Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2015, 17:41 uur
trebremmit schreef:
Nou ja meerdere is misschien wat overdreven maar Hahn vind ik sowieso beter.
Hahn is een aardige keeper, maar ook niet meer dan dat. Ondanks dat ik Cillessen wat overschat vind vind ik hem toch wel duidelijk beter (constanter) dan Hahn die ik een beetje een wildebras vind. Snap ook wel dat Feyenoord het uiteindelijk toch niet aandurfde met Hahn als eerste keeper.Nou ja meerdere is misschien wat overdreven maar Hahn vind ik sowieso beter.
0
geplaatst: 29 juni 2015, 20:30 uur
Franck Maudit schreef:
Er staat er eentje in Brugge tussen de palen die technisch een stuk sterker is, een fabelachtige uittrap heeft en bakken charisma heeft (ja, bij een doelman kan dat heel wat verschil maken). Ik heb al een hele tijd geen al te hoge pet op van Manu's transfers. Maar ze moeten het niet te bont maken hé. Cillessen
Er staat er eentje in Brugge tussen de palen die technisch een stuk sterker is, een fabelachtige uittrap heeft en bakken charisma heeft (ja, bij een doelman kan dat heel wat verschil maken). Ik heb al een hele tijd geen al te hoge pet op van Manu's transfers. Maar ze moeten het niet te bont maken hé. Cillessen
Mathew Ryan? Beetje klein voor een keeper is die, dan moet je wel heel uitzonderlijk zijn (Casillas) wil je bij een topclub aan de bak komen. Vond dat verder niet zo'n speciale keeper de keren dat ik hem zag.
Cilessen is niet van het niveau Neuer/Courteois/Buffon/etc, maar toch wel goed genoeg voor een club als Manu als je ziet wat voor keepers die de afgelopen 20 jaar hebben gehad.
0
geplaatst: 29 juni 2015, 20:39 uur
Nee, maar wel weer van het niveau Barthez en beter dan Bosnich. 

0
geplaatst: 29 juni 2015, 20:43 uur
Tussen Smeichel en Van der Sar zitten wel een aantal hele matige keepers inderdaad, alleen Barthez was toch niet zo slecht? Vond ik altijd wel een goede keeper.
0
geplaatst: 29 juni 2015, 20:55 uur
Barthez vond ik net als Cillesen een prima keeper. Geen wereldtop, maar wel gewoon goed.
0
geplaatst: 29 juni 2015, 22:24 uur
Ik vond hem altijd wel heel goed, beste keeper die Frankrijk ooit heeft gehad.
Cillessen mag er alleen maar van dromen om al die prijzen te winnen die Barthez heeft gewonnen.
Cillessen mag er alleen maar van dromen om al die prijzen te winnen die Barthez heeft gewonnen.

0
geplaatst: 29 juni 2015, 22:26 uur
Ik was altijd wel fan van Bernard Lama. Nooit wat met Barthez gehad... die die prijzen ook niet alleen heeft gewonnen. Met zo'n team voor hem had Cillesen dat ook wel gekund. 

0
geplaatst: 29 juni 2015, 22:28 uur
Even wat anders, de olympische spelen worden vanaf 2018 uitgezonden door Eurosport en niet meer door de NOS. 

