaarnemer was. Als Van der Vaart ook nog komt is het wel echt wanbeleid: dan zitten ze voor drie plekken op het middenveld met Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Serero, Schone, Gudelj en VdV.

Laat Schone dan maar naar PSV komen.

VDV komt als valse spits, als ie al komt. Die gaat denk ik voor een zak met geld spelen.

VDV is behoorlijk blessuregevoelig, maamr ik zou het niet bezwaarlijk vinden als ie komt. Wat ervaring kan Ajax wel gebruiken.
Maar Ik denk ook dat hij probeert nog wat te cashen.

panjoe schreef:
Als Van der Vaart ook nog komt is het wel echt wanbeleid: dan zitten ze voor drie plekken op het middenveld met Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Serero, Schone, Gudelj en VdV.
Sinkgraven is gehaald voor de toekomst, niet om direct de pannen van het dak te spelen.

Schöne kan denk ik zijn spullen pakken, maar zijn vorm is de laatste tijd ver onder wat hij daarvoor heeft laten zien. Maar wie weet, stel dat Kishna weggaat.
Ook Serero valt behoorlijk tegen. Een degelijke speler, maar is dit seizoen (nu al) gepasseerd door Bazoer. In de wetenschap dat Klaassen en Gudelj daar ook nog zouden kunnen spelen, lijkt het mij ook exit Serero.

En zoals gisteren al vermeld werd:
Volgens het Algemeen Dagblad komt de international in de plannen van Ajax voor als valse spits en aanvallende middenvelder. De Amsterdamse club ziet Van der Vaart niet als optie voor de positie van verdedigende middenvelder. Met Davy Klaassen, Riechedly Bazoer, Thulani Serero en misschien Nemanja Gudelj heeft Frank de Boer daar volgens het dagblad andere kandidaten.

VDV ben ik wel van gecharmeerd, laat hem maar met Sinkgraven (en Andersen) wedijveren als linkermiddenvelder. Zal ook best vaak geblesseerd zijn, dus die krijgen hun kansen wel.

Vind dat Milik wel verdiend heeft de vaste spits te zijn. En wordt ook een beetje moe van die gelegenheidsspitsen (Schone, Fischer, etc.) wat VDV eigenlijk ook zou zijn.

Dan krijg je zoiets op het middenveld:

Klaassen - Gudelj - VDV
(Schone - Bazoer - Sinkgraven)

Met Gudelj en Klaassen heb je iig genoeg loopvermogen om VDV daarin te ontzien.

Het is allemaal wel overbevolkt met Serero en Andersen ook nog in de selectie.

herman schreef:
VDV komt als valse spits, als ie al komt. Die gaat denk ik voor een zak met geld spelen.

Hij wordt net zo beloond als ie speelt: vals

Over beleidsaanpassing van Ajax gesproken: kan me niet voorstellen dat VdV komt voor De toekomst. Met hem in het team zullen iig de loopstatistieken (afstand en snelheid per speler) wat inzakken

Ik zou hem in ieder geval nooit halen, speelde nog geen tien wedstrijden volgens mij bij HSV, is bijna altijd geblesseerd of hij zit op de bank. Zou ook raar zijn om een speler van bijna negen miljoen dan op de bank te zetten.

trebremmit schreef:
Ik zou hem in ieder geval nooit halen, speelde nog geen tien wedstrijden volgens mij bij HSV, is bijna altijd geblesseerd of hij zit op de bank.

Wordt hier gedeeld - column van Edwin Struis op Nu (jouw link naar Gudelj) was helder op dat punt.

Als ik Ajax was zou ik VdV direct kopen

trebremmit schreef:
(quote)

Thanks, vandaag de huldiging, helaas kan ik daar niet bij aanwezig zijn.

Daar heb ik nooit last van....

van een huldiging.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:33 uur

geplaatst: vandaag om 09:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.