MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Titmeister schreef:
(quote)

Domme vraag. Omdat Feyenoord in alles groter is dan Vitesse. Of dacht je dat ie bleef voor die 2 rondjes voorronde EL die hij daar kan spelen?

Ik kan begrijpen dat je dat als Feyenoord fan denkt, maar voor een voetballer die bij Vitesse zit is het niet echt een stap hogerop, dan kan hij beter naar de PL of Bundesliga gaan.

Hendrik68 schreef:
(quote)

Hoe een zelfverzonnen zinnetje van Voetbalzone onder een uit het AD gecopieerd bericht een eigen leven is gaan leiden. Voetbalprimeur citeert meestal letterlijk vanaf andere sites of media. Voetbalzone verzint de berichten gewoon waar je bij staat. Niet geloven die onzin. Chery heeft nog een contract van een jaar en Groningen kan vragen wat het wil. Bij 2,5 tot 3 miljoen zal Groningen echter niet moeilijk gaan doen. Zo is Chery beloofd. Biedt er iemand minder dan 2 miljoen dan gaat hij lekker met de FC de EL in.

Ik kon het al niet geloven.
Zivkovic en Gacinovic komen trouwens niet.

Zaterdag voor de 85ste keer de TT Assen.
Nog meer mensen die gaan kijken? Rossi heeft nog 1 punt voorsprong op Lorenzo, dus dat belooft een hele spannende race te worden.

Drenthejournaal

"Nieuwbouw Kuip met Rem Koolhaas"

Men neigt weer eens naar nieuwbouw. Ik moet zeggen, dat met een architect als Koolhaas er toch iets mooi moet kunnen worden gebouwd.
Begroting gelijk naar 100 miljoen. Daar moet een mooie selectie van kunnen worden neergezet, zou je zeggen

Goed nieuws. Net als het nieuws dat Kazim weg wil en weg mag.

Nicolage Rico schreef:

Ik zie jou al als auteur van het Groot Rotterdams Sprookjesboek.

Het eerste sprookje: de Oosterse prins wiens vliegend tapijt die niet wilde starten; het tweede: de comeback van de veteraan.

Martial
Nicolage Rico schreef:

Voorlopig weet Feyenoord zelf nog van "niets" wat betreft de nieuwe stadionplannen

Een nieuw stadion moet er sowieso komen als Feyenoord echt verder wil en Kazim weg??
Ja en nu nog de andere 70% middelmaat

Zou wel een stunt zijn om Kazim met winst te verkopen, maar ik moet het eerst nog maar eens zien gebeuren.

herman schreef:
Zou wel een stunt zijn om Kazim met winst te verkopen, maar ik moet het eerst nog maar eens zien gebeuren.

Als ze 'm verkopen is het altijd met winst.

Hoewel hij best zo'n 7 ton heeft binnen gesleept. Heb toch het verkeerde beroep gekozen. Denk niet dat ik het veel slechter had gedaan dan Kazim.

panjoe (moderator)
Ronald Koeman, coach van Southampthon, haalt keeper Maarten Stekelenburg van AS Monaco.

Maarten Stekelenburg, coach van Almere FC, laat keeper Ronald Koeman naar FC Oss gaan.

Ongelooflijk!

En Grim junior gaat juist naar Almere FC nu Grim senior de club deze week verlaten heeft. Grim junior vervangt Koeman junior.

Ze zitten gewoon te fucken met ons.

trebremmit schreef:
Zaterdag voor de 85ste keer de TT Assen.
Nog meer mensen die gaan kijken? Rossi heeft nog 1 punt voorsprong op Lorenzo, dus dat belooft een hele spannende race te worden.

Drenthejournaal

Yup, Ik ga er heen

Leuk man, ben er zelf ook heel vaak geweest ook toen het nog 500cc was, alleen dit jaar kijk ik voor de tv.
Ga je op de stekkenwal zitten?

Geert Timmer Tribune op de 1ste rij nu weer voor de 7de jaar achter elkaar.
Nu nog hopen dat de weergoden voor zaterdag ook gezind zijn.

Dat is een hele mooie plek en ook heel duur.

Zaterdag kans op een bui, maar dat is elk jaar zo volgens mij.

