Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:14 uur
0
geplaatst: 8 mei 2015, 12:45 uur
Is eerlijk gezegd geen primeur - volgens mij wilde Kees Rijvers De Kromme in 79/80 als spits naar Eindhoven halen.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 13:02 uur
Mmmmm....die Rijvers toch. Was toen al aardig op leeftijd dacht ik. 

0
Martial
geplaatst: 8 mei 2015, 14:04 uur
Tsja het is weer eens wat anders voetballen op de maandagavond, voor Rico en mij maakt het niet zo heel veel uit denk ik die wonen niet zo heel ver van de Kuip vandaan, maar degene die bijvoorbeeld uit Groningen moeten komen wordt het een lastig verhaal, zondag was het een volle Kuip geweest en nu is het maar afwachten of dat maandagavond ook het geval is?
Voor mij had die ook op Hemelvaartsdag ingehaald kunnen worden, want dan hebben de meeste wel vrij die dag, maar ja er is anders beslist, maar belangrijker nog 2 wedstrijden dan ze we gelukkig verlost van "onze" tactische onbenul Fredje Rutten

0
geplaatst: 8 mei 2015, 14:59 uur
Martial schreef:
Tja het is weer eens (mjuman noteert 1 bonuspunt voor correcte spelling
) wat anders voetballen op de maandagavond (...) maar belangrijker nog 2 wedstrijden dan ze we gelukkig verlost van "onze" tactische onbenul Fredje Rutten
Tja het is weer eens (mjuman noteert 1 bonuspunt voor correcte spelling
) wat anders voetballen op de maandagavond (...) maar belangrijker nog 2 wedstrijden dan ze we gelukkig verlost van "onze" tactische onbenul Fredje Rutten
Geef dan ook meteen commentaar op de tactische onbullen van een inkopers: twee centrumspitsen (Te Vrede en Richards), een derde Kuijt aangekocht en een vierde nog in 't vizier hebben: Guidetti. Gaan jullie kwartetten in het veld of zo? Heb Kuijt bij Utrecht vaak zien spelen en in 't centrum vind ik hem ' t best.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:44 uur
Guidetti gaat echt niet komen en Te Vrede zie ik wel vertrekken in de zomer. Blijven er dus 2 over.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:47 uur
Kuijt kan er ook niet veel meer van, moet nog zien of dat wel wat gaat worden en Richards is ook niet veel soeps. Hebben ze nog een talentvolle spits in de jeugd bij Feyenoord?
0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:55 uur
Excelsior ligt op koers voor Europees voetbal. 
http://www.vi.nl/nieuws/europa-lonkt-voor-excelsior-en-go-ahead-eagles.htm

