MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Man, man wat een spannende race was dat, tot de laatste bocht aan toe waarin nog van alles gebeurde. Op het puntje van mijn stoel gezeten!
Maar Rossi flikt het weer en wint de laatste TT die op zaterdag was, wat een geweldenaar is het.

Inderdaad het was een geweldige TT Bert, ik moest mezelf meermaals herinerren dat ik niet vergat te ademen haha. Moto3 en de moto2 waren ook geweldige wedstrijden. Al met al een uiterst geslaagd dagje aan de TT

herman schreef:
De Correspondent heeft een leuk stuk over Brentford en Marinus Dijkhuizen.

Wist niet dat Brentford dezelfde eigenaar had als FC Midtjylland, waarvan het verhaal waarschijnlijk wel bekend is. Clubje van het formaat Cambuur dat alles op basis van statistiek doet, daarmee kampioen werd en nu de Champions League in.

Merkwaardig dat in dat hele stukje de term Moneyball niet voorkomt. Het lijkt nu net of ze hier de eerste mee zijn (en in het voetbal is dat misschien ook wel zo, maar dat zegt meer over voetbal).

Hendrik68
Aston Villa heeft geboden op Chery, eerste bod van ca. 3,5 miljoen is afgewezen. Zou mooi zijn als hij naar Villa ging, van mijn favoriete Nederlandse club naar mijn favoriete Engelse club. Mooi bedrag voor een speler die op zeker weggaat, al gaat er ook nog een percentage naar Den Haag. Met Rusnak had Groningen de opvolger al in huis. Hij neemt de plek van Chery over en Linssen komt over van Heracles om de plek van Rusnak over te nemen. Prima opgelost. Nu nog hopen dat Simon Tibbling morgenavond even normaal doet in de EK finale. Hij speelt de pannen van het dak daar en het is niet de bedoeling dat we hem na een half jaar al kwijtraken. Hij zegt wel dat hij sowieso nog een jaar in Groningen blijft en hij is ook de nuchterheid zelve, maar meestal verandert alles als er met de geldbuidel gezwaaid wordt. I.t.t. tot het vertrek van Chery is met het vertrek van Tibbling geen rekening gehouden. En vind daar maar eens een goeie vervanger voor.

Laat ze maar wat meer betalen voor Chery.
Als de geruchten waar zijn wil Man U 28 miljoen betalen voor Cillessen, door die nieuwe tv deal hebben ze geld als water daar in Engeland. Cillessen is wel een aardige keeper maar geen enkele keeper is zoveel geld waard, ja alleen Neuer misschien.

Hendrik68
28 miljoen voor Cillesen? Ten eerste moet een clubs ManU een keeper zelf op kunnen leiden en al helemaal een keeper van het niveau Cillesen. Als een opleiding dat al niet voor elkaar krijgt stop er dan gewoon mee. Inderdaad een aardige keeper, maar zeker niet meer dan dat. Sowieso belachelijk dat in Engeland bij veel clubs zowel de eerste, de tweede als de derde keeper van buiten Engeland komen.

Mja, het is nog niet zolang geleden dat er ook maar weinig Nederlandse eredivisiekeepers waren. Dat er nu 3 Nederlanders onder de lat staan bij de traditionele top 3 is toch wel bijzonder. Ik vind het ook een hoop geld voor Cillessen, maar hij is wel beter dan welke Engelse keeper dan ook.

Ben wel benieuwd of Ajax al een opvolger op zijn lijstje heeft staan. Misschien kunnen ze Michel Vorm terughalen uit Engeland.

herman schreef:
Ik vind het ook een hoop geld voor Cillessen, maar hij is wel beter dan welke Engelse keeper dan ook.
Joe Hart is nog steeds (veel) beter. 28 miljoen is natuurlijk belachelijk, maar goed: een Nederlandse club mag ook wel eens veel te veel geld vragen voor een speler kijkende naar alle debiele bedragen die de afgelopen jaren door (o.a.) Engelse clubs zijn betaald voor matige spelers.