0
geplaatst: 29 juni 2015, 22:37 uur
trebremmit schreef:
Nou ja meerdere is misschien wat overdreven maar Hahn vind ik sowieso beter.
Hahn is slechts drie jaar jonger dan Cillessen en heeft welgeteld één seizoen gekeept in de Eredivisie, maar heeft wel pech gehad met het aantrekken van Cillessen bij Ajax, een blessure en het aantrekken van Vermeer bij Feyenoord. Ik moet zeggen dat ik zelden Jong Oranje kijk en hem daar dus amper heb zien keepen, maar denk je dat Hahn Cillessen uit Oranje kan keepen?Nou ja meerdere is misschien wat overdreven maar Hahn vind ik sowieso beter.
Zolang Cillessen geen Stekelenburgje doet, denk ik dat Cillessen uit kan groeien tot een niet ter discussie stande Van der Sar-positie.
0
geplaatst: 29 juni 2015, 22:46 uur
Hahn komt ook van Ajax inderdaad, daar vonden ze hem niet goed genoeg. Maar op zich ook wel logisch als je ook nog Cillesen en Vermeer hebt.
0
Franck Maudit
geplaatst: 29 juni 2015, 23:00 uur
herman schreef:
Mathew Ryan? Beetje klein voor een keeper is die, dan moet je wel heel uitzonderlijk zijn (Casillas) wil je bij een topclub aan de bak komen. Vond dat verder niet zo'n speciale keeper de keren dat ik hem zag.
(quote)
Dat gebrek aan lengte compenseert hij ruimschoots met zijn positionering, reflexen en sprongkracht.
Ik weet niet welke matchen je bedoelt maar op het vorige WK maakte hij inderdaad geen al te beste beurt. Sindsdien heeft hij echter enorm veel progressie gemaakt. In de Europaleague was hij bij momenten fenomenaal (denk aan de match tegen Torino) en in de Asian Cup was hij outstanding. Misschien overschat ik hem. Is zeker mogelijk. Maar Cillessen is volgens mij echt niet beter.
0
geplaatst: 29 juni 2015, 23:12 uur
Heerlijk dit! Ik mis die cheerleader emoticon
http://c.files.bbci.co.uk/FA5C/production/_83929046_petr_cech_arsenal.jpg
http://c.files.bbci.co.uk/FA5C/production/_83929046_petr_cech_arsenal.jpg
0
geplaatst: 30 juni 2015, 15:57 uur
Federer is zich meer met groots gemak door de eerste rondes aan het slaan. Waar heb ik dat eerder gehoord? 
Blijft genieten om die man te zien spelen.

Blijft genieten om die man te zien spelen.
0
geplaatst: 30 juni 2015, 18:58 uur
En Hiddink weg en Blind die het stokje overneemt.
Dat is ook een hele geruststelling
Lammen.....blinden......éénoog koning......
Dat is ook een hele geruststelling

