Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2015, 17:27 uur
trebremmit schreef:
Ik zou hem in ieder geval nooit halen, speelde nog geen tien wedstrijden volgens mij bij HSV, is bijna altijd geblesseerd of hij zit op de bank. Zou ook raar zijn om een speler van bijna negen miljoen dan op de bank te zetten.
VdV speelde dit seizoen 20 wedstrijden in de Bundesliga en maakte daarin 1465 minuten, dat is dus bijna 75 minuten per wedstrijd gemdiddeld. Ook in de vorige twee jaar speelde hij ca. 30 wedstrijden. Net zoveel als in zijn Ajax-tijd is dat.Ik zou hem in ieder geval nooit halen, speelde nog geen tien wedstrijden volgens mij bij HSV, is bijna altijd geblesseerd of hij zit op de bank. Zou ook raar zijn om een speler van bijna negen miljoen dan op de bank te zetten.
herman schreef:
Met Gudelj en Klaassen heb je iig genoeg loopvermogen om VDV daarin te ontzien.
Hij moet ook helemaal niet (terug)lopen. Kijk naar Pirlo, Özil en ook Sneijder. Laat hem lekker die steekpasses geven! Overigens wordt er duidelijk onderschat hoeveel dat soort spelers nog lopen, zoals Graf hierboven aankaart.Met Gudelj en Klaassen heb je iig genoeg loopvermogen om VDV daarin te ontzien.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 17:30 uur
Hoeveel basisplaatsen dan?
Maar goed dat is meer dan ik dacht, heb hem wel eens zien spelen de afgelopen tijd op de Duitser en dat was niet best.
Edit: heb het even opgezocht, twintig keer een basisplaats en daarvan is ie zestien keer er voortijdig uitgehaald, hij heeft dus maar vier wedstrijden uitgespeeld. Zes keer was hij bankzitter zonder in te vallen, en twee keer is hij ingevallen voor een ander.
Maar goed dat is meer dan ik dacht, heb hem wel eens zien spelen de afgelopen tijd op de Duitser en dat was niet best.
Edit: heb het even opgezocht, twintig keer een basisplaats en daarvan is ie zestien keer er voortijdig uitgehaald, hij heeft dus maar vier wedstrijden uitgespeeld. Zes keer was hij bankzitter zonder in te vallen, en twee keer is hij ingevallen voor een ander.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 17:41 uur
Der Sjeffenstein vergisst zu erzählen wie oft der Raffe gewerchselt worden ist of als invaller erin kwam: zo'n 50%. Da ist doch etwas schief d'ran 

0
geplaatst: 6 mei 2015, 17:47 uur
Ik kijk best vaak Bundesliga, maar heel HSV is gewoon erg zwak. Je kan VDV het ook niet echt verwijten dat hij er daar niet bovenuit springt. Ook ervaren spelers als Behrami en Olic steken er niet boven uit.
VDV heeft van de 31 wedstrijden er 22 gespeeld (20 keer basis, 2 invalbeurten). Verder een paar keer op de bank gezeten, 1 keer geschorst en 1 blessure gehad waardoor hij 5 wedstrijden miste.
Verder 4 goals en 0 asissts.
VDV heeft van de 31 wedstrijden er 22 gespeeld (20 keer basis, 2 invalbeurten). Verder een paar keer op de bank gezeten, 1 keer geschorst en 1 blessure gehad waardoor hij 5 wedstrijden miste.
Verder 4 goals en 0 asissts.

0
geplaatst: 6 mei 2015, 17:54 uur
Vorig jaar toen Van Marwijk daar trainer werd, hoorde je al dat kenners zich afvroegen wat Bert daar ging doen - HSV was gewoon een heel slecht team en dat is het afgelopen seizoen er niet beter op geworden.
Niet voor niets adviseert die Edwin Struis van Nu hem min of meer om in de VS te gaan voetballen, afbouwen - ik denk dat hij het gewenste tempo van Ajax gewoon niet meer op kan brengen en hij is gewoon niet fit. De return van Jaap Stam was niet echt succesvol te noemen en ook bij de return van Mark van Bommel bij PSV kan je vraagtekens zetten.
Lang niet altijd slaagt de terugkeer van een oudere speler naar zijn club van oorsprong; niet elke speler heeft de fitheid en drive van een Dirk Kuijt, het doseringsvermogen van een Ronald Koeman of de geslepenheid van een Willem van Hanegem.
Niet voor niets adviseert die Edwin Struis van Nu hem min of meer om in de VS te gaan voetballen, afbouwen - ik denk dat hij het gewenste tempo van Ajax gewoon niet meer op kan brengen en hij is gewoon niet fit. De return van Jaap Stam was niet echt succesvol te noemen en ook bij de return van Mark van Bommel bij PSV kan je vraagtekens zetten.
Lang niet altijd slaagt de terugkeer van een oudere speler naar zijn club van oorsprong; niet elke speler heeft de fitheid en drive van een Dirk Kuijt, het doseringsvermogen van een Ronald Koeman of de geslepenheid van een Willem van Hanegem.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 19:02 uur
Dat is anders wel 20% van de productie van HSV. Oftewel 13 goals bij Ajax (of 20 bij Real
). 
). 
0
geplaatst: 6 mei 2015, 19:07 uur
chevy93 schreef:
).
(quote)
Dat is anders wel 20% van de productie van HSV. Oftewel 13 goals bij Ajax (of 20 bij Real
).
Jahaa, Sjef: statisticus pragmaticus - heb je overigens je tentamen statistiek al met positief resultaat afgerond, Sjef? Da's namelijk het grootste struikelblok in de HBO

