Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 mei 2015, 12:50 uur
Echt... Had wel verwacht/gehoopt dat hij naar Liverpool zou gaan eigenlijk.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:50 uur
Ik zie Depay graag met Louis werken. Die twee liggen elkaar wel en Van Persie en hij klikken ook wel schijnt. Nu nog Hummels en Howedes en er staat wel een aardig team. Mocht De Gea weggaan, dan wordt Lloris genoemd. Ook erg goed, verbaasde me al dat hij slechts naar Tottenham ging een paar jaar terug.
Ik las dat Man Utd na Real en Barcelona de meeste inkomsten heeft van alle clubs ter wereld, die kunnen wel wat mindere seizoenen hebben.
Dat hangt er vanaf wat je allemaal aan bonussen en dergelijke meerekent. Ik geloof dat het bedrag op kan lopen tot 12,5 miljoen.
Ik las dat Man Utd na Real en Barcelona de meeste inkomsten heeft van alle clubs ter wereld, die kunnen wel wat mindere seizoenen hebben.
trebremmit schreef:
Sinkgraven is toch negen miljoen voor betaald?
Sinkgraven is toch negen miljoen voor betaald?
Dat hangt er vanaf wat je allemaal aan bonussen en dergelijke meerekent. Ik geloof dat het bedrag op kan lopen tot 12,5 miljoen.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:52 uur
trebremmit schreef:
Daar hebben ze wel behoefte aan bij Man U, zoveel aanvallers hebben ze daar niet.
Daar hebben ze wel behoefte aan bij Man U, zoveel aanvallers hebben ze daar niet.
Een stuk of 4, Di Maria wordt als middenvelder gezien en Rooney (zit in die 4) als middenvelder gebruikt.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 12:56 uur
Ja gekke Van Gaal die Rooney op het middenveld zet, maar het is geen middenvelder. Di Maria vind ik het beste als vleugelspeler. Als ik Man U was ging ik eerst eens wat goede verdedigers kopen, maar Van Gaal mag blijkbaar heel veel geld over de balk smijten daar.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 13:00 uur
31 miljoen.. als PSVer zeg ik: mooie verkoop!
Leuke voetballer, maar echt niet onmisbaar!
Leuke voetballer, maar echt niet onmisbaar!
0
geplaatst: 7 mei 2015, 13:08 uur
lennon schreef:
niet onmisbaar!
niet onmisbaar!
Het probleem is natuurlijk dat je naast een nieuwe aanvaller ook weer een stuk of 20 doelpunten moet terugkopen.
Narsingh kan er een stuk of 5 doen en De Jong ook 20.
Corona een stuk of 12, tja misschien Larson, maar kan die nu hogerop?
Berghuis, Kishna zijn ook al geen doelpuntenmachines
0
geplaatst: 7 mei 2015, 13:23 uur
lennon schreef:
31 miljoen.. als PSVer zeg ik: mooie verkoop!
Nog zo'n 70 miljoen euro (plus nog wat valutacorrectie) en Man U is kampioen!31 miljoen.. als PSVer zeg ik: mooie verkoop!
http://www.nu.nl/voetbal/3885011/united-nog-100-miljoen-pond-verwijderd-van-landstitel.html
0
geplaatst: 7 mei 2015, 13:33 uur
Rudi S schreef:
Het probleem is natuurlijk dat je naast een nieuwe aanvaller ook weer een stuk of 20 doelpunten moet terugkopen.
(quote)
Misschien Depay ruilen met Januzaj?
Berghuis vind ik ook wel een talent, of Ola John. Een buitenspeler die twintig doelpunten scoort vind je niet weer denk ik.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 13:38 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Nog zo'n 70 miljoen euro (plus nog wat valutacorrectie) en Man U is kampioen!Er is ook nog een geweldige solide verdediger in de aanbieding en met hem erbij zijn wij niet bang .
0
geplaatst: 7 mei 2015, 14:06 uur
trebremmit schreef:
Berghuis vind ik ook wel een talent, of Ola John. Een buitenspeler die twintig doelpunten scoort vind je niet weer denk ik.
Was al sprake van een deal met Januzaj (zoveel miljoen plus huren Januzaj). John is waarschijnlijk te duur (vraagprijs is 20 miljoen).(quote)
Misschien Depay ruilen met Januzaj?Berghuis vind ik ook wel een talent, of Ola John. Een buitenspeler die twintig doelpunten scoort vind je niet weer denk ik.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 14:16 uur
Denk ook niet dat PSV iets met de Doyen groep te maken zou moeten willen hebben. Dan kunnen ze beter een mindere speler kopen waar ze zelf iig later de transfersom van kunnen vangen.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 15:24 uur
Aboutaleb verbiedt Feyenoord-Vitesse.
Een slimme zet van de Rotterdamse burgervader. Hij moet nog even in zijn agenda kijken en tegen de KNVB zeggen dat dat niet meer gaat lukken, dit seizoen.
Die hebben wij ook, van die uitgestelde en/of eerder afgelaste wedstrijden. Aan het einde van het jaar kraait er geen haan meer naar
Een slimme zet van de Rotterdamse burgervader. Hij moet nog even in zijn agenda kijken en tegen de KNVB zeggen dat dat niet meer gaat lukken, dit seizoen.
Die hebben wij ook, van die uitgestelde en/of eerder afgelaste wedstrijden. Aan het einde van het jaar kraait er geen haan meer naar

0
geplaatst: 7 mei 2015, 15:37 uur
trebremmit schreef:
Ik las dat Ola John 20 miljoen moet gaan kosten.. dat wordt m dus ook niet
0
geplaatst: 7 mei 2015, 15:57 uur
musician schreef:
De wedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst naar as maandag 18:30 uur. Daar zullen veel Feyenoorders -en Vitessesupporters blij mee zijn.

0
geplaatst: 7 mei 2015, 16:27 uur
Overigens wel opvallend dat de wedstrijd van FC Groningen wel door mag gaan.
0
geplaatst: 7 mei 2015, 16:40 uur
chevy93 schreef:
Zo zie je maar hoeveel invloed een crew-lid hier kan uitoefenen

0
geplaatst: 7 mei 2015, 23:53 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Elke speler bij elke profclub is uiteindelijk bij een andere club gehaald.
Elke speler bij elke profclub is uiteindelijk bij een andere club gehaald.
Toch lopen er een aantal bij Feyenoord ron (waaronder Boetius) die nog nooit bij een andere club hebben gespeeld.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 10:04 uur
Ajax heeft Van Der Vaart een aanbieding gedaan om 1 jaar te komen te voetballen in de Arena. Volgens De Boer ziet hij Van Der Vaart vooral als spits... 

0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:29 uur
Met rugnummer 1 wellicht? Al lijkt me dat meer een nummer voor een keeper.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:30 uur
vigil schreef:
Ajax heeft Van Der Vaart een aanbieding gedaan om 1 te komen te voetballen in de Arena. Volgens De Boer ziet hij Van Der Vaart vooral als spits...
Ajax heeft Van Der Vaart een aanbieding gedaan om 1 te komen te voetballen in de Arena. Volgens De Boer ziet hij Van Der Vaart vooral als spits...
Ondertussen heeft ie wél de trage motoriek van een Mariano Bombarda of Nico Jansen - voor een Gerd Müller is z'n booty nog te smal

0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:31 uur
0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:33 uur
GrafGantz schreef:
Prima optie, VdV wil absoluut niet teveel lopen.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 11:47 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
De wedstrijd wordt waarschijnlijk verplaatst naar as maandag 18:30 uur. Daar zullen veel Feyenoorders -en Vitessesupporters blij mee zijn.
is uiteindelijk 20:00 geworden
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:00 uur
Kill_illuminati schreef:
Toch lopen er een aantal bij Feyenoord ron (waaronder Boetius) die nog nooit bij een andere club hebben gespeeld.
(quote)
Boetius speelde eerst bij HOV.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:11 uur
Platini wil Sevilla alvast de EL beker toeschuiven. Zes man arbitrage en niemand die buitenspel constateert. Kansloos zooitje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.