0
geplaatst: 30 juni 2015, 20:59 uur
Vind het maar laf van Hiddink, of hij moet ziek zijn dat ie het niet meer aan kan, maar om nu al op te geven vind ik maar zwak.
Maar goed, van Blind verwacht ik niet veel, maar hij zal wel de mazzel hebben dat Strootman en Robben er dan weer bij zitten.
Maar goed, van Blind verwacht ik niet veel, maar hij zal wel de mazzel hebben dat Strootman en Robben er dan weer bij zitten.
0
Mb.
geplaatst: 30 juni 2015, 23:51 uur
musician schreef:
Maar wie is éénoog dan? Toch niet Blind?
En ja, ik moest 'm maken.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 07:07 uur
Veel slechter dan Hiddink kan Blind het natuurlijk niet doen. Maar had de KNVB al niet eerder met bijv Advocaat moeten gaan praten ?! Die na afloop van de Engelse comp vrij was.
Ik lees net dat Van Basten hoog op het lijstje staat om assistent te worden.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 11:00 uur
Het is toch treurig gesteld met (het merendeel) van het Nederlands Elftal als je in deze poule blijkbaar afhankelijk bent van een coach. Met of zonder Robben.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 11:23 uur
iggy schreef:
Veel slechter dan Hiddink kan Blind het natuurlijk niet doen. Maar had de KNVB al niet eerder met bijv Advocaat moeten gaan praten ?! Die na afloop van de Engelse comp vrij was.
Advocaat? Nederlands elftal heeft nu veel jonge spelers, dan is Advocaat niet echt de coach die je moet hebben.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 11:47 uur
herman schreef:
Advocaat? Nederlands elftal heeft nu veel jonge spelers, dan is Advocaat niet echt de coach die je moet hebben.
(quote)
Leeftijd lijkt mij niet echt relevant. Van Gaal is ook niet meer de jongste. En heeft een meer dan puike prestatie geleverd. Advocaat is nog altijd enorm gedreven en entousiast. Hiddink leek al zijn scherpte/gedrevenheid (of hoe je het ook wil noemen) verloren te hebben. Dat zal ongetwijfeld ook met zijn lichamelijke toestand te maken hebben gehad. Plus dat Advocaat mij nog altijd een betere vervanger lijkt dan Blind. Blind zijn cv is nou niet echt indrukwekkend te noemen.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 11:49 uur
Ik denk dat Herman eerder op het type coach dat Advocaat is doelt dan op zijn leeftijd.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 11:56 uur
Inderdaad, Advocaat komt nog heel gedreven over en vind ik ook wel een sympathieke trainer. Maar niet het type dat Oranje nu nodig heeft.
Blind heeft in ieder geval 3 jaar de kunst af kunnen kijken van Van Gaal en Hiddink, 2 topcoaches (nouja, Hiddink dan niet meer) met allebei een compleet andere draai. Ik verwacht er niet veel van verder, maar je moet toch wat.
Advocaat heeft er in zijn vorige periode ook niet veel van gebakken, omdat hij toen niet of nauwelijks nieuwe spelers selecteerde en teveel teerde op de oude generatie. Als er al een team staat heb je aan Advocaat een goede, maar denk dat je nu meer hebt aan een opbouwtrainer. Helaas zijn die types schaars.
Blind heeft in ieder geval 3 jaar de kunst af kunnen kijken van Van Gaal en Hiddink, 2 topcoaches (nouja, Hiddink dan niet meer) met allebei een compleet andere draai. Ik verwacht er niet veel van verder, maar je moet toch wat.
Advocaat heeft er in zijn vorige periode ook niet veel van gebakken, omdat hij toen niet of nauwelijks nieuwe spelers selecteerde en teveel teerde op de oude generatie. Als er al een team staat heb je aan Advocaat een goede, maar denk dat je nu meer hebt aan een opbouwtrainer. Helaas zijn die types schaars.
0
geplaatst: 1 juli 2015, 15:18 uur
Misschien dat v. Gaal in een soort adviseur rol iets kan betekenen. Hij heeft een goede verstandshouding met Blind in ieder geval.
Maar daar zal Man. United niet zo blij mee zijn vrees ik.
Maar daar zal Man. United niet zo blij mee zijn vrees ik.
0
Hendrik68
geplaatst: 1 juli 2015, 16:02 uur
Even terugkomend op de evt. transfer van Cillisen. Ik heb begrepen dat Sergio Padt op een lijstje met evt. vervangers staat. Nou mag ik toch hopen dat dat niet gaat gebeuren. Botteghin en De Leeuw willen ook niet bijtekenen en om wat te vangen moeten ze nu of in de winterstop weg. Zou ik niet zo heel erg vinden als ze gewoon nog een jaar blijven en dan maar gratis de deur uit gaan. Hoewel Botteghin een van de betere centrumverdedigers van de Eredivisie is gaat hij nooit meer dan anderhalf miljoen opbrengen en De Leeuw nog veel minder. Maar alles beter dan een vertrek van Padt. Hoewel, zetten we zijn kwaliteiten af tegen die van Cillisen dan kan Groningen in ieder geval meer dan 15 miljoen euro tegemoet zien. 

0
geplaatst: 1 juli 2015, 19:22 uur
Nu op BBC 2: Cilic - Berankis. 5e set, 5-4 voor Cilic op service. En het ziet er niet naar uit dat een van de twee snel gebroken gaat worden! 
edit: En dan opeens overleeft Cilic twee breakpunten en in de game daarna wordt Berankis gebroken door een dubbele fout, waarbij de bal via de netband letterlijk nog geen centimeter naast de lijn stuitert.

edit: En dan opeens overleeft Cilic twee breakpunten en in de game daarna wordt Berankis gebroken door een dubbele fout, waarbij de bal via de netband letterlijk nog geen centimeter naast de lijn stuitert.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.