MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Of anders Van Beek, die zal wel goed ingespeeld zijn met De Vrij.

Die kan theoretisch nog opgeroepen worden, maar dat gebeurt natuurlijk nooit.

Ik had het idee dat Blind enkel aan Martins Indi en De Vrij vasthield omdat zij al een tijdje vaste waardes zijn in het Nederlands Elftal. Maar vaste waarde zijn is geen reden voor een basisplek in een cruciaal duel. Dan moet je gewoon de spelers opstellen die op dat moment het beste zijn. Je gaat mij ook niet wijsmaken dat Narsingh de beste invaller was voor Robben. Beter had Blind gewoon El Ghazi opgeroepen, die is wel in de vorm van zijn leven nu.

Narsingh doet het volgens mij ook niet onaardig. Helemaal met De Jong in de spits had je toch een heerlijk op elkaar ingespeeld trio zou je zeggen.

Vorig jaar goed voor iets van 50 doelpunten?

Toch gaan we dat EK - zoals Geert op de vorige pagina al zei - wel halen. Maar dat het nergens op lijkt (en ze echt wel wat pech hadden gisteren) is een understatement. Over het volgende WK moeten we ons in een groep met Frankrijk en Zweden wellicht wat meer zorgen maken..

trebremmit schreef:
(quote)

Hij mag zeggen wat er fout is gegaan, maar puur de schuld leggen bij Indi vind ik niet kunnen, je faalt als collectief en niet alleen door een enkele speler. Kritiek op een speler kun je beter binnenskamers houden, Ronald Koeman had er trouwens ook een handje van maar die is er volgens mij mee opgehouden.

Ik ben het daar niet mee eens. Kijk je hoeft een speler natuurlijk niet af te branden. Maar al die nietszeggende trainer/spelers prietpraatjes hangen mij al jaren en jaren de keel uit. Iedereen wordt maar in bescherming genomen tot in den treure. Alsof er weet ik wat op het spel staat. Het gaat over voetbal.
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven, zoals Haags Aadje dat ooit deed bij Vitesse.
Tegenwoordig lopen die spelers/trainers al met hun hand voor hun mond al ze iets zeggen tijdens of vlak na een wedstrijd. Ik vind dat ronduit BELACHELIJK!!

Wat ik BELACHELIJK vind is dat het journaille pal na de wedstrijd de sportman/-vrouw bezwaart met een praatdildo.

Mijn gedachte? Give ' em a break - laat ze fff op adem komen. Geef de coach de kans feedback direct aan de betrokkene te geven en niet via "de media".

Mij zouden ze iig niet lastig hoeven te vallen na zo'n wedstrijd - ik zou zo zwaar de P in hebben dat ik elke microfoon zou wegduwen. Onprofessioneel? Mag ik als speler zelf uitmaken wat ik zeg en wanneer ik het zeg; die rare toneelstukjes - met voeren/provoceren en ontlokken, waarin ene Maalderink zo goed is - wie zit daar nou op te wachten?

Vooral bij het wielrennen vind ik dat belachelijk. Als de snot nog uit de neus hangt en het speeksel nog uit de mond druipt wordt er al een microfoon onder hun neus gestopt.

Er is ooit - ik meen bij sport7 - een bezopen idee geweest om camera's in de kleedkamer te installeren - zou het publiek vooraf en in de rust mee kunnen genieten

Alhoewel vooraf - met name bij het omkleden - zou je kunnen zien wat voor fetisjes (bijv de tanga van hun vriendin aantrekken op de wedstrijddag) sommigen hebben

Dat is toch bij Sparta meen ik gebeurd ?

Ben nu Duitsland tegen Polen aan het kijken (no.2 en 1 uit poule D), wat een inzet en tempo, geweldig.. Met het vorige EK in het achterhoofd (3 x verlies NL) lijkt het me beter dat het NL elftal niet afreist naar Frankrijk.

Wie heeft er Parijs-Brussel gewonnen?

Is het Roy? Nee, het is toch Dylan.

Uiteraard weer een Nederlander, dit is toch wel een heel mooi Nederlands wielerjaar zeg. Terpstra nog efkes Wereldkampioen en dan zijn we weer klaar voor dit jaar

Wel eerst nog even voor het eerst in 25 jaar een Nederlander op het podium van een grote ronde graag!

Dan mag België volgend jaar het EK voetbal winnen.

Zo is dat!

johan de witt schreef:
Wel eerst nog even voor het eerst in 25 jaar een Nederlander op het podium van een grote ronde graag!

De hongerklop van Breukink... Daarna de rotte kip van Breukink... Het zat hem ook niet mee om een grote ronde te winnen

Blind wil graag ontslagen worden?

VdW, Bruma, Narsingh, Van Persie als spits (al maakt dat nog niet zo heel veel uit) en Riedewald als linksback (heeft ie vaak gespeeld, maar vind 'm daar niet zo sterk als centraal)... Mijn god. Speel toch gewoon met Tete op rechtsback (desnoods Verhaegh, die speelt en blinkt nog weleens uit bij Augsburg), Van Dijk op de plek van Bruma (waarom wordt hij uberhaupt opgeroepen?), roep Pieters weer 'ns een keer op in de afwezigheid van Willems en zet willekeurig iemand op de plek van Narsingh. Laten we hopen dat de Turken (wat ik dan weer wel verwacht) erg aanvallend gaan spelen zodat Narsingh de ruimte krijgt, dan kan er misschien eens een voorzet gegeven en bereikt worden.

Middenveld staat m.i. prima zo.

trebremmit schreef:
Blind wil graag ontslagen worden?
Ik begrijp vooral niet waarom Van Persie ineens weer speelt. Om nou op ieder land je tactiek aan te passen... De rest kan ik redelijk volgen.

Ja, werkt goed, die opstelling

haha. idd. ik denk datie zo gaat wisselen

Zou een unicum zijn de trainer wisselen tijdens een wedstrijd

Het Van Basten effect?

Ik weet niet wie er op de tribune beschikbaar is

Je zou nu wel legendarisch kunnen worden, door Blind te laten vervangen door willekeurig welke Nederlandse trainer en dat er dan drie doelpunten voor Nederland gaan vallen.

Maar ik ben bang dat niemand die gok aandurft.

Je kunt ook 500 euro op 36 rood zetten en denken dat je met de jackpot naar huis gaat.
Ondenkbeeldig is het niet maar toch wel redelijk kansloos....

Ik heb op 2-1 ingezet. Dat wordt nog lastig.

Mag ik hier dan de wens uitspreken dat we deze bondscoach met een ontzettende schop onder zijn kont eruit knallen. Wat een ongelooflijke k**coach. De man snapt er werkelijk niets van. F*cking idioot.

Als Blind een beetje consequent is dan haaltie Danny eruit. Behalve dat die de snelheid uit iedere aanval haalt maakt hij ook een fatale fout.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:37 uur

geplaatst: vandaag om 16:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.