Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2015, 16:25 uur
herman schreef:
Ja, dat lijkt me ook realistischer... Je moet die analysten ook niet op hun woord geloven
Ja, dat lijkt me ook realistischer... Je moet die analysten ook niet op hun woord geloven
Liverpool launch bid to rival Manchester United for PSV winger Memphis Depay | Daily Mail Online - dailymail.co.uk
Dit artikel goochelt ook een beetje met de verhoudingen.
0
geplaatst: 27 april 2015, 17:28 uur
Eden Hazard is speler van het jaar in Engeland 
Volledig terecht naar mijn mening omdat Chelsea zonder hem nooit kampioen zou spelen dit jaar.

Volledig terecht naar mijn mening omdat Chelsea zonder hem nooit kampioen zou spelen dit jaar.
0
geplaatst: 28 april 2015, 13:39 uur
Ajax blablabla
Lekker weer naar Groningen zou ik zeggen, ook daar kwam hij wel eens te laat op de training maar daar werd nooit zo'n reuring van gemaakt. Bij Ajax wordt hij in ieder geval niet beter, eerder slechter.
Lekker weer naar Groningen zou ik zeggen, ook daar kwam hij wel eens te laat op de training maar daar werd nooit zo'n reuring van gemaakt. Bij Ajax wordt hij in ieder geval niet beter, eerder slechter.
0
geplaatst: 28 april 2015, 21:25 uur
Martial schreef:
De UEFA heeft eindelijk van zich laten horen en bepaalde dat Feyenoord twee duels zonder publiek moet spelen, waarvan één voorwaardelijk + een boete van 100.000 euro die wel mag worden verhaald op de raddraaiers.
De UEFA heeft eindelijk van zich laten horen en bepaalde dat Feyenoord twee duels zonder publiek moet spelen, waarvan één voorwaardelijk + een boete van 100.000 euro die wel mag worden verhaald op de raddraaiers.
Dat lijkt mij ook een goed plan. Geen wedstrijd in het stadion meer en opdraaien voor het verlies. Volgens mij gaat Feyenoord overigens nog in beroep of is dat aan het overwegen? Ze hebben namelijk zowel met de relletjes in Rome als met de banaan in het stadion helemaal niks te maken.
Lachwekkend is echter het nieuwe uit-tenue van Feyenoord, ben me gisteren te pletter geschrokken hoe dat er uit zag op televisie en al wordt vergeleken met een tenue van de plaatselijke carnavalsvereniging of een Bassie en Adriaan tenue
Vervang die oranje broek en sokken is voor een blauwe broek en sokken en dan ziet het er al een stuk beter uit.
Vervang die oranje broek en sokken is voor een blauwe broek en sokken en dan ziet het er al een stuk beter uit.
. Wat is er eigenlijk mis met rood en wit?
0
geplaatst: 28 april 2015, 21:45 uur
(quote)
Zo'n schopper (mag ik z'n wedstrijd tegen Manchester U en met name de aanslagen op Danny Blind even in herinnering halen) had die titel nooit mogen krijgen. Z'n ontwikkeling is van technisch begaafd naar ouderwets snoeihard schaven gegaan: het is niet meer om aan te zien. En als je het tegen Danny Blind al niet kan redden, stel je wat mij betreft wel heel erg weinig voor. ?
Dat was Kompany toch en die voetbalt bij Man City.
Hazard is een geweldige voetballer hoor, doet het uitstekend bij Chelsea.
0
geplaatst: 28 april 2015, 21:52 uur
Trebremitt schreef:
O ja, dat is waar ook
Ik moest bij die prijs gelijk aan die wedstrijd tegen Man U. denken. Maar Kompany is inderdaad de schopper. Ik haal mijn bericht even weg, die arme Hazard...... 
0
geplaatst: 28 april 2015, 22:31 uur
En verlengen...
Robben heeft een klein kwartiertje meegedaan, eerst invallen en toen na 14 minuten geblesseerd er weer uit.
Robben heeft een klein kwartiertje meegedaan, eerst invallen en toen na 14 minuten geblesseerd er weer uit.
0
geplaatst: 28 april 2015, 22:41 uur
Dom om Robben mee te laten spelen, nu kan ie Barcelona ook wel vergeten.
Guardiola kan het dokter Muller in ieder geval niet meer op de schuld geven.
Guardiola kan het dokter Muller in ieder geval niet meer op de schuld geven.
0
geplaatst: 29 april 2015, 14:46 uur
Qua penalty schieten is Bayern niet veel beter dan Quick Boys of VKE. 

0
geplaatst: 29 april 2015, 16:15 uur
Ik mag toch hopen voor die amateurs dat herman hier geen gelijk in heeft. 