0
geplaatst: 8 mei 2015, 15:57 uur
Kuijt doet het gewoon goed daar hoor, is belangrijk en scoort zijn goaltjes. Dus waarom zou dat na de zomer minder zijn? Het is nu niet zo dat er in Nederland op een veel hoger niveau voetbal gespeeld wordt
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:00 uur
Hij heeft nog maar acht keer gescoord dit seizoen, buiten dat is hij erg traag en speelt hij de helft van de tijd de wedstrijd niet uit, in Oranje was het vaak al niet om aan te zien. Ik heb er in ieder geval geen hoge verwachtingen van, ik zou eerder een talentvolle jonge spits halen, maar goed als wisselspeler is hij misschien wel bruikbaar.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:03 uur
Hij maakt al bijna 10 jaar elk seizoen rond de 10 goals, maar verder zie ik eigenlijk nooit de Turkse competitie. Dus of hij het nog zo goed doet? Voor het Nederlands elftal was hij in 2012 eigenlijk al lang en breed afgeschreven door menigeen, ik verwacht er ook niet veel van. Het is meer een keuze voor het publiek dan een sportieve keuze.
Ze hadden beter wat meer doelpunten in kunnen kopen.
Ze hadden beter wat meer doelpunten in kunnen kopen.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:05 uur
Hij heeft dit jaar wel een tijdje langs de kant gestaan en komt volgens mij veelal van de buitenkant ipv de punt. Dus 8 goals vind ik zo slecht nog niet.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:07 uur
Hij heeft maar 2 wedstrijden gemist dit seizoen.
Maar goed, ik zie hem graag komen en Van der Vaart ook. Of ze nog echt een toegevoegde waarde hebben valt te bezien, maar de competitie wordt er wel leuker van.
Maar goed, ik zie hem graag komen en Van der Vaart ook. Of ze nog echt een toegevoegde waarde hebben valt te bezien, maar de competitie wordt er wel leuker van.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:11 uur
Kuijt is mentaal en fysiek sterk. Heb 'em jarenlang zien voetballen in Utrecht. Weinig spelers van zijn leeftijd zijn zo fit; dat het geen termijninvestering is, moge duidelijk zijn - al zie ik 'em wel t.z.t. toetreden tot de technische staf.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:26 uur
Dirkie lijkt me wel een aanwinst net als Rafael voor de Nederlandse comp. Guidetti zie ik in geen 100 jaar komen. Zou ik ook niet doen als ik ergens anders een vrachtwagen vol geld meer kan verdienen. Erg veel alternatieven zijn er ook niet. Dirk schijnt nog harstikke fit te zijn en brengt een hoop ervaring mee. Hij komt ook nog eens voor noppes dus wat hebben de Rotterdammers te verliezen?! Slechter dan Kazim zal hij waarschijnlijk niet zijn.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:45 uur
Wel zo handig Dirk in je elftal. Geen backs meer beschikbaar....daar is superdirk !!! 

0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:52 uur
herman schreef:
Hij heeft maar 2 wedstrijden gemist dit seizoen. .
Hij heeft maar 2 wedstrijden gemist dit seizoen. .
Hij heeft er in maart een tijdje tussenuit gelegen met een blessure, toen was ook dat gebeuren met die beschieting van die bus en dat ze toen een weekend niet gespeeld hebben. Dus het zou kunnen dat het effectief om 2 wedstrijden is gegaan.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:58 uur
Door VdV te betitelen als een aanwinst voor de NL competitie geeft 'onze man in Thailand' nog wel het meest realistische perspectief van onze competitie: als - no offense intended - oudpapierclub Excelsior obv fairplaylijst de EL in mag, tja waar staan we dan eigenlijk? Dan gaan we binnenkort met PEC of FC Grunn met bibberende knietjes naar Torshavn. Al is dat wel een leuk reisje trouwens om als supporter mee te maken.
"Superdirk" klinkt trouwens als een stripheld in kostuum van de Lidl
"Superdirk" klinkt trouwens als een stripheld in kostuum van de Lidl

0
geplaatst: 8 mei 2015, 16:59 uur
Rudi S schreef:

Ik ga hierdoor wel een beetje hopen dat Excelsior en GAE gaan degraderen. Dan is PEC de volgende in het fair play lijstje. Jammer dat AZ zo gedaald is in die ranglijst. Ze stonden volgens mij in de winter nog op koers voor dat ticket.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 17:08 uur
Teunnis schreef:
Ik ga hierdoor wel een beetje hopen dat Excelsior en GAE gaan degraderen. Dan is PEC de volgende in het fair play lijstje. Jammer dat AZ zo gedaald is in die ranglijst. Ze stonden volgens mij in de winter nog op koers voor dat ticket.
(quote)
Volgens mij mag je dan ook europa in, maakt niks uit of je degradeert of niet

0
geplaatst: 8 mei 2015, 17:45 uur
Rudi S schreef:
Klopt het gaat erom wat je dit seizoen bereikt.
Het Rotterdamse doemscenario is bekend: Feyenoord daalt naar 4, redt het niet in de nacompetitie - vanwege Ruttense onbenulligheid, vervolgens degradeert Excelsior en mag het wel in de EL spelen
Gentlemen, start your engines

0
geplaatst: 8 mei 2015, 17:51 uur
Rudi S schreef:
Te gek, volgend jaar dus een halve finale Excelsior-Napoli !?