Overigens bij Psychologie is het eveneens een groot struikelblok
- en dan hadden ze ook nog 'ns How to Lie with Statistics op de literatuurlijst staan.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 20:05 uur
Mjuman schreef:
Het ene oudje is de andere niet, is zeker waar.Lang niet altijd slaagt de terugkeer van een oudere speler naar zijn club van oorsprong; niet elke speler heeft de fitheid en drive van een Dirk Kuijt, het doseringsvermogen van een Ronald Koeman of de geslepenheid van een Willem van Hanegem.
V.d. Vaart is voortijdig opgebrand en kan al enige tijd niet meer brengen wat er van hem wordt verwacht. Hij werd bij HSV eerder een stoorzender dan de alles bepalende middenvelder met het overzicht en de ballen op de stropdas.
Ze hebben het net een jaar te lang met hem volgehouden. Soms kan het wel met een oudere speler, V.d. Vaart viel door de mand.
Maar goed, dat valt op in Duitsland. In Nederland, en zeker bij Ajax, is éénoog in het land der blinden al snel koning. En of V.d. Vaart nou tikkies breed en naar achteren gaat geven of willekeurig wie dan ook van de Ajax selectie: dat maakt dan niet meer uit.
Het enige is dat hij niet zo snel meer is in de achtervolging. Dat is dan nog wel een puntje van zorg voor de Ajax staf.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 20:07 uur
VdV hoeft niet eerst 3 jaar in jong Ajax te spelen, om aan het Ajax systeem te wennen. 
Dat lijkt mij dan weer een behoorlijk voordeel.

Dat lijkt mij dan weer een behoorlijk voordeel.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 22:33 uur
Magistrale wedstrijd... gisteren was ook al genieten, maar dit... Jammer dat Bayern Robben en co mist.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 23:00 uur
Huldiging van Groningen gekeken met een toespraak van Antonia van twintig minuten, hilarische man, hij ging zelfs Rekik imiteren. Wat een entertainer. 

0
geplaatst: 6 mei 2015, 23:27 uur
Die Messi, is dat niet wat voor Ajax? Zal wel nog een jaartje in jong-Ajax moeten ballen ben ik bang.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 07:37 uur
Paap_Floyd schreef:
Die Messi, is dat niet wat voor Ajax? Zal wel nog een jaartje in jong-Ajax moeten ballen ben ik bang.
Ja die rechter, daar is nog wat werk aan.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 07:44 uur
Daar doen zij niets aan, nee je leert daar het Ajax systeem.
Bij het 2e doelpunt van Messi deed die rechter het anders prima.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 08:08 uur
Paap_Floyd schreef:
Die Messi, is dat niet wat voor Ajax?
Die Messi, is dat niet wat voor Ajax?
Dat ligt eraan. Wat kan z'n vader zoal? Behalve belasting ontduiken dan...
0
geplaatst: 7 mei 2015, 10:09 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Belasting ontduiken.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 10:10 uur
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:01 uur
Dat kan hij toch juist niet? Degene die wel belasting kunnen ontduiken, hoor je natuurlijk niets van 
?Half PSV bestaat uit Spartanen, ze gooien de hengel uit in onze vijver? - voetbalzone.nl
En dan zeggen ze dat Ajax veel bij AZ vist. In Eindhoven vissen ze lekker bij de concurrent. Doet Feyenoord toch iets niet goed. De talenten liggen in Rotterdam blijkbaar voor het oprapen..

?Half PSV bestaat uit Spartanen, ze gooien de hengel uit in onze vijver? - voetbalzone.nl
En dan zeggen ze dat Ajax veel bij AZ vist. In Eindhoven vissen ze lekker bij de concurrent. Doet Feyenoord toch iets niet goed. De talenten liggen in Rotterdam blijkbaar voor het oprapen..
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:13 uur
Beetje een suggestieve titel: er wordt juist gepleit voor een samenwerking tussen Sparta en PSV. Wijnaldum en Strootman zijn daarnaast niet eens van Sparta gehaald en hou je dus alleen Depay (die niet eens zo heel lang bij Sparta speelde) en Wijnaldum. Al lopen er in de jeugd natuurlijk nog wel een aantal rond, maar daar zullen er bij Ajax en Feyenoord ongetwijfeld net zoveel van rondlopen. Beetje willekeur allemaal. Elke speler bij elke profclub is uiteindelijk bij een andere club gehaald.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:19 uur
Hoeveel is er eigenlijk naar Heerenveen overgemaakt, ik denk nog wel meer?
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:32 uur
16,25 Sulejmani
09,00 Huntelaar
07,00 Sinkgraven
--------
32,25 miljoen
Of heb ik nog spelers gemist? Ik kan me verder alleen nog Tobiasen herinneren, maar dat was jaren '90. En ze hadden Pranjic moeten halen natuurlijk.
09,00 Huntelaar
07,00 Sinkgraven
--------
32,25 miljoen
Of heb ik nog spelers gemist? Ik kan me verder alleen nog Tobiasen herinneren, maar dat was jaren '90. En ze hadden Pranjic moeten halen natuurlijk.

0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:44 uur
Dat is zo ongeveer het bedrag waar Man United vandaag Depay voor heeft gekocht.

0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:46 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Ik lees toch echt dat dat 25 miljoen is.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:47 uur
Op de radio haddden ze het zoeven over > 30KK.
Ah, Telegraaf: Via mogelijke bonussen kan het bedrag oplopen tot 31 miljoen euro.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:49 uur
Daar hebben ze wel behoefte aan bij Man U, zoveel aanvallers hebben ze daar niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.