Kaarten zijn inderdaad wel wat aan de prijzige kant, maar dan heb je wel wat
Wat regen betreft daar heb je inderdaad gelijk in maar op vorig jaar na heeft het weer de laatste jaren wel meegezeten.

Vitesse en Feyenoord nu ook (nagenoeg) akkoord over Vejinovic.

Hopelijk voor een normaal bedrag, 3,5 miljoen. Maar sowieso fijne speler om erbij te hebben.

Martial schreef:
(quote)

Voorlopig weet Feyenoord zelf nog van "niets" wat betreft de nieuwe stadionplannen

Een nieuw stadion moet er sowieso komen als Feyenoord echt verder wil en Kazim weg??
Ja en nu nog de andere 70% middelmaat

Verhoek is nu ook weg.

Feyenoord ging zelfs akkoord met contractsontbinding, hij had officieel nog een jaar te gaan. Misschien waren ze bang om bij verkoop er geld op toe te moeten leggen

Ach, die jongen is 28, kan toch nog prima bij Go Ahead of NAC?

Nou dat is het laatste half jaar toch niet echt gebleken?

Gevalletje van overbodig geworden. Verhoek kan idd leuk mee bij de door Hans genoemde clubs.

bikkel2 schreef:
Gevalletje van overbodig geworden. Verhoek kan idd leuk mee bij de door Hans genoemde clubs.

Nou bij Go Ahead was het ook niet veel.

Hij heeft natuurlijk wel 1 van de opvallendste goals gemaakt dit jaar, daar denkt zijn eigen keeper trouwens niet met heel veel plezier aan terug...

Martial
Kill_illuminati schreef:
(quote)

Verhoek is nu ook weg.

Het begin is er zullen we maar zeggen

En ach Verhoek hij heeft 1 leuk seizoen gehad bij ADO en dat is het wel, maar in Nederland zijn we al blij als een speler de bal kan spelen naar een teamgenoot of nog zoiets hij werkt zo hard

De Correspondent heeft een leuk stuk over Brentford en Marinus Dijkhuizen.

Wist niet dat Brentford dezelfde eigenaar had als FC Midtjylland, waarvan het verhaal waarschijnlijk wel bekend is. Clubje van het formaat Cambuur dat alles op basis van statistiek doet, daarmee kampioen werd en nu de Champions League in gaat.

Brentford heeft zelfs een inworpencoach maar is wel hard op weg naar de Premier League.

https://decorrespondent.nl/2985/Dit-is-de-voetbaltrainer-van-de-toekomst/227343892380-89a11fdd

paulisdik schreef:
Kaarten zijn inderdaad wel wat aan de prijzige kant, maar dan heb je wel wat
Wat regen betreft daar heb je inderdaad gelijk in maar op vorig jaar na heeft het weer de laatste jaren wel meegezeten.

Rossi vertrekt van pole position.
Lorenzo achtste, dus hopelijk kan Rossi zijn voorsprong weer wat uitbreiden.
http://www.nu.nl/sport-over...

Tot nu toe is dit een prima weekend voor Valentino, nu morgen nog hopen dat de pole omgezet kan worden in een goed resultaat. Hij is in ieder geval wel een van de grootste kanshebbers.

herman schreef:
De Correspondent heeft een leuk stuk over Brentford en Marinus Dijkhuizen.

Wist niet dat Brentford dezelfde eigenaar had als FC Midtjylland, waarvan het verhaal waarschijnlijk wel bekend is. Clubje van het formaat Cambuur dat alles op basis van statistiek doet, daarmee kampioen werd en nu de Champions League in gaat.

Brentford heeft zelfs een inworpencoach maar is wel hard op weg naar de Premier League.

https://decorrespondent.nl/2985/Dit-is-de-voetbaltrainer-van-de-toekomst/227343892380-89a11fdd

Ik dacht eerst dat je voetbal niet kon uitdrukken statistieken, omdat die toch alleen maar een abstract beeld zouden geven. Zo zijn Iniesta en Zidane statistisch geen geweldenaren. Vandaar dat dit twee interessante projecten zijn. We gaan het zien in de toekomst!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:44 uur

geplaatst: vandaag om 05:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.