MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
panjoe (moderator)
Echt... Had wel verwacht/gehoopt dat hij naar Liverpool zou gaan eigenlijk.

Ik zie Depay graag met Louis werken. Die twee liggen elkaar wel en Van Persie en hij klikken ook wel schijnt. Nu nog Hummels en Howedes en er staat wel een aardig team. Mocht De Gea weggaan, dan wordt Lloris genoemd. Ook erg goed, verbaasde me al dat hij slechts naar Tottenham ging een paar jaar terug.

Ik las dat Man Utd na Real en Barcelona de meeste inkomsten heeft van alle clubs ter wereld, die kunnen wel wat mindere seizoenen hebben.

trebremmit schreef:
Sinkgraven is toch negen miljoen voor betaald?

Dat hangt er vanaf wat je allemaal aan bonussen en dergelijke meerekent. Ik geloof dat het bedrag op kan lopen tot 12,5 miljoen.

trebremmit schreef:
Daar hebben ze wel behoefte aan bij Man U, zoveel aanvallers hebben ze daar niet.

Een stuk of 4, Di Maria wordt als middenvelder gezien en Rooney (zit in die 4) als middenvelder gebruikt.

Ja gekke Van Gaal die Rooney op het middenveld zet, maar het is geen middenvelder. Di Maria vind ik het beste als vleugelspeler. Als ik Man U was ging ik eerst eens wat goede verdedigers kopen, maar Van Gaal mag blijkbaar heel veel geld over de balk smijten daar.

31 miljoen.. als PSVer zeg ik: mooie verkoop!

Leuke voetballer, maar echt niet onmisbaar!

lennon schreef:
niet onmisbaar!

Het probleem is natuurlijk dat je naast een nieuwe aanvaller ook weer een stuk of 20 doelpunten moet terugkopen.
Narsingh kan er een stuk of 5 doen en De Jong ook 20.
Corona een stuk of 12, tja misschien Larson, maar kan die nu hogerop?
Berghuis, Kishna zijn ook al geen doelpuntenmachines

lennon schreef:
31 miljoen.. als PSVer zeg ik: mooie verkoop!
Nog zo'n 70 miljoen euro (plus nog wat valutacorrectie) en Man U is kampioen!
http://www.nu.nl/voetbal/3885011/united-nog-100-miljoen-pond-verwijderd-van-landstitel.html

Rudi S schreef:
(quote)

Het probleem is natuurlijk dat je naast een nieuwe aanvaller ook weer een stuk of 20 doelpunten moet terugkopen.
Narsingh kan er een stuk of 5 doen en De Jong ook 20.
Corona een stuk of 12, tja misschien Larson, maar kan die nu hogerop?
Berghuis, Kishna zijn ook al geen doelpuntenmachines

Misschien Depay ruilen met Januzaj?
Berghuis vind ik ook wel een talent, of Ola John. Een buitenspeler die twintig doelpunten scoort vind je niet weer denk ik.

chevy93 schreef:
(quote)
Nog zo'n 70 miljoen euro (plus nog wat valutacorrectie) en Man U is kampioen!

Er is ook nog een geweldige solide verdediger in de aanbieding en met hem erbij zijn wij niet bang .

trebremmit schreef:
(quote)
Misschien Depay ruilen met Januzaj?
Berghuis vind ik ook wel een talent, of Ola John. Een buitenspeler die twintig doelpunten scoort vind je niet weer denk ik.
Was al sprake van een deal met Januzaj (zoveel miljoen plus huren Januzaj). John is waarschijnlijk te duur (vraagprijs is 20 miljoen).

Denk ook niet dat PSV iets met de Doyen groep te maken zou moeten willen hebben. Dan kunnen ze beter een mindere speler kopen waar ze zelf iig later de transfersom van kunnen vangen.

Aboutaleb verbiedt Feyenoord-Vitesse.

Een slimme zet van de Rotterdamse burgervader. Hij moet nog even in zijn agenda kijken en tegen de KNVB zeggen dat dat niet meer gaat lukken, dit seizoen.

Die hebben wij ook, van die uitgestelde en/of eerder afgelaste wedstrijden. Aan het einde van het jaar kraait er geen haan meer naar

trebremmit schreef:

Ik las dat Ola John 20 miljoen moet gaan kosten.. dat wordt m dus ook niet

Dat is wel heel veel inderdaad.

musician schreef:
Aboutaleb verbiedt Feyenoord-Vitesse.

Een slimme zet van de Rotterdamse burgervader. Hij moet nog even in zijn agenda kijken en tegen de KNVB zeggen dat dat niet meer gaat lukken, dit seizoen.

Die hebben wij ook, van die uitgestelde en/of eerder afgelaste wedstrijden. Aan het einde van het jaar kraait er geen haan meer naar

De wedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst naar as maandag 18:30 uur. Daar zullen veel Feyenoorders -en Vitessesupporters blij mee zijn.

Ja, perfecte tijd voor werkend Nederland

Overigens wel opvallend dat de wedstrijd van FC Groningen wel door mag gaan.

chevy93 schreef:
Overigens wel opvallend dat de wedstrijd van FC Groningen wel door mag gaan.

Zo zie je maar hoeveel invloed een crew-lid hier kan uitoefenen

MJ_DA_MAN schreef:
Elke speler bij elke profclub is uiteindelijk bij een andere club gehaald.

Toch lopen er een aantal bij Feyenoord ron (waaronder Boetius) die nog nooit bij een andere club hebben gespeeld.

Ajax heeft Van Der Vaart een aanbieding gedaan om 1 jaar te komen te voetballen in de Arena. Volgens De Boer ziet hij Van Der Vaart vooral als spits...

1 keer?

Met rugnummer 1 wellicht? Al lijkt me dat meer een nummer voor een keeper.

vigil schreef:
Ajax heeft Van Der Vaart een aanbieding gedaan om 1 te komen te voetballen in de Arena. Volgens De Boer ziet hij Van Der Vaart vooral als spits...

Ondertussen heeft ie wél de trage motoriek van een Mariano Bombarda of Nico Jansen - voor een Gerd Müller is z'n booty nog te smal

Daar zal het wel op neer komen maar ik bedoelde 1 jaar

GrafGantz schreef:
Met rugnummer 1 wellicht? Al lijkt me dat meer een nummer voor een keeper.

Prima optie, VdV wil absoluut niet teveel lopen.

Gaan die andere drie spitsen dan op de bank/tribune zitten?

Nicolage Rico schreef:
(quote)
De wedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst naar as maandag 18:30 uur. Daar zullen veel Feyenoorders -en Vitessesupporters blij mee zijn.

is uiteindelijk 20:00 geworden

Raf in de spits.....bij het veteranen elftal van Ajax zeker

Kill_illuminati schreef:
(quote)

Toch lopen er een aantal bij Feyenoord ron (waaronder Boetius) die nog nooit bij een andere club hebben gespeeld.

Boetius speelde eerst bij HOV.

Platini wil Sevilla alvast de EL beker toeschuiven. Zes man arbitrage en niemand die buitenspel constateert. Kansloos zooitje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:55 uur

geplaatst: vandaag om 14:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.