MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Brown wint de eerste set van Nadal met weergaloos tennis.

Break achter in de tweede set, maar wat een geweldige tennisser!

1-1, maar dit is spectaculair tennis.

2 dubbele fouten op een rij?

Inmiddels 2-1 voor Brown Zulk prachtig aanvallend tennis heb ik zelden gezien; en dat tegen een van de beste verdedigers.

Nadal is de weg kwijt; hij zoekt opeens het net op en verliest een typische gravelrally.

Lekker partijtje hoor, zou Brown het volhouden?

Flinke bos haar

Spannend hoor!

Mooie kerel, twee keer stuiteren: bam opslag!

Vince vega schreef:
Lekker partijtje hoor, zou Brown het volhouden?
Nou, break voor in de 4e set en het lijkt aannemelijker dat Nadal nog een keer gebroken gaat worden dan Brown.

Je zou het denken ja. Maar zometeen gaat Brown aan overwinning denken en Nadal blijft wel knokken.

Hij mag nu toch ook wel aan de overwinning gaan denken lijkt me zo

Matspunt

Nou daar gaan we!

Doe het dan maar!

Absoluut een van de beste wedstrijden die ik in de afgelopen vijf jaar gezien heb. Zo niet, dé beste.

Applaus!!

Seal zag dat het goed was

Geweldig

Heerlijke partij, zeer verdiende winnaar!

nedbed
Wat een geweldige partij! Wat een baas die Brown

Zo'n geweldige partij heb ik zelden gezien.

En de Eagles zijn gewoon ook al bezig en proberen de eer van het Nederlandse voetbal hoog te houden

Ze hebben door het gelijkspel het al beter gedaan dan Grunn vorig jaar, want die verloren thuis.

1-1

En uit spelen ze in een leeg stadion, dus wie weet.

Het zaalvoetbaldoelpunt van de week:

Begrijp ik nu goed, dat er bij de NOS alleen maar gepraat wordt over wielrennen en dat je voor het wielrennen zelf naar de Belg moet kijken?

Wat een geblunder en verschrikkelijk bedacht.
Geweldig rit van Van Emden: niks van gezien. Ja, een interviewtje toen hij klaar was.

Redactioneel geblunder van de ergste soort. Wie heeft dit zitten bedenken, bij de NOS. Waarschijnlijk was de hitte in z'n bol geslagen.

Ik begreep dat ze voor de beelden afhankelijk waren van de Fransen?

Hendrik68
De NOS heeft daar inderdaad niks over te zeggen. Dumoulin lieten ze wel bijna helemaal zien, omdat hij een favoriet is. Dat was van Emden niet. Niemand die hier blundert. Het hoort er blijkbaar bij om zonder enige informatie vooraf direct met het vingertje te wijzen.

Even voor de goede orde, op de Belgische televisie waren alle wedstrijden te zien, inclusief aankomst van Van Emden, de NOS ging tijdens de wedstrijden gewoon door met het praatprogramma o.l.v. Dione de Graaf. Als je even alle tweets bekijkt, zie je hoeveel klachten het heeft geregend.

Dat had dus helemaal niets met de Franse regie te maken. Gewoon geblunder dus, door niet te kiezen voor het uitzenden van wielrennen maar een praatprogramma vanuit Utrecht van De Graaf en Zonneveld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.