Als ik de berichtgeving in de diverse kranten mag geloven wordt later vandaag of morgen het opstappen van Hiddink bekendgemaakt.

MJ_DA_MAN schreef:
Joe Hart is natuurlijk nog steeds (veel) beter.

Mwah, daar zijn de meningen over verdeeld, ik zie dan toch liever Cilissen.... desalniettemin vind ik 28 miljoen ook zwaar overdreven.

El Ninjo schreef:
Als ik de berichtgeving in de diverse kranten mag geloven wordt later vandaag of morgen het opstappen van Hiddink bekendgemaakt.
dat wilde ik net posten... Blind zal wel blij zijn...

Ik kijk uit naar het A4'tje dat musician gaat schrijven over het opstappen van Hiddink.

Martial
vigil schreef:
Blind zal wel blij zijn...

Van Hiddink naar Blind oftewel van de regen in de drup

Laat ze maar Sampaoli in dienst nemen.

En Blind wordt de redder ?

Nou, we gaan het zien.

Martial schreef:
(quote)

Van Hiddink naar Blind oftewel van de regen in de drup

KNVB vervangt de lamme door de blinde - catenaccio.nl

Hi hi dubbel !!

Misschien wil de kleine generaal nog wel

bikkel2 schreef:
Misschien wil de kleine generaal nog wel
Die heeft onlangs alsnog bij Sunderland getekend voor een jaar.

Voor vast een hoger salaris dan bij de KNVB

Blind wordt aardig doormidden gezaagd in dat artikel...

Hopelijk willen de Koemannen nog een keer.

Die zitten voorlopig wel best natuurlijk. Maar ja drie nederlagen verder en de wind kan ook in Southampton flink draaien

Franck Maudit
trebremmit schreef:
Cillessen is wel een aardige keeper maar geen enkele keeper is zoveel geld waard, ja alleen Neuer misschien.

Excuse me?

Keepers als Neuer en Courtois zijn die 30 miljoen (of meer) absoluut waard.

Franck Maudit
Hendrik68 schreef:
Inderdaad een aardige keeper, maar zeker niet meer dan dat.

Inderdaad, ze moeten niet beginnen overdrijven.
Er staat er eentje in Brugge tussen de palen die technisch een stuk sterker is, een fabelachtige uittrap heeft en bakken charisma heeft (ja, bij een doelman kan dat heel wat verschil maken). Ik heb al een hele tijd geen al te hoge pet op van Manu's transfers. Maar ze moeten het niet te bont maken hé. Cillessen

Franck Maudit schreef:
(quote)

Excuse me?

Keepers als Neuer en Courtois zijn die 30 miljoen (of meer) absoluut waard.

o.k.

Petr Cech naar Arsenal. Vidal zo goed als zeker. Dit wordt een mooi seizoen!

Hendrik68 schreef:
28 miljoen voor Cillesen? Ten eerste moet een clubs ManU een keeper zelf op kunnen leiden en al helemaal een keeper van het niveau Cillesen. Als een opleiding dat al niet voor elkaar krijgt stop er dan gewoon mee. Inderdaad een aardige keeper, maar zeker niet meer dan dat. Sowieso belachelijk dat in Engeland bij veel clubs zowel de eerste, de tweede als de derde keeper van buiten Engeland komen.

Ze willen De Gea voor dat geld verkopen en daar Cillessen voor ophalen. Maar Madrid wil dat niet betalen, dus ik zie het maar zo niet gebeuren.
In Nederland lopen trouwens wel keepers met meer talent rond dan Cillessen.

trebremmit schreef:
Oh?

Nou ja meerdere is misschien wat overdreven maar Hahn vind ik sowieso beter.

trebremmit schreef:

Die weten zichzelf dan goed te verbergen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:12 uur

geplaatst: vandaag om 04:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.