Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2015, 19:14 uur
Break achter in de tweede set, maar wat een geweldige tennisser!
0
geplaatst: 2 juli 2015, 20:08 uur
Inmiddels 2-1 voor Brown
Zulk prachtig aanvallend tennis heb ik zelden gezien; en dat tegen een van de beste verdedigers.
Zulk prachtig aanvallend tennis heb ik zelden gezien; en dat tegen een van de beste verdedigers.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 20:13 uur
Nadal is de weg kwijt; hij zoekt opeens het net op en verliest een typische gravelrally.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 20:28 uur
Vince vega schreef:
Lekker partijtje hoor, zou Brown het volhouden?
Nou, break voor in de 4e set en het lijkt aannemelijker dat Nadal nog een keer gebroken gaat worden dan Brown. Lekker partijtje hoor, zou Brown het volhouden?

0
geplaatst: 2 juli 2015, 20:32 uur
Je zou het denken ja. Maar zometeen gaat Brown aan overwinning denken en Nadal blijft wel knokken.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 20:36 uur
Hij mag nu toch ook wel aan de overwinning gaan denken lijkt me zo 

0
geplaatst: 2 juli 2015, 20:42 uur

Absoluut een van de beste wedstrijden die ik in de afgelopen vijf jaar gezien heb. Zo niet, dé beste.
0
geplaatst: 2 juli 2015, 21:21 uur
En de Eagles zijn gewoon ook al bezig en proberen de eer van het Nederlandse voetbal hoog te houden 

0
geplaatst: 2 juli 2015, 22:37 uur
Ze hebben door het gelijkspel het al beter gedaan dan Grunn vorig jaar, want die verloren thuis. 

0
geplaatst: 4 juli 2015, 14:37 uur
Begrijp ik nu goed, dat er bij de NOS alleen maar gepraat wordt over wielrennen en dat je voor het wielrennen zelf naar de Belg moet kijken?
Wat een geblunder en verschrikkelijk bedacht.
Geweldig rit van Van Emden: niks van gezien. Ja, een interviewtje toen hij klaar was.
Redactioneel geblunder van de ergste soort. Wie heeft dit zitten bedenken, bij de NOS. Waarschijnlijk was de hitte in z'n bol geslagen.
Wat een geblunder en verschrikkelijk bedacht.
Geweldig rit van Van Emden: niks van gezien. Ja, een interviewtje toen hij klaar was.
Redactioneel geblunder van de ergste soort. Wie heeft dit zitten bedenken, bij de NOS. Waarschijnlijk was de hitte in z'n bol geslagen.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 15:38 uur
Ik begreep dat ze voor de beelden afhankelijk waren van de Fransen?
0
Hendrik68
geplaatst: 4 juli 2015, 16:59 uur
De NOS heeft daar inderdaad niks over te zeggen. Dumoulin lieten ze wel bijna helemaal zien, omdat hij een favoriet is. Dat was van Emden niet. Niemand die hier blundert. Het hoort er blijkbaar bij om zonder enige informatie vooraf direct met het vingertje te wijzen.
0
geplaatst: 4 juli 2015, 18:32 uur
Even voor de goede orde, op de Belgische televisie waren alle wedstrijden te zien, inclusief aankomst van Van Emden, de NOS ging tijdens de wedstrijden gewoon door met het praatprogramma o.l.v. Dione de Graaf. Als je even alle tweets bekijkt, zie je hoeveel klachten het heeft geregend.
Dat had dus helemaal niets met de Franse regie te maken. Gewoon geblunder dus, door niet te kiezen voor het uitzenden van wielrennen maar een praatprogramma vanuit Utrecht van De Graaf en Zonneveld.
Dat had dus helemaal niets met de Franse regie te maken. Gewoon geblunder dus, door niet te kiezen voor het uitzenden van wielrennen maar een praatprogramma vanuit Utrecht van De Graaf en Zonneveld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.