Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 22:21 uur
Hendrik68 schreef:
Mahi 2 keer. Dat had hij nodig, vorig jaar heel vaak net niet. Probleem is dat hij nu wel direct wordt opgeroepen door Danny Blind waardoor er overbelasting kan ontstaan.
Mahi 2 keer. Dat had hij nodig, vorig jaar heel vaak net niet. Probleem is dat hij nu wel direct wordt opgeroepen door Danny Blind waardoor er overbelasting kan ontstaan.

Wel mooi dat Hoesen steeds beter gaat spelen, die mag wel weer eens in de basis staan dacht ik.
Hiariej vind ik maar een matige speler, die mag dan wel op de bank plaatsnemen.
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 22:29 uur
musician schreef:
Wie is Tete eigenlijk?
Je kunt wel weer gelijk merken dat Blind, als voetbaltrainer van alle Nederlanders, in het aandoen van Stadions niet verder komt dan de Arena. Terwijl dat juist het stadion is om vooral te mijden, dat spreekt tweewekelijks voor zich.
Als je dat ei van je hoofd haalt, kun je misschien even in de dop kijken welke namen met spelers daarin zitten die volgens jou opgeroepen zouden moeten worden.Wie is Tete eigenlijk?
Je kunt wel weer gelijk merken dat Blind, als voetbaltrainer van alle Nederlanders, in het aandoen van Stadions niet verder komt dan de Arena. Terwijl dat juist het stadion is om vooral te mijden, dat spreekt tweewekelijks voor zich.
We kunnen natuurlijk ook Riekiekiekiek opnemen.
Dat grabbelaar Vermeer na al die blunders nog altijd voor Oranje opgeroepen wordt, was je zeker ontschoten? Het is dezelfde reden als Tete en Riedewald: er is momenteel gewoon niet beter.
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 22:54 uur
0
Hendrik68
geplaatst: 21 augustus 2015, 23:29 uur
trebremmit schreef:
Wel mooi dat Hoesen steeds beter gaat spelen, die mag wel weer eens in de basis staan dacht ik.
Die gaat binnenkort ook wel naar de bank. Vd Looi wil Hiariej gewoon belonen voor zijn onverstoorbare inzet. Iedereen weet dat hij de ideale 12e man is, ook Tom zelf. Maar als hij in de Super Cup en tegen Twente gewoon lekker meedraait verdient hij gewoon een paar basisplaatsen. Zo'n loyale werknemer is gewoon wat waard. Maar als Drost ingespeeld is en Larssen er straks klaar voor is dan gaat Tom weer lekker zitten en krijgt hij met blessures en schorsingen nog kansen genoeg en zal ook weer blijken dat Tom altijd nog beter is dan niks.
Hoesen is een beetje het omgekeerde. Hij heeft vorig seizoen helemaal niets laten zien, maar in de laatste wedstrijd tegen NAC met 1 goal wel zijn hele transfersom terugverdiend. Vd Looi kan het echter niet maken om Hoesen na zo'n seizoen direct maar te belonen met een basisplaats na een redelijke voorbereiding en 10 goede minuten tegen Twente. Hoesen maakt echter een enorm gedreven indruk en vanavond was het een paar minuten smullen geblazen. Na vanavond wordt het wel steeds lastiger om Hoesen nog langer te passeren. Ik zie het wel gebeuren dat De Leeuw zijn plek kwijt gaat raken en dat het duo Mahi-Hoesen het gaat doen. Ik had er helemaal geen vertrouwen meer in, vooral de laconieke houding van Hoesen deed het ergste vrezen. Blijkbaar heeft hij er even goed over nagedacht in de vakantie en lijkt hij zich te realiseren dat er uit een ander vaatje getapt moet worden. En dat hij dat nu ook nog ook, dat kan ik dan wel weer waarderen. Geeft aan dat hij mentaal toch redelijk in elkaar zit.
0
geplaatst: 21 augustus 2015, 23:33 uur
De Leeuw is ook geen spits, doet het beter op het middenveld. Zou hem in ieder geval nooit passeren, dan maar samen voorin.
0
Hendrik68
geplaatst: 22 augustus 2015, 13:23 uur
Een paar jaar geleden had ik het al over deze jongen die tijdens een vakantie in Frankrijk door de "kinderlokkers" van Barcelona werd meegenomen. Ondertussen is Fode Fofana die ooit bij Velocitas begon alweer 12. Normaal gesproken hadden we waarschijnlijk de komende 5 jaar niks meer van hem gehoord en misschien wel helemaal nooit meer. Tot ik deze week onderstaand artikel las. Barcelona mag hem en een aantal andere leeftijdsgenootjes niet meer opstellen en trainen mogen ze ook niet meer. Pas op zijn 16e mag hij weer terug. Hij wil graag terug naar Nederland. Ik zeg waarom niet in de stad waar het allemaal begon. Kan hij het alsnog op de manier doen zoals het eigenlijk hoort. Zijn pa vindt het belangrijk dat Fode kind kan zijn, dus waarom niet in Nederland.... de goedzak. Kun je wel zeuren over Barcelona en dat moet ook, maar het zijn dat soort personen met dollartekens in de ogen die ermee accoord gaan.
Fod? Fofana wil bij Barcelona blijven, ?f terug naar Nederland - RTVNoord.nl
Fod? Fofana wil bij Barcelona blijven, ?f terug naar Nederland - RTVNoord.nl
0
geplaatst: 22 augustus 2015, 22:55 uur
Ben net terug uit het Abe Lenstra Stadion. Wat is het toch fijn om naar een stadion te gaan als je een trainer hebt met een positieve spelopvatting en die zijn club er gewoon in laat kleumen, ook al wordt er tegen PSV gevoetbald. Je ziet dan een hoop meer spektakel en goed voetbal dan onder een trainer als Van Basten. Het is dan ook minder erg, dat er ook wel eens iets mis gaat. En dat ging er vanavond ook wel veel. Daardoor is er naast trots over een punt toch ook wel iets van teleurstelling, dat het er geen drie waren, hoewel dat waarschijnlijk toch ook wel wat onverdiend zou zijn. Blijft toch ook wel bijzonder dat er hard gejuicht wordt uit leedvermaak, om wat de tussenstand even verderop is bij de andere Friese club.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 17:06 uur
Usain Bolt
Niet verwacht want Gatlin was veel sneller in de halve finale.
Niet verwacht want Gatlin was veel sneller in de halve finale.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 18:11 uur
Kazim de hele wedstrijd laten spelen terwijl je Kramer hebt, logica bij Feyenoord. 
Edit: en daar is Kramer, en Kuyt met zijn abonnement op penalties.

0
geplaatst: 23 augustus 2015, 18:46 uur
Dat geeft niks, volgens mij word je met het scoren van een penalty elke wedstrijd automatisch topscorer van de eredivisie.
Een doelpunt van Bilal, die ook elke wedstrijd mag beginnen, wat dacht je daar van?
Best was de wedstrijd niet, maar 9 uit 3 door hard werken. Ik kan me ook nog wel 0 uit 3 herinneren, dan is na een maand het verschil al niet meer te overbruggen.
Nu blijf je gewoon in de race.......
Een doelpunt van Bilal, die ook elke wedstrijd mag beginnen, wat dacht je daar van?

Best was de wedstrijd niet, maar 9 uit 3 door hard werken. Ik kan me ook nog wel 0 uit 3 herinneren, dan is na een maand het verschil al niet meer te overbruggen.
Nu blijf je gewoon in de race.......

0
geplaatst: 23 augustus 2015, 19:23 uur
En in dit tempo gaat Feyenoord inderdaad 30 penalty's krijgen dit seizoen. Ben benieuwd of er nog een terechte tussen gaat zitten.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 20:01 uur
Ajax en Feyenoord spelen beide niet best maar wel 9 punten en al 4 punten voor op PSV. Het kan qua spel eigenlijk alleen nog maar beter gaan.
Verder had Feyenoord vandaag, met het opstellen van Kazim en Immers, toch met gemak de beste bank van Nederland en omgeving.
Verder had Feyenoord vandaag, met het opstellen van Kazim en Immers, toch met gemak de beste bank van Nederland en omgeving.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 20:03 uur
Bij Ajax zat vandaag nieuwbakken (kanshebber) international Tete gewoon op de bank en stond Van Rijn in de basis, weet iemand daar de reden van?
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 20:20 uur
chevy93 schreef:
En in dit tempo gaat Feyenoord inderdaad 30 penalty's krijgen dit seizoen. Ben benieuwd of er nog een terechte tussen gaat zitten.
Ik heb alleen nog maar terechte gezien.
Vandaag ook, de scheidsrechter stond op 1 meter, de benen worden weggemaaid. Ik begrijp niet waarom je het ter discussie stelt.
Andersom, maakte Karsdorp een sliding en kan ik, na 20 keer beelden, in het geheel niet zien dat die tegenstander wordt geraakt. Wel iets dat er op lijkt dat dat Isaiah Brown zichzelf aan het tackelen is. Een gele kaart voor een schwalbe had gemogen, maar hij wordt gespaard door Gözübüyük.
Ik had trouwens graag die Tete vandaag willen zien spelen. Maar ik begrijp inmiddels dat Ricardo Van Rhijn toch beter is. Of in ieder geval toch was, deze week. Misschien kan Blind nog switchen?
Ja, die De Boer heeft maar een luxe probleem. De ene speler nog beter dan de andere. Je begrijpt niet waarom er week in week uit draken van wedstrijden worden gespeeld door Ajax.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 20:56 uur
trebremmit schreef:
Kazim de hele wedstrijd laten spelen terwijl je Kramer hebt, logica bij Feyenoord.

Kramer is nog fit genoeg voor 90 minuten. En om Kazim nou in te brengen in te brengen voor de laatste 30 minuten... Daar heb je ook niks aan. Kramer wordt langzaam gebracht, ook om te wennen.
Neemt niet weg dat Kazim nooit in een Feyenoordshirt zou mogen spelen.
En herman: Kuijt al op 3.

0
geplaatst: 23 augustus 2015, 20:56 uur
chevy93 schreef:
Die van vandaag was toch zeker terecht.
musician: Vitesse had natuurlijk een penalty moeten krijgen. Wat een oerdomme overtreding weer van Karsdorp. Speelde verder wel goed overigens, helaas met een blessure eruit, waardoor van der Heijden ook speelt tegen PSV. Die was me een partij slecht vandaag, man man. Hij had ook tien kansen om die bal uit het stadion te rammen, vlak voor het penaltymoment met Karsdorp.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 21:01 uur
Jemig de pemig! Vanwege hangen aan de auto. Mooi dat ze er tegen optreden.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 21:17 uur
Nicolage Rico schreef:
Die van vandaag was toch zeker terecht.musician: Vitesse had natuurlijk een penalty moeten krijgen. Wat een oerdomme overtreding weer van Karsdorp.
Die van vandaag was toch zeker terecht.musician: Vitesse had natuurlijk een penalty moeten krijgen. Wat een oerdomme overtreding weer van Karsdorp.
Kijk nog maar eens naar de beelden, ik zie niet dat Karsdorp hem raakt. Wel trekt hij zijn benen bij de sliding zelfs terug. De rapporteur van VI schrijft ook in zijn live verslag:
Het is rust in De Kuip. Vla voordat de spelers richting catacomben gaan, roept het Vitesse-kamp om een strafschop bij een sliding van Rick Karsdorp. Isaiah Brown was het slachtoffer, maar verdient geen strafschop.
Dat het dom is, of gewaagd zou ik zeggen, van Karsdorp en dat iedereen de schrik om het hart slaat, is weer iets anders. Ik wil een schop zien, een valpartij en dan een penalty, voor wie het ook is. Maar ik krijg nergens een bevestiging dat Karsdorp hem heeft geraakt, geen scheenbeschermers die de lucht in vliegen of een ambulance die de Kuip indraait.

0
geplaatst: 23 augustus 2015, 21:27 uur
Hij raakt Brown met zijn linkerbeen. Hij wordt gewoon onderuit geschoffeld.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 21:29 uur
Overigens werd Feyenoord wel een 100% kans ontnomen, toen Kazim alleen op de keeper af rende en onterecht teruggefloten werd voor buitenspel. Dat lieten ze bij de NOS dan weer niet zien... triest.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 augustus 2015, 21:29 uur
Volgens mij leg je het woord verdient uit zoals het jou uitkomt.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 21:36 uur
vigil schreef:
Bij Ajax zat vandaag nieuwbakken (kanshebber) international Tete gewoon op de bank en stond Van Rijn in de basis, weet iemand daar de reden van?
musician schreef:
Ik had trouwens graag die Tete vandaag willen zien spelen. Maar ik begrijp inmiddels dat Ricardo Van Rhijn toch beter is. Of in ieder geval toch was, deze week.
De Boer heeft enkele (jonge) spelers rust gegeven, omdat het spelen van twee wedstrijden binnen 72 uur een grote aanslag is op je fysieke gestelheid. Zeker nog met het oog op de return in Tsjechië. Ook mentaal schijnt dit zeer vermoeiend te zijn.Ik had trouwens graag die Tete vandaag willen zien spelen. Maar ik begrijp inmiddels dat Ricardo Van Rhijn toch beter is. Of in ieder geval toch was, deze week.
Verder is V. Rhijn aanvallend een stuk beter dan Tete en dat er tegen NEC vrijwel alleen aangevallen zou worden, is wel duidelijk gebleken. De hoofdreden bleef echter om Tete (en Sinkgraven) rust te geven.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 21:54 uur
Vitesse had duidelijk ook een strafschop moeten hebben, dat ziet toch iedereen lijkt mij?
Vooralsnog zit het te Ajax en Feyenoord wel erg mee, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
En jawel PEC Zwolle derde.
Vooralsnog zit het te Ajax en Feyenoord wel erg mee, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
En jawel PEC Zwolle derde.

0
geplaatst: 23 augustus 2015, 22:07 uur
Laten wij het bericht afwachten van Brown dat hij werd geraakt (voorlopig zegt hij niks) en van Karsdorp dat hij hem heeft geraakt (heeft ook nog niets toegegeven). Dat van "dat ziet toch iedereen" is een beetje volksmennerij. Ik heb uit de beelden niets (goed) kunnen zien en Brown stond zonder veel protesteren al weer snel op zijn benen.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 22:33 uur
Als het andersom was geweest had je het vast wel een strafschop gevonden. 
En een beetje volksmennerij daar ben jij toch ook niet vies van?

En een beetje volksmennerij daar ben jij toch ook niet vies van?
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 22:43 uur
trebremmit schreef:
Vitesse had duidelijk ook een strafschop moeten hebben, dat ziet toch iedereen lijkt mij?
Was een 100% penalty.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 22:51 uur
trebremmit schreef:
Vind wel dat de momenten waarin Feyenoord benadeeld werd snel vergeten wordt.
O.a. onterechte rode kaart tegen Utrecht, penal ontnomen tegen Cambuur en vandaag een 100% kans ontnomen door de grensrechter, onterecht.
0
geplaatst: 23 augustus 2015, 22:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Kramer is nog fit genoeg voor 90 minuten. En om Kazim nou in te brengen in te brengen voor de laatste 30 minuten... Daar heb je ook niks aan. Kramer wordt langzaam gebracht, ook om te wennen.
helaas niet kunnen kijken, er waren meer leuke dingen in Rotterdam vandaag. Zoals een muziekfestival (quote)
maar op deze manier kom jij en ik ook nog wel aan de twintig goals.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.