0
Hendrik68
geplaatst: 29 april 2015, 16:54 uur
http://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-in-rouw-na-persoonlijk-drama-lodewijks.htm
Ik kan een ieder melden dat dit ook in Groningen als een bom in is geslagen. Lodewijks is een van mijn favoriete Groningen spelers aller tijden, vooral als persoon. Heeft zo lang bij Groningen gespeeld dat hij als Brabander bijna een noordelijk accent overhield. Niemand mag zoiets overkomen, maar Patrick al helemaal niet. Sterkte.
Ik kan een ieder melden dat dit ook in Groningen als een bom in is geslagen. Lodewijks is een van mijn favoriete Groningen spelers aller tijden, vooral als persoon. Heeft zo lang bij Groningen gespeeld dat hij als Brabander bijna een noordelijk accent overhield. Niemand mag zoiets overkomen, maar Patrick al helemaal niet. Sterkte.
0
geplaatst: 29 april 2015, 16:57 uur
Ernie schreef:

Inderdaad: voor kerstmis speelde Chelsea attractief, aanvallend voetbal met veel kansen en veel goals (wat de meesten al vergeten zijn ondertussen blijkbaar), maar na kerst is het helemaal ingezakt, ondermeer door de blessures van Fabregas en Costa.
Mourinho is dan maar beginnen teruggrijpen naar zijn oude recept van een ijzeren verdediging gecombineerd met efficientie (niet meer leuk om naar te kijken en soms zelfs op het randje van beschamend, zoals 30% balbezit thuis tegen United). Het is daarbij steeds Hazard geweest die de matchen heeft beslist, terwijl alle ploegen perfect weten dat hij de enige is die ze in het oog moeten houden, klasse.
0
geplaatst: 30 april 2015, 09:33 uur
chevy93 schreef:
de kans dat je de 3e voorronde doorkomt is met een beschermde status aanzienlijk groter dan zonder die status. Als je de 3e voorronde doorkomt, ben je daarmee ook gelijk zeker van (minimaal) Europa League.
Ajax definitief 'beschermd' bij derde voorronde CL - Ajax Showtime - ajaxshowtime.comde kans dat je de 3e voorronde doorkomt is met een beschermde status aanzienlijk groter dan zonder die status. Als je de 3e voorronde doorkomt, ben je daarmee ook gelijk zeker van (minimaal) Europa League.
Scheelt toch wel een hoop. Maar goed, eerst maar eens zien waar De Boer & co mee komen deze zomer.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 11:35 uur
Kijk Ronaldo blij zijn met een doelpunt van Real Madrid. 
http://gfycat.com/Important...
En daarom deze column. Janksmoel

http://gfycat.com/Important...
En daarom deze column. Janksmoel
0
geplaatst: 1 mei 2015, 14:07 uur
Ronaldo is een winnaar pur zang die bovendien jaagt op het doelpunten record van Raul. Hij is zo succesvol geworden omdat hij puur wordt gedreven door die mentaliteit (bijna maniakaal te noemen). Hij leeft onder immense druk, elke trap tegen de bal die hij mist leveren grote koppen in kranten op. Ik vind het prachtig om te zien. Met een Ronaldo in het team weet je dat je iemand in huis haalt, die er alles aan zal doen om te winnen. Zowel in als buiten het veld.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 14:08 uur
Kill_illuminati schreef:
Ronaldo is een winnaar pur zang
Ronaldo is een winnaar pur zang
Dan moet ie maar aan de Soundmixshow meedoen.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 15:35 uur
Kill_illuminati schreef:
Ronaldo is een winnaar pur zang die bovendien jaagt op het doelpunten record van Raul. Hij is zo succesvol geworden omdat hij puur wordt gedreven door die mentaliteit (bijna maniakaal te noemen). Hij leeft onder immense druk, elke trap tegen de bal die hij mist leveren grote koppen in kranten op. Ik vind het prachtig om te zien. Met een Ronaldo in het team weet je dat je iemand in huis haalt, die er alles aan zal doen om te winnen. Zowel in als buiten het veld.
Het zou hem wel sieren om eens blij te zijn voor een teamgenoot die nooit scoort. Maar ja dat schijnt nogal moeilijk te zijn als je alleen maar met jezelf bezig bent.
Het is natuurlijk een enorm goede voetballer, maar ik kan er maar zelden van genieten.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 16:01 uur
Nog twee nachtjes slapen en dan de wedstrijd van het jaar. 
Las gister dit verhaal in de krant, kreeg er kippenvel van. geluksengel

0
geplaatst: 1 mei 2015, 16:57 uur
Ja op zich een mooi verhaal maar ook wel wat gezocht sentiment denk ik. Vat dit niet op dat het verhaal van dat kereltje me niet interesseerd maar wat is het nut om dit de pers in te brengen. Er is toch een behoorlijke kans dat ze gaan verliezen en dan?
0
geplaatst: 1 mei 2015, 16:58 uur
Gaat meer om dat ventje dan om winnen of verliezen, de finale staat er een beetje buiten. Dat is denk ik meer het sentiment van de moeder, zo voelt zij dat, maar dat komt door de emotie.
Vond het gewoon een mooi maar ook treurig verhaal, verder niks, wat het nut is zou ik niet weten, Dagblad van het Noorden heeft wel vaker zulke verhalen als extra, gewoon omdat niet alles nut hoeft te hebben in het leven.
Vond het gewoon een mooi maar ook treurig verhaal, verder niks, wat het nut is zou ik niet weten, Dagblad van het Noorden heeft wel vaker zulke verhalen als extra, gewoon omdat niet alles nut hoeft te hebben in het leven.
0
geplaatst: 1 mei 2015, 19:13 uur
trebremmit schreef:

Floyd mayweather vs Manny pacquiao?
0
geplaatst: 2 mei 2015, 11:04 uur
Ongelooflijk hoeveel geld er in die wedstrijd omgaat. Duizelingwekkend.
0
geplaatst: 2 mei 2015, 11:49 uur
trebremmit schreef:

Prachtig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.