0
Martial
geplaatst: 8 mei 2015, 18:33 uur
trebremmit schreef:
Kuijt kan er ook niet veel meer van, moet nog zien of dat wel wat gaat worden en Richards is ook niet veel soeps. Hebben ze nog een talentvolle spits in de jeugd bij Feyenoord?
Ik ben ook niet zo lyrisch over Kuijt en moet het ook allemaal nog maar zien wat die komend seizoen nog kan brengen en ja Kazim is het voor mij ook al niet, al kan die de verdedigers van de tegenpartij flink tot last zijn, maar zijn scorend vermogen blijft zeer pover en jazeker hebben wij een talentvolle spits in de jeugd lopen en waar Jan Boskamp het wel in ziet zitten Mans Hermann heet die en dat gaat onze nieuwe Zweedse goalgetter worden in de toekomst.......
0
Martial
geplaatst: 8 mei 2015, 18:52 uur
Mjuman schreef:
Geef dan ook meteen commentaar op de tactische onbullen van een inkopers: twee centrumspitsen (Te Vrede en Richards), een derde Kuijt aangekocht en een vierde nog in 't vizier hebben: Guidetti. Gaan jullie kwartetten in het veld of zo? Heb Kuijt bij Utrecht vaak zien spelen en in 't centrum vind ik hem ' t best.
Tactische Fredje zet spelers op verkeerde posities bijvoorbeeld Schaken als rechtsback (hoe verzin je het) en een x-aantal spelers staan op heel andere posities dan ze van origine zijn, het oeverloos rondgetik van achteruit richting middenveld waar je doodmoe van wordt en laffe Fredje voetbalt vooral om niet te verliezen, verziekt de jeugd Vilhena/Boetius die nu weg willen en heeft zelden met zijn wissels voor een ommekeer in een wedstrijd gezorgd en sommige spelers (Immers) mogen week in week uit falen zonder dat een ander eens een kans krijgt op die positie.
Maar vertel jij me dan eens wat zo goed is aan die Rutten?
En ja dat je Kuijt bij Utrecht heb zien spelen geloof ik wel, maar dan heb je het haast over 15 jaar geleden en Dirkie speelt trouwens al jaren aan de zijkant i.p.v. in de punt van de aanval en dat zal niet voor niets zijn, maar ja zijn gedrevenheid is er nog wel al lijken de blessures wel toe te nemen.
0
geplaatst: 8 mei 2015, 18:56 uur
Schaken op rechtsback was alleen maar omdat Janmaat net weg was en er verder geen alternatieven waren (die Aussie moest nog gekocht worden). Dat was gewoon een noodgreep en voornameljk nog tijdens de oefenpotjes.
Boetius en Vilhena hebben kans zat gehad, maar nauwelijks iets laten zien het afgelopen jaar. Dan is het logisch dat je er op een gegeven moment naast komt te staan.
Over die Zweedse knaap van 17 zullen we het maar niet hebben, dergelijke verhalen gingen indertijd ook over Anachbarr en Castaignos, maar die zijn of niet goed genoeg of voor hun 20ste alweer weg.
Boetius en Vilhena hebben kans zat gehad, maar nauwelijks iets laten zien het afgelopen jaar. Dan is het logisch dat je er op een gegeven moment naast komt te staan.
Over die Zweedse knaap van 17 zullen we het maar niet hebben, dergelijke verhalen gingen indertijd ook over Anachbarr en Castaignos, maar die zijn of niet goed genoeg of voor hun 20ste alweer weg.
0
Martial
geplaatst: 8 mei 2015, 18:56 uur
Volgens Fred wordt Feyenoord gewoon 3e hoor, heeft die zelf gezegd een paar weken geleden niets aan het handje

En worden ze dat niet dan verdien je de 3e plek ook niet, al had Feyenoord al lang en breed zeker kunnen zijn van plek